Прашања за Исламот III

faust.mephistopheles

Aga Aganlija
Член од
9 декември 2014
Мислења
754
Поени од реакции
1.636
Неможам да најдам логика помеѓу првиот и вториот болд.... Ако човекот не е веродостоен, туку е исламското знаење, тогаш како може да има еден куп идеолошки фракции?! Кое е тоа знаење? Како ќе го утврдиме? Докажеме? Замисли да имаш фракции на математичари, едни тврдат дека квадратен корен од 64 е 8 другите тврдат дека е 9....
Тоа им е и нив огромен проблем. Сите се разликуваат во основата (темелите на исламот) а таа е исповедување вера во еден бог и негирање на сите други боженства. Дефиницијата за еден бог кај сунитите не е иста како и кај шиите кој се во основата поблиски со христијаните отколку со сунитите и.т.н.
Сите овие имаат свои школи.Сунитите имаат 4 правни имами врз кои се базираат нивните учења и сфаќања,шиите имаат своја школа и.т.н.
Како што реков,секој за себе ја прокламира вистината но кај муслиманите најверодостоен е сунитскиот ислам/монотеизам кој корени влечи од самиот пророк и е впрочем многу јасно дефиниран т.е дефиниран во смисла кој е бог,што е бог ,како се обожава тој бог и кои се лажните боженства и.т.н.
Изворите на тоа знаење е историски документирано и е доста веродостојно.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Тоа им е и нив огромен проблем. Сите се разликуваат во основата (темелите на исламот) а таа е исповедување вера во еден бог и негирање на сите други боженства. Дефиницијата за еден бог кај сунитите не е иста како и кај шиите кој се во основата поблиски со христијаните отколку со сунитите и.т.н.
Сите овие имаат свои школи.Сунитите имаат 4 правни имами врз кои се базираат нивните учења и сфаќања,шиите имаат своја школа и.т.н.
Како што реков,секој за себе ја прокламира вистината но кај муслиманите најверодостоен е сунитскиот ислам/монотеизам кој корени влечи од самиот пророк и е впрочем многу јасно дефиниран т.е дефиниран во смисла кој е бог,што е бог ,како се обожава тој бог и кои се лажните боженства и.т.н.
Изворите на тоа знаење е историски документирано и е доста веродостојно.
Тогаш да видиме како сунитите ќе одговорат на моето прашање - што претставуваат седумте неба во исламот.
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.720
Па така е предвидена темава:

Ок си е што ти имаш став, мене ме интересира одговор од муслиман.
Не знам, зошто, но муслиманите ја напуштија темава.. :toe:
Можеби и ова не е дозволено.
Инаку да го повторам прашањето.
Чии се зборовите запишани во Куранот (настрана теориите дека Куранот е напишан односно компилиран неколку децении после смртта на војсководачот Мухамед)???
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.717
Поени од реакции
9.310
Не знам, зошто, но муслиманите ја напуштија темава.. :toe:
Можеби и ова не е дозволено.
Инаку да го повторам прашањето.
Се знае чии се. Плагијат на гностички текстови, делови од Тората, делови од Талмудот, делови од зороастријанизмот и делови од митологиите на блискоисточните народи.
 
Член од
22 јануари 2013
Мислења
35
Поени од реакции
1
Не знам, зошто, но муслиманите ја напуштија темава.. :toe:
Можеби и ова не е дозволено.
Инаку да го повторам прашањето.
Многу пати е одговорено на твоето прашање, еве уште еднаш, Зборовите запишани во Куранот се говор на севишниот и единствен бог, како и зборовите напишани во книгата испратена и до Иса А.С. и до Муса А.С.

Теоријата дека е напишан покасно не ти држи, бидејќи има докази како современиците на Мухаммед го знаеле Куранот на памет!

Се знае чии се. Плагијат на гностички текстови, делови од Тората, делови од Талмудот, делови од зороастријанизмот и делови од митологиите на блискоисточните народи.
Мухаммед во својот живот немал никакви контакти со гореспоменатите, одсем со евреите, кои како малцинство живееле на териториите на денешни Мекка и Медина во тоа време![DOUBLEPOST=1472929821][/DOUBLEPOST]
Не знам, зошто, но муслиманите ја напуштија темава.. :toe:
Можеби и ова не е дозволено.
Инаку да го повторам прашањето.
Многу пати е одговорено на твоето прашање, еве уште еднаш, Зборовите запишани во Куранот се говор на севишниот и единствен бог, како и зборовите напишани во книгата испратена и до Иса А.С. и до Муса А.С.

Теоријата дека е напишан покасно не ти држи, бидејќи има докази како современиците на Мухаммед го знаеле Куранот на памет!

Се знае чии се. Плагијат на гностички текстови, делови од Тората, делови од Талмудот, делови од зороастријанизмот и делови од митологиите на блискоисточните народи.
Мухаммед во својот живот немал никакви контакти со гореспоменатите, одсем со евреите, кои како малцинство живееле на териториите на денешни Мекка и Медина во тоа време!

А во врска со напуштањето, 80% се банирани, а другите 20% им се смачи од вашите недолични однесувања![DOUBLEPOST=1472931024][/DOUBLEPOST]
Неможам да најдам логика помеѓу првиот и вториот болд.... Ако човекот не е веродостоен, туку е исламското знаење, тогаш како може да има еден куп идеолошки фракции?! Кое е тоа знаење? Како ќе го утврдиме? Докажеме? Замисли да имаш фракции на математичари, едни тврдат дека квадратен корен од 64 е 8 другите тврдат дека е 9....
Од кога Општествените науки се поистоветуваат со природните?!

Се работи за сваќањето на човекот, во економијата јас ќе сватам дека ако ги спуштам цените ќе спечалам повеќе, а ти ќе речеш дека со зголемување на цената ќе заработиш повеќе, дали двајцата сме извршиле економска активност?

Општествените науки немаат строго дефинирани правила, но природните имаат, (иако во исламот е се строго дефинирано) но кога сме кај фракциите, тие се појавуваат поради различните патеки преку кои луѓето сакаат да го постигнат божјото задоволство, што не значи дека преку секој начин ќе го добијат, бидејќи тука е попатно ѓаволот, грешничката природа на човекот, кои ќе го оттргнат од правиот пат!

Некој смета дека доволно му е да биде хуманитарен за да го постигне божјото задоволство, некој смета дека ритуалноста ќе го однесе до задоволството, па секогаш се моли, трети па сметаат дека преку нешто трето и така натаму.

Оној кој се одлучил за хуманизам ќе влезе во хуманистичка фракција, оној кој се одлучил за молитви, ќе влезе во ритуална фракција, некој ќе смета дека сите луѓе преку ноќ треба да станат како него, па ќе стане да ги убива сите кои не се, а егото на луѓето ги тера да мислат дека само тие се прави, а сите други грешат, па така почнуваат фракциите меѓу себе да се препираат!
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Од кога Општествените науки се поистоветуваат со природните?!

Се работи за сваќањето на човекот, во економијата јас ќе сватам дека ако ги спуштам цените ќе спечалам повеќе, а ти ќе речеш дека со зголемување на цената ќе заработиш повеќе, дали двајцата сме извршиле економска активност?

Општествените науки немаат строго дефинирани правила, но природните имаат, (иако во исламот е се строго дефинирано) но кога сме кај фракциите, тие се појавуваат поради различните патеки преку кои луѓето сакаат да го постигнат божјото задоволство, што не значи дека преку секој начин ќе го добијат, бидејќи тука е попатно ѓаволот, грешничката природа на човекот, кои ќе го оттргнат од правиот пат!

Некој смета дека доволно му е да биде хуманитарен за да го постигне божјото задоволство, некој смета дека ритуалноста ќе го однесе до задоволството, па секогаш се моли, трети па сметаат дека преку нешто трето и така натаму.

Оној кој се одлучил за хуманизам ќе влезе во хуманистичка фракција, оној кој се одлучил за молитви, ќе влезе во ритуална фракција, некој ќе смета дека сите луѓе преку ноќ треба да станат како него, па ќе стане да ги убива сите кои не се, а егото на луѓето ги тера да мислат дека само тие се прави, а сите други грешат, па така почнуваат фракциите меѓу себе да се препираат!
Зошто тогаш го игнорирате прашањето што го поставив? Дали има начин да се утврди одреден стих за што зборува? Ете, конкретно стиховите од сура 71:15,16 и сура 37:6. Има ли начин да се установи за што се зборува? Или се е препуштено на човечка интерпретација?
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.717
Поени од реакции
9.310
Мухаммед во својот живот немал никакви контакти со гореспоменатите, одсем со евреите, кои како малцинство живееле на териториите на денешни Мекка и Медина во тоа време!
Aха, сигурно немал никакви контакти ако земеш предвид дека Мухамед бил трговец.:)

https://bs.wikipedia.org/wiki/Muhammed

Еве ти ја споредбата на гностичките текстови и делови од Тората и Талмудот со некои курански аети:

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7230335

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7230652

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7232551


Плус, спореди

Kuran 4:157

i zbog riječi njihovih: “Mi smo ubili Mesiha, Isaa, sina Merjemina, Allahova poslanika!” A nisu ga ni ubili ni raspeli, već im se pričinilo. Oni koji su se o njemu u mišljenju razilazili, oni su sami o tome u sumnji bili; o tome nisu ništa pouzdano znali, samo su nagađali; a sigurno je da ga nisu ubili,

со гностичките Аcts of John:

99... But this is not the cross of wood which thou wilt see when thou goest down hence: neither am I he that is on the cross,...

101 Nothing, therefore, of the things which they will say of me have I suffered: nay, that suffering also which I showed unto thee and the rest in the dance, I will that it be called a mystery...Thou hearest that I suffered, yet did I not suffer; that I suffered not, yet did I suffer; that I was pierced, yet I was not smitten; hanged, and I was not hanged; that blood flowed from me, and it flowed not; and, in a word, what they say of me, that befell me not, but what they say not, that did I suffer...

http://gnosis.org/library/actjohn.htm

За потеклото на ислaмскиот пост:

http://forum.kajgana.com/threads/Дискусија-за-Атеистите-Исламот-Христијанството-и-останати-убедувања.71895/page-598#post-7773770

За потеклото на Sirat-ćuprija:

Nakon što se okonča obračun i vaganje djela, ljudi (vjernici) će biti prisiljeni da idu prema Sirat-ćupriji (nevjernici i mušrici će već biti bačeni u džehennemsku vatru), a Sirat-ćuprija je most koji se pruža preko Džehennema i preko kojeg će muslimani prelaziti, kako bi stigli do Dženneta. Taj prelazak za mnoge neće biti lagan jer prelazak preko Sirat-ćuprije ubraja se u jednu od najvećih briga, najvećih strahota i najvećih tegoba na Sudnjem danu. Sirat je most koji je oštriji od sablje, tanji od vlasi kose, na njemu se nalaze džehennemske kuke i, kako je mnogo klizav, na njemu će se mnoge noge okliznuti.

Vaganje dјеla - преземено од египетската митологија:

The deceased was escorted by Anubis, Hathor, or another deity to Osiris’s courtroom in Duat. Before Osiris, the deceased passionately recited a memorized, formulaic list of sins he hadn’t committed during life. The list contained actions that fell within three general categories: proper ritual observance, proper taboo observance, and proper behavior toward one’s fellow human beings. Important though it was thought to be, this recitation was just standard procedure. What really determined the deceased’s lot in the afterlife was what came next.

We can imagine the spirit of the dead man anxiously watching as his heart was removed and placed on a scale to be weighed against a single feather, which embodied the totality of maat, the cosmic order and code of proper ethical conduct. Thoth, the scribe of the gods, stood by to dutifully record the result. But the deceased would have surely had his attention fixed on the other creature who sat beside the scale: Ammit, “Devouress,” an abominable monster with a crocodile’s head, a lion’s forelegs, and a hippopotamus’s hind legs.

Should the heart be found to be weighed down with sin and heavier than the feather of maat, the deceased’s heart, and the entirety of the person to whom it belonged, would be swallowed by the ravenous Ammit and blotted out of existence altogether – true, utter death, the final severance of all connectivity, the worst fate imaginable to the ancient Egyptians.

http://egyptianmythology.org/concepts/death-and-the-afterlife/

Sirat мостот - преземен од зороастријанизмот, каде е познат како Чинвад:

Vendidad Fargard 19:29:

'Then the fiend, named Vizaresha48, O Spitama Zarathushtra, carries off in bonds49 the souls of the wicked Daeva-worshippers who live in sin. The soul enters the way made by Time, and open both to the wicked and to the righteous. At the head of the Chinwad bridge, the holy bridge made by Mazda50, they ask for their spirits and souls the reward for the worldly goods which they gave away here below51.



http://www.avesta.org/vendidad/vd19sbe.htm

Ardaviraf 5.1:

Afterward, the width of that Chinwad bridge became again nine javelin-lengths.

http://www.avesta.org/mp/viraf.html#chap5

Denkard Book 9, Chapter 20.3:

This, too, that is thrown open (lakhvar ramitund) over it, from the Daiti peak [3], which is in Eranwej, to Alburz [4], and below the middle of which is the gate of hell, is the Chinwad bridge [5] which is the route (vidar) of every one, righteous or wicked; the width across the route of the righteous is a breadth of nine spears, each one the length of three reeds, but the route for the wicked becomes like the edge of a razor.

http://www.avesta.org/denkard/dk9sbe13.html#chap20

Добредојде на форумов. Се надевам дека ќе започнеме квалитетна дискусија.:masa:
 
Член од
22 јануари 2013
Мислења
35
Поени од реакции
1
Зошто тогаш го игнорирате прашањето што го поставив? Дали има начин да се утврди одреден стих за што зборува? Ете, конкретно стиховите од сура 71:15,16 и сура 37:6. Има ли начин да се установи за што се зборува? Или се е препуштено на човечка интерпретација?
Нормално дека може, имаш толкување на Куранот, на арапски Тевсир, земи го имаш на македонски јазик, па таму можеш да го видиш објаснувањето на секој стих (ајет).
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Нормално дека може, имаш толкување на Куранот, на арапски Тевсир, земи го имаш на македонски јазик, па таму можеш да го видиш објаснувањето на секој стих (ајет).
Тогаш што е поентава на темава? Да ја затвориме? Ти знаеш за што се зборува во стиховите што ги нагласив или не?
 
Член од
22 јануари 2013
Мислења
35
Поени од реакции
1
Aха, сигурно немал никакви контакти ако земеш предвид дека Мухамед бил трговец.:)

https://bs.wikipedia.org/wiki/Muhammed

Еве ти ја споредбата на гностичките текстови и делови од Тората и Талмудот со некои курански аети:

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7230335

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7230652

http://forum.kajgana.com/threads/Прашања-за-Исламот-iii.66309/page-455#post-7232551


Плус, спореди

Kuran 4:157

i zbog riječi njihovih: “Mi smo ubili Mesiha, Isaa, sina Merjemina, Allahova poslanika!” A nisu ga ni ubili ni raspeli, već im se pričinilo. Oni koji su se o njemu u mišljenju razilazili, oni su sami o tome u sumnji bili; o tome nisu ništa pouzdano znali, samo su nagađali; a sigurno je da ga nisu ubili,

со гностичките Аcts of John:

99... But this is not the cross of wood which thou wilt see when thou goest down hence: neither am I he that is on the cross,...

101 Nothing, therefore, of the things which they will say of me have I suffered: nay, that suffering also which I showed unto thee and the rest in the dance, I will that it be called a mystery...Thou hearest that I suffered, yet did I not suffer; that I suffered not, yet did I suffer; that I was pierced, yet I was not smitten; hanged, and I was not hanged; that blood flowed from me, and it flowed not; and, in a word, what they say of me, that befell me not, but what they say not, that did I suffer...

http://gnosis.org/library/actjohn.htm

За потеклото на ислaмскиот пост:

http://forum.kajgana.com/threads/Дискусија-за-Атеистите-Исламот-Христијанството-и-останати-убедувања.71895/page-598#post-7773770

За потеклото на Sirat-ćuprija:

Nakon što se okonča obračun i vaganje djela, ljudi (vjernici) će biti prisiljeni da idu prema Sirat-ćupriji (nevjernici i mušrici će već biti bačeni u džehennemsku vatru), a Sirat-ćuprija je most koji se pruža preko Džehennema i preko kojeg će muslimani prelaziti, kako bi stigli do Dženneta. Taj prelazak za mnoge neće biti lagan jer prelazak preko Sirat-ćuprije ubraja se u jednu od najvećih briga, najvećih strahota i najvećih tegoba na Sudnjem danu. Sirat je most koji je oštriji od sablje, tanji od vlasi kose, na njemu se nalaze džehennemske kuke i, kako je mnogo klizav, na njemu će se mnoge noge okliznuti.

Vaganje dјеla - преземено од египетската митологија:

The deceased was escorted by Anubis, Hathor, or another deity to Osiris’s courtroom in Duat. Before Osiris, the deceased passionately recited a memorized, formulaic list of sins he hadn’t committed during life. The list contained actions that fell within three general categories: proper ritual observance, proper taboo observance, and proper behavior toward one’s fellow human beings. Important though it was thought to be, this recitation was just standard procedure. What really determined the deceased’s lot in the afterlife was what came next.

We can imagine the spirit of the dead man anxiously watching as his heart was removed and placed on a scale to be weighed against a single feather, which embodied the totality of maat, the cosmic order and code of proper ethical conduct. Thoth, the scribe of the gods, stood by to dutifully record the result. But the deceased would have surely had his attention fixed on the other creature who sat beside the scale: Ammit, “Devouress,” an abominable monster with a crocodile’s head, a lion’s forelegs, and a hippopotamus’s hind legs.

Should the heart be found to be weighed down with sin and heavier than the feather of maat, the deceased’s heart, and the entirety of the person to whom it belonged, would be swallowed by the ravenous Ammit and blotted out of existence altogether – true, utter death, the final severance of all connectivity, the worst fate imaginable to the ancient Egyptians.

http://egyptianmythology.org/concepts/death-and-the-afterlife/

Sirat мостот - преземен од зороастријанизмот, каде е познат како Чинвад:

Vendidad Fargard 19:29:

'Then the fiend, named Vizaresha48, O Spitama Zarathushtra, carries off in bonds49 the souls of the wicked Daeva-worshippers who live in sin. The soul enters the way made by Time, and open both to the wicked and to the righteous. At the head of the Chinwad bridge, the holy bridge made by Mazda50, they ask for their spirits and souls the reward for the worldly goods which they gave away here below51.



http://www.avesta.org/vendidad/vd19sbe.htm

Ardaviraf 5.1:

Afterward, the width of that Chinwad bridge became again nine javelin-lengths.

http://www.avesta.org/mp/viraf.html#chap5

Denkard Book 9, Chapter 20.3:

This, too, that is thrown open (lakhvar ramitund) over it, from the Daiti peak [3], which is in Eranwej, to Alburz [4], and below the middle of which is the gate of hell, is the Chinwad bridge [5] which is the route (vidar) of every one, righteous or wicked; the width across the route of the righteous is a breadth of nine spears, each one the length of three reeds, but the route for the wicked becomes like the edge of a razor.

http://www.avesta.org/denkard/dk9sbe13.html#chap20

Добредојде на форумов. Се надевам дека ќе започнеме квалитетна дискусија.:masa:

Најпрво за Трговијата, немојте премногу да и верувате на википедија на која можам и јас да напишам што сакам, ве молам немојте да ми ја претставувате како веродостоен извор. (јас извор не користам, користам логика и она што јас го имам во својата глава како сваќање за поимите кои ги дебатираме). Бидете отворени и не се обидувајте да играте со зборови и извадоци кои илјадници пати се вадени како на овој форум така и на други и е дебатирано со илјадници постови на нив.

Мухаммед е дете кое е родено после смртта на својот татко, а неговата мајка починала кога тој сеуште бил многу мал, растел како сираче под заштита на својот дедо, а подоцна чичко, кој се занимавал со трговија.

Своите најмлади години ги поминал во планина, кај својата доилка, чувајќи овци по брдата, кога се вратил во својот до како младо момче, сакал да му помогне на својот чичко, па започнал да одгледува разновидни цветови кои подоцна ги продавал на пазар, како младич чичкому еднаш се обидел да го земе со себе за Персија, пред да ја напуштат оласта во која живееле одседнале кај еден свештеник, кој ги здогледал знаците кои ги носи ова дете, па му препорачал на чичко му да го врати детето назад во Мекка, што било и сторено и Мухаммед никогаш не го напуштил своето родно место.

Случајот со свештеникот е посебна тема која заслужува внимание, бидејќи е доказ дека во старите списи на Тората и Стариот Завет е спомнато доаѓањето на последниот божји пратеник.

Кога сме кај поклопувањата на некои кажувања во Куранот и некои други предходни книги и верувања, тоа ние сите го знаеме и разговарано е многупати, Исламот го прифатил сето она што го проповедал Адам, Ное, Аврам, Мојсие, Исус, кои во исламот се спомнуваат како Адем, Нух, Ибрахим, Муса, Иса А.С. кои се Божји Пратеници, онака како што бил и Мухаммед С.А.В.С.

Овие верувања на старите народи потекнуваат од овие предходни пратеници, а се уште еден доказ дека ниту Мухаммед не е творец на Куранот, туку е нешто поголемо и возвишено, бидејќи со тогашното ниво на образование и ментална свест со која располагале Арапите во тоа време, не е можно да имале толку информации и знаење од сите тие работи и наоди кои се споменати во Куранот!

Ти благодарам за пречекот и и јас се надевам на морална и етичка дискусија без навреди и недолични напаѓања и обвинувања, како и предрасуди.[DOUBLEPOST=1472973333][/DOUBLEPOST]
Тогаш што е поентава на темава? Да ја затвориме? Ти знаеш за што се зборува во стиховите што ги нагласив или не?
Можеш да ги нагласиш уште еднаш ако не ти е проблем, многу сте пишувале да не се навраќам, ќе ми треба време да ги разгледам детално.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Можеш да ги нагласиш уште еднаш ако не ти е проблем, многу сте пишувале да не се навраќам, ќе ми треба време да ги разгледам детално.
Сура 71:
15. Zar ne vidite kako je Allah sedam nebesa, jedno iznad drugog, stvorio,
16. i na njima Mjesec svjetlim dao, a Sunce svjetiljkom učinio?

Сура 37:
6. Mi smo nebo najbliže vama sjajnim zvijezdama okitili

Денес знаеме дека ѕвездите не се најблиску до нас, сонцето и месечината се мнооогу поблиску од било која ѕвезда. Како го објаснуваш ова?
 
Член од
22 јануари 2013
Мислења
35
Поени од реакции
1
Сура 71:
15. Zar ne vidite kako je Allah sedam nebesa, jedno iznad drugog, stvorio,
16. i na njima Mjesec svjetlim dao, a Sunce svjetiljkom učinio?

Сура 37:
6. Mi smo nebo najbliže vama sjajnim zvijezdama okitili

Денес знаеме дека ѕвездите не се најблиску до нас, сонцето и месечината се мнооогу поблиску од било која ѕвезда. Како го објаснуваш ова?
Одиме за 15. Аллах створил седум небеса и земји, а секоја во споредба со првата е како зрно песок во пустина, ние, Луѓето на планетата земја, сеуште го немаме истражено првото, во кое има планети, сончеви системи, галаксии групи на галаксии и многу многу други работи, сето тоа е во првонебо во кое сме ние, а првото во споредба со второто е како зрно песок во пустина, можеш и тој дел од Куранот да го најдеш каде сето ова се објаснува, бидејќи е лесно да парафразираш само она што ти пасира, а да го избегнуваш она кое не ти пасира.

16. се однесува на еден голем Астрономски феномен, кој научниците го истражуваат последните неколку децении, секоја планета е дел од сончев систем, во чиј центар се наоѓа сонце, кое е извор на светлина и топлина, а планетите во системот имаат свои сателити, кои ја рефлектираат светлината на сонцето, кога тоа се наоѓа на другата страна на планетарната полутопка.

Сура 37-6 е веќе друга приказна, не е целина на она што ти го цитираш во 15. и 16. и не се работи за иста смисла и концепт на реченицата, па те молам тоа да не го правиш.

Но сепак нема ништо контрадикторно во реченицата, небото најблиско до вас, најблиско до вашето од тие 7, е универзумот кој ние го гледаме кога гледаме во небо, кој претставува едно од 7-те небеса, во кое се наоѓа и нашата галаксија, сончев систем и планета, па според тоа логично е да е најблиско, односно наше небо.

Мислам дека е јасно.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Одиме за 15. Аллах створил седум небеса и земји, а секоја во споредба со првата е како зрно песок во пустина, ние, Луѓето на планетата земја, сеуште го немаме истражено првото, во кое има планети, сончеви системи, галаксии групи на галаксии и многу многу други работи, сето тоа е во првонебо во кое сме ние, а првото во споредба со второто е како зрно песок во пустина, можеш и тој дел од Куранот да го најдеш каде сето ова се објаснува, бидејќи е лесно да парафразираш само она што ти пасира, а да го избегнуваш она кое не ти пасира.

16. се однесува на еден голем Астрономски феномен, кој научниците го истражуваат последните неколку децении, секоја планета е дел од сончев систем, во чиј центар се наоѓа сонце, кое е извор на светлина и топлина, а планетите во системот имаат свои сателити, кои ја рефлектираат светлината на сонцето, кога тоа се наоѓа на другата страна на планетарната полутопка.

Сура 37-6 е веќе друга приказна, не е целина на она што ти го цитираш во 15. и 16. и не се работи за иста смисла и концепт на реченицата, па те молам тоа да не го правиш.

Но сепак нема ништо контрадикторно во реченицата, небото најблиско до вас, најблиско до вашето од тие 7, е универзумот кој ние го гледаме кога гледаме во небо, кој претставува едно од 7-те небеса, во кое се наоѓа и нашата галаксија, сончев систем и планета, па според тоа логично е да е најблиско, односно наше небо.

Мислам дека е јасно.
Па не е баш јасно. Во сура 71 е нагласено дека има 7 неба, едно над друго и дека меѓу нив се сонцето и месечината. Потоа во сура 37, стих 6 се вели дека најблиското небо е она на кое се ѕвездите...?! А ѕвездите се милиони пати подалеку од сонцето и месечината.
 
Член од
22 јануари 2013
Мислења
35
Поени од реакции
1
Ајде цитирај каде кажува дека сонцето е помеѓу две неба!

Значи и сонцето и месечината и ѕвездите се во нашето небо!
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ајде цитирај каде кажува дека сонцето е помеѓу две неба!

Значи и сонцето и месечината и ѕвездите се во нашето небо!
Зошто тогаш не ги спомнува и сонцето и месечината како дел од најблиското небо, туку само ѕвездите?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom