Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Меминген, Баварија, аеродромот :D. Фала на советот; да не имаш подетални познавања за осигурување и данок на коли во Германија? Инаку, Мондео СТ220 гледав бидејќи ги има за релативно малку пари, а имам читано добри работи за нив. Исто и Мазда ЦеИкс-7. Но, веројатно давачките си го прават своето...

А каква возачка дозвола имаш? Со Македонската можеш максимум 6 месеци да возиш. Тогаш, или ти треба Германска или од ЕУ држава.

Пресметувач на данок. За Мондеото ќе биде околу 200 евра.
http://www.bundesfinanzministerium....nungen_Allgemeines/KfzRechner/KfzRechner.html

Осигурувањето зависи од многу нешта, има на интернет конфигуратори за осигурување. Ја наоѓаш колата, внесуваш податоци за тебе и неа и пресметуваш.
https://www.check24.de/kfz-versicherung/


Овие два линка се супер за правење Бајрам на мозокот. Особено кога не си таму. :icon_lol::icon_lol::icon_lol:
 
GolF 4 oд тука.Најчесто имаат највеќе опрема,најевтини делови,но гледај бензин да биде 1.4 или 1.6 бидејќи дизелите имаат свртено 1 милион километри.Од тука се зима.Од увоз ќе ти испадне поскапо.

Пунто не,Корса не е класа на голфот и мене барем ми се ептен демоде внатре.Фиеста не е лоша,но би ја ставил на 10 место,а пред неа 9 голф 4


Да, за голф сите кажуваат дека е најдобра, ама за тие пари можам да купам понова друга германска. Многу ми е 16 години старост за кола, а и сите се по 200 000 км
 
Протекува глицерин измеѓу вакумот и пумпата за кочници. Дали има тука некој диктон или е до пумпата?
 
Што ги направивте Голф дизеливе, човек ќе си помисли дека на запад секој ден на работа одат од Берлин со Париз со колата.

Реално е да се од 200 до 350 илјади километри зависно од годиштето. Освен ако не е користена како службена кола или такси.
 
Да, за голф сите кажуваат дека е најдобра, ама за тие пари можам да купам понова друга германска. Многу ми е 16 години старост за кола, а и сите се по 200 000 км
200000km за голф е ништо.Факт е дека дизелот е прав коњ но тие имаат и по 600-700000 извозено,па затоа се гледа бензинец бидејќи најчесто се наоѓа со по 200000-250000км

А ако е одржуван тоа е ништо.Мерцедес пак на братучетка ми во германија има поминато 240000км а е стар 4 години.Нема посеризони траги на користење.Овде да се увезе слободно може да се врати на 100000км.Нема воопшто да се примети

Така да нема врска километражата и староста.Корса купена од тука 2007 година на 750000км почна да прави проблеми.350 евра чинеше делот за да се оправи.Ја продаде пријател за два дена потоа да му се јави човекот и да му каже дека алансерот се расипал.Квалитетот е во прашање и затоа правилен избор при барање кола треба да бидат овие две.Квалитетна и докажана кола + сочувана со малку километри

Голфот е несомнено докажана и највозена кола на запад.Опел не е ни блиску до тоа што беше.Новите модели им имаат многу дефекти.
Сепак голф дизел со малку километри речиси и да не постои,па затоа се бара бензин бидејќи имаат уште возење во нив и појавуваат најмалку дефекти
 
200000km за голф е ништо.Факт е дека дизелот е прав коњ но тие имаат и по 600-700000 извозено,па затоа се гледа бензинец бидејќи најчесто се наоѓа со по 200000-250000км

А ако е одржуван тоа е ништо.Мерцедес пак на братучетка ми во германија има поминато 240000км а е стар 4 години.Нема посеризони траги на користење.Овде да се увезе слободно може да се врати на 100000км.Нема воопшто да се примети

Така да нема врска километражата и староста.Корса купена од тука 2007 година на 750000км почна да прави проблеми.350 евра чинеше делот за да се оправи.Ја продаде пријател за два дена потоа да му се јави човекот и да му каже дека алансерот се расипал.Квалитетот е во прашање и затоа правилен избор при барање кола треба да бидат овие две.Квалитетна и докажана кола + сочувана со малку километри

Голфот е несомнено докажана и највозена кола на запад.Опел не е ни блиску до тоа што беше.Новите модели им имаат многу дефекти.
Сепак голф дизел со малку километри речиси и да не постои,па затоа се бара бензин бидејќи имаат уште возење во нив и појавуваат најмалку дефекти

фала многу за одговорот, иако не ми се допаѓа голфот баш во изгледот, ќе го земам во предвид
 
Zavisi vo koja drzava. Nekade ke ti vazi samo do krajot na godinata, nekade uste januari plus a nekade tacno 12 meseci.[DOUBLEPOST=1456253908][/DOUBLEPOST]
Astrite se najgolemi krsovi, posebno serijata od 2004 nagore. Gjubre nevideno. Golfovite si drzat cena na stara slava, mada i opravdano. Ako znaes kakov golf da kupis toa ti e tenk. Isto vazi i za a3. Eve npr ako zemes 2.0tdi uste vo start si se zaklal i si ja utnal rabotata, ama ako si zemes 1.9tdi so 77kw od poslednite PD cel zivot ke go vozis.
Kako top izbor bi gi navel i pezo i citroen so 2.0hdi i 1.4hdi (so ne se 16v), i ne se kojznae kolku poeftini od golfovite, npr dobar pezo 307 e max 500 evra poeftin od golf4 ako sporeduvame slicen razred, isto vazi p206 vs c3 vs polo vs corsa. Cenite se gore dole tuka nekade, poloto e mozebi malce poskapo od ostanatite.[DOUBLEPOST=1456254319][/DOUBLEPOST]
Mondeovcite se odlicni kolicki ama imaat maka so diznite, skoro site modeli se so delfi dizni so se so slab kvalitet i strasno se rasipuvaat. Na kratko macka u vrekja, samo zaradi diznite.
Od mazdi ne se razbiram :)[DOUBLEPOST=1456255438][/DOUBLEPOST]
Najgubre motor vo istorijata na VW e 1.4 16v. Od ovoj tip na motor begajte so podaleku. Na sekoi 50.000km ke mu prais remont, trosat ulje kolku so trosat benzin, curat niz auspuh beter nego stara lokomotiva. Imaat problem so samata konstrukcija i odusakot. Kratko i jasno katastrofa. Go sredija toj tip na motor vo ponovite izvedbi od 2004 nagore, i pokraj toa moj sovet 1.4 16v nitu pod razno. A pa tek ovie prvite so izlegoa od 98-2002 se oflele majko.

Ќе се согласам со се освен со последното.Уљенце си трошат да 1.4 ипак 16 вентили е,но дека на секои 50000км ќе се прави ремонт и отвара тоа никако.Е сега ако го оставиш без уље нормално кога и да е ќе зариба.
Комшии го имаат.За 130.000км поминати(колку што е кај него)освен редовни сервиси нема гајле.Напротив јас со мојот голф 5 2006 година имам повеќе проблеми отколку тој со голфот од 1999 година

Ние си имаме одличен мајстор кај нас во маало и сите ги носиме кај него колите.
Комшијава со голфот 4 1.4 оди најмалку кај него само за каиши и редовни сервиси.Си зема една кантичка уље и на 4000-5000км ќе си отвори хауба и си достави по едно кило уље.

Незнам дали дека секогаш става ново уље кај него гајле нема.А го утепа од возење.Дури некогаш и се шалиме.Вели коњот смрт нема.
Му ставам допинг и си тера.

Тоа е.Само треба редовно да си гледа ниво на уље и ќе нема проблем колата.За некој кој минува годишно по 20000-30000км трошок ќе има само 5 кила уље х еве 400 денари нека е 2000 денари.
Инаку е прав коњ.Слушав неодамна дека некои мајстори кај нас менувале и некој фабрички дел и ставале друг правејќи некои комбинации со што 1.4 воопшто и немало да го троши и тоа едно кило уље но Зафатот чинел околу 150-200 евра.
Така да се и до мајсторите и до тоа колку сакаме да ни е исправна колата.Како и да е голф 4 е кола која не застанува и никогаш не изневерува,а бара минимум пари за одржавање.На мојата улица во Жданец 90% се VW коли.Највеќе Голф,па следат Ауди,Пасат и по некој Мерцедес

Порано некои имаа реновци,некои цитроени,но брзо сите ги замениа.Па сега нашава улица слободно може да се нарече VW улица:)
 
Веројатно е, можеби на крај после толку занесување сепак ќе земам некоја Астра дизел како колегата Кадаиф, ми се чини (и тоа караван - како прав Германец :D ).
Јаболка да не планираш да го товараш? :icon_mrgr:

П.с земи си бензинец ;)
 
Јаболка да не планираш да го товараш? :icon_mrgr:

П.с земи си бензинец ;)
Тегли ајвер кога ќе се враќаме со колоните Турци гастарбајтери :D[DOUBLEPOST=1456342652][/DOUBLEPOST]
А каква возачка дозвола имаш? Со Македонската можеш максимум 6 месеци да возиш. Тогаш, или ти треба Германска или од ЕУ држава.

Пресметувач на данок. За Мондеото ќе биде околу 200 евра.
http://www.bundesfinanzministerium....nungen_Allgemeines/KfzRechner/KfzRechner.html

Осигурувањето зависи од многу нешта, има на интернет конфигуратори за осигурување. Ја наоѓаш колата, внесуваш податоци за тебе и неа и пресметуваш.
https://www.check24.de/kfz-versicherung/


Овие два линка се супер за правење Бајрам на мозокот. Особено кога не си таму. :icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Фала за линковите. Најдов и јас еден, ама не можам да стигнам убаво да ги проучам: http://www.autokostencheck.de/Mazda/Mazda-CX-7/CX-7/cx-7-2-3-er_13715.html
Инаку, мојата македонска возачка важи до крајот на Април; веќе поднесов документи за повторно полагање овде, оти процедурата доста трае, неколку месеци.
 
Последно уредено:
Протекува глицерин измеѓу вакумот и пумпата за кочници. Дали има тука некој диктон или е до пумпата?

Одма менувај го главниот кочионен цилиндар. Во него има клип со 2-3 гумици кои се разјадени и кога ќе стегниш кочница ,глицеринот излегува надвор. отворот е од страната на вакум пумпата. Кога ќе ги одвртиш двата штрафа(13) ќе видиш од каде течи.

немој само да менуваш гумици, бидејќи највероватно и цилиндарот е разјаден, а не само гумиците.

менувај одма оти можиш да погиниш
 
Мислење за:
BMW e46 320d 150hp -04 и
BMW e46 330i 231hp -05
кој мотор е подобар, поиздржлив, и поевтин за одржување, се загреав за дизелашов ама читам по нетов дека не им се баш погодени дизечашиве.
 
Мислење за:
BMW e46 320d 150hp -04 и
BMW e46 330i 231hp -05
кој мотор е подобар, поиздржлив, и поевтин за одржување, се загреав за дизелашов ама читам по нетов дека не им се баш погодени дизечашиве.

320d normalno, 330 kolku ke te cini registracija samo plus i gorivo kolku trosi, nastrana odrzuvanje. Иначе на редизајнот е подобар моторот него на оригиналната верзија на е46, и у глобала е подобра кола од стариот модел. Само тешки канти се дизелите претежно која и да ја видам да помине дали нешто чука или турбото и работи како свирче, обично ги купуваат луѓе кои немаат пари да ги одржаваат и ќе ја шитне на крај.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom