megju sava i tigar koja guma e podobra
tigarot so 200 300 den e poeftina
tigar ti e pod mishelin, i dvete se dobri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
megju sava i tigar koja guma e podobra
tigarot so 200 300 den e poeftina
Zavisi vo koja drzava. Nekade ke ti vazi samo do krajot na godinata, nekade uste januari plus a nekade tacno 12 meseci.[DOUBLEPOST=1456253908][/DOUBLEPOST]Дечки сакам да земам винетка за 1 година, ако ја земам пример денеска, ќе си важи до истиот датум само наредната година, така? Нема врска со истекувањето на регистрацијата на возилото?
Astrite se najgolemi krsovi, posebno serijata od 2004 nagore. Gjubre nevideno. Golfovite si drzat cena na stara slava, mada i opravdano. Ako znaes kakov golf da kupis toa ti e tenk. Isto vazi i za a3. Eve npr ako zemes 2.0tdi uste vo start si se zaklal i si ja utnal rabotata, ama ako si zemes 1.9tdi so 77kw od poslednite PD cel zivot ke go vozis.Abe prijatel aj da zborime objektivno... Ako mozes mislam, posto te gledan deka si epten pristrasen vo muabetov... Precenet e Golf-ot i kraj. Za isti pari ke zeme Astra dizel so site nisani ti sto gi nabroja, a ke e 3-5 godini ponova od toj tvoj Golf... I ostai ti klasi i masi i takvi raboti... I Mercedes w124 e 3 klasi nad Golf-ot , ama neznaci deka e avtomatski podobar izbor...
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Mondeovcite se odlicni kolicki ama imaat maka so diznite, skoro site modeli se so delfi dizni so se so slab kvalitet i strasno se rasipuvaat. Na kratko macka u vrekja, samo zaradi diznite.Валво, твое мислење за Мазда ЦИкс-7 теренецот со 2.3 турбо мотор? Ако не те мрзи и Форд Мондео Мк 2 (2005-2007 негде) СТ 220, и неговиот наследник (до кај 2011-12 модел).
Najgubre motor vo istorijata na VW e 1.4 16v. Od ovoj tip na motor begajte so podaleku. Na sekoi 50.000km ke mu prais remont, trosat ulje kolku so trosat benzin, curat niz auspuh beter nego stara lokomotiva. Imaat problem so samata konstrukcija i odusakot. Kratko i jasno katastrofa. Go sredija toj tip na motor vo ponovite izvedbi od 2004 nagore, i pokraj toa moj sovet 1.4 16v nitu pod razno. A pa tek ovie prvite so izlegoa od 98-2002 se oflele majko.Си видел едно,си возел друго и правиш некои меѓуспоредби.
Од тие посочените на членот голфот дефинитивно има најубав ентериер и највеќе опрема.Мене внатрешноста ми е поубава,но и докажано е поквалитетна внатрешност од 5ката
10 не троши туку 8 до 9 максимум.Го имам возено преку 50000км и ова е сигурен податок.
на отворено троши 4 до 5,5 максимум.
Со потрошувачка во град тука некаде е и корсата 1.2 па и пунтото,можеби со литро помалку.Но за тоа еве и литро да е.се вози господска кола споредбено со корса и фиеста кои се класа на поло.
Перформансите се најдобри меѓу изборот на посочените на членот.Не се како 1.9 дизел но споредбено со корса(која патем и не е иста класа)е многу подобро,не само во опрема,туку и во квалитет,ентериер лежење на пат,забрзување.
За 2500 евра е најубава кола голф 4.Нормално дека има поубави но за таа цена подобро и со поквалитетна опрема нема.Греачи на ретровизори,електрика на сите стакла,заклучување на задни стакла,сијаличка кај шоферско и совозачко огледало се работи кај кои фиестата и корсата се недостапни дури и во сериска опрема.Вожњата и квалитетот на материјалите се да не речам неспоредливи.
1.4 е сосема солиден мотор.Си бара одржување и што е можно поквалитетно гориво и нема гајле
Ма, мислев на бензинецот 3.0 и 2.5 турбо кај поновиот модел.[DOUBLEPOST=1456257935][/DOUBLEPOST]Mondeovcite se odlicni kolicki ama imaat maka so diznite, skoro site modeli se so delfi dizni so se so slab kvalitet i strasno se rasipuvaat. Na kratko macka u vrekja, samo zaradi diznite.
Od mazdi ne se razbiram![]()
Како е во поглед на комфор и квалитет на материјали внатре? Ја имаш повозено или само се имаш возено? Читав дека воланот не се мести по длабочина, само по висина - дали тоа пречи да се најде добра положба (кај Пасатот на пример го повлекувам воланот до крај кон себе, кај Маздата не би можел)?На времето јас го ``наглавив `` мој братучед да купи ваква Мазда
Човекот има пари и бараше малку поатрактивна кола, се двоумеше за неколку.. и на крај му ја посочив МазГата , после првото тест возење во салон одма се искешира(околу 45 К).
Колата е супер, со тоа што има 1-2 фабрички маани кои сервисот му ги отклни во гарантер рок. Турбото му го сменија, бидејќи понекогаш знаеше колата некое време да чади многу. Сервисното турбо било со поинакви спецификации.
втората маана била ладењето на дисковите, при што и тие му ги сменија без пари. Тоа е кога купуваш прв еден модел, па на тебе се учат како е.
Троши премногу ама оди како Ф1. Побрза кола на пат нема освен супер спортските
[DOUBLEPOST=1456257935][/DOUBLEPOST]
Како е во поглед на комфор и квалитет на материјали внатре? Ја имаш повозено или само се имаш возено? Читав дека воланот не се мести по длабочина, само по висина - дали тоа пречи да се најде добра положба (кај Пасатот на пример го повлекувам воланот до крај кон себе, кај Маздата не би можел)?
Што мислите за адитивите?
Некои велат лошо било за моторот, производителот не препорачувал за некои автомобили и ако ставиш додека автомобилот е во гаранцијата онда губиш гаранција.
Од друга страна пак се рекламираат дека ги чистат вентилите кои имаат талог ради неквалитетното гориво.
Некој да сподели искуство?
Јас ставив Liqui Moly Cera Tec и Liqui Moly Pro-Line Benzin-System Reiniger на последното менување масло/полнење на резервоар. Има некакво минимално подобрување на работата на моторот. Особено на студен старт. Колку ќе трае, не знам.
Јас колку што разбрав, демек тие шо се ставаат во горивото се океј и ги чистеле дизните, додека тие што се ставале во маслото ги ставале да дополнат компресија и биле "лошите" адитиви
Фала за инфото. Инаку, јас сум во Германија, ги има овде за 7-8 илјади со релативно малку км добро зачувани. За потрошувачката - не верувам дека би поминувал којзнае колкава километража, а има и можност да се вгради плин.Не сум ја возел, но сум се возел во нејзе многу многу пати. материјалите и све внатре е топ, озвучувањето е Босе...све е нај, но троши многу. Има мотор со дирекно вбризгување во клипови, што е малку покомлицирано решение.
иначе на пат си цар, само Q7 му се рамни на пат. Има доста добар средишен диференцијал кој е многу брз, и перфектно ја распоредува снагата по осовини напред назад. Во нормална вожња е 95-5% а по потреба се распределува како што налагаат условите.
ПС. еднаш кога го испробувавме нагло удри на туража и моменталната потрошувачка покажа 117л/100 км![]()
Ja mislev te zanima 2.2tdci. Benzincite 2.0 i 2.5 se top, nema utka. Za 3.0 ne znam, takvo ne se ni isplaka da se nosi ke te oderat na carina, istoto vazi i za 2.5[DOUBLEPOST=1456260592][/DOUBLEPOST]Ма, мислев на бензинецот 3.0 и 2.5 турбо кај поновиот модел.[DOUBLEPOST=1456257935][/DOUBLEPOST]
Како е во поглед на комфор и квалитет на материјали внатре? Ја имаш повозено или само се имаш возено? Читав дека воланот не се мести по длабочина, само по висина - дали тоа пречи да се најде добра положба (кај Пасатот на пример го повлекувам воланот до крај кон себе, кај Маздата не би можел)?
Imas odlicni aditivi za ulje, i pomagaat i za podobro podmackuvanje i za zgolemuvanje na kompresija. A za gorivo sve ti e lari fari, ako se poebani diznite nema drugo care osven promena. Moze samo belja da napravis i da ja poebes i pumpata i diznite.Јас колку што разбрав, демек тие шо се ставаат во горивото се океј и ги чистеле дизните, додека тие што се ставале во маслото ги ставале да дополнат компресија и биле "лошите" адитиви
A za gorivo sve ti e lari fari, ako se poebani diznite nema drugo care osven promena. Moze samo belja da napravis i da ja poebes i pumpata i diznite.
Aditivot ke go razgradi tvrdiot talog vo rezervoarot (obicno se nabira vo kjosinjata) i potoa toa sranje ke zapusi sve vo sistemot. Kaj nekoi vozila znae i da se raspadne vnatresnata glazura na rezervoarot, ako e metalen.А како ќе се поебе пумпата?
Пошто има некои производители ко Волксваген, Опел итн препорачуваат одредени адитиви за чистење на дизните.Aditivot ke go razgradi tvrdiot talog vo rezervoarot (obicno se nabira vo kjosinjata) i potoa toa sranje ke zapusi sve vo sistemot. Kaj nekoi vozila znae i da se raspadne vnatresnata glazura na rezervoarot, ako e metalen.
Prvpat slusam. Cisto sumljam da ima nesto so pomaga. Sve ti e placebo varijanta.Пошто има некои производители ко Волксваген, Опел итн препорачуваат одредени адитиви за чистење на дизните.