Најекономично греење (затоплување)

Член од
13 јули 2008
Мислења
1.397
Поени од реакции
1.886
Da ne se zbunis podatokot e za Hansol do -20 stepeni (ne e za Hansol Nordic do -30)
A za toa dali se isti modeli Hansolot so York sporedeno e ima na forumot mozes da pobaras.
Istiot podatok e i za -7 ama i za -10 stepeni a dali e slaba ne veruvam zatoa sto ako e maksimalen imput na greenje 1700w moze da povlece I do 2000w( na 30 stepeni namestena) koga ke pritreba zatoa sto e twin-rotary Sanyo (opseg 18-150hz koj vadi 10950btu na 56hz ama pri ladenje so cop 4.4) isto Kako sto ima twin micubisito fh35ve sto go imas.
Ili edna matematikata na -10 stepeni
3190w :2.38cop =1340w potrosuvacka ama i kompresorot ke raboti na 60-70hz toa e bitno a ne kako nekoi drugi brend klimi so mali kompresori I so polno opteretuvanje. Uostalo gi vide slikite od finska na koja nadvoresna temperatura so koja potrosuvacka rabotat i kolku stepeni imaat na izduv Hansolite I zosto gi kupuvaat tamu.
I po se izgleda deka podatocite kaj Gree ne se 20-30% polos tuku podobri.
3.19 на -7 со ЦОП 2.38 е многу просечен резултат. Како сакаш врти го.
 
Член од
11 јануари 2011
Мислења
121
Поени од реакции
114
за ладење ми е, за греење ке местам парно само чекам да затопли времево па да се растурам дома ко човек. и климава планирав тогаш да ја местам ама оваа што ја имам моментално почна многу да дупи и морав да ја сменам побрзо.
Со здравје да си ја користиш, иако друже, ако ти беше за ладење, џабе си дал толку пари. Еден куп добри не-инвертер клими ќе те оладат за упола цена. Ама тоа е, терај сега, па ако рикне парното, ќе имаш бекап греење :)
 
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
добив информација дека гри немале делови на лагер,секоја втора ломо еко е со некој дефект.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Незнам од каде информацијата ама на стотици продадени ломо еко нема ниту една поплака ниту на -20 а камоли дефекти. Не дека ги бранам или било што ама иформацијата која ја имаш и пласираш е крајно неточна. Пази сепак збориме за клима од 20к-22к .
 
Член од
5 март 2014
Мислења
140
Поени од реакции
41
од претходните постови видовте дека вчера купив клима али поради XXX причини не беа у можност да ми ја достават како што ветија, не се битни причините не сакам да хејтам ниту една фирма, али дефинитивно не е по моја вина. така да ај препорака за добар инвертер до кај 700-800 евра, или овие што продаваат клими слободно нека ми пишат приватна порака, али ке ги молам да ми пишат само оние што можат да го исполнат тоа што ке го ветат, нормално плакам у кеш.

фала
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Незнам од каде информацијата ама на стотици продадени ломо еко нема ниту една поплака ниту на -20 а камоли дефекти. Не дека ги бранам или било што ама иформацијата која ја имаш и пласираш е крајно неточна. Пази сепак збориме за клима од 20к-22к .
Izvini vaka sto se ufrlam. A kako tvrdite vie deka gree klimite se kvalitetni,i pokvalitetni od drugite,po koi parametri toa go odreduvate? Zosto da veruvame deka nemate defekti na gree?
 
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
Izvini vaka sto se ufrlam. A kako tvrdite vie deka gree klimite se kvalitetni,i pokvalitetni od drugite,po koi parametri toa go odreduvate? Zosto da veruvame deka nemate defekti na gree?
Не би сакал да пишувам генерално. Она што го пишав е од лично искуство. Параметарот кој е земен е тоа дека НЕМА поплаки ниту сервис врз истите барем не до сега што е спротивно од тоа што @macci го пиша дека имало многу дефекти и немало резервни делови и слично. Ова е базирано на стотици продадени клими од нас. Ако ова не е релевантен параметар тогаш искрено незнам што е.

Немој да ме свати погрешно, да ме прашаш и за MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, па дури и HYUNDAI и TESLА ке ти одговорам исто, кај нив бројката можеби не базирана на стотици клими од еден модел ( како кај GREE ) но сепак со ниту еден од нив не сме имале никакви или пак сме имале занемарлив број на поплаки.

Инаку НИКАДЕ не пишав дека GREE се ПОквалитетни од другите, само пишав дека информацијата @macci што ја пласира е тотално погрешна според наша лично искуство.
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Не би сакал да пишувам генерално. Она што го пишав е од лично искуство. Параметарот кој е земен е тоа дека НЕМА поплаки ниту сервис врз истите барем не до сега што е спротивно од тоа што @macci го пиша дека имало многу дефекти и немало резервни делови и слично. Ова е базирано на стотици продадени клими од нас. Ако ова не е релевантен параметар тогаш искрено незнам што е.

Немој да ме свати погрешно, да ме прашаш и за MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, па дури и HYUNDAI и TESLА ке ти одговорам исто, кај нив бројката можеби не базирана на стотици клими од еден модел ( како кај GREE ) но сепак со ниту еден од нив не сме имале никакви или пак сме имале занемарлив број на поплаки.

Инаку НИКАДЕ не пишав дека GREE се ПОквалитетни од другите, само пишав дека информацијата @macci што ја пласира е тотално погрешна според наша лично искуство.
Stotici = od 100 do iljada? Koga veke zboris so cifri bidi pokonkreten.Znaci serviserive na gree klatat vrata zimaat plata? Ili ako rikne nekoja klima im davate nova? Obicno robata od kina toptan vo kontejneri doaga,i posebno rezervni delovi nema. Ete nedajboze ako izgori kompresor na hansol,kolku e rok na isporaka na nov, nadvor od garanten rok?
I zosto mora vaseto iskustvo da vi bide vistinito,a da se somnevate vo iskustvoto na macci???? A ako imase problem so daikin ke trlavte dlanki i ke vikavte " abe frlaj ti pak pari za gjubre,ti vikavme hansol zemi si"? Malku vi nedostasuva objektivnost,a na poveketo od "gree dilerite" na forumov i kultura i pocit prema ostanatite,no ke dojdat podobri vreminja . I tebe te staviv vo ist kosh so niv,zosto prvo sto preporacuvas e sekogas gree,a za kulturata si daleku nad spomenatite,respekt
 
Последно уредено:
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
Stotici = od 100 do iljada? Koga veke zboris so cifri bidi pokonkreten.Znaci serviserive na gree klatat vrata zimaat plata? Ili ako rikne nekoja klima im davate nova? Obicno robata od kina toptan vo kontejneri doaga,i posebno rezervni delovi nema. Ete nedajboze ako izgori kompresor na hansol,kolku e rok na isporaka na nov, nadvor od garanten rok?
Почнува да забегува муабетот од контекст но ке пробам да одговорам.

1. Дали се 100 или 999 дали е воопшто битно? Еве да речеме дека се 100 што воопшто не е мала бројка. на 100 да немаш поплаки и дефекти е одлична бројка, во % тоа се 0% или еве и да имаш на 100 имаш 5 поплаки тоа се 5%. Но бидејќи @macci нема лично искуство со ниту една ( барем не кажа до сега дека воопшто има ) нашето искуство со еве да речеме 100 е далеку по релевантно според мене одколку рекла-казала муабет. Точни бројки се приватни деловни информации кој не би ги споделиле во јавноста, доколку лично ве интересира повелете во нашите канцеларии не е проблем да ги споделеме со вас.

2. Дали сервисерите на GREE клатат врата и земаат плата ке мора да ги прашате нив, ние не сме GREE ни сме KLIMI.mk и работеме со поголем број на брендови. Но искрено не верувам дека некој сервисери за клими така седат по цел ден и чекаат да се расипе нешто било да се сервисери на GREE или било кој друг бренд, во 99% од случаевите сервисерите се и монтери па со оглед на тоа ако немаат сервис работата на монтажа или слично. Мислам коментарот или прашање незнам што е е стварно нелогично, пробувате да не провоцирате нас или да ги провоцирате GREE или и двајцата ?! Бидејќи ако размислуваме по вашата логика другите брендови или имаат многу дефекти и сервис за сервисерите да не клатата врата, или стварно клатата врата и земаат плата или пак нема сервисери воопшто ?! Нелогично, нели ?

3. Според вас испаѓа дека нема за ниту една клима резервни делови во Македонија бидејќи и MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, HYUNDAI и TESLА доаѓаат од Кина па по обичај и по ваша логика треба да се топтан во контењер без резервни делови. Ке пробам на твоето прашање или коментар не сваќам искрено што е да одговорам со прашање во ваш стил:
- Од каде информација дека климите на GREE или пак било кој друг бренд доаѓаат топтан од Кина и нема резервни делови за нив. По кој параметри тоа вие го одредивте и зошто да ви веруваме?

Да се вратам во контекст на муабетот, коментарот беше дека конкретно lomo eco моделот имале многу дефекти и немало резервни делови. Коментарот според наше лично искуство е тотално погрешен и спротивен.
Доколу @macci пиша дека пример vivax AEZI или MITSUBISHI FH имаат многу дефекти и немало резервни делови ПОВТОРНО исто би коментирале истото.
 
Член од
23 март 2009
Мислења
719
Поени од реакции
553
Клими.мк,информцијата што ја пишав односно ја пренесувам од човек кој тесно соработувал со гри и кој работи изведби на климатизација...
Значи не збори на памет туку кажа негово искуство.
Пример:Клима земена од гри он ја мести кај некој свој клиент,климава се расипува во гарантен рок,бара дел од гри,овие немаат на лагер.се чека со месеци....муштеријата нервозен на него го притиска,он притиска во гри....и сега проблемот каде е?
Значи ова е реална ситуација.
Не значи ако јас немам лично искуство не треба да пишам нечие искуство?не е грев,само сакам читателите да имаа повеќе информации пред да одлучат било што да купат.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
Клими.мк,информцијата што ја пишав односно ја пренесувам од човек кој тесно соработувал со гри и кој работи изведби на климатизација...
Значи не збори на памет туку кажа негово искуство.
Пример:Клима земена од гри он ја мести кај некој свој клиент,климава се расипува во гарантен рок,бара дел од гри,овие немаат на лагер.се чека со месеци....муштеријата нервозен на него го притиска,он притиска во гри....и сега проблемот каде е?
Значи ова е реална ситуација.


Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
Види, ајде да речеме и дека е така. Вашиот коментар беше секоја втора ломо еко клима има некаков дефект. Една клима и секоја втора клима воопшто не е исто. Кога веќе споредувате таква информација точно презентирање на фактите има големо значење и може многу да смени. Воедно знам ситуација за грее клима која не е од нас продадена, се појавува проблем во гарантен период и во рок од неколку денови е комплетно сменета климата, а не пак да се чека со месеци. Да чекаш неколку денови па и недели еве ајде можно е да се случи сепак има законски рок од 30ден да се сервисира ама месеци...
Некој да чека месеци според мене е неприфатлива ситуација не за грее туку за било која клима и бренд. Штом има гаранција постои пазарна инспекција мој совет да се обрати веднаш до нив.

Сепак информацијава би ја земал со голема резерва не дека macci ја измислува туку дека доаѓа од класично рекла-казала муабет, можеби таа тесна соработка воопшто не постои, можеби монтеров ја опласкал работава со монтажата па сега наместо да признае грешка наоѓа маани на други страни и слично. Ја немаме целата слика да дојдеме до заклучок дека секоја втора ломо еко има некаков дефект, дека грее не сакаат или неможат да ја сервисираат, поготово на делот дека се чека со месеци со оглед дека ломо еко моделот за кој пишуваме е прилично нов модел на нашиот пазар присутен неколку месеци па да чекаш со месеци за сервис делови не ми иде логично временски термини некако не се поклопуваат или треба многу прецизно да се поклопат/подредат. Не велам дека е невозможно но велам дека е малку веројатно или пак недоволно и непрецизно кажано/претставено и објаснето.
 
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
Почнува да забегува муабетот од контекст но ке пробам да одговорам.

1. Дали се 100 или 999 дали е воопшто битно? Еве да речеме дека се 100 што воопшто не е мала бројка. на 100 да немаш поплаки и дефекти е одлична бројка, во % тоа се 0% или еве и да имаш на 100 имаш 5 поплаки тоа се 5%. Но бидејќи @macci нема лично искуство со ниту една ( барем не кажа до сега дека воопшто има ) нашето искуство со еве да речеме 100 е далеку по релевантно според мене одколку рекла-казала муабет. Точни бројки се приватни деловни информации кој не би ги споделиле во јавноста, доколку лично ве интересира повелете во нашите канцеларии не е проблем да ги споделеме со вас.

2. Дали сервисерите на GREE клатат врата и земаат плата ке мора да ги прашате нив, ние не сме GREE ни сме KLIMI.mk и работеме со поголем број на брендови. Но искрено не верувам дека некој сервисери за клими така седат по цел ден и чекаат да се расипе нешто било да се сервисери на GREE или било кој друг бренд, во 99% од случаевите сервисерите се и монтери па со оглед на тоа ако немаат сервис работата на монтажа или слично. Мислам коментарот или прашање незнам што е е стварно нелогично, пробувате да не провоцирате нас или да ги провоцирате GREE или и двајцата ?! Бидејќи ако размислуваме по вашата логика другите брендови или имаат многу дефекти и сервис за сервисерите да не клатата врата, или стварно клатата врата и земаат плата или пак нема сервисери воопшто ?! Нелогично, нели ?

3. Според вас испаѓа дека нема за ниту една клима резервни делови во Македонија бидејќи и MITSUBISHI, VIVAX, TOSHIBA, DAIKIN, HYUNDAI и TESLА доаѓаат од Кина па по обичај и по ваша логика треба да се топтан во контењер без резервни делови. Ке пробам на твоето прашање или коментар не сваќам искрено што е да одговорам со прашање во ваш стил:
- Од каде информација дека климите на GREE или пак било кој друг бренд доаѓаат топтан од Кина и нема резервни делови за нив. По кој параметри тоа вие го одредивте и зошто да ви веруваме?

Да се вратам во контекст на муабетот, коментарот беше дека конкретно lomo eco моделот имале многу дефекти и немало резервни делови. Коментарот според наше лично искуство е тотално погрешен и спротивен.
Доколу @macci пиша дека пример vivax AEZI или MITSUBISHI FH имаат многу дефекти и немало резервни делови ПОВТОРНО исто би коментирале истото.
E aj da ti odgovoram,ama kratko,bidejki ne citam dolgi postovi i nejkam da gi zamaram drugite so isto
1. Mnogu e razlicno 10,100 klimi,i 1000 klimi. Gledam pretcizni ste so COPovi dijagrami...bidi pretcizen na kolku prodadeni,kolki defekti imate. Ne baram jas kolku marza imas na klimite,ili kolku obrt pravis godisno,pa top secret da bide...ama ok,koga ste vo tesno taka vi cini.
2. Ako jas kupam klima od tebe,i imam problem,jas nema da gi baram po mkd gree,tuku ke dojdam kaj tebe vo dukan da mi go resis problemot,a ti baraj si gi gree ili vivax zosto ti si zemal % od moite pari neli. Ne znam kade ve isprovocirav i zosto gree grupata se provocirani celo vreme.
3. Ako ne doagat toptan,ti postaviv konkretno prasanje,koe go odbegna. Kolku se ceka za hansol kompresor?[DOUBLEPOST=1487277111][/DOUBLEPOST]
Види, ајде да речеме и дека е така. Вашиот коментар беше секоја втора ломо еко клима има некаков дефект. Една клима и секоја втора клима воопшто не е исто. Кога веќе споредувате таква информација точно презентирање на фактите има големо значење и може многу да смени. Воедно знам ситуација за грее клима која не е од нас продадена, се појавува проблем во гарантен период и во рок од неколку денови е комплетно сменета климата, а не пак да се чека со месеци. Да чекаш неколку денови па и недели еве ајде можно е да се случи сепак има законски рок од 30ден да се сервисира ама месеци...
Некој да чека месеци според мене е неприфатлива ситуација не за грее туку за било која клима и бренд. Штом има гаранција постои пазарна инспекција мој совет да се обрати веднаш до нив.

Сепак информацијава би ја земал со голема резерва не дека macci ја измислува туку дека доаѓа од класично рекла-казала муабет, можеби таа тесна соработка воопшто не постои, можеби монтеров ја опласкал работава со монтажата па сега наместо да признае грешка наоѓа маани на други страни и слично. Ја немаме целата слика да дојдеме до заклучок дека секоја втора ломо еко има некаков дефект, дека грее не сакаат или неможат да ја сервисираат, поготово на делот дека се чека со месеци со оглед дека ломо еко моделот за кој пишуваме е прилично нов модел на нашиот пазар присутен неколку месеци па да чекаш со месеци за сервис делови не ми иде логично временски термини некако не се поклопуваат или треба многу прецизно да се поклопат/подредат. Не велам дека е невозможно но велам дека е малку веројатно или пак недоволно и непрецизно кажано/претставено и објаснето.
Po zakon ako e podolgo od eden mesec bilo koj ured na servis,prodavacot e dolzen da go zameni so nov. Prodavacot,a ne uvoznikot,distributerot ili slicno!
 
Член од
26 септември 2016
Мислења
166
Поени од реакции
190
E aj da ti odgovoram,ama kratko,bidejki ne citam dolgi postovi i nejkam da gi zamaram drugite so isto
1. Mnogu e razlicno 10,100 klimi,i 1000 klimi. Gledam pretcizni ste so COPovi dijagrami...bidi pretcizen na kolku prodadeni,kolki defekti imate. Ne baram jas kolku marza imas na klimite,ili kolku obrt pravis godisno,pa top secret da bide...ama ok,koga ste vo tesno taka vi cini.
2. Ako jas kupam klima od tebe,i imam problem,jas nema da gi baram po mkd gree,tuku ke dojdam kaj tebe vo dukan da mi go resis problemot,a ti baraj si gi gree ili vivax zosto ti si zemal % od moite pari neli. Ne znam kade ve isprovocirav i zosto gree grupata se provocirani celo vreme.
3. Ako ne doagat toptan,ti postaviv konkretno prasanje,koe go odbegna. Kolku se ceka za hansol kompresor?
1. Не велам дека не е различно 10 со 1000 но еве 100 се најниската бројка ке ја земем. на 100 клими ломо еко продадени од нас 0 дефекти до сега. неможам да тврдам за другите дистрибитери. Јас веќе го пишав одговор и тоа неколку пати.
1а. Никогаш не сум поставувал COP и диаграми ама никогаш ниту планирам толку детално да замарам некого со истото, очигледно не мешаш со некој друг тука на форумот. Единствени спецификации ги имаме на нашиот сајт се тие што ни ги доставил производителот и/или увозникот со друг СОР и диаграми не сме се расфрлале.
2. Овластен централен сервис за ГРЕЕ е ЗОРБА, за ВИВАКС е КОНТАКТ 2000, гаранцијата ја издаваа увозникот и/или централниот сервис, ние ја вршиме само продажбата. Тоа не значи дека ако имаш проблем ке те откачиме со 2 збора, нормално ке се погрижеме да бидеш услужен и проблемот отстранет но неможеме да знаеме што прават сервисерите 24/7, дали клатат врата или не.
2а. Осекам провокација со спрема нас со поставување на двосмислени и извртени прашања. Прашања дирекни и исклучиво за ГРЕЕ брендот и нивната организација. Јас не го претставувам ГРЕЕ тука, единствен мој коментар е тој што од лично искуство не се сложуваме со констатацијата на macci дека секоја втора ломо еко има некаков дефект.
3.Не го одбегнав прашањето намерно, мислев дека одговорот се подразбира од претходното прашање/одговор. Но кога сакаш официјално еве: Ние не сме централен сервис за ГРЕЕ, прашањето за тоа колку се чека за хансол компресор ке мораш да го поставеш кај нив. Не сме имале дефект со таков тип на клима уред и не сме имале потреба да добиеме или да располагаме со таква информација.
Po zakon ako e podolgo od eden mesec bilo koj ured na servis,prodavacot e dolzen da go zameni so nov. Prodavacot,a ne uvoznikot,distributerot ili slicno!
Е ова е тоа што го сметам за провокација.

Гледаш никаде не сум пишал кој е должен да го замени со нов, ама никаде. Јас пишав ако има проблем да се обрати во пазарна, ниекаде не стана збор за тоа кој треба да замени или слично. На мојот коментар реплицираш со сосема друг одговор што воопшто не е во контекст и на крај ставаш извичник. Извини ама вака поставен пост мене ми изгледа на провокација.
Инаку "тесниот соработник" може да е продавачот, ако крајниот корисник ја купил од него а не дирекно од дистрибутерот.
 
Последно уредено:
Член од
23 ноември 2016
Мислења
525
Поени од реакции
511
1. Не велам дека не е различно 10 со 1000 но еве 100 се најниската бројка ке ја земем. на 100 клими ломо еко продадени од нас 0 дефекти до сега. неможам да тврдам за другите дистрибитери. Јас веќе го пишав одговор и тоа неколку пати.
1а. Никогаш не сум поставувал COP и диаграми ама никогаш ниту планирам толку детално да замарам некого со истото, очигледно не мешаш со некој друг тука на форумот. Единствени спецификации ги имаме на нашиот сајт се тие што ни ги доставил производителот и/или увозникот со друг СОР и диаграми не сме се расфрлале.
2. Овластен централен сервис за ГРЕЕ е ЗОРБА, за ВИВАКС е КОНТАКТ 2000, гаранцијата ја издаваа увозникот и/или централниот сервис, ние ја вршиме само продажбата. Тоа не значи дека ако имаш проблем ке те откачиме со 2 збора, нормално ке се погрижеме да бидеш услужен и проблемот отстранет но неможеме да знаеме што прават сервисерите 24/7, дали клатат врата или не.
2а. Осекам провокација со спрема нас со поставување на двосмислени и извртени прашања. Прашања дирекни и исклучиво за ГРЕЕ брендот и нивната организација. Јас не го претставувам ГРЕЕ тука, единствен мој коментар е тој што од лично искуство не се сложуваме со констатацијата на macci дека секоја втора ломо еко има некаков дефект.
3.Не го одбегнав прашањето намерно, мислев дека одговорот се подразбира од претходното прашање/одговор. Но кога сакаш официјално еве: Ние не сме централен сервис за ГРЕЕ, прашањето за тоа колку се чека за хансол компресор ке мораш да го поставеш кај нив. Не сме имале дефект со таков тип на клима уред и не сме имале потреба да добиеме или да располагаме со таква информација.

Е ова е тоа што го сметам за провокација.

Гледаш никаде не сум пишал кој е должен да го замени со нов, ама никаде. Јас пишав ако има проблем да се обрати во пазарна, ниекаде не стана збор за тоа кој треба да замени или слично. На мојот коментар реплицираш со сосема друг одговор што воопшто не е во контекст и на крај ставаш извичник. Извини ама вака поставен пост мене ми изгледа на провокација.
Инаку "тесниот соработник" може да е продавачот, ако крајниот корисник ја купил од него а не дирекно од дистрибутерот.
Koja provokacija be prijatele,ne bidi smesen,ti kazuvam zakonski kakvi se pravata na potrosuvacite za bilo koja tehnicka roba.
 
Член од
18 август 2015
Мислења
212
Поени од реакции
417
1. Не велам дека не е различно 10 со 1000 но еве 100 се најниската бројка ке ја земем. на 100 клими ломо еко продадени од нас 0 дефекти до сега. неможам да тврдам за другите дистрибитери. Јас веќе го пишав одговор и тоа неколку пати.
1а. Никогаш не сум поставувал COP и диаграми ама никогаш ниту планирам толку детално да замарам некого со истото, очигледно не мешаш со некој друг тука на форумот. Единствени спецификации ги имаме на нашиот сајт се тие што ни ги доставил производителот и/или увозникот со друг СОР и диаграми не сме се расфрлале.
2. Овластен централен сервис за ГРЕЕ е ЗОРБА, за ВИВАКС е КОНТАКТ 2000, гаранцијата ја издаваа увозникот и/или централниот сервис, ние ја вршиме само продажбата. Тоа не значи дека ако имаш проблем ке те откачиме со 2 збора, нормално ке се погрижеме да бидеш услужен и проблемот отстранет но неможеме да знаеме што прават сервисерите 24/7, дали клатат врата или не.
2а. Осекам провокација со спрема нас со поставување на двосмислени и извртени прашања. Прашања дирекни и исклучиво за ГРЕЕ брендот и нивната организација. Јас не го претставувам ГРЕЕ тука, единствен мој коментар е тој што од лично искуство не се сложуваме со констатацијата на macci дека секоја втора ломо еко има некаков дефект.
3.Не го одбегнав прашањето намерно, мислев дека одговорот се подразбира од претходното прашање/одговор. Но кога сакаш официјално еве: Ние не сме централен сервис за ГРЕЕ, прашањето за тоа колку се чека за хансол компресор ке мораш да го поставеш кај нив. Не сме имале дефект со таков тип на клима уред и не сме имале потреба да добиеме или да располагаме со таква информација.

Е ова е тоа што го сметам за провокација.

Гледаш никаде не сум пишал кој е должен да го замени со нов, ама никаде. Јас пишав ако има проблем да се обрати во пазарна, ниекаде не стана збор за тоа кој треба да замени или слично. На мојот коментар реплицираш со сосема друг одговор што воопшто не е во контекст и на крај ставаш извичник. Извини ама вака поставен пост мене ми изгледа на провокација.
Инаку "тесниот соработник" може да е продавачот, ако крајниот корисник ја купил од него а не дирекно од дистрибутерот.
Би те замолил за одговор на едно прашање:
Како постапувате во случај доколку клима уредот е купен кај вас и се појави проблем кај истиот? Дали купувачот треба да се обрати прво кај вас и да реагира за проблемот и отстранувањето на истиот оди преку вас или пак ???
Однапред ти благодарам за одговорот.
 
N

nikola2004mkd

Гостин
Во законската регулатива уредот мора да се сервисира во рок од 30 дена, и тоа нормални денови (не работни). Доколку уредот не може да се сервисира, тогаш мора да биде заменет со нов или да биде рефундирана платената цена. Тоа значи дека ако уредот е платен 60.000, мора да се рефундираат 60.000 иако уредот можеби е моментално на попуст и се продава за 45.000.

Продавачот може да се заложи за помали рокови на пример 10 дена, но не и поголеми од 30. Во случај доколку продавачот си даде поголем сервисниот рок од 30 дена истиот е неважечки. Пример, Gree иако си дава 45 дена, законски е обврзан на максимум 30 дена.

Продавачот а не сервисерот одговара за сервисот на уредот пред купувачот и пазарната инспекција.

А, ако бараш сервис од Gree тие најверојатно се кријат од незадоволни купувачи, барем од искуството низ кое помина мојот пријател со проблематичниот Hansol кој јас му го препорачав, благодарение на форумов. Пример, кога се јавија почетните проблеми, и кога пријателот ги пријави првичните проблеми, од Gree му сугерирале повторно да ги затвори отворот за цевките на ѕидот. Одкога тоа го направил, и ги инфомирал дека проблемот не бил решен, никогаш повеќе не успеал да ги добие директорот Блажо со кого комуницирал за проблемот. Блажо Зорба пак арогантно му ставил на знаење дека немал намера да прави трошоци занимаваќи се со неговиот проблем, по што прекинал да му се јавува.

И уште еден совет. Кога купувате било каков уред да го купувате од местото каде живеете, бидеќи во случај да треба да барате помош од ДПИ надлежно е одделението во градот каде е продавачот. Пример, ако сте порачале клима од продавницата на Gree, во Скопје, иако може да ви е доставена по карго во Охрид, на пример, за да добиете заштита и помош во случај на спор ќе треба да се обратите во канцеларијата на ДПИ во Скопје.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom