Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки, ми треба малце хелп. Имам SEAT Cordoba 1.9 TDI (2001 година), термостатот не држи нон-стоп 90 степени, често паѓа посебно на отворено. Е сега, сакам да го сменам и прашувам... ми велат 900 денари само термостатот, и викам шо марка е? Ми вели оригинален бе братче за VW.

Чудно ми стана, немат ли некоја марка тие оригиналните? Пошто прашував пак кај делови и ми понудија некој "оригинален" пак со име Vernet и тоа за 500 денари.

Све оригинали у државава, кој е правилниот? Дали може да се провери каков термостат си оди по defualt.
 
Дечки, ми треба малце хелп. Имам SEAT Cordoba 1.9 TDI (2001 година), термостатот не држи нон-стоп 90 степени, често паѓа посебно на отворено. Е сега, сакам да го сменам и прашувам... ми велат 900 денари само термостатот, и викам шо марка е? Ми вели оригинален бе братче за VW.

Чудно ми стана, немат ли некоја марка тие оригиналните? Пошто прашував пак кај делови и ми понудија некој "оригинален" пак со име Vernet и тоа за 500 денари.

Све оригинали у државава, кој е правилниот? Дали може да се провери каков термостат си оди по defualt.

Pa ne gi pravi vw site delovi, imaat firmi dobavuvaci
 
Pa ne gi pravi vw site delovi, imaat firmi dobavuvaci
Па знам друже дека е така, пример компјутерот на самата кола е од Bosch. Затоа ме занима кој е по defualt, или на крај краева добар термостат. Пошто овај не сакаше да ми открие име од сервисот. Цело време оригинал бе братче за VW :eek:

А продавачот кај што зимам делови ми понуди Vernet.
 
Сакам да го сменам фабричкото радио на рено меган караван 2002 год. Веќе порачав друго радио а не знам дали големината е универзална или не, дали можи да не го прими, дали мора на мајстор да се менува или не мора, дали можно е со компјутерот да настани проблем итн итн. Вакво порачав.
 
Па знам друже дека е така, пример компјутерот на самата кола е од Bosch. Затоа ме занима кој е по defualt, или на крај краева добар термостат. Пошто овај не сакаше да ми открие име од сервисот. Цело време оригинал бе братче за VW :eek:

А продавачот кај што зимам делови ми понуди Vernet.

Tie vernet bi trebalo da se dobri, gledam francuski bile. A toj majstorot te matkal, ke ti stavi nekoj kineski i ke ti go naplati kako original VW oem part:D bs me interesora po koja cena ti gi ponudile
 
Tie vernet bi trebalo da se dobri, gledam francuski bile. A toj majstorot te matkal, ke ti stavi nekoj kineski i ke ti go naplati kako original VW oem part:D bs me interesora po koja cena ti gi ponudile
Vernet од продавница = Околу 500 денари ми рече, поскапо не.

А типот од сервисот, тој "оригиналниот" = 900 денари и тоа без монтажа.
 
Појма неам друже, ја то прашувам ако знае некој :D За да знам шо како да правам или предлог за добар термостат :)

земи го тој од продавница, термостат е не е којзнае што. Со работна рака ќе те фати колку што ти го продава тој мајсторот па и поефтино може.
 
Ако продолжи пак брзо ладење тоа би значело термостатот ти е пред крај инаку термостатот не е како тие за партизанските коли туку електронски е и ако следниот ден на ладно нејќе да пали тоа е ве истроши акумулаторот бидејќи термостатот односно вентилаторот продолжува да врти и покрај гасење на моторот и исцрпува туку оди на дијагностика


Sent from my iPhone using Tapatalk
Па да, на ладно време сум имал често проблем со палење, т.е. акумулаторот на ладно паѓа.
 
приметив дека од ауспухот излегува вода.
за да бидам дали е гориво,каде може да се направи испитување на согорување на горивото?
 
приметив дека од ауспухот излегува вода.
за да бидам дали е гориво,каде може да се направи испитување на согорување на горивото?
Нормално е тоа...кондензација...и тоа значи дека ауспухот целосно дихува, иначе ќе прокапи некаде
 
Сакам да го сменам фабричкото радио на рено меган караван 2002 год. Веќе порачав друго радио а не знам дали големината е универзална или не, дали можи да не го прими, дали мора на мајстор да се менува или не мора, дали можно е со компјутерот да настани проблем итн итн. Вакво порачав.
Ќе го прими, само нема да ти работат команди на волан ако ги имаш
ако знаеш сам да го извадиш старото, ќе го сместиш и новото, може да има само различен приклучок за антената, ако не се разбираш смени го кај мајстор или кај овие што работат со централни и кар аудио
 
Па да, на ладно време сум имал често проблем со палење, т.е. акумулаторот на ладно паѓа.

Ете тоа ослабува акумулаторот бидејќи термостатот работи по принцип вклучи-исклучи според нормалната температура значи вашиот случај нон-стоп е вклучен и кога гасиш моторот или вадиш клучот тоа вентилаторот уште си врти и тоа го цеди акумулаторот затоа често на ладно потешко се пали моторот чиниш како да е слаб акумулатор затоа подобро спречи одколку да купиш и нов акумулатор.
Инаку ваков термостатот некој ги викаат автоматче бидејќи е електронски.

Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom