Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
..немет, :) претежно завршија во дворовите на училиштата , имаше една и во Кочо Рацин кај буџованите на Водно, ко оваа од некој двор у Босна,
2dcg8r5.jpg

но бидејќи дрвени .., скапаа.
Само една е сочувана во Загреб, а документација , колку е потполна ..кој ти знае во Музејот на Сурчин.
Но има две Илинденки , бар имаше .., од кои една требаше да ни ја вратат, ама јеби га, сеа више папала маца... .;)
 
САА добива 10 СУ27 најновото издание.
 
Тешки се споредбите кој е подобар, реално F-15 е докажан во битки авион на авион, поготово IAF каде е рекордер во соборени авиони. Но сепак Израелците се најобучените пилоти, а авионот беше по супериорен од неговите противници, арапите кои лошо ги одржуваат руските. Штета што нема воен дуел на овие два моментално најдобри авиони од апект на исплатливост да ги користиш во војна. На воени вежби пак, Индија со САД покажале екстремна разлика во супериорноста на блиска борба во предност на SU-27/30, но затоа F-15 е далеку подобар во (BVR) заради AIM-120. Јас ако би требало да бирам на кој да сум пилот во битка, би избрал F-15.
 
Тешки се споредбите кој е подобар, реално F-15 е докажан во битки авион на авион, поготово IAF каде е рекордер во соборени авиони. Но сепак Израелците се најобучените пилоти, а авионот беше по супериорен од неговите противници, арапите кои лошо ги одржуваат руските. Штета што нема воен дуел на овие два моментално најдобри авиони од апект на исплатливост да ги користиш во војна. На воени вежби пак, Индија со САД покажале екстремна разлика во супериорноста на блиска борба во предност на SU-27/30, но затоа F-15 е далеку подобар во (BVR) заради AIM-120. Јас ако би требало да бирам на кој да сум пилот во битка, би избрал F-15.
...а јас би избрал Фалкон 2000 на пат за Насау... :)
 
..ако не добијат и 15 обучени пилоти и стотина и кусур технички персонал и оружари...џабе се задужуат....:sneaky:
руска опрема е бе, за одржување им треба ротцангла, еден окаст 12ка за фини работи и една 17ка за погруби, леткум и униметар касета со песни од хорот на црвената армија и сандак водка
 
Додека пишувате за авиони кои се заморни на изглед, денес ќе ви презентирам летало кое е пред се мангупско со изглед кој плени.

П.С правете се дека сте слушнале за него Saab JAS 39 Gripen
1_zpsicf6gpni.jpg

1._zpssifhc7ih.jpg

2_zpspvsgsphu.jpg

Повеќе (улоги)наменски авион, од 4 генерација, впрочем и самото име му кажува Jakt, Attack och Spaning или лов(воздух-воздух), напад( воздух-земја) и извидување.
Препознатлив е по делта крилата и по стабилизаторите потсетува на AJ/JA 37 Viggen.
Се краси со својата издржливост и е лесен за одржување, не му се потребни класични писти за полетување и слетување туку може да користи импровизирани писти(должина 800m, ширина 8m).
Го придвижува Волво мотор како и електроника. Должината кај едноседот е 14,10 m додека кај двоседот е 14,80 m. распон на крила 8,40 m, висина 4,70 m. Тежина празен 6.620 kg, фул 14.000 kg, а може максимално да се искачи до 18.000 m, долет 3.000 km. Може да се види во повеќе варијанти и користи широка палета на воружување.
Најблиску може да се види во Унгарија, а се надевам наскоро и во Хрватска.
 
Додека пишувате за авиони кои се заморни на изглед, денес ќе ви презентирам летало кое е пред се мангупско со изглед кој плени.

П.С правете се дека сте слушнале за него Saab JAS 39 Gripen
1_zpsicf6gpni.jpg

1._zpssifhc7ih.jpg

2_zpspvsgsphu.jpg

Повеќе (улоги)наменски авион, од 4 генерација, впрочем и самото име му кажува Jakt, Attack och Spaning или лов(воздух-воздух), напад( воздух-земја) и извидување.
Препознатлив е по делта крилата и по стабилизаторите потсетува на AJ/JA 37 Viggen.
Се краси со својата издржливост и е лесен за одржување, не му се потребни класични писти за полетување и слетување туку може да користи импровизирани писти(должина 800m, ширина 8m).
Го придвижува Волво мотор како и електроника. Должината кај едноседот е 14,10 m додека кај двоседот е 14,80 m. распон на крила 8,40 m, висина 4,70 m. Тежина празен 6.620 kg, фул 14.000 kg, а може максимално да се искачи до 18.000 m, долет 3.000 km. Може да се види во повеќе варијанти и користи широка палета на воружување.
Најблиску може да се види во Унгарија, а се надевам наскоро и во Хрватска.
Во принцип шминкерски е, и уште не е како што треба со fly by wire системот. За помалку пари добиваш Миг-29 од поновите верзии, со кој повеќе беља ќе правиш.
 
Додека пишувате за авиони кои се заморни на изглед, денес ќе ви презентирам летало кое е пред се мангупско со изглед кој плени....
Да одлучуваше во војната мангупскиот изглед, германците ќе победеа
Авион е борбена машина и треба да си ја брка работата, мене то ме “привлекува“ кај нив, пример A4 Skyhawk
Па вели, полетал прв пат во 1954, пензиониран 2015 - 61 година “стаж“ - единствено Чак бери има појќе стаж од него
Па вели учествувал во Виетнамската војна, па во Арапско - Израелските војни, па учествувал во вјната на Фокландите,па во Кувајтско - Ирачката војна
Аргентина која имаше А4 но поради ембаргото на Америка имаше недостаток на резервни делови и опрема за одржување ги употреби такви какви се во фокландската војна и тие А4 потопија 1 разарач, 2 фрегати, тешко оштетија еден транспортен брод и оштетија други 2 фрегати и 1 транспортен брод, и тоа без електроника со “глупи“ гравитациски бомби.
од карактеристики, максимална брзина 1080 км/ч, плафон 12880 м., радиус 1800 км, 2 топа 20мм и на 5 точки носивост од 4500 кг за неводени и водени ракети (Маверик, Булпап, Валеј, Шрејк), неводени бомби, воздух воздух ракети (АИМ9) или додатни резервоари за гориво

306114__douglas-a4-skyhawk_p.jpg

вакво нешто би било добро за универзален авион на мали земји
ПС
А и убо изгледа....
 
Да одлучуваше во војната мангупскиот изглед, германците ќе победеа
Авион е борбена машина и треба да си ја брка работата, мене то ме “привлекува“ кај нив, пример A4 Skyhawk
Па вели, полетал прв пат во 1954, пензиониран 2015 - 61 година “стаж“ - единствено Чак бери има појќе стаж од него
Па вели учествувал во Виетнамската војна, па во Арапско - Израелските војни, па учествувал во вјната на Фокландите,па во Кувајтско - Ирачката војна
Аргентина која имаше А4 но поради ембаргото на Америка имаше недостаток на резервни делови и опрема за одржување ги употреби такви какви се во фокландската војна и тие А4 потопија 1 разарач, 2 фрегати, тешко оштетија еден транспортен брод и оштетија други 2 фрегати и 1 транспортен брод, и тоа без електроника со “глупи“ гравитациски бомби.
од карактеристики, максимална брзина 1080 км/ч, плафон 12880 м., радиус 1800 км, 2 топа 20мм и на 5 точки носивост од 4500 кг за неводени и водени ракети (Маверик, Булпап, Валеј, Шрејк), неводени бомби, воздух воздух ракети (АИМ9) или додатни резервоари за гориво

Прегледај го приврзокот 153148

вакво нешто би било добро за универзален авион на мали земји
ПС
А и убо изгледа....
Баш така, еден од најисплатливите авиони и најдобро си ја вршеше работата за тие пари.
 
Во принцип шминкерски е, и уште не е како што треба со fly by wire системот. За помалку пари добиваш Миг-29 од поновите верзии, со кој повеќе беља ќе правиш.

Seriozno ? Mig-29

Да одлучуваше во војната мангупскиот изглед, германците ќе победеа
Авион е борбена машина и треба да си ја брка работата, мене то ме “привлекува“ кај нив, пример A4 Skyhawk
Па вели, полетал прв пат во 1954, пензиониран 2015 - 61 година “стаж“ - единствено Чак бери има појќе стаж од него
Па вели учествувал во Виетнамската војна, па во Арапско - Израелските војни, па учествувал во вјната на Фокландите,па во Кувајтско - Ирачката војна
Аргентина која имаше А4 но поради ембаргото на Америка имаше недостаток на резервни делови и опрема за одржување ги употреби такви какви се во фокландската војна и тие А4 потопија 1 разарач, 2 фрегати, тешко оштетија еден транспортен брод и оштетија други 2 фрегати и 1 транспортен брод, и тоа без електроника со “глупи“ гравитациски бомби.
од карактеристики, максимална брзина 1080 км/ч, плафон 12880 м., радиус 1800 км, 2 топа 20мм и на 5 точки носивост од 4500 кг за неводени и водени ракети (Маверик, Булпап, Валеј, Шрејк), неводени бомби, воздух воздух ракети (АИМ9) или додатни резервоари за гориво

Прегледај го приврзокот 153148

вакво нешто би било добро за универзален авион на мали земји
ПС
А и убо изгледа....

Ako e rabotata kolku da se napise nesto i da se tresat zeleni togas vo red komentarot i replikata ti se na mesto.
 

Kajgana Shop

Постови на неделата

Недела од 12 јули 2025

Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
Многу изгубија Вмро, Мицковски и Тошковски со ова. 30 години политички партии, еден не се најде да им каже дека не можат да идат со глава во ѕид, и дека не идат лично против Арсовска, туку против функцијата градоначалник на Град Скопје. Толкави...
Фан Клуб: Вардар
убаво е да се знае, не сите комити го делат ставот на “комити“
не може мене никој да ми наметнуваат како да размислувам.

иститие тие пред неколку години во ерата на најуспешните години на вардар бараа вардар да се повардарел. се повардари, си...
Политички случувања во Македонија - Генерална дискусија
тошковски постапува по судски налози. Конкретно за ова кај судот треба да ја бараш кривицата. Судот моментално не е под влада него ете е независен. ВМРО не смени ниеден судија кога дојде него тие што беа за време на СДС.

Аха, значи ако некој...

Недела од 5 јули 2025

Back
На врв Bottom