D
Daedalus
Гостин
Така било туѓа територија. Пред да станат газди откако се настакаа катаљон од Косово и во почетните стадиуми на нивната еманципација, они беа дојдени на гости (зборам за Скопје). Спиеа по 3000 у една куќа. И тогаш беа апаши што не се способни да склопат целосна реченица и кршеа и палеа крстови низ Топанско, Чаир и Бутел. Сеа не се гости, сеа цел тој реон е нивна територија. Сеа не се смрдливи дехуманизирани неандрталци и тоа не е лошо. Лошо е следново...Како тоа до вчера било туѓа територија, а денес станала нивна? Вчера не биле мнозинство на таа територија, денес станале? Арач на Иљбер (збориш за Чаир веројатно, таму е останато тоа) плаќа и Таљат и Митре. Иљбер не е пребирлив, и тоа е друг проблем, не е меѓуетнички.
Глеј ја големата слика. Не е прашањето дали само кафирот е загрозен од арачот на Иљбер туку зошто нема ниту еден кафир кој зима арач у чаир? Зошто само Иљберовци зимаат арач? Зошто ако кафир продава алкохол после 8, го јаде курот со дебели казни, а газдата на Принц го боли кур? Зошто не постои никакво почитување на законот за пушење у затворена просторија и тристо други чуда на онаа страна од Вардар како што постои на другата? Зошто ако Зули влезе у кафирска бурекџилница, може да крши и да тепа продавачи и никоме ништа, а кафир ако го направи истото, ќе му бидат најдени останките у Серава? Зошто нема контрола у автобуси на таа страна на Вардар како што има на другата? Зошто никој од УЈП не смее да им се качи у Дижонска ни за даноци ни за бутур како што може на онаа страна? Пошто ако пич мајчини стават знамиња и орли у скопје север, кафирите ќе ќутат. Ако кафири помислат да стават било што кафирско у скопје север, ќе им ги најдат останките у Серава. Можам до утре сабајле да ти кажувам како Маќедонци го јадат курот у Чаир, а Иљбер не го јаде. Можам цел список да ти пишам од неправди направени кон кафири од таа страна на Вардар. Не е за меѓуетничкиот проблем, туку за нееднаквото третирање на сите етникуми у Мачедонија.За тоа што им се допушта да праат што ќе им текне на кур.
Не го оспоруем ова. Не ми ни беше напишано у контекст на тоа дека ВМРО се криви за појавата на вахабизмот у ИВЗ, туку како показател за тоа у која насока се мењаат времињата сеа.Богати Албанци и треба да има, како што има богати и од сите други. Исто како што има и сиромашни Албанци. Вехабизмот во ИВЗ е зголемен во однос на пред 10 години, да. Исто како што е зголемен и вехабизмот во Босна, во Србија, во Бугарија, на Косово, во Франција... Тоа е дел од глобален процес. Денес имаме исламски калифат, пред 10 години се криеа по подруми. Да ги споредуваш тие бројки е слично на дебилното “за време на СДСМ пристап до интернет имаа само 30% од граѓаните, денес бројката е над 95%“.
Еј супер! Сега смееме да влеземе во Арачиново пошто поминаа 15 години од војната.Дали е нешто сменето во однос на Албанците се мери по други мерила. Дали си можел во 2004та да влезеш во Арачиново? Дали денес добар дел на Македонци поминуваат низ Арачиново кога возат за Куманово, за да избегнат патарини? Дали во 2004та си можел да седнеш во кафич во Речица, и дали денес можеш? Дали албанските општини вработиле барем еден Македонец во општинските структури до 2006та? Дали денес вработуваат? Дали до 2006та ќе ти завршеа работа ако во општина раководена од Албанци се обратиш на македонски, без да те изгњават? Дали денес ќе ти завршат работа? Тоа се битните прашања.
И супер, сеа после 2006, има по некој Македонец у албанските општини. Па и не те гњават у нивни општини ако зборуваш на македонски!!!! Јессссс!!!!!
Ова се далеку од битни прашања. Ова се најнебитните прашања што може уопште да ги поставиш.
Не е битно што се прекршуваат сто иљади закони и на никој кур не му чуе, битно ќе те услужат у општина раководена од Албанци ако збориш на маќедонски.
Добар си и ти, имаш таков суптилен хумор што ретко се приметуе, знам дека не ти е озбилен муабетов!