Воени авиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Bacillus gagous
  • Време на започнување Време на започнување
Според @Let 3 заклучивме дека су-27 е авион што сака да се заебава а ф-15 е многу сериозен тип намќор.

Realno e vaka:
F-15 e penzioner koj koristi energetski pijalaci i viagra, samo zaradi toa sto U.S.A e vo kriza i ne moze da proizvede dovolen broj na F-22 koj e mnogu po superioren vo pogled na SU-27.
No od druga stranaSU-27 e vecno malad i gi sledi site trendovi isto taka ima i novi verzii so koi e vo cekor na vremeto.

Sepak univerzumot pravi balans.

P.S izbegnuvam da kazam BOG posto so "Let vo mesto" ke treba da ne baniraat:P
 
Realno e vaka:
F-15 e penzioner koj koristi energetski pijalaci i viagra, samo zaradi toa sto U.S.A e vo kriza i ne moze da proizvede dovolen broj na F-22 koj e mnogu po superioren vo pogled na SU-27.
No od druga stranaSU-27 e vecno malad i gi sledi site trendovi isto taka ima i novi verzii so koi e vo cekor na vremeto.

Sepak univerzumot pravi balans.

P.S izbegnuvam da kazam BOG posto so "Let vo mesto" ke treba da ne baniraat:P
Нашите деца на форум за 20-30 години се уште ќе го споредуваат “дедо“ Ф-15 со тогашните некои Сухој-87
 
Очигледно е дека техничките предности се на страната на американските авиони - кога се споредуваат авиони од исто поколение. Но во реални услови тоа не мора така да биде. Американската стандардна пушка М16 исто така има убедливи предности над калашњиков, но во реални услови на војна, општопознато е дека и американските сојузници бараат од спонзорите достава на АК. Ако се влези во кратка војна тогаш фенси пушките се добри за манекенско војување, ама во долготрајно заморно војување се бара нешто просто, обично, издржливо, доверливо кое не бара многу за одржување.
Слично, тенкот Панцир 4 - Тигар бил далеку технички понадмоќен од Т35. За уништување на еден Тигар биле во просек потребни 4-6 Т35. Но Т35 ја добива војната. Од сите тогашни тенкови е најлесен и најефтин за производство во големи количини, најлесен за обука и управување, лесен и во тежина од таму и побрз. Закосување на куполата и слични ситни едноставни решенија да обезбедат прифатлива делотворност надоместувајќи за недостоците во квалитетот.

Во услови на војна најважно е како ќе се покаже односот на избраните стретегии споено со оспособноста за спроведување на стратегијата.
Се надевам дека никогаш нема да дознајме кој авион и чие воздухопловство е најдобро во светот.
 
Очигледно е дека техничките предности се на страната на американските авиони - кога се споредуваат авиони од исто поколение. Но во реални услови тоа не мора така да биде. Американската стандардна пушка М16 исто така има убедливи предности над калашњиков, но во реални услови на војна, општопознато е дека и американските сојузници бараат од спонзорите достава на АК. Ако се влези во кратка војна тогаш фенси пушките се добри за манекенско војување, ама во долготрајно заморно војување се бара нешто просто, обично, издржливо, доверливо кое не бара многу за одржување.
Слично, тенкот Панцир 4 - Тигар бил далеку технички понадмоќен од Т35. За уништување на еден Тигар биле во просек потребни 4-6 Т35. Но Т35 ја добива војната. Од сите тогашни тенкови е најлесен и најефтин за производство во големи количини, најлесен за обука и управување, лесен и во тежина од таму и побрз. Закосување на куполата и слични ситни едноставни решенија да обезбедат прифатлива делотворност надоместувајќи за недостоците во квалитетот.

Во услови на војна најважно е како ќе се покаже односот на избраните стретегии споено со оспособноста за спроведување на стратегијата.
Се надевам дека никогаш нема да дознајме кој авион и чие воздухопловство е најдобро во светот.
знаењето не ти е од искуство туку од гуглање и читање.
ај со ред
Калашников е помалку прецизен, попараболична путања на зрно, потежок куршум, и помлку смртоносен од М16. Предност му е што е ефтин и едноставен и лесно можат и неписмени да се научат да го користат и рсклопуваат и не бара толку одржување или чистење како 16ска и американците радо му го даваат на своите “сојузници“ во авганистан или ирак да го користат.
Али обучен војник наоружан со М16 е попрецизен и посмртоносен од некој со калашников на далечини од 200 и повеќе метри. (испод 200 скоро секое оружје е смртоносно)
Тигарот технички не бил ништо посебен ни револуционерен освен шо имал дебел оклоп и славна 88ка како главно оружје. Тој настана со вплеткуње на Фирерот во негов развој кој беше опседнат (како војник со искуство од прва светска војна) со оклопи па захтеваше се подебел и подебел оклоп па така настанаа некои војнички неупотребливи грдосии. Тигар имаше низа мани, од тркалата па до прекумерна тежина шо го правеше тром ичесто претежок да премини преку некој мост... Ако бараш нешо добро од германските оклопи - то би бил Пантерот. Инаку германските тенкови не биле никакви чуда невидени во техника, генијалноста била во нивна употреба и тактика.
Инаку Т34 (не Т35) својата славна покретливост ја должи на украденато решение за подвозје на америчкиот тенк Кристи (да не должам има доста за тоа и на јутуб и на интернет па види) И не заборави на над 11.000 тенкови кои СССР ги доби од Америка и Англија и кои допринесоја да СССР остани во војната и не биде прегазена
Русите секогаш сметале на бројчана надмоќ со која ја надоместувале техничката инфериорност. Американците прват технички многу посложени и поусовршени оружја али имаат и капацитет да ги одржуваат и во услови на војна. Русот мора да се смнаоѓа и со многу послаба логистика и многу послаба техничка подршка
 
знаењето не ти е од искуство туку од гуглање и читање.
ај со ред
Калашников е помалку прецизен, попараболична путања на зрно, потежок куршум, и помлку смртоносен од М16. Предност му е што е ефтин и едноставен и лесно можат и неписмени да се научат да го користат и рсклопуваат и не бара толку одржување или чистење како 16ска и американците радо му го даваат на своите “сојузници“ во авганистан или ирак да го користат.
Али обучен војник наоружан со М16 е попрецизен и посмртоносен од некој со калашников на далечини од 200 и повеќе метри. (испод 200 скоро секое оружје е смртоносно)
Тигарот технички не бил ништо посебен ни револуционерен освен шо имал дебел оклоп и славна 88ка како главно оружје. Тој настана со вплеткуње на Фирерот во негов развој кој беше опседнат (како војник со искуство од прва светска војна) со оклопи па захтеваше се подебел и подебел оклоп па така настанаа некои војнички неупотребливи грдосии. Тигар имаше низа мани, од тркалата па до прекумерна тежина шо го правеше тром ичесто претежок да премини преку некој мост... Ако бараш нешо добро од германските оклопи - то би бил Пантерот. Инаку германските тенкови не биле никакви чуда невидени во техника, генијалноста била во нивна употреба и тактика.
Инаку Т34 (не Т35) својата славна покретливост ја должи на украденато решение за подвозје на америчкиот тенк Кристи (да не должам има доста за тоа и на јутуб и на интернет па види) И не заборави на над 11.000 тенкови кои СССР ги доби од Америка и Англија и кои допринесоја да СССР остани во војната и не биде прегазена
Русите секогаш сметале на бројчана надмоќ со која ја надоместувале техничката инфериорност. Американците прват технички многу посложени и поусовршени оружја али имаат и капацитет да ги одржуваат и во услови на војна. Русот мора да се смнаоѓа и со многу послаба логистика и многу послаба техничка подршка
Ти потврди скоро сѐ што реков, а начинот на пишување е како нешто да оспоруваш.
 
знаењето не ти е од искуство туку од гуглање и читање.
ај со ред
Калашников е помалку прецизен, попараболична путања на зрно, потежок куршум, и помлку смртоносен од М16. Предност му е што е ефтин и едноставен и лесно можат и неписмени да се научат да го користат и рсклопуваат и не бара толку одржување или чистење како 16ска и американците радо му го даваат на своите “сојузници“ во авганистан или ирак да го користат.
Али обучен војник наоружан со М16 е попрецизен и посмртоносен од некој со калашников на далечини од 200 и повеќе метри. (испод 200 скоро секое оружје е смртоносно)
Тигарот технички не бил ништо посебен ни револуционерен освен шо имал дебел оклоп и славна 88ка како главно оружје. Тој настана со вплеткуње на Фирерот во негов развој кој беше опседнат (како војник со искуство од прва светска војна) со оклопи па захтеваше се подебел и подебел оклоп па така настанаа некои војнички неупотребливи грдосии. Тигар имаше низа мани, од тркалата па до прекумерна тежина шо го правеше тром ичесто претежок да премини преку некој мост... Ако бараш нешо добро од германските оклопи - то би бил Пантерот. Инаку германските тенкови не биле никакви чуда невидени во техника, генијалноста била во нивна употреба и тактика.
Инаку Т34 (не Т35) својата славна покретливост ја должи на украденато решение за подвозје на америчкиот тенк Кристи (да не должам има доста за тоа и на јутуб и на интернет па види) И не заборави на над 11.000 тенкови кои СССР ги доби од Америка и Англија и кои допринесоја да СССР остани во војната и не биде прегазена
Русите секогаш сметале на бројчана надмоќ со која ја надоместувале техничката инфериорност. Американците прват технички многу посложени и поусовршени оружја али имаат и капацитет да ги одржуваат и во услови на војна. Русот мора да се смнаоѓа и со многу послаба логистика и многу послаба техничка подршка

И Русија ја менува филозофијата, новиот тенк армата ќе биде само 2300 парчиња, што за држава како Русија е ептен малце, исто така и другата модерна техника како ловци едино ПВО и интерконтинентални балистички ракети штанцаат нон стоп.
 
Ти потврди скоро сѐ што реков, а начинот на пишување е како нешто да оспоруваш.
скоро се...[DOUBLEPOST=1469573931][/DOUBLEPOST]
И Русија ја менува филозофијата, новиот тенк армата ќе биде само 2300 парчиња, што за држава како Русија е ептен малце, исто така и другата модерна техника како ловци едино ПВО и интерконтинентални балистички ракети штанцаат нон стоп.
после студената војна, веќе нема изгледи за некакви тенковки битки и операции од поголем обем
 
Сухој е шегобиец
sivkov4.jpg

..отсекогаш, ова е цртеж на неговата прва шега Су-2, мора да признаеш ептен американски изгледа....:sneaky:
 
sivkov4.jpg

..отсекогаш, ова е цртеж на неговата прва шега Су-2, мора да признаеш ептен американски изгледа....:sneaky:
Ближни бомбардичек, душичка..

и овој советски авион личи доста амерички:
c628267862113197d201d3ff844dab9d.jpg
 
Ближни бомбардичек, душичка..

и овој советски авион личи доста амерички:
Прегледај го приврзокот 153036
па и русин го има конструирано ......., тоа што си ја направил фабриката у Америка близу Њујорк само покажуе колку биле напредни у глобализација....Инаку и во Екс Ју едно време беа главните ловци... :):)
...а бе што сакаш кажи , американци, кравари ко кравари, на метли летаа пред да ги научат што е тоа авион. Но мора да им се признае за пувки и маркетинг ги бива.. ко браќана рајт на пример...бициклистите..
 
па и русин го има конструирано ......., тоа што си ја направил фабриката у Америка близу Њујорк само покажуе колку биле напредни у глобализација....Инаку и во Екс Ју едно време беа главните ловци... :):)
...а бе што сакаш кажи , американци, кравари ко кравари, на метли летаа пред да ги научат што е тоа авион. Но мора да им се признае за пувки и маркетинг ги бива.. ко браќана рајт на пример...бициклистите..
To нешо као генетски им е на русите да бидат така паметни?
Или можи до водата е, пошо дур се русија, слабо нешо прават, али шом стапнат на америчко тло одма авиони хелихоптери свемирски бродој прават на велико
 
овој преживеал како гледам од интернетов во Музејот на техника во Загреб
zagreb-f-47d.jpg

заедно со единствената преживеана Тројка.[DOUBLEPOST=1469612558][/DOUBLEPOST]
To нешо као генетски им е на русите да бидат така паметни?
Или можи до водата е, пошо дур се русија, слабо нешо прават, али шом стапнат на америчко тло одма авиони хелихоптери свемирски бродој прават на велико
...не бе димот од православните кандила, оној Иван Грозни ја сјебал целата таа работа... :)
 
заедно со единствената преживеана Тројка.[DOUBLEPOST=1469612558][/DOUBLEPOST]
...не бе димот од православните кандила, оној Иван Грозни ја сјебал целата таа работа... :)
Heмет во Београд во музејот тројка??

инаку таму ја има единствената Утва Вулкан Југословенска противвоздушна ракета со радарско - ИЦ водење и домет 30/20км уше од 50 сетите години заедно со Југословенски радар “Фрушка Гора“

1280px-BAM-31-Vulkan.jpg
 
Sukhoi-Su-35-Desktop.jpg

Sukhoi SU-35 (Flanker-E). Мојот омилен воен авион. Дека немаше на Македонски еве ви нешто на српски.
Сухој Су-35/(Су-27М) (рус. Сухој Су-35, НАТО назив Flanker-E) руски је вишенаменски борбени авион кога је пројектовао OKB Сухој. Производило га је Авијацијско производно удружење Комсомолск на Амуру Гагарин.
m640bdH.png
Амерички одговор на појаву четврте генерације совјетских ловаца био је развој ракете средњег домета са активном радарском главом АМРААМ. Процене су указивале на то да се Су-27 и Миг-29 могу лако неутралисати ракетама већег домета које могу да стигну до циља упркос електронском ометању. Мале димензије АМРААМ су учиниле делом борбеног комплета не само великог ловца за борбу за превласт у ваздушном простору F-15 игл већ и мањег авиона F-16 фајтинг фалкон а совјетске ракете средњег домета могле су се поставити само на мањи број модерних авиона. На основу обавештајних података и процена тактичких предности које је донео АМРААМ, совјетски политички врх из Кремља је наредио развој ракете сличних могућности која је до данас остала позната само по називу условне извозне варијанте РВВ-АЕ. Паралелно је разматран план радикалне модернизације авиона Су-27 са циљем да тај авион премаши борбене могућности F-15A и F-16A и прерасте у прави вишенаменски авион опремљен и наоружан за прецизне нападе на површинске циљеве. Већ у то време совјетској армији постала је јасна немогућност држања већег броја ускоспецијализованих авиона, а искључиво ловачка улога Су-27 била је један од најбољих примера недовољне искоришћености борбеног потенцијала. Решењем комисије Савета министара Совјетског Савеза од 29. децембра 1983. године затражено је да ОКБ Сухој направи Су-27М. Први прототипа Т10М-1 саграђен је преправком из серијског примерка авиона. Нос авиона постао је дужи и већи због уградње новог радара Н011 који у односу на старији монтиран на Су-27П има већи домет и проширену зону претраживања у хоризонталном и вертикалном пољу. Посебан мод је обезбеђивао мапирање терена. Средином деведесетих година ВВС је спознало да је и тај радар превазиђен најновијим америчким решењима. Развој Н011 је обустављен у корист Н011М са фазираном антенском решетком. Посебна новост на Су-35 био је мали радар Н012 у задњој жаоки који је намењен за претраживање задње полусфере. Тај уређај није намењен само за упозоравање пилота на опасност јер су на Су-27 обављени и експерименти са ракетма Р-73 које су после лансирања мењале смер за 180 степени. Инструментална табла Су-35 потпуно је преобликована у односу на раније авионе. Класични инструменти су надопуњени са три вишенаменска екрана. Додавањем још два носача убојних средстава испод крила максимални убојни комплет ракета ваздух-ваздух повећан је до дванаест комада. Оптимални борбени комплет приликом сукоба са америчким ловцима по процени тактичара сачињава осам ракета средњег домета РВВ-АЕ и четири Р-73 са блиски маневерски ваздушни бој. На два носача на крајевима крила постављају се станице за активна противелектронска дејства сорбција и у том случају број ракета ваздух-ваздух се смањује на сасвим респективних 10 комада. Многе измене извршене су и на конструкцији авиона. Углављени су канарди који су знатно побољшали управљивост на великим нападним угловима и отклонили вибрације које у том режиму лета код већине авиона ометају пилотирање и употребу наоружања. Канарди се покрећу у угловима од -50 до -10 степени помоћу електричних команди лета. Су-35 може дуже да остане у ваздуху у односу на праве ловачке авионе јер је уграђена цев за пријем горива у ваздуху. Унутрашњи резервоари су повећани за 480 kg.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom