Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
momci iam problem so kumplugot na kolata mazda 6 koa treba da ubacam u brzina kumplugo 2 3 mora da go pretisnam do kraj pa da vozi kolata i zaebano e sto kumplugot ne se vraka sekoj pat nazad na mesto nego si ostanuva na polovina i moram so noga (vrvot na patkata )da go povlecam nazad znae nekoj sto mozi da e
 
momci iam problem so kumplugot na kolata mazda 6 koa treba da ubacam u brzina kumplugo 2 3 mora da go pretisnam do kraj pa da vozi kolata i zaebano e sto kumplugot ne se vraka sekoj pat nazad na mesto nego si ostanuva na polovina i moram so noga (vrvot na patkata )da go povlecam nazad znae nekoj sto mozi da e

Пумпа за кумплуг.
 
Некој да каже искуство за BMW 3 1.995 cm³ (143 коња) Diesel
$_20.jpg
 
Што може да биде колава напред тропка по малку ако вртам во кривина и во тој момент преминам преку дупка некоја. Лево или десно нема врска исто тропа само како тропкањето да иде од кај внатрешното тркало во кривината. Тропкањето е како тап звук. На право колата врви преку дупки без проблем и без никакви чудни звуци.

На предница е добра и нема вака очигледен дефект, не тресе ни на мали ни на големи брзини и не влече на страна ни при нагло забрзување или кочење. Не „бега“ на право, ниту пак крцкаат зглобовите, и сл. Бев и на технички и ми рекоа дека ОК е предницата.
huh.gif



Се работи за Цитроен Ксара.
 
Некој да каже искуство за BMW 3 1.995 cm³ (143 коња) Diesel
$_20.jpg
тука во мк само такви возиме, познати сме по експертските познавања за најновите бенвиња
 
Што може да биде колава напред тропка по малку ако вртам во кривина и во тој момент преминам преку дупка некоја. Лево или десно нема врска исто тропа само како тропкањето да иде од кај внатрешното тркало во кривината. Тропкањето е како тап звук. На право колата врви преку дупки без проблем и без никакви чудни звуци.

На предница е добра и нема вака очигледен дефект, не тресе ни на мали ни на големи брзини и не влече на страна ни при нагло забрзување или кочење. Не „бега“ на право, ниту пак крцкаат зглобовите, и сл. Бев и на технички и ми рекоа дека ОК е предницата.
huh.gif



Се работи за Цитроен Ксара.
Какво е тропањето? Метален звук или туп удар? Од средината кај мењачот или од кај тркалата?

Можно е ``тројката`` од полуосовината да има направено жлеб каде што налегнува крстачот. Тоа се случува кога воланот е во било која положба освен право, но на дупки не би требало да се јавува.

Ако се јавува на дупку туп удар, можно е да е гумениот буфер на раменото, а звукот доаѓа кад што ти стои левата нога(или десната на совозачот)
 
Какво е тропањето? Метален звук или туп удар? Од средината кај мењачот или од кај тркалата?

Можно е ``тројката`` од полуосовината да има направено жлеб каде што налегнува крстачот. Тоа се случува кога воланот е во било која положба освен право, но на дупки не би требало да се јавува.

Ако се јавува на дупку туп удар, можно е да е гумениот буфер на раменото, а звукот доаѓа кад што ти стои левата нога(или десната на совозачот)

Ударот е тап и дефинитивно не иди од средината туку ниско долу од кај тркалата. Си мислам дека буферот е оти баш од таму доаѓа ударот. Ќе мора изгледа подетално да се провери кај саглам мајстор и да се смени што треба.
 
Може и сајлата на кумплунгот да биде


Sent from my iPad Pro 9.7 using Tapatalk

Не е на сајла,се работи за понова кола..Мазда 6,тие имаат хидраулично квачило..Може и да се репарира таа пумпа,се менуваат тие гумиците на неа,ако не се лажам.[DOUBLEPOST=1486561492][/DOUBLEPOST]
Што може да биде колава напред тропка по малку ако вртам во кривина и во тој момент преминам преку дупка некоја. Лево или десно нема врска исто тропа само како тропкањето да иде од кај внатрешното тркало во кривината. Тропкањето е како тап звук. На право колата врви преку дупки без проблем и без никакви чудни звуци.

На предница е добра и нема вака очигледен дефект, не тресе ни на мали ни на големи брзини и не влече на страна ни при нагло забрзување или кочење. Не „бега“ на право, ниту пак крцкаат зглобовите, и сл. Бев и на технички и ми рекоа дека ОК е предницата.
huh.gif



Се работи за Цитроен Ксара.

Да не ти тропка лагер..Вози така,кога ќе почне и на рамно да тропа тогаш ќе видиш,може и летвата да чука.
 
Имам проблем со мењачот на колава, Ауди А4, бензин.

Кога беше студот голем (-20 степени) првпат ми се случи да е заглавен и да не сака да убаци у брзина. Си реков замрзнат е, го вртев лево десно, стискав на кумплуг и по некое време убаци некако во втора. Другите брзини слабо. Морав да ја возам колата па возев во втора и по некое време се опушти и можев да мењам нормално. После беше арно, не приметив истото да се случи се до вчера кога пак никако не сакаше да убаци. Едвај некако со голем притисок убацив во прва па во втора и успеав да го олабавам малку, ама денес пак иста приказна. Вајда е уљето во мењачот, претпоставувам истекло некако или не знам што, ама проблемот ми е што во сабота треба да возам 50тина км пред да појдам на мајстор и страв ми е да не го скршам мењачот по пат оти ептен тешко убацува и мења брзини сега, ептен на сила.
 
Имам проблем со мењачот на колава, Ауди А4, бензин.

Кога беше студот голем (-20 степени) првпат ми се случи да е заглавен и да не сака да убаци у брзина. Си реков замрзнат е, го вртев лево десно, стискав на кумплуг и по некое време убаци некако во втора. Другите брзини слабо. Морав да ја возам колата па возев во втора и по некое време се опушти и можев да мењам нормално. После беше арно, не приметив истото да се случи се до вчера кога пак никако не сакаше да убаци. Едвај некако со голем притисок убацив во прва па во втора и успеав да го олабавам малку, ама денес пак иста приказна. Вајда е уљето во мењачот, претпоставувам истекло некако или не знам што, ама проблемот ми е што во сабота треба да возам 50тина км пред да појдам на мајстор и страв ми е да не го скршам мењачот по пат оти ептен тешко убацува и мења брзини сега, ептен на сила.

вози ја во втора додека не дојдеш до мајстор, успат ќе пушти сигурно пак, иначе уљето може да се згусне од ладно но не и да смрзне, имаш ти некој друг проблем не е до уљето
 
вози ја во втора додека не дојдеш до мајстор, успат ќе пушти сигурно пак, иначе уљето може да се згусне од ладно но не и да смрзне, имаш ти некој друг проблем не е до уљето

Сега не е ладно, а не мрда мењачот, јас претпоставјам дека истекло некако или ако испукала некоја цевка од ладното.

А пред некое време имав проблем, ми течеше хидрауличното уље, ми велеа дека е од црево за висок притисок што иде од летвата накај воланот, ама кога го отвори мајсторот да го мења рече дека било здраво и дека само некоја стега била олабавена. Ја смени стегата тогаш и не тече веќе тоа уље. Не знам дали е можно нешто од тој потфат да го предизвикало моменталниов проблем...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom