Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
сепак мислам дека негде не течи доволно маслото, а со загревање при вртење на компрсорот, самото масло се втечнува. внатре во сревото има канали низ кои струи маслото, и негде тука нешто го кочи движењето
 
Има ли некој искуство со fix it pro, ме интересира дали стварно дејствува и дали би можело да ми помогне во овој случај-онака од око ако може да процените.IMG_20170220_174153.jpg IMG_20170220_174204.jpg
 
Помага ако е изгребан лакот. Кај тебе е изгребана и бојата, може само да ги ублажи гребаниците, но сепак ке се познаваат.
 
Има ли некој искуство со fix it pro, ме интересира дали стварно дејствува и дали би можело да ми помогне во овој случај-онака од око ако може да процените.Прегледај го приврзокот 165553 Прегледај го приврзокот 165554

слабо се глеа, длабоко ако е тешко, ако е оштетен лакот ќе го средиш
 
Која е процедурата за вадење на нови таблици за кола? Зашто едната таблица ми е изгубена и неможам нова да извадам, а плус и сакам бројот да го сменам. И колку се давачките отприлика?
Фала
 
сепак мислам дека негде не течи доволно маслото, а со загревање при вртење на компрсорот, самото масло се втечнува. внатре во сревото има канали низ кои струи маслото, и негде тука нешто го кочи движењето
A kako moze toa da se naprae ili treba servo pumpata da se menjava ?
 
Помага ако е изгребан лакот. Кај тебе е изгребана и бојата, може само да ги ублажи гребаниците, но сепак ке се познаваат.

Што предлагаш ти друже, како би било најдобро да се среди според тебе?
 
A kako moze toa da se naprae ili treba servo pumpata da se menjava ?

Мислам дека е серво воланот проблематичен...не пумпата. Она што го викаат ``глава`` кај летвата. Тоа не се отвора, туку се менува.

Еден начин да се испита е да го извадиш каишот од серво пумпата и на ладно да ја повозиш колата без серво. и види дали ќе се разликува вртењето во лево од тоа во десно. ако е исто, тогаш проблемот е во ``главата`, а ако повторно негде кочи тогаш е механички проблемот(летва, спона...)[DOUBLEPOST=1488310197][/DOUBLEPOST]
Што предлагаш ти друже, како би било најдобро да се среди според тебе?
Полирање, и по можност употреба на оние коректор пенкала. Знам дека во хрватска ги има скоро за секоја боја. Како со фломастер поминуваш врз гребаницата и се пополнува со боја. после тоа полираш
 
Има ли некој искуство со fix it pro, ме интересира дали стварно дејствува и дали би можело да ми помогне во овој случај-онака од око ако може да процените.Прегледај го приврзокот 165553 Прегледај го приврзокот 165554

Помини со нокт преку гребаниците. Ако има како раб направено, да ти запнува ноктот на него тешко дека со коректор ќе средиш за ич да не познава послем. Си треба шприцање авто лимар да направи за ништо да не познава.

Ако не запнува со нокт има шанси да се среди без шприцање.
 
Мислам дека е серво воланот проблематичен...не пумпата. Она што го викаат ``глава`` кај летвата. Тоа не се отвора, туку се менува.

Еден начин да се испита е да го извадиш каишот од серво пумпата и на ладно да ја повозиш колата без серво. и види дали ќе се разликува вртењето во лево од тоа во десно. ако е исто, тогаш проблемот е во ``главата`, а ако повторно негде кочи тогаш е механички проблемот(летва, спона...)
A glava na servo kolku bi kostalo kolku cela letva ili e nesto poevtina ? Mene mi rekoja deka moze e zapusen nekoj kanal pa moze da se pusti po nekoe vreme ako ja vozam dali moze da e do toa ?
 
Се работи за астра г 2.0 дти, местото што е заокружено има испрскано црно како прегорено улје, видов дека прска од под егр вентилот има една дупка, не се разбирам многу но нели таму поминува воздух ? од каде улје ?

1fgyep.jpg
 
Се работи за астра г 2.0 дти, местото што е заокружено има испрскано црно како прегорено улје, видов дека прска од под егр вентилот има една дупка, не се разбирам многу но нели таму поминува воздух ? од каде улје ?

1fgyep.jpg
Прегорено улје на местото блиску до ЕГР можи да биди само од семеринзите/пиксните или на турбото или на вентилите. Сликај го од повеќе агли и од поблиску
 
Прегорено улје на местото блиску до ЕГР можи да биди само од семеринзите/пиксните или на турбото или на вентилите. Сликај го од повеќе агли и од поблиску

Ќе сликам утре, имаче улјето излегува (прска) од оваа дупче од кај егр вентилот

EGR-Valve-7211D-For-Opel-Vauxhall-Omega-B-Vectra-B-Astra-G-2-0-DI-2.jpg
 
Значи уље во издувната грана што не е добро. треба да се најди проблемот-семеринзи или пиксни
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom