Дали на Македонија и е потребен национален авио-превозник?

  • Креатор на темата Креатор на темата joe.b
  • Време на започнување Време на започнување
J

joe.b

Гостин
Какво е вашето мислење? И дали е можно во иднина Македонија да добие свој национален авио превозник?
 
Мислам дека нема потреба од нациоален авиопревозник, сето тоа би било само трошење народни пари без потреба, ионака веќе има еден куп авиопревозници,
 
Не би требало, Wizzair е најефтин авио превозник во регионов и ги руши сите во околина: Air Prishtina, BGAir, Hellenic Airways итн...
 
Како не и е потребен?

Palair_Fokker_100_PH-KXL_Maiwald.jpg

8888020463_c3084465e4_b.jpg


The investigation board "determined that impact with the ground in a steep right bank shortly after liftoff was caused by loss of roll controllability due to contamination of the wings with ice. This situation resulted from an omission to carry out spraying of the aircraft with deicing or anti-icing fluid in meteorological conditions conducive to icing, due to a lack of ice-awareness of the flight crew and the Flying Station Engineer. Contributing factors were a lack of common background and procedures in a difficult multi-sources operational environment.
 
со вакво темпо на иселување ни требаат и национални авиони и железници и бродови и телепортери...
 
Стануваш во недела сабајле, надвор пука сонце а ти седиш на кајгана и хејташ се што ќе ти се појави како нова тема. Мора да е многу мизерен и суров вашот живот:)
на темата - не, не е потребен. Максимална приватизираност во сите сектори.
 
Стануваш во недела сабајле, надвор пука сонце а ти седиш на кајгана и хејташ се што ќе ти се појави како нова тема. Мора да е многу мизерен и суров вашот живот:)
на темата - не, не е потребен. Максимална приватизираност во сите сектори.
за уше која година стварно нема да ни треба превозник....
 
Не би требало, Wizzair е најефтин авио превозник во регионов и ги руши сите во околина: Air Prishtina, BGAir, Hellenic Airways итн...

Дали би бил и без субвенции од државата?
 
Можеби подобро би било повеќе споменици да се прават?
Наместо да се субвенционираат поевтини авионски карти? :cautious:

Мислам, јас сум секогаш за критика но критиката да е конструктивна и издржана. А оваа актуелнава власт и тоа како има за што се критикува - ама соработката со Wizzair секако не спаѓа во ни во топ100-те причини за критикување.


Дајте приберете се малку. Што е тоа да се кењало за се по ред - па дури и за тие неколкуте (ретки) добри работи.

Конечно има за десетина евра (ако си паметен да купуваш кога е евтино) да се прошета човек по цела Европа. Ако сте вие глупи и неспосбни да го искористите тоа... Никој не ви е крив.
Ќе останете такви и кога ќе се смени актуелната власт. Најверојатно тогаш ќе кењате зошто нема поевтини авионски карти... :coffee:
 
Секоја сериозна држава имат национален авиопревозник. Неморат да е во државна сопственост (пример Бритиш Ервејс). Кај нас визз е дефакто национален превозник зошто е тешко субвенциониран од државава. Имаше порано од визз подружници во Романија, Бугарија и Украина. То истото можит да се напрајт и кај нас и авионите да се регистрирет и стационирет во Македонија (2-4 во Скопје и 1 во Охрид) и да се прогласит за национален превозник. Така визз ќе имат уште поголеми поволности а воедно ќе се зголемат и бројот на дестинациите. Ем волкот сит ем овците на број.
 
Национален превозник..просто е неверојатно како една мегало-морска глупост може да се протиња низ уши на основа на национален сентиш... :)
 
Секако дека е потребен! Тоа е добро за дигање на рејтингот на нашата земја и промоција во странство.
 
Секако дека е потребен! Тоа е добро за дигање на рејтингот на нашата земја и промоција во странство.
мислиш покрај сите овие осуди од Америка и ЕУ за корумпираност, криминал, измами, покрај сите статистики за зиромаштија и невработеност, угледот ќе ни го крени некоја каравела со македонско знаме??
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom