- Член од
- 1 јануари 2010
- Мислења
- 183
- Поени од реакции
- 290
Ако се глупости, подоле прочитај колку загадуваат бензинци а колку дизели (PM e ПМ10 а NOx e азотен оксид), па и спореди го СО (јаглен моноксид). Азотните оксиди кај ЕУРО 1 и 2 не се мерени -коса ќе ти се исправи ако дознаеш колку канцерогени загадувачи се дизелаши ЕУРО 1 и 2.Глупости на квадрат. PM 10 и PM 2,5 се производ на горење дрва и друг тврд огревен материјал. Производ на согорување гориво/нафта е јагленрод моноксид, кој што е отров. Ја не знам како е кај тебе, али навечер кога ебана кола нема да помине и сите се дома, тогаш загадувањето е најголемо, без разлика на денот во неделата.[DOUBLEPOST=1480236852][/DOUBLEPOST]Еве и доказ дека врска нема
http://mojvozduh.eu/web/#draw?location=Karpos&type=AQI
завчера беше 35 - 40 во Карпош, денес е 82. Што споредено со лани е многу малку и е чудно како наеднаш се намали загадувањето.
TierDateCOTHCNMHCNOxHC+NOxPMPN [#/km]
Diesel
Euro 1†July 19922.72 (3.16)---0.97 (1.13)0.14 (0.18)-
Euro 2January 19961.0---0.70.08-
Euro 3January 20000.64--0.500.560.05-
Euro 4January 20050.50--0.250.300.025-
Euro 5aSeptember 20090.50--0.1800.2300.005-
Euro 5bSeptember 20110.50--0.1800.2300.0056×1011
Euro 6September 20140.50--0.0800.1700.0056×1011
Petrol (Gasoline)
Euro 1†July 19922.72 (3.16)---0.97 (1.13)--
Euro 2January 19962.2---0.5--
Euro 3January 20002.30.20-0.15---
Euro 4January 20051.00.10-0.08---
Euro 5September 20091.00.100.0680.060-0.005**-
Euro 6September 20141.00.100.0680.060-0.005**6×1011***
* Before Euro 5, passenger vehicles > 2500 kg were type approved as light commercial vehicles N1-I
** Applies only to vehicles with direct injection engines
*** 6×1012/km within first three years from Euro 6 effective dates
† Values in parentheses are conformity of production (COP) limits
еве линк за попрегледно
https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards