imam C3 1.4 hdi 16v , istoto mi se desi ednas kako sto go vikas runaway no traese 10-15 sek.Kolata ne bese mnogu zagreana 10 min vozena, ama bese leten period, ja imav zgasnato 5 min i koga ja zapaliv obrtaite otidoa sami na max i da kazam pravo se isplasiv, ne znaev sto da napravam. Citroenot samo sto go imav kupeno uvezen od italija i nemav nisto smenato. Koga smenav site filtri i kaisi eve 5 godini ne mi se ima povtoreno toa. Se si mislev dosega deka problem bilo vo stariot filter za gorivo. Turbinata ima 1-2 mil pomestuvanje na osovinata i vo usisot ima masleni ostatoci, ama pak ce recam povtorno ne mi e deseno toa.
С3 мислам дека е со елкетронска папуча на гас. тоа што ти се десило да ги рипне обртаите, нај веројатно е до нејзе. ке ти се деси пак. немој да се паничиш, ако ти се деси во возење, стисни само кочница и застани, пази на тие позади тебе да не те приберат... ако си во место, само изгаси ја на клуч. немој во возење да гасиш на клуч, ке ти закочи воланот...
што се однесува до проблемот. однеси ја колата на ауто дијагностика, да прочитаат ерори запишани. да знаете дека ако не свети чек енџин сијаличката, не значи дека нема снимени ерори. нека пробуричкаат под сите сегменти, 99% сигурен сум дека ке ја покаже педалта за гас дека давала инвалид параметар или слична некоја формулација. С3 неможе да отиде во рануеј, бидејки е од поновата генерација на возила кои се контролирани со клапна за воздух. кога воизло иде во рануеј, само ако му го затнеш доводот на воздух ке изгаси. клпаната точно тоа го прави, го затвора протокот на воздух во усисна грана на секое гасење на моторот, или гасење контакт... како што реков, твоето неможе да отиде во рануеј... биди си спокоен...

само среди ја педалата... смени ја-поправи ја што и да е... филтри и други глупости неможе да направат ваков кикс. може регулаторот за притисок на гориво ако откаже, па заглави на максимум, моторот да крене не поише од 2.000 обртаи, ама тоа не е страшно...
има и уште една мала шанса да не е ништо од тоа погоре, туку да биде од слаб или скоро пред цркавање акумулатор па дури и алтернатор со лоша струја. ама чим викаш дека 5 години покасно ништо не се десило, ондак е акумулаторот и напонот негов. сигурно до сега си го сменил, нај веројатно тогаш си го сменил. сепак се работи за електроника, која нели, е осетлива на такви падови.. на пример на фијат пунто, знае да му се исклучи електричното серво, електронски контролирано и колата едноставно да остане со тежок волан, што во кривина возејки, е многу незгоден момент...[DOUBLEPOST=1464568953][/DOUBLEPOST]
Пред еден месец на автопат навечер ме претекнува кола и ги пушти 4те трепкачки светла 10тина секунди и ги исклучи. Ме зачуди искрено, си помислив да не сака нешто да ми каже ама незнам зашто не обрнав многу внимание. Денес вечер, исто така, комбе ме претекна и откако се одалечи на 50тина - 100 метри ги пушти четрите жмигавци неколку секунди и ги исклучи.
Сега ми стана сомнително, што би можеле да забележат, освен ако некој од дисковите ми загрева па станува црвен?
сериозно не си знаел дека тој знак значи
да ги изгасиш долгите светла? практично и казниво е со закон да возиш со долги светла на автопат, ако има некој пред тебе, или иако е на автопат, ако во спротивниот дел од автопатот иде возило, исто така треба да ги изгасиш.. тие пак најчесто ке ти блендаат. тоа се учи во текстуалниот дел за полагање на возачката, и кај нас е предвидена глоба за таков прекршок. што мислиш зашто? ги оќоравуваш тие пред тебе... може човекот да го ослепиш на момент, доволно за сообраќајка да направи... мене ми се има десено да едвај ја додржам линијата на возење кога ме ослепе, пред кривина на плетвар... ке завршев во еднек надоле...