Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.649
Поени од реакции
34.918
Некогаш користам како службен од овие шевролетите......незнам само дали точно кој модел......земи си тампони за во ушите ако возиш над 80-90 км/ч. Спори се, преносните односи на мењачот им се многу кратки, така да моторот постојано се вози на високи обртаи.....

Додека моторот на пунтото 1.2 16 в неколку години со ред беше прогласуван за најдобар мотор во светот во оваа литража. Ако е пунтото очувано.... е подорба прилика.

Вакво Пунто во извонредна состојба се продаваше за околу 2000 евра, ама без ниедна мана(имаше само една-бојата му беше бела)
Aveo не му е подобар избор, тука е со цена и тоа, а мислам дека го вози истио мотор со корса.
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
Баш кога се кочи од поголеми брзини се чуствува тресење поради криви дискови, на мали брзини ретко да се почуствува. Доколку менуваш дискови, обавезно и плочки. Но прво, среди луфтата да не ти е од тоа.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
slicen problem imav pred prvi maj samo na skoda. nad 100 km mi zabegvase volanot i imase mala lufta na desnoto predno trkalo i izleze deka e problem buferot. go smeniv se sredi. koga kocis pojke se osejka zabegvanjeto na volanot. proveri i bufer i smenija jabucicata i centriraj prednica :)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Друштво молам за совет.

Воланот на колата (Цитроен ксара) благо мрда лево десно при кочење од над 110 на сат. Значи потенцирам само на кочење и само на кочење над оваа брзина. На педалата од кочницата не се чуствува никаква вибрација само на воланот, ниту пак се јавува ова мрдање на воланот ако кочам од помала брзина од оваа. Освен ова нема други симптоми на лоша предница, оди како по шини колава на било која брзина.

Инаку не е до баланс на гуми ја имам возено 160 по брзиномер никогаш не се чуствувало тресење или нешто слично. Ја однесов на технички и онака на брзина ја погледна и ми рече дека се е во ред и дека само десниот стабилизатор е “послаб“ малку.

Ја кренав предницата и на десното предно тркало има мала, ептен минимална луфта кога гумата ја фаќам позиција 12 и 6 часот. По ова и по други работи што ги видов ми делува дека јабучицата има луфта и ќе ја сменам секако. Само ми е дали е можно ова тресење на воланот да се јавува од јабучицата?

Многу мајстори ме убедуваат дека е од криви дискови и дека мора нив да ги менувам. Не ми прави логика дека може да тресе само над одреден брзина ако е од дисковите. Не знам кого да слушам...:confused:
Вози ништо не и е.Кога ептен ќе почне да тресе тогаш дискови и плочки ќе си смениш.
 
Член од
6 јуни 2011
Мислења
185
Поени од реакции
138
Некој да знае каде може да се пополнат дупчиња на шофершајбна во Охрид?
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.726
Поени од реакции
9.837
koga vejke se odlucuvas za takov vid na vozilo od fiat motor poarno fiat stilo 1.9jtd ke se turis od vozenje i mnogi licno kolice netrosi i e lesno za odrzuvanje. alfite se mnogu skapi za odrzuvanje a i dosta slusam imale problem so turbina
Што е тоа што е скапо за одржување,конкретно?
Кои делови?
А турбина може да отиде кога било,кое било возило.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.947
Поени од реакции
6.144
Mnogu luge gi kritikuvat alfite skapi za odrzuvanje,trosele i dr raboti a pretwzno mnogu se vozat i se zastapeni na mk patista.neznam zosto tolko gi kritikuvat alfite koga se solidni koli dodeka golfovite i pasatite se preceneti i da zema nekoj da seta niz mehanickite rabotilnici golfovite i pasatite se najcestite koli aj da ne recam 90% sto ke gi sretnete i cekat red za popravka.
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
4.021
Поени од реакции
2.513
Дечки, гледав едно авто за купување... Мењачот му влага многу чудно у прва, трета... Многу иде напред а втора четврта пример мењачот стој на средина негде.. Иначе влага без проблем.. Што би било
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.964
Поени од реакции
14.714
Дечки, гледав едно авто за купување... Мењачот му влага многу чудно у прва, трета... Многу иде напред а втора четврта пример мењачот стој на средина негде.. Иначе влага без проблем.. Што би било
Изместен е шалтерот....има некои полуги кои се зашрафени прекратко или предолго
 
Член од
5 септември 2009
Мислења
3.528
Поени од реакции
619
Mnogu luge gi kritikuvat alfite skapi za odrzuvanje,trosele i dr raboti a pretwzno mnogu se vozat i se zastapeni na mk patista.neznam zosto tolko gi kritikuvat alfite koga se solidni koli dodeka golfovite i pasatite se preceneti i da zema nekoj da seta niz mehanickite rabotilnici golfovite i pasatite se najcestite koli aj da ne recam 90% sto ke gi sretnete i cekat red za popravka.
Нормално чекаат да им сменат уље како да не чекаат :D
Друже јас имам пасат б6 освен редовни сервиси ништо не сум сменил (нормално потрошни делови не се рачуна) а до сега со него имам пројдено преку 200 000 ;)
 
Член од
2 јануари 2011
Мислења
1.557
Поени од реакции
998
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?
Второто.
 
Член од
20 октомври 2013
Мислења
1.096
Поени од реакции
509
можно ли е задна шовершајбна да испука сама од себе значи скроз цела да испука и плус да се направи дупка прилично голема во облик на круг со радиус 10-15 цм? ова се деси преку ноќ и ми е дилема сега дали е можно сама да испука вака или некој ја скршил?
И двете опции се можни, сама може да испука од неисправни контакти на греачите.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom