Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Знаеме кај води вашиот пат и знаеме кој е вашиот бог...Можеш да си ласкаш, не можеш да ме излажеш.
Ти незнаеш ни сопствениот пат кај ти води не па за другите. Самиот си кажа дека основен услов да биде некој дел од црквата ваша е да нема доврба во сопственото мислење. Се што можеш е да тролаш, лажеш и клеветиш.
Можам да те возам „до сто и една и назад„ и тоа веќе го чинам.

Не те прашав какво било расположението Адамово по сторениот грев, туку те прашав: што дозна Адам за „доброто„ и што дозна Адам за „злото„ по вкусувањето на забранетото воќе?

Тоа што Адам навистина видел дека е гол и дека му е срам, а бил гол и пред да згреши па не му било срам, не е никакво знаење, ниту е „добро„ ниту е „зло„, туку се толкува на начин кој за тебе е непознаница.

Чекам одговор...
Колку повеќе ,,возиш" толку повеќе луѓе ќе имаат можност да видат и да се уверат колку се отидени со умот луѓето како тебе.
Колку повеќе го негираш очигледното, толку повеќе ќе биде повторувано! Толку повеќе луѓе ќе ја увидат апсурдноста во тезата за ,,првобитниот грев". Секој твој пост е можност плуст обичниот верник што не се замара со догми, да види какви глупости и бесмислици се основа на неговата вера.
 
Ти незнаеш ни сопствениот пат кај ти води не па за другите. Самиот си кажа дека основен услов да биде некој дел од црквата ваша е да нема доврба во сопственото мислење. Се што можеш е да тролаш, лажеш и клеветиш.

Веќе одговорено и коментирано...[DOUBLEPOST=1482999585][/DOUBLEPOST]
Колку повеќе ,,возиш" толку повеќе луѓе ќе имаат можност да видат и да се уверат колку се отидени со умот луѓето како тебе.
Колку повеќе го негираш очигледното, толку повеќе ќе биде повторувано! Толку повеќе луѓе ќе ја увидат апсурдноста во тезата за ,,првобитниот грев". Секој твој пост е можност плуст обичниот верник што не се замара со догми, да види какви глупости и бесмислици се основа на неговата вера.

Не се замарај со мене, туку врати се на поставеното прашање; што дозна Адам за „доброто„ и „злото„ со вкусувањето на забранетиот плод?

Некако тешко ти „иде„ темава...
 
Веќе одговорено и коментирано...
И јас тоа велам, има безброј примери каде извртуваш, лажеш и клеветиш. Лажеше дека прави што ти е волја значело прави што сакаш, клеветеше дека за практикување на Телема се користела дрога и се служеше со ниски и подли средства за да оставиш што полош впечаток за Телемата.
Не се замарај со мене, туку врати се на поставеното прашање; што дозна Адам за „доброто„ и „злото„ со вкусувањето на забранетиот плод?

Некако тешко ти „иде„ темава...
Имаш конкретни стихови каде јасно е кажано со што се здобиле Адам и Ева одкако се здобиле со знаењето од дрвото - Увиделе дека се голи, почуствувале срам, направиле опашала и почуствувале страв.
Ти излажа дека се работело за обично овошје, дури и откако јасно ти постирав стих каде се вели дека дрвото било пожелно поради знаењето, ти продолжи да ,,возиш" се подлабоко во ќорсокакот на твоите заблуди, суета и лудост.
 
И јас тоа велам, има безброј примери каде извртуваш, лажеш и клеветиш. Лажеше дека прави што ти е волја значело прави што сакаш, клеветеше дека за практикување на Телема се користела дрога и се служеше со ниски и подли средства за да оставиш што полош впечаток за Телемата.
.

Можеш да си ја толкуваш својата иделогија на начин кој ти одговара и да останеш во заблудата дека си во право-никој не ти брани.[DOUBLEPOST=1483001184][/DOUBLEPOST]
Имаш конкретни стихови каде јасно е кажано со што се здобиле Адам и Ева одкако се здобиле со знаењето од дрвото - Увиделе дека се голи, почуствувале срам, направиле опашала и почуствувале страв.
Ти излажа дека се работело за обично овошје, дури и откако јасно ти постирав стих каде се вели дека дрвото било пожелно поради знаењето, ти продолжи да ,,возиш" се подлабоко во ќорсокакот на твоите заблуди, суета и лудост.

И велиш, тоа што Адам видел дека е гол, тоа е големо знаење стекнато со вкусувањето на забранетиот плод?

Адам бил гол и пред да вкуси, а погледнот на својата голотија не му е „дополнително„ знаење, оти ионака бил гол. Срамот не е никаков знаење, туку душевна состојба и раслоложение. Стравот е, исто така, душевно расположение, а не дополнително стекнато знаење. Опашалата се последица од промената која се случила со Адамово тело, а не дополнително стекнато знаење.

Сето претходно набројано, никаде не е квалификувано како „добро„ или како „зло„, туку е проста последица од гревот.

Обиди се пак, може ќе потрефиш нешто...
 
Последно уредено:
Можеш да си ја толкуваш својата иделогија на начин кој ти одговара и да останеш во заблудата дека си во право-никој не ти брани.
Заблудата е твој домен, јас немам ништо со неа.
И велиш, тоа што Адам видел дека е гол, тоа е големо знаење стекнато со вкусувањето на забранетиот плод?

Адам бил гол и пред да вкуси, а погледнот на својата голотија не му е „дополнително„ знаење, оти ионака бил гол. Срамот не е никаков знаење, туку душевна состојба и раслоложение. Стравот е, исто така, душевно расположение, а не дополнително стекнато знаење. Опашалата се последица од промената која се случила со Адамово тело, а не дополнително стекнато знаење.

Сето претходно набројано, никаде не е квалификувано како „добро„ или како „зло„, туку е проста последица од гревот.

Обиди се пак, може ќе потрефиш нешто...
Не велам јас, стиховите во битие велат. Тие те демантираат. Ти тврдеше дека се раотело за обично овошје кое не поседува никакво знаење, но во битие јасно си стои следново:

6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.

Јасно се гледа дека се здобиле со сознание од кое почуствувале срам и страв. Колку и да верглаш, колку и да негираш, неможеш да го смениш тоа.
 
Заблудата е твој домен, јас немам ништо со неа.
.

Знам-знам...немаш ништо, освен немањето вистина.[DOUBLEPOST=1483022554][/DOUBLEPOST]
Не велам јас, стиховите во битие велат. Тие те демантираат. Ти тврдеше дека се раотело за обично овошје кое не поседува никакво знаење, но во битие јасно си стои следново:

6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.

Јасно се гледа дека се здобиле со сознание од кое почуствувале срам и страв. Колку и да верглаш, колку и да негираш, неможеш да го смениш тоа.

Велиш, срамот и стравот сами по себе се знаење? Веќе ти посочив дека не се знаење, туку дека се душевни раслоложенија кои ги поседува секој човек по раѓање, а не „по знаење„, уште помалку од јадење.

Ај да речеме дека си во право. Ако си, напиши на кој начин се „спакувани„ срамот и стравот во забранетиот плод.

Прашувам чисто „онака„, иако знам дека немаш одговор, туку уште малку да подзадлабиш во својот апсурд.
 
Велиш, срамот и стравот сами по себе се знаење? Веќе ти посочив дека не се знаење, туку дека се душевни раслоложенија кои ги поседува секој човек по раѓање, а не „по знаење„, уште помалку од јадење.
Јасни се стиховите, убаво си пишува:
6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.
1. Дрвото било пожелно поради знаењето.
2. Им се отвориле очите и почнале да се срамат и почуствувале страв па се сокриле.

Плус, ги имаш и овие изјави:

Битие 3:
5. Бог знае оти оној ден кога ќе вкусите од него, ќе ви се отворат очите, па ќе станете како богови и ќе знаете што е добро, а што зло.”

Битие 3:

22. И рече Господ Бог: „Ете, Адам стана како еден од Нас, знаејќи што е добро и што е зло; но сега да не ја испружи раката своја и да земе од дрвото на животот, и да вкуси, па да заживее вечно!”

Значи имаш и конкретни стихови што кажуваат не само дека дрвото давало сознание туку кажуваат и какво сознание - за спознавање на добро и зло.
Ај да речеме дека си во право. Ако си, напиши на кој начин се „спакувани„ срамот и стравот во забранетиот плод.

Прашувам чисто „онака„, иако знам дека немаш одговор, туку уште малку да подзадлабиш во својот апсурд.
На истиот начин на кој е спакувана твојата сарма од лозов лист.
Адам по јадењето од дрвото го вели следново:

Битие 3:
10. А тој одговори: „Го чув гласот Твој во рајот кога врвеше, па се уплашив, оти сум гол, и се сокрив.

Значи јасно е како ден дека дрвото им дало сознание поради кое почнале да чуствуваат срам и страв. Истото тоа сознание во Битие 3:22 Бог го потврдува како сознание за добро и зло.
Се што ти останува е да си продолжиш до бесвест со твојот инает.
 
1. Дрвото било пожелно поради знаењето.
2. Им се отвориле очите и почнале да се срамат и почуствувале страв па се сокриле.

1. Во што се состоело знаењето? Посочи стих кој јасно покажува кое знаење било скриено во забранетото воќе.
2. А пред да им се отворат очите, очите им биле затворени. Посочи стих кој вели дека очите им биле затворени. Срамот и стравот се појавиле како последица од гревот и сами по себе не се никакво знаење, туку душевна состојба.[DOUBLEPOST=1483036364][/DOUBLEPOST]
Плус, ги имаш и овие изјави:

Битие 3:
5. Бог знае оти оној ден кога ќе вкусите од него, ќе ви се отворат очите, па ќе станете како богови и ќе знаете што е добро, а што зло.”

Битие 3:

22. И рече Господ Бог: „Ете, Адам стана како еден од Нас, знаејќи што е добро и што е зло; но сега да не ја испружи раката своја и да земе од дрвото на животот, и да вкуси, па да заживее вечно!”

Значи имаш и конкретни стихови што кажуваат не само дека дрвото давало сознание туку кажуваат и какво сознание - за спознавање на добро и зло.


Кон Битие 3.5; ѓаволот ги намамува Адам и Ева, но никаде не им кажува во што се состојат „доброто„ и “злото„, Посочи ми стих кој јасно говори што е „добро„ а што е „зло„.

Кон Битие 3.22: Бог само го повторува она кое на Адама и Ева веќе им било укажано како последица од вкусувањето на забранетото овошје, но Бог не ни кажува во што се состоеле штотуку „откриените„ „добро„ и „зло„. Посочи ми стих кој јасно говори што е „добро„ а што е „зло„.[DOUBLEPOST=1483036407][/DOUBLEPOST]
На истиот начин на кој е спакувана твојата сарма од лозов лист.

Наведи ми Библиски стих за рецептот за сарма со лозов лист.[DOUBLEPOST=1483036554][/DOUBLEPOST]
Адам по јадењето од дрвото го вели следново:

Битие 3:
10. А тој одговори: „Го чув гласот Твој во рајот кога врвеше, па се уплашив, оти сум гол, и се сокрив.
.

Адам бил гол и пред да згреши. Посочи ми стих кој вели дека Адам бил облечен пред да види дека е гол. Адам се уплашил и скрил откако згрешил, а не пред да згреши. Стравот и срамот не се никакво знаење. Посочи ми стих кој јасно укажува дека срамот и стравот се исто што и „добро„ и „зло„.[DOUBLEPOST=1483036682][/DOUBLEPOST]
Значи јасно е како ден дека дрвото им дало сознание поради кое почнале да чуствуваат срам и страв. Истото тоа сознание во Битие 3:22 Бог го потврдува како сознание за добро и зло.

Дрвото не им дало никакво сознание за страв и срам туку ти си толкуваш, вадејќи мудри мисли од вакуум простор. Посочи ми стих кој вели дека „срам„ и „страв“ се спознанија за „добро„ и „зло„.
 
Последно уредено:
1. Во што се состоело знаењето? Посочи стих кој јасно покажува кое знаење било скриено во забранетото воќе.
2. А пред да им се отворат очите, очите им биле затворени. Посочи стих кој вели дека очите им биле затворени. Срамот и стравот се појавиле како последица од гревот и сами по себе не се никакво знаење, туку душевна состојба.
22. И рече Господ Бог: „Ете, Адам стана како еден од Нас, знаејќи што е добро и што е зло; но сега да не ја испружи раката своја и да земе од дрвото на животот, и да вкуси, па да заживее вечно!”
Ако Адам и Ева знаеле да разликуваат добро и зло, тогаш оваа изјава е бесмислена и апсурдна.
Кон Битие 3.5; ѓаволот ги намамува Адам и Ева, но никаде не им кажува во што се состојат „доброто„ и “злото„, Посочи ми стих кој јасно говори што е „добро„ а што е „зло„.
Никаде не е спомнат никаков ѓавол, тоа е ваше толкување. Во што се состојат доброто и злото е јасно нагласено во Битие 3:7 и во Битие 3:10.
Кон Битие 3.22: Бог само го повторува она кое на Адама и Ева веќе им било укажано како последица од вкусувањето на забранетото овошје, но Бог не ни кажува во што се состоеле штотуку „откриените„ „добро„ и „зло„. Посочи ми стих кој јасно говори што е „добро„ а што е „зло„.
Апсурдно е и бесмислено да казниш некого затоа што не те послушал, ако свесно и намерно си му ускратил способност да распознава добро и зло.
Наведи ми Библиски стих за рецептот за сарма со лозов лист.
Значи ако нема рецепт за сармата во библијата, нема ни сарма?
Адам бил гол и пред да згреши. Посочи ми стих кој вели дека Адам бил облечен пред да види дека е гол. Адам се уплашил и скрил откако згрешил, а не пред да згреши. Стравот и срамот не се никакво знаење. Посочи ми стих кој јасно укажува дека срамот и стравот се исто што и „добро„ и „зло„.
Зошто тогаш се нагласува срамот од голотијата и стравот, токму одкако јаделе од дрвото за спознавање на доброто и злото?
6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.
Дрвото не им дало никакво сознание за страв и срам туку ти си толкуваш, вадејќи мудри мисли од вакуум простор. Посочи ми стих кој вели дека „срам„ и „страв“ се спознанија за „добро„ и „зло„.
Значи ти тврдиш дека библијата лаже:

Битие 3:
10. А тој одговори: „Го чув гласот Твој во рајот кога врвеше, па се уплашив, оти сум гол, и се сокрив.”
11. И Господ рече: „Кој ти кажа дека си гол? Да не си јал од она дрво, од кое ти забранив да јадеш?
12. Адам, пак, рече: „Жената, која ми ја даде Ти, таа ми даде од дрвото, и јас јадев.”
 
Од Охридскиот пролог на св. Николај Жички:- 26 ноември: Да созерцавам за чудното создавање на светот, и тоа: 1. Како Господ Бог го создал човекот и жената од човекот; 2. како Адам и Ева биле голи и немале срам, бидејќи уште не знаеле за гревот.; 2 декември: Да созерцавам за гревовниот пад на Адам и Ева, и тоа: 1. Како Адам и Ева пред гревот биле облечени во невиност и себе не се гледале голи; 2. како после гревот Адам и Ева се виделе голи и се скриле од Бога; 3. како секоја добродетел е облека и секој грев е разголување.
Истиот светител во неговите ,,Омилии'' говори дека познанието на доброто и злото се состои во тоа што после гревот човекот го познава доброто кое произлегува од послушанието кон Бога, од една страна, и злото кое произлегува од непослушанието кон Бога, од друга страна. Св. Филарет Московски, пак, ова дрво го нарекува и орудие за испит на адамовата љубов кон Бога и ,,дрво на разумот (разбирањето)''
Простете ако кажав нешто неаналогно на вашиот досегашен тек на дискусијава, се замешав без многу да читам од претходното...
 
Од Охридскиот пролог на св. Николај Жички:- 26 ноември: Да созерцавам за чудното создавање на светот, и тоа: 1. Како Господ Бог го создал човекот и жената од човекот; 2. како Адам и Ева биле голи и немале срам, бидејќи уште не знаеле за гревот.; 2 декември: Да созерцавам за гревовниот пад на Адам и Ева, и тоа: 1. Како Адам и Ева пред гревот биле облечени во невиност и себе не се гледале голи; 2. како после гревот Адам и Ева се виделе голи и се скриле од Бога; 3. како секоја добродетел е облека и секој грев е разголување.
Истиот светител во неговите ,,Омилии'' говори дека познанието на доброто и злото се состои во тоа што после гревот човекот го познава доброто кое произлегува од послушанието кон Бога, од една страна, и злото кое произлегува од непослушанието кон Бога, од друга страна. Св. Филарет Московски, пак, ова дрво го нарекува и орудие за испит на адамовата љубов кон Бога и ,,дрво на разумот (разбирањето)''
Простете ако кажав нешто неаналогно на вашиот досегашен тек на дискусијава, се замешав без многу да читам од претходното...

Ian Stuart,

болдот е она кое @Ipsissimus не го знае и не може да го „погоди„.[DOUBLEPOST=1483085449][/DOUBLEPOST]
Ако Адам и Ева знаеле да разликуваат добро и зло, тогаш оваа изјава е бесмислена и апсурдна.

Изјавата не е апсурдна, оти е само повторување на веќе укажаното и сама по себе не кажува во што се состоело „доброто„ а во што „злото„.[DOUBLEPOST=1483085616][/DOUBLEPOST]
Никаде не е спомнат никаков ѓавол, тоа е ваше толкување.

Писмото има и други Книги освен Битие, така да од други стихови во Писмото јасно е кој се криел зад змијата.[DOUBLEPOST=1483085674][/DOUBLEPOST]
Во што се состојат доброто и злото е јасно нагласено во Битие 3:7 и во Битие 3:10.

Во наведените стихови никаде не стои дека „срам„ и „страв„ се или „добро„ или „зло„, така да тоа е само твое „толкување„-погрешно и неосновано.[DOUBLEPOST=1483085756][/DOUBLEPOST]
Апсурдно е и бесмислено да казниш некого затоа што не те послушал, ако свесно и намерно си му ускратил способност да распознава добро и зло.

Апсурдна е твојата предрасуда дека Адам и Ева се казнети без основ, а не знаеш што се‘ им било дадено со нивното создавање.[DOUBLEPOST=1483085787][/DOUBLEPOST]
Значи ако нема рецепт за сармата во библијата, нема ни сарма?

Погрешен заклучок.
Правилен заклучок е: не го барај тоа што го нема.
 
Последно уредено:
Апсурдна е твојата предрасуда дека Адам и Ева се казнети без основ, а не знаеш што се‘ им било дадено со нивното создавање.
Основата за казната е погрешно размислување на госпот а поради бес и страв
Чест случај е да во такви стресни ситуации се направат грешки
 
Зошто тогаш се нагласува срамот од голотијата и стравот, токму одкако јаделе од дрвото за спознавање на доброто и злото?
6. И жената, гледајќи дека родот на дрвото е добар за јадење, и убав за гледање, и дека дрвото е пожелно поради знаењето, набра род од него и јаде, па му даде и на мажот свој, та и тој вкуси.
7. Тогаш им се отворија очите на обајцата, и увидоа дека се голи; па исплетоа лисја од смокви и си направија опашала.

Срамот и стравот се последица од сторениот грев.

Во плодот од дрвото, не било „спакувано„ никакво дополнително знаење, ниту некакво скриено знаење. Со вкусувањето, Адам и Ева не дознале ништо повеќе, ниту дознале нешто корисно.

Отворањето на очите не се однесува на очите, оти очите веќе им биле отворени. Биле голи уште пред да видат дека се голи.[DOUBLEPOST=1483086118][/DOUBLEPOST]
Значи ти тврдиш дека библијата лаже:

Најди мој допис во кој тврдам такво нешто, но затоа тврдам дека немаш никакво познавање од Писмото.
 
Основата за казната е погрешно размислување на госпот а поради бес и страв
Чест случај е да во такви стресни ситуации се направат грешки
Кривична одговорност
Член 11 (1) Кривично е одговорен сторителот кој е пресметлив и што кривичното дело го сторил со умисла или од небрежност и притоа бил свесен или бил должен и можел да биде свесен за забранетоста на делото. (2) За кривично дело сторено од небрежност, сторителот е кривично одговорен само кога тоа го определува законот.
Пресметливост Член 12 (1) Не е пресметлив сторителот кој во време на извршувањето на кривичното дело не можел да го сфати значењето на своето дело или не можел да управува со своите постапки поради трајна или привремена душевна болест, привремена душевна растроеност или заостанат душевен развој, или други особено тешки душевни пречки (непресметливост).
Умисла
Член 13 Кривичното дело е сторено со умисла кога сторителот бил свесен за своето дело и го сакал неговото извршување или кога бил свесен дека поради неговото сторување или несторување може да настапи штетна последица, но се согласил со нејзиното настапување.
 
Кривична одговорност
Член 11 (1) Кривично е одговорен сторителот кој е пресметлив и што кривичното дело го сторил со умисла или од небрежност и притоа бил свесен или бил должен и можел да биде свесен за забранетоста на делото. (2) За кривично дело сторено од небрежност, сторителот е кривично одговорен само кога тоа го определува законот.
Пресметливост Член 12 (1) Не е пресметлив сторителот кој во време на извршувањето на кривичното дело не можел да го сфати значењето на своето дело или не можел да управува со своите постапки поради трајна или привремена душевна болест, привремена душевна растроеност или заостанат душевен развој, или други особено тешки душевни пречки (непресметливост).
Умисла
Член 13 Кривичното дело е сторено со умисла кога сторителот бил свесен за своето дело и го сакал неговото извршување или кога бил свесен дека поради неговото сторување или несторување може да настапи штетна последица, но се согласил со нејзиното настапување.
госпот е неурачунлив?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom