Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Мики нели е јасно напишано во библијата дека дури од кога каснаа од плодот на дрвото на знаењето, на Адам и Ева му се отворија очите и научија што е добро а што зло. Пред тоа не беа свесни што е тоа какоизгледа и шо е разликата.
Така да казната на госпот беше неправедна и без основ. Било кој суд денес тие луѓе би ги ослободил од вина.

Let3,

за да увидиш до која мерка немаш абер шо пишуеш, одговори си (себе си, не мене....) на ова прашање; што дознаа Адам и Ева откако вкусија од забранетиот плод, односно што научија од поимите „добро„ и „зло„?

Наведи едно „добро„ и едно „зло„ кое го научија.

Знам дека не знаеш, Изменето од модератор ...[DOUBLEPOST=1505592365][/DOUBLEPOST]
Ти упорно го избегнуваш одговорот на прашањето а притоа ми велиш дека си ми одговорил.

Убаво те прашав.

Ако Бог знае однапред што ќе направи некој убиец во животот зошто тогаш дозволува да се роди со способност за вршење на убиство? Зошто дозволува да биде сторено нешто што ќе доведе до страдање на некој друг.
Каков е тој Бог што знае дека ќе се случи тоа а го дозволува со тоа што дозволува да се роди личност која ќе биде способна да изврши чин наречен убиство?


Sent from my SM-G318H using Tapatalk


Веќе ти одговорив.

Еве и потсетуење во болдот:

„....Прашај си го @Let 3, он го знае погрешниот одговор па погрешно и ќе ти одговори.

Точниот одговор се следен; Бог го створи човекот по Својот „образ и подобие„, што значи дека Бог на Адама му всадил разум и слободна волја. Адам не е создаден со склоност кон зло, туку со слободна волја. Адам беше искушуван од Бога преку Божјата „понуда„ да одбере меѓу дрвото на животот и дрвото на спознанието на доброто и злото. Адам го одбра погрешното дрво па беше казнет со бркање од Рајот.

Бидејќи сам Бог му ја даде слободноволноста на Адама, затоа сам Бог не го принуди Адама при изборот, туку Адам слободно бираше.

Бог однапред знае(ше) дека Адам ќе згреши, но не го притиска(ше) Адама во Адамовиот избор. Божјиот притисок врз Адама би значел Божјо насилие кон она кое Бог сам го дал и го создал.


Тоа што Адам згреши, не значи крај на Светот, оти Бог повторно го повика Адама да се врати во Рајот, но не без (Адам) да ја вкуси смртта, оти само преку смртта и покајанието, Бог ги прима назад и Адама и било кое човеково битие..„.
 
Let3,

за да увидиш до која мерка немаш абер шо пишуеш, одговори си (себе си, не мене....) на ова прашање; што дознаа Адам и Ева откако вкусија од забранетиот плод, односно што научија од поимите „добро„ и „зло„?

Наведи едно „добро„ и едно „зло„ кое го научија.

Знам дека не знаеш, не маструрбирај непотребно...
Пред да вкусат тие немаа никаква идеја што е добро а што зло
За нив тие два појма не постоеа. Госпот ко ги праеше не му го угради тоа во мозоко или душите. Од како вкусија тие дознаа дека постои добро или зло, али наесто госпот да седне со нив и им објасни шо е едно а шо друго тој во афект и бес ги избрка и ги казни сите нив и потомци со генерации за нешто за кое ниту знаеле дека направиле.
Госпот претерал.
Можи после му било криво али ее неќеше да попушти вероватно ради имиџот дека ете тој непогрешив и сезнаен и ова она... али факт е дека пропуштил со време да им објасни или ги научи за добро и зло како да го разликуваат што се случува ако одбереп едно а што друго...
Вака оставил хендикепирани деца дома ипосле ги казнил оти биле хендикепирани
Многу неубо постапил.
 
Let3,

за да увидиш до која мерка немаш абер шо пишуеш, одговори си (себе си, не мене....) на ова прашање; што дознаа Адам и Ева откако вкусија од забранетиот плод, односно што научија од поимите „добро„ и „зло„?

Наведи едно „добро„ и едно „зло„ кое го научија.

Знам дека не знаеш, не маструрбирај непотребно...[DOUBLEPOST=1505592365][/DOUBLEPOST]


Веќе ти одговорив.

Еве и потсетуење во болдот:

„....Прашај си го @Let 3, он го знае погрешниот одговор па погрешно и ќе ти одговори.

Точниот одговор се следен; Бог го створи човекот по Својот „образ и подобие„, што значи дека Бог на Адама му всадил разум и слободна волја. Адам не е создаден со склоност кон зло, туку со слободна волја. Адам беше искушуван од Бога преку Божјата „понуда„ да одбере меѓу дрвото на животот и дрвото на спознанието на доброто и злото. Адам го одбра погрешното дрво па беше казнет со бркање од Рајот.

Бидејќи сам Бог му ја даде слободноволноста на Адама, затоа сам Бог не го принуди Адама при изборот, туку Адам слободно бираше.

Бог однапред знае(ше) дека Адам ќе згреши, но не го притиска(ше) Адама во Адамовиот избор. Божјиот притисок врз Адама би значел Божјо насилие кон она кое Бог сам го дал и го создал.


Тоа што Адам згреши, не значи крај на Светот, оти Бог повторно го повика Адама да се врати во Рајот, но не без (Адам) да ја вкуси смртта, оти само преку смртта и покајанието, Бог ги прима назад и Адама и било кое човеково битие..„.
И ти упорно пак со Адам. Абе не те прашувам ништо за Адам.

Те прашувам

Ако Бог знае дека некој(било кој ) ќе изврши убиство во животот, уште пред тој некој да се роди. Зошто тогаш воопшто дозволува тој некој да се роди со способност да го изврши тоа убиство. Зошто дозволува тој некој да му направи страдање на некој друг?

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
И ти упорно пак со Адам. Абе не те прашувам ништо за Адам.

Те прашувам

Ако Бог знае дека некој(било кој ) ќе изврши убиство во животот, уште пред тој некој да се роди. Зошто тогаш воопшто дозволува тој некој да се роди со способност да го изврши тоа убиство. Зошто дозволува тој некој да му направи страдање на некој друг?

Sent from my SM-G318H using Tapatalk

Ај пак?...[DOUBLEPOST=1505593604][/DOUBLEPOST]
Пред да вкусат тие немаа никаква идеја што е добро а што зло
За нив тие два појма не постоеа. Госпот ко ги праеше не му го угради тоа во мозоко или душите. Од како вкусија тие дознаа дека постои добро или зло, али наесто госпот да седне со нив и им објасни шо е едно а шо друго тој во афект и бес ги избрка и ги казни сите нив и потомци со генерации за нешто за кое ниту знаеле дека направиле.
Госпот претерал.
Можи после му било криво али ее неќеше да попушти вероватно ради имиџот дека ете тој непогрешив и сезнаен и ова она... али факт е дека пропуштил со време да им објасни или ги научи за добро и зло како да го разликуваат што се случува ако одбереп едно а што друго...
Вака оставил хендикепирани деца дома ипосле ги казнил оти биле хендикепирани
Многу неубо постапил.

Е ми, нели ти реков дека не знаеш...
 
Е ми, нели ти реков дека не знаеш...
еми мики мојш да дадеш свое образложение како Адам и Ева знаеле и распознавале добро од зло пред да каснат плод од забранетото дрво на знаењето на доброто и злото.
Ај една маѓионичарска прикаска која ќе ја убеди јавноста во такво нешто, дека од порано знаеле за нешто за кое ги казнил госпот оти го дознале покасно
 
еми мики мојш да дадеш свое образложение како Адам и Ева знаеле и распознавале добро од зло пред да каснат плод од забранетото дрво на знаењето на доброто и злото.
Ај една маѓионичарска прикаска која ќе ја убеди јавноста во такво нешто, дека од порано знаеле за нешто за кое ги казнил госпот оти го дознале покасно

Ој легни си, веќе е 22.34ч.
 
Ој легни си, веќе е 22.34ч.
5. Бог знае оти оној ден кога ќе вкусите од него, ќе ви се отворат очите, па ќе станете како богови и ќе знаете што е добро, а што зло.”
6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи
; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.

Јасно е во кој момент станаа свесни за добро и зло, дури од кога каснаа од плодот. Да беше госпот фер и праведен, ќе ги казнуваше одпосле ако направеа нешто зло, значи во време кога знаеа или беа свесни шо е добро а шо зло а не пред тоа како шо тој избрзано направи
 
Ај пак?...[DOUBLEPOST=1505593604][/DOUBLEPOST]

Е ми, нели ти реков дека не знаеш...
Ако Бог знае дека некој(било кој ) ќе изврши убиство во животот, уште пред тој некој да се роди. Зошто тогаш воопшто дозволува тој некој да се роди со способност да го изврши тоа убиство. Зошто дозволува тој некој да му направи страдање на некој друг?



Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
Ако Бог знае дека некој(било кој ) ќе изврши убиство во животот, уште пред тој некој да се роди. Зошто тогаш воопшто дозволува тој некој да се роди со способност да го изврши тоа убиство. Зошто дозволува тој некој да му направи страдање на некој друг?



Sent from my SM-G318H using Tapatalk

dARK_ElementaL,

дај уше еднашка препиши го прашањево па можи одговорот сам од себе ќе се напише и ќе биди токму по твојот мерак...
 
dARK_ElementaL,

дај уше еднашка препиши го прашањево па можи одговорот сам од себе ќе се напише и ќе биди токму по твојот мерак...
Не е работата да се одговори по мој или нечиј друг мерак. Прашувам од неутрална природа. Не ми е целта да те навредам тебе или Абрахамските религии. Или да те напнам сега тебе тука или некој друг верник.

Туку работата е во тоа како може Бог да осудува некого за правење зло кога тој од самото раѓање на тој некој му дал способност да прави зло. Ако Бог од раѓање му дал на тој некој да поседува особини како бес, мрзливост, алчност итн. Зошто ја осудува својата креација која што тој ја создал со тие особини. Зошто од самото раѓање на бебето не му ги одзел тие особини па да не може да биде таков, а со тоа да не може на некој да му створи страдање.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
И ти упорно пак со Адам. Абе не те прашувам ништо за Адам.

Те прашувам

Ако Бог знае дека некој(било кој ) ќе изврши убиство во животот, уште пред тој некој да се роди. Зошто тогаш воопшто дозволува тој некој да се роди со способност да го изврши тоа убиство. Зошто дозволува тој некој да му направи страдање на некој друг?

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Заебан играч е госпо, ем се знае, ем може да влијае врз се што постои на земјава, ем не влијае да се запрат војните, убивањето, трговија со луѓе, органи, бело робје и тн.
Ваљда си праи да му биди интересно и игра две улоги ;)
 
Не е работата да се одговори по мој или нечиј друг мерак. Прашувам од неутрална природа. Не ми е целта да те навредам тебе или Абрахамските религии. Или да те напнам сега тебе тука или некој друг верник.

Туку работата е во тоа како може Бог да осудува некого за правење зло кога тој од самото раѓање на тој некој му дал способност да прави зло. Ако Бог од раѓање му дал на тој некој да поседува особини како бес, мрзливост, алчност итн. Зошто ја осудува својата креација која што тој ја создал со тие особини. Зошто од самото раѓање на бебето не му ги одзел тие особини па да не може да биде таков, а со тоа да не може на некој да му створи страдање.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Mozebi Bog saka da eksperimentira kako naucnik.Ni dal razni osobini i si rekol deka potoa kje nabljuduva shto pravime i kako se spravuvame so sebesi i so drugite,za da zakluci dali vredi nasheto postoenje.Verojatno isto postapuva i so vonzemjanite.Bog ne gi pushta lugjeto na ovoj svet so zlo vo niv,tuku,zloto vo niv navleguva po ragjanjeto ili podocno od toa dokolku samite tie go dozvolat toa.Covekot mora sam da si gi iskoreni loshite osobini.A,nekoi velat deka mora da postoi ramnoteza na ovoj svet,deka dobroto ne moze da postoi bez zloto.
 
Mozebi Bog saka da eksperimentira kako naucnik.Ni dal razni osobini i si rekol deka potoa kje nabljuduva shto pravime i kako se spravuvame so sebesi i so drugite,za da zakluci dali vredi nasheto postoenje.Verojatno isto postapuva i so vonzemjanite.Bog ne gi pushta lugjeto na ovoj svet so zlo vo niv,tuku,zloto vo niv navleguva po ragjanjeto ili podocno od toa dokolku samite tie go dozvolat toa.Covekot mora sam da si gi iskoreni loshite osobini.A,nekoi velat deka mora da postoi ramnoteza na ovoj svet,deka dobroto ne moze da postoi bez zloto.
Не може човекот да ги искорени особините. Може да ги одбегнува но не може да ги искорени. Особините сепак ќе си бидат во неговото срце. А ако ги одбегне тоа само значи дека злото во него ќе биде во состојба на мирување, но сепак злото ќе си биде присутно во него. Сепак повторно ќе биде во можност да бира меѓу зло и добро. Зошто уопште Бог му дава можност да бира меѓу зло и добро на човекот. Зошто воопшто постојат тие особини во човекот па макар и да се во состојба на мирување.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
 
Не е работата да се одговори по мој или нечиј друг мерак. Прашувам од неутрална природа. Не ми е целта да те навредам тебе или Абрахамските религии. Или да те напнам сега тебе тука или некој друг верник.

Туку работата е во тоа како може Бог да осудува некого за правење зло кога тој од самото раѓање на тој некој му дал способност да прави зло. Ако Бог од раѓање му дал на тој некој да поседува особини како бес, мрзливост, алчност итн. Зошто ја осудува својата креација која што тој ја создал со тие особини. Зошто од самото раѓање на бебето не му ги одзел тие особини па да не може да биде таков, а со тоа да не може на некој да му створи страдање.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk

Просто е:
- Бог ни дал и (раз)ум и слободна волја и куп особини,
- Бог ни укажува дека можеме да одбереме; да живееме според волјата Божја и да се вратиме при Бога или да живееме според волјата демонска и да заработиме вечна смрт.

Бог не ги одзема нештата кои веќе му ги дал на Адама, а преку Адама и на целиот човечки род.

Според твоево погрешно размислување, кое личи на збирка од лични желби, Бог би требало да се однесува како што ти би сакал да се однесува, вклучувајќи го и одземањето на атрибутите кои сам Бог веќе ни ги дал.

Таквиот Бог не би бил Бог Творец и човекољубец, туку бог насилник. Плус, Бог промислува според своето наоѓање, а не според човечките желби.

Сите лоши човечки особини се последица од Адамовото оптаѓање од Бога, а не вродени човекови особини. Живеењето според волјата Божја ја има токму таа цел; да станеме слични на Бога по доброто, а не да станеме слични на демоните, по злото.
 
Не може човекот да ги искорени особините. Може да ги одбегнува но не може да ги искорени. Особините сепак ќе си бидат во неговото срце. А ако ги одбегне тоа само значи дека злото во него ќе биде во состојба на мирување, но сепак злото ќе си биде присутно во него. Сепак повторно ќе биде во можност да бира меѓу зло и добро. Зошто уопште Бог му дава можност да бира меѓу зло и добро на човекот. Зошто воопшто постојат тие особини во човекот па макар и да се во состојба на мирување.

Sent from my SM-G318H using Tapatalk
Moze da gi iskoreni po dolga borba so sebesi.Prv cekor kon toa e ignoriranjeto ili odbegnuvanjeto.Zamisli deka treba da iscistish dvospratna kukja.Mozesh li da ja iscistish celata kukja za nekolku minuti ? Ne mozesh.Kje ti treba eden cel den ili dva-tri dena,vo zavisnost od situacijata i sostojbata.
Zoshto Bog ni dava moznost da birame megju dobro i zlo ?
1.Za da ne mu e dosadno-mu treba zanimacija.
2.Za da ja proveri nashata vrednost-da proveri dali za dzabe gubel vreme ili pametno go potroshil istoto.
Mozebi sovrshenosta ne e pogodna za ovoj svet. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom