Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
за чаламење ми е, младич сум ама некако наближвам кон 30ката, инаку пичината сакаат во кабрио да се возат, а и мене сега убо би ми било летово, али не е функционална да, инаку не знаев дека кровот можи да драпа, да се расипи или да протекува, значи на мазда да одам, во ред фала за инфото
 
за чаламење ми е, младич сум ама некако наближвам кон 30ката, инаку пичината сакаат во кабрио да се возат, а и мене сега убо би ми било летово, али не е функционална да, инаку не знаев дека кровот можи да драпа, да се расипи или да протекува, значи на мазда да одам, во ред фала за инфото

:facepalm::facepalm:
 
кабриолетите се по околу 200 кг потешки од обичните верзии....што значи и дека се многу потроми[DOUBLEPOST=1497341642][/DOUBLEPOST]
Здраво, да прашам да ми одговори некој што се разбира во автомобили.Имам Мерцедес А170 и овие денови при стартување на истиот на екранот ми излегува првите секунди некакви клучеви и часовник под нив и броеви кои при секое стартување се намалуваат, да кажеме беше 22 сега е дојдено до 19, а некогаш ми покажува броеви во минус како -41 итн. За каков проблем станува збор? Ве молам да ми одговори некој пред да ја носам на мајстор? Поздрав
сликај со телефон неколку слики
 
Цитроен Ц4 кога вртам лево поголема кривина, ми пушуе breaking system fault нешто 2-3 секунди и се губи, иначе си работат нормално кочниците и ручната.... читав по нет може да е некој сензор да заебава...
 
Цитроен Ц4 кога вртам лево поголема кривина, ми пушуе breaking system fault нешто 2-3 секунди и се губи, иначе си работат нормално кочниците и ручната.... читав по нет може да е некој сензор да заебава...
Вероватно сензорот на ``калиперот`` или губи контакт поради вртењето или прави спој. Но за отклонување мора на компјутер да се види кој е тој сензор
 
Имам Пасат Б5.5 1.9тди 131 кс, и во последно време кога ке го запалам малку варираат обртаите а поизразено варираат со пуштена клима.Исто така и гуши(сецка) по малку кога го возам, и тоа се намалува кога ке го повозам-издувам малку. Дали има проблем со доток на воздух и дали има можност да прави и проблем на турбината што ми исклучува односно од недостаток на воздух да гуши?
 
Имам Пасат Б5.5 1.9тди 131 кс, и во последно време кога ке го запалам малку варираат обртаите а поизразено варираат со пуштена клима.Исто така и гуши(сецка) по малку кога го возам, и тоа се намалува кога ке го повозам-издувам малку. Дали има проблем со доток на воздух и дали има можност да прави и проблем на турбината што ми исклучува односно од недостаток на воздух да гуши?
Да не ти е прикрај акумулаторот?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Имам Пасат Б5.5 1.9тди 131 кс, и во последно време кога ке го запалам малку варираат обртаите а поизразено варираат со пуштена клима.Исто така и гуши(сецка) по малку кога го возам, и тоа се намалува кога ке го повозам-издувам малку. Дали има проблем со доток на воздух и дали има можност да прави и проблем на турбината што ми исклучува односно од недостаток на воздух да гуши?

Однеси го на дијагостика треба да се открие многу причини на пример ЕГР вентил, дизни,слабо полнење акумулатор или пак слаба компресија или маф сензор и други причини затоа дијагностика му е мајката. Ај оди на автопат терај над 140 и види како се однесува (понаша)?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Да не ти е прикрај акумулаторот?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Однеси го на дијагостика треба да се открие многу причини на пример ЕГР вентил, дизни,слабо полнење акумулатор или пак слаба компресија или маф сензор и други причини затоа дијагностика му е мајката. Ај оди на автопат терај над 140 и види како се однесува (понаша)?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Акомулаторот е добар, зимата немав проблеми на палење, дизните се добри сите се минус само една е малку плус, не фрла никаков чад, егр вентилот е чистен.На автопат го возев 190 и немав никакви проблеми, кога ке ја издувам не исклучува турбината. Нај логично да проверам МАФ сензор сега за сега.
 
Акомулаторот е добар, зимата немав проблеми на палење, дизните се добри сите се минус само една е малку плус, не фрла никаков чад, егр вентилот е чистен.На автопат го возев 190 и немав никакви проблеми, кога ке ја издувам не исклучува турбината. Нај логично да проверам МАФ сензор сега за сега.

Токму така останува МАФ сензор и уште еднаш терај над 140 по автопат накај белви и назад (ако си во скопје) и второ дали го менуваш филтер за нафта секој пат кога менуваш масло или подоцна?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Токму така останува МАФ сензор и уште еднаш терај над 140 по автопат накај белви и назад (ако си во скопје) и второ дали го менуваш филтер за нафта секој пат кога менуваш масло или подоцна?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk

Ќе ставам маф од друга кола да пробам па ќе го менувам ако е тоа. А нема ни 10 дена како го возев по автопат и го издував. За сервис уље мењам на 7-8 илјади и редовно со филтер, а другите филтри преку еден сервис.Сега треба да му правам со сите филтри па ке видам дали барем малку ке се смени нешто.
 
Здраво, да прашам да ми одговори некој што се разбира во автомобили.Имам Мерцедес А170 и овие денови при стартување на истиот на екранот ми излегува првите секунди некакви клучеви и часовник под нив и броеви кои при секое стартување се намалуваат, да кажеме беше 22 сега е дојдено до 19, а некогаш ми покажува броеви во минус како -41 итн. За каков проблем станува збор? Ве молам да ми одговори некој пред да ја носам на мајстор? Поздрав
Најверојатно ти покажува уште колку километри имаш до редовниот сервис.
 
Ќе ставам маф од друга кола да пробам па ќе го менувам ако е тоа. А нема ни 10 дена како го возев по автопат и го издував. За сервис уље мењам на 7-8 илјади и редовно со филтер, а другите филтри преку еден сервис.Сега треба да му правам со сите филтри па ке видам дали барем малку ке се смени нешто.

И не заборавај , по сите промени на филтри и масла И рестартирај го компјутерот


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Имам Пасат Б5.5 1.9тди 131 кс, и во последно време кога ке го запалам малку варираат обртаите а поизразено варираат со пуштена клима.Исто така и гуши(сецка) по малку кога го возам, и тоа се намалува кога ке го повозам-издувам малку. Дали има проблем со доток на воздух и дали има можност да прави и проблем на турбината што ми исклучува односно од недостаток на воздух да гуши?

So variranjeto na obrtaite so pustena klima I kaj mene pravi taka,I na site koli so sum gi vozel.Klimata odzema okolu 25-30% od snagata na kolata.
 
So variranjeto na obrtaite so pustena klima I kaj mene pravi taka,I na site koli so sum gi vozel.Klimata odzema okolu 25-30% od snagata na kolata.
Ako imas nekoj slab benzinec ili nekoja kanta. na dizel so 90+ ks ne treba da mrdaat obrtaite.[DOUBLEPOST=1497698282][/DOUBLEPOST]
Ќе ставам маф од друга кола да пробам па ќе го менувам ако е тоа. А нема ни 10 дена како го возев по автопат и го издував. За сервис уље мењам на 7-8 илјади и редовно со филтер, а другите филтри преку еден сервис.Сега треба да му правам со сите филтри па ке видам дали барем малку ке се смени нешто.
Na ovie im se rasipuvaat bregastite i cat pat ponekoja dizna, moze da e nesto od ovie dve raboti. Ako e ostetena bregastata pocnuva da raboti nemirno i da dava cuden zvuk.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom