- Член од
- 6 април 2013
- Мислења
- 357
- Поени од реакции
- 302
EBAYKaj na kurof vise da baram delovi za CPI GTR 50? Zboram za maski, farovi, takvi raboti, ne masinata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
EBAYKaj na kurof vise da baram delovi za CPI GTR 50? Zboram za maski, farovi, takvi raboti, ne masinata.
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда[DOUBLEPOST=1460459459][/DOUBLEPOST]
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда[DOUBLEPOST=1460459459][/DOUBLEPOST]
Зависи каков модел сакаш од Gilera, оние постарите се двотактни и трошат 5-6L сигурно со регуларна градска вожња, а ако нагло забрзуваш постојано и ја цедиш едно 7-8 не ти бегаат.. Е сега она е доволно јак мотор да те фрли кога ќе дадеш гас и се тоа ама не ми го правела од никогаш ќеифот. Изгледа пак старо и се тоа.. Кога би одел на Gilera тоа би било 125цц (Gilera Runner ST 125) од поновиов модел, моторчињата си се на место, 4тактно е и си ја оправдува таа сила што ја има.. Ќе те вади на угорници, а и во исто време добро убрзава, ако тек-тук го чачнеш малку може да извадиш и уште подобри перформанси.. Потрошувачката 3-5L, ако возиш "домаќински" ќе заборавиш бензин да ставиш.. Ваква 4тактна имам возено и е доста интересно моторче. Е сега имаш и повеќе комбинации тука како Nexus или Piaggio Beverly кои се малку повеќе соленки со цената, али го прават и ќеифот.. Зависи до колку пари бараш моторче, која година и во која состојба.. PS: Џилерите 180цц Двотактни немаат смрт, другар ми ја вози има 65.000 километри, уште влече како луда
Од 1400 до 2000 се движат половните, зависи од година на производство и состојбата..Океј е колку се движи цената на Gilera Runner ST 125 ?[DOUBLEPOST=1460794575][/DOUBLEPOST]
Океј е колку се движи цената на Gilera Runner ST 125 ?
А каишот? за што моторче се работи?Дечки кога кренувам со моторчето малце квичи за 1-2 секунди и потоа се си е нормално, дали е тоа до ролните или до нешто друго? и ако е до ролните треба нови да се стават или можеби се извртеле во варијаторот
инаку ги мењав пред 4000 километри топрејсинг се, нели е многу малце за да се излижат?
Дечки што би припоручиле за до 2к евра? Yamaha Neos, Piaggio Zip/Typhoon/Fly/Liberty, Aprillia SR Motard?
Градска вожња.Kazi za sto ti treba pa da ti preporacam
Градска вожња.
па каишот го мењав пред 4000 километри не би требало да е до каишот а и здрав е, инаку за Хамачи 4т 50цц, само на кренување квичи после си е нормалноА каишот? за што моторче се работи?
Знам такви се кинезите, тогаш ламела или нешто да провериш по мајстори незнампа каишот го мењав пред 4000 километри не би требало да е до каишот а и здрав е, инаку за Хамачи 4т 50цц, само на кренување квичи после си е нормално
Ги нема тие тука во Словенија. За Кимко што би кажал?hamachi
Дечки кога кренувам со моторчето малце квичи за 1-2 секунди и потоа се си е нормално, дали е тоа до ролните или до нешто друго? и ако е до ролните треба нови да се стават или можеби се извртеле во варијаторот
инаку ги мењав пред 4000 километри топрејсинг се, нели е многу малце за да се излижат?
Хамачи моторите во Словенија ги има под името Longjia. Можеш да ги најдеш потполно сум сигурен.Ги нема тие тука во Словенија. За Кимко што би кажал?
фала ти многу ке проверам, а ролните сигурно не се или? пошто скоро ги мењав[DOUBLEPOST=1460976568][/DOUBLEPOST]Јас имав оваков проблем и испадна добошот на ламелата во внатрешноста се јаде или што ти знам што и прави и тоа беше причина за квичењето.Додуша јас ја сменив целосно ламелата али кога пробавме само со менување на добошот квичењето го снема.
фала ти многу ке проверам, а ролните сигурно не се или? пошто скоро ги мењавЈас имав оваков проблем и испадна добошот на ламелата во внатрешноста се јаде или што ти знам што и прави и тоа беше причина за квичењето.Додуша јас ја сменив целосно ламелата али кога пробавме само со менување на добошот квичењето го снема.