Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Некој од вас да ме советува што да правам.
Имам Голф 4 1,4 бензин веке 10 години го возам, додуша не премногу за 10 години 60К км.
Имам приметено дека последнава година време ми троши повеќе улје од обично(1,4 машините на ВВ трошат скоро сите) порано ми трошеше помалце сега некако повеќе, мислев да не е до бензинот ставав 100, потоа пак се вратив на 95 но не е до бензинот. Дали би можел да го решам овој проблем некако?

Каде би можел да најдам ауспух комплет од машина до крај бидејќи овој што е моментално е лом, задното грне е отидено одамна, а сега и на средното грне се појави добра дупка која почнува да ми смета во возење, и ми дава чувство дека колата трокира. Или да одам со промена на ауспухот од средното грне.

Мислам дека е катализаторот ми е запушен, бидејќи кога возам по надолнина низ ауспухот колата не ми исфрла чад. откако ке почнам да ја давам гас после надолница, машината не ја прима гаста, односно ми се гуши машината за после кратко време позади да направи еден добар облак од чадта која се насобрала во ауспухот (бела чад), и откако ќе ја исфрли одпозади потоа си се однесува нормално колата до наредната удолница :icon_lol:.

Дали би било добра идеја да го извадам катализаторот и да го исчистам и повторно да го местиме, да пробам со некој адитив во бензинот да го чистам, или наједноставно да го извадам и да возам без катализатор.Секако кај нас скоро никој не проверува при регистрирање издувни гасови.


И ориентационо колку би ме чинела промена на предницата, плочките за кочење ми се сменети пред неколку месеци?
Тебе ти треба комплетна проверка на колата кај саглам мајстор. Кој знае зошто не испушта чад.....дали е катализаторот или нешто друго
 
Некој од вас да ме советува што да правам.
Имам Голф 4 1,4 бензин веке 10 години го возам, додуша не премногу за 10 години 60К км.
Имам приметено дека последнава година време ми троши повеќе улје од обично(1,4 машините на ВВ трошат скоро сите) порано ми трошеше помалце сега некако повеќе, мислев да не е до бензинот ставав 100, потоа пак се вратив на 95 но не е до бензинот. Дали би можел да го решам овој проблем некако?

Каде би можел да најдам ауспух комплет од машина до крај бидејќи овој што е моментално е лом, задното грне е отидено одамна, а сега и на средното грне се појави добра дупка која почнува да ми смета во возење, и ми дава чувство дека колата трокира. Или да одам со промена на ауспухот од средното грне.

Мислам дека е катализаторот ми е запушен, бидејќи кога возам по надолнина низ ауспухот колата не ми исфрла чад. откако ке почнам да ја давам гас после надолница, машината не ја прима гаста, односно ми се гуши машината за после кратко време позади да направи еден добар облак од чадта која се насобрала во ауспухот (бела чад), и откако ќе ја исфрли одпозади потоа си се однесува нормално колата до наредната удолница :icon_lol:.

Дали би било добра идеја да го извадам катализаторот и да го исчистам и повторно да го местиме, да пробам со некој адитив во бензинот да го чистам, или наједноставно да го извадам и да возам без катализатор.Секако кај нас скоро никој не проверува при регистрирање издувни гасови.


И ориентационо колку би ме чинела промена на предницата, плочките за кочење ми се сменети пред неколку месеци?

Колку масло ти троши?Какво масло ставаш,која градација,дај повеќе информации..Бензинот со маслото нема врска..Стави поквалитетно масло,Арал,Кастрол и види..Ако и така го троши стави малку погусто,15w40,или 15w50 на Еурол на пример,и види каква ќе биде потрошувачката,може на тој мотор,тоа масло што го ставаш не му одговара..Ауспуси се продаваат во сите подобро снабдени продавници за автоделови,таму ќе ти кажат и цена и се..За тоа чад што викаш,смени си ги сите филтри прво,за бензин,воздух и види,или пак на автопат издувај ја со 4-брзина до црвено обртаите 7-8 минути држи ја гаста до патос,или ако имаш мегдан и со 5-та брзина и ќе видиш дали ќе има промена..Од предница што е за менување?Плочките не ти се повеќе од 800-900 денара,стабилизатори,амортизери,спони?Има повеќе компоненти таму..
 
Мислење и искуства, мани и предности околу Рено Меган фејслифт моделот после 99 година?
 
Dobri li se ovie gumi? I koja cena se?

Letni:

KELLY HP 205/60R15

Zimski:

SAVA 195/60R15 m+s
 
Последно уредено од модератор:
Каде можам да купам таква активна пена ???

Таа пена се создава во машина наречена ВАП..Значи ти треба ВАП машина,тие коштаат околу 100 евра најефтините,па нагоре..Можеш и обичен сјај за садови да ставиш,пак ќе има "пена"
 
Dobri li se ovie gumi? I koja cena se?

Letni:

KELLY HP 205/60R15

Zimski:

SAVA 195/60R15 m+s
Овие кели веројатно само ти ќе ги имаш и се некоја најдолна класа како што видов набрзина

сава за зимски гуми сите ги фалат, меки се и одлични за снег, дожд

значи ако купуваш два сета, земи си зимски сава и летни нешто марка
 
Таа пена се создава во машина наречена ВАП..Значи ти треба ВАП машина,тие коштаат околу 100 евра најефтините,па нагоре..Можеш и обичен сјај за садови да ставиш,пак ќе има "пена"

Имам таква машина 32.000 илјади ја платив и жешка вода има, само за пената прашав зш имам барано ама не сум можел да најдам, и не само пена да има туку пена за да не мора да трлаш со четка или сунгер (Се греби бојата) тука само со вода да поминеш и да биде чисто, јасно ???
Значи таква активна пена кај можам да купам ???? и пеномат, најдов на алиекспрес, ако не можам да најдам од таму ке порачам.
 
Каде можам да купам таква активна пена ???
Јас користам од Мафра - Мангуста и сум задоволен од истата, ја препорачувам. Отвори на нивниот сајт и разгледај, активните пени ти се од професионална програма.
Таа пена се создава во машина наречена ВАП..Значи ти треба ВАП машина,тие коштаат околу 100 евра најефтините,па нагоре..Можеш и обичен сјај за садови да ставиш,пак ќе има "пена"
Каква глупост кажа не си свесен, вапот создавал пена? Без пеномат како додаток на вап, или одделен пеномат, пена не гледаш.

Имам таква машина 32.000 илјади ја платив и жешка вода има, само за пената прашав зш имам барано ама не сум можел да најдам, и не само пена да има туку пена за да не мора да трлаш со четка или сунгер (Се греби бојата) тука само со вода да поминеш и да биде чисто, јасно ???
Значи таква активна пена кај можам да купам ???? и пеномат, најдов на алиекспрес, ако не можам да најдам од таму ке порачам.
Пеноматот нарачај си го од тука, кај нас ваков нема да најдеш, ги има само професионалните кои почнуваат од 9,000 па нагоре.
 
Некој од вас да ме советува што да правам.
Имам Голф 4 1,4 бензин веке 10 години го возам, додуша не премногу за 10 години 60К км.
Имам приметено дека последнава година време ми троши повеќе улје од обично(1,4 машините на ВВ трошат скоро сите) порано ми трошеше помалце сега некако повеќе, мислев да не е до бензинот ставав 100, потоа пак се вратив на 95 но не е до бензинот. Дали би можел да го решам овој проблем некако?

Каде би можел да најдам ауспух комплет од машина до крај бидејќи овој што е моментално е лом, задното грне е отидено одамна, а сега и на средното грне се појави добра дупка која почнува да ми смета во возење, и ми дава чувство дека колата трокира. Или да одам со промена на ауспухот од средното грне.

Мислам дека е катализаторот ми е запушен, бидејќи кога возам по надолнина низ ауспухот колата не ми исфрла чад. откако ке почнам да ја давам гас после надолница, машината не ја прима гаста, односно ми се гуши машината за после кратко време позади да направи еден добар облак од чадта која се насобрала во ауспухот (бела чад), и откако ќе ја исфрли одпозади потоа си се однесува нормално колата до наредната удолница :icon_lol:.

Дали би било добра идеја да го извадам катализаторот и да го исчистам и повторно да го местиме, да пробам со некој адитив во бензинот да го чистам, или наједноставно да го извадам и да возам без катализатор.Секако кај нас скоро никој не проверува при регистрирање издувни гасови.


И ориентационо колку би ме чинела промена на предницата, плочките за кочење ми се сменети пред неколку месеци?
Ako e so edna lambda sonda vadi katalizatorot, ili isprazni go saketo ili staj mu cefka. Ako e so dve sondi pred i po katalizatorot togas ke pravi problem ako se izvadi i ke se pali sijalicka za motorot.
1.4 16v se gjubre motori, dobro e ako ti teral do sega. Probaj vaka, zapali go i ostaj da raboti vo mesto bez da davas gas i motorot ubavo da zagree da kaci na rabotna temperatura, Koga ubavo ke zagree naednas pritisni ja ubavo papucata za gas i vidi dali i kolku belo-sivo ke frli niz auspuh. Ako curi mnogu karikite se kaput ili samo uljnite kariki se zaglaveni pa pustaat mnogu ulje i ne go sobiraat nazad. Vo sekoj slucaj ako mnogu dimi treba da se menjaat.
 
Ми скурчи веке нa секoи 500 км дa дигaм хaубa и дoдaвaм улје. Никaд веќе у ѓивoт немa дa вoзaм ВВ зaрaди oвoa срaње oд мoтoр, губре.Пoгoлемa превaрa кoлa oд гoлф немa зaмрзив дa вoзaм кoлa зaрaди никaквaтa мaшинa. Дoбрo штo oвa е прв пoсериoзен прoблем кoј гo имaм сo кoлaтa.
Ми нудеa мoтoр oд Ибицa 1,9 тди сo 110 КС aмa не се нaфaтив.


Уште кoгa некoј ќе ми спoмне плин... Тoa би билo пoгубнo...


У секoј случaј не плaнирaм мнoгу дa се зaмaрaм oкoлу oсвежувaње нa мaшинaтa нa кoлaтa. Акo е oтиденa нa билo кaкoв нaчин, јa мењaм сo ТДИ aкo нaјдaм 500 еврa.
 
Ми скурчи веке нa секoи 500 км дa дигaм хaубa и дoдaвaм улје. Никaд веќе у ѓивoт немa дa вoзaм ВВ зaрaди oвoa срaње oд мoтoр, губре.Пoгoлемa превaрa кoлa oд гoлф немa зaмрзив дa вoзaм кoлa зaрaди никaквaтa мaшинa. Дoбрo штo oвa е прв пoсериoзен прoблем кoј гo имaм сo кoлaтa.
Ми нудеa мoтoр oд Ибицa 1,9 тди сo 110 КС aмa не се нaфaтив.


Уште кoгa некoј ќе ми спoмне плин... Тoa би билo пoгубнo...


У секoј случaј не плaнирaм мнoгу дa се зaмaрaм oкoлу oсвежувaње нa мaшинaтa нa кoлaтa. Акo е oтиденa нa билo кaкoв нaчин, јa мењaм сo ТДИ aкo нaјдaм 500 еврa.
Што уље користиш, која градација? Да не ти протекло од негде? Помеѓу редовна промена во граници на нормала е да потроши рецимо 500 грама..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom