- Член од
- 30 мај 2012
- Мислења
- 5.027
- Поени од реакции
- 2.888
140 i 170ks 2.0tdi e istiot motor. Poubavo da zemes 140ks pa sam da go cipuvas, em poeftino ke go zemes, em mnogu poeftino ke platis uvozni davacki. Prvite serii 2.0tdi bea zanikade, posle 2007 gi opravija ama ostana problemot so potrosuvacka na ulje. Ako kupuvas 6ka najdobar e 1.6tdi so 90ks tie se najpogodeni, ako ti e mrzliv ke si go cipuvas na 110 i nema problem. Em uvozni davacki najmali, em registracija i zelen karton poeftini.Тој стариот 1.4 бензиски не е многу фален, што го користеа Поло и Голф 4. Еве во буgарија имаш 6ка со 1.4TSI кој е прогласуван за најдобар мотор во светот за 5.400 евра. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11491415302628643&slink=2v1xr3
Види како оди и со Евро стандардите дали е дозволено да увезуваш со Еуро4. И мојата препорачка е 2.0 моторот да го земиш со 170 коњи а никако со 140.
1.2 i 1.4tsi imaat problem so pogonskite lanci, mnogu se rastegnuvaat i ne se kvalitetni i ne se dobro dimenzionirani. Isto i turbinite im se rasipuvaat. Jaz bi rekol deka se megu najskart benzinski motori. kako plus e deka stvarno trosat malce, ama na ovie ne moze da se vgradi plin, i da moze skapo cini vgraduvanjeto a pri rabota ke trosi i plin i benzin.
Ispod 7 bona realno nema asalen golf 6 dizel so 5 vrati na zapad. na toa sigurno uste minimum 2000-2500e davacki stavi i ete prajte matematika.
ps 12000 leva e malku pojke od 6000 evra, a ne e pomalku, nekako si ja utnal so matematikata..