Општи вело муабети, прашања, совети

  • Креатор на темата Креатор на темата Anonymus1
  • Време на започнување Време на започнување
Другари кај може да се најде низ Скопјево минерално масло за хидраулични кочници од Шимано.Однапред фала за одговорот.
 
Која е разликата од обични кочници и овие на диск? Ми треба некој „трекинг“ точак. Ќе возам по асфалт веќинома. Не знам, некако не сум многу убеден дека мора да земам со диск. КТМ вака како марка какви се?
 
Која е разликата од обични кочници и овие на диск? Ми треба некој „трекинг“ точак. Ќе возам по асфалт веќинома. Не знам, некако не сум многу убеден дека мора да земам со диск. КТМ вака како марка какви се?

КТМ како велосипеди се одлични. Во скоро сите модели вклучуваат повисока класа на кочници, главини, преноси (предни запчаници) и слично, додека другите производители повисоката класа ја користат само во оние извиканите делови како менувачи и шалтери.

За разликата во кочниците, има доста разлики, побитните ќе ги набројам подоле:

- V-brake кочниците се поефтини за одржување. Гуртничките за тие кочници се по 200-400 денари за сет, зависи од квалитет, и сајли по 50-100 денари. Хидрауличните диск кочници имаат поскапи плочки, користат или DOT хидраулична течност или минерално масло за кочници и потребно е знаење за менување на таа течност. Ако го немаш знаењето, треба да платиш на некој што го има.
- Хидрауличните диск кочници имаат многу подобра модулација во кочењето, и се значително помоќни од V-brake од иста класна поделба. На пример Shimano Deore хидрауликата кочи значително посилно, и има значително повисока модулација на силата од Shimano Deore V-brake.
- Диск кочницата кочи на - многу нормално - диск, додека V-brake кочи по самиот обрач на тркалото, и со тоа ѕидовите на обрачот се трошат по што мора да се замени (ова се прави на доооолги километражи, но сепак е потенцијален трошок кој е доста повисок од само менување на дискот кај другиот тип кочници).

Тоа се од прилика главните разлики меѓу овие два типови на кочници. Ако забележуваш, ги избегнувам механичките диск кочници (со сајла) бидејќи според мене се тотално промашена инвестиција во велосипед. Единствено би оправдал купување на велосипед со механички диск кочници, доколку во многу блиска иднина е планирано надоградување со хидраулика. Многу лесен и едноставен процес, додека V-brake на хидраулика транзицијата е доста поскап процес и често неисплатлив.

Финална пресуда: хидраулични кочници препорачувам на секој што може да ги дозволи при купување, но и V-brake се прифаќа се додека се избегнуваат механичките диск кочници.
 
@Martinmkd
Еден од овие 3 планирам да земам т.е ќе земам утре.
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=127&cHash=cf1dc37ecce5c34959699d91d35e3a73 400€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=126&cHash=c650e19a7336eafa96ba77409b4d489b 450€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=125&cHash=f3adec3681a42a5f3ac1cca14cc16529 530€

Сите три се скоро идентични. Првиот има V кочници, додека другиве два имаат диск.
 
Дали некој бил и знае каде има продавници за велосипеди и велосипедски делови во Солун?
 
Дали некој бил и знае каде има продавници за велосипеди и велосипедски делови во Солун?
 
@Martinmkd
Еден од овие 3 планирам да земам т.е ќе земам утре.
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=127&cHash=cf1dc37ecce5c34959699d91d35e3a73 400€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=126&cHash=c650e19a7336eafa96ba77409b4d489b 450€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=125&cHash=f3adec3681a42a5f3ac1cca14cc16529 530€

Сите три се скоро идентични. Првиот има V кочници, додека другиве два имаат диск.

Имаат доста битна разлика во групата, особено најефтиниот и најскапиот. Shimano Acera е една класа над најниската кај брендиран Шимано производ, додека деловите со кои е комбинирана кај најефтиниот точак се буквално најбуџет верзиите што постојат од Шимано. Кај најскапиот, Деоре комбиниран со Ацера е сосема солидно комбо за трекинг, ако под трекинг подразбираме лесно сервисирање и лесно наоѓање на резервни делови. :) Бонус кај најскапиот се и нормално кочниците. Другото се согласувам дека е идентично, баш ги чешлав спецификациите на сите три, и освен кочници, група и гумите, се останато е идентично
 
@Martinmkd
Еден од овие 3 планирам да земам т.е ќе земам утре.
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=127&cHash=cf1dc37ecce5c34959699d91d35e3a73 400€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=126&cHash=c650e19a7336eafa96ba77409b4d489b 450€
http://www.ktm-bikes.at/en/bikes/bi...id=125&cHash=f3adec3681a42a5f3ac1cca14cc16529 530€

Сите три се скоро идентични. Првиот има V кочници, додека другиве два имаат диск.
Земи си KTM Life Track Disc M и ќе се дружиме :)
Ќе зимаш од кај нас? Праша во КТМ дали ги има моделите за кои си заинтересиран?
 
Земи си KTM Life Track Disc M и ќе се дружиме :)
Ќе зимаш од кај нас? Праша во КТМ дали ги има моделите за кои си заинтересиран?
Во Словенија живеам од тука ќе земам. Ги има моделите и утре ваљда ќе земам го земам тој од 450. Ќе поминам и до Giant да видам да не имаат некој добар попуст, мислам дека се поквалитетни :icon_mrgr:
 
Во Словенија живеам од тука ќе земам. Ги има моделите и утре ваљда ќе земам го земам тој од 450. Ќе поминам и до Giant да видам да не имаат некој добар попуст, мислам дека се поквалитетни :icon_mrgr:
Види и Specialized Crosstrail ако има...

Sent from my SM-A310F using Tapatalk
 
Земи го KTM Life Track.Кај него само механичките дискови не ми се допаѓаат инаку е подобар за 50€ плус од Crosstrail-от.

Sent from my SM-A310F using Tapatalk
 
Ќе ми објасните зошто не ви се допаѓаат механичките дискови?
Онака, дали сте користеле и хидраулични и механички и дали навистина можете да почувствувате некаква разлика? Нормално, освен онаа во цената за одржување (која кај хидрауличните е далеку повисока).
 
Ќе ми објасните зошто не ви се допаѓаат механичките дискови?
Онака, дали сте користеле и хидраулични и механички и дали навистина можете да почувствувате некаква разлика? Нормално, освен онаа во цената за одржување (која кај хидрауличните е далеку повисока).

Класична механичка диск кочница со помош на сајла ја придвижува само едната страна на клештата, што значи дека едната плочка е статична додека другата се движи,. Поради тоа, потребно е често да се штелуваат кочниците со цел да задржиш оптимален bite-point.
Хидрауличната кочница ги придвижува двете страни од клештата, и кога плочките се трошат, воопшто, или многу малку се забележува на рачка.

Друго, силата на механичката кочница во голем дел зависи од силата која ти можеш да ја произведеш со твојата рака. И тие кочници имаат механизми за boost на внесената сила, но при продолжено кочење на долги спустови, раката навистина се изморува дури и кај хидрауликата, а не па кај механиката.

Има механички кочници кои се многу добри, и единствено тие би ги препорачал, но воопшто не се ефтини. Ќе ви ги пуштам подоле:

TRP Spyre mechanical disk brake:
https://www.merlincycles.com/trp-spyre-disc-brake-63801.html
Ова е механичка кочница која има клешта слична на хидраулична кочница - двете страни од клештата се придвижуваат. Одлична механичка кочница, најдобра на пазарот, но по доста висока цена.

AVID BB7 mechanical disk brake:
http://www.wiggle.co.uk/avid-bb7-mtb-disc-brake/
Најдобрата класична механичка диск кочница. Сосема коректна цена за нова клешта, иако јас тие пари би ги потрошил на половна хидраулика.

Бонус на ова се добар сет на рачки за кочење, препорачливо од производителите е да се спарат со рачки од истиот бренд, што е дополнителен трошок. Ваквиот сетап ќе кочи одлично, на ниво на можеби ниско-средна класа на хидраулика. Но, пак ќе треба да се штелува почесто, што мене навистина ми смета иако обожавам сам да чепкам на моите велосипеди.

На кратко, тоа е тоа од моја субјективна гледна точка. :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom