Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Фала, уште една работа само, гледам го има и како 15w40, а ми препорачуваш исто и 15w50. Конечена одлука која да биде? 15w40 или 15w50, разликата која е?
Просто кажано, погусто е, и помалце ќе троши...
Него, само едно нешто ќе те прашам:
Вадеше цел мотор мајсторот за да сервисира глава, или?
Оти ако било само за главата, далеку од здрав разум е да вади цел мотор...[DOUBLEPOST=1454009380][/DOUBLEPOST]
Има толеранција многу и да се рамни главата нема да јави проблем со стандард дихтунг. А веќе кога се отвара мотор се менува се половични работи се праат кога сакаш да се отарасиш од кола и не мислиш на последиците. А тоа дека кошта пари кошта ама знаеш нов мотор имаш. А половен мотор е мачка во вреќа и тој со сигурност ке троши уље. Најдобра варијанта е да го вози така овој мотор.
Апсолутно се согласувам!
 
Просто кажано, погусто е, и помалце ќе троши...
Него, само едно нешто ќе те прашам:
Вадеше цел мотор мајсторот за да сервисира глава, или?
Оти ако било само за главата, далеку од здрав разум е да вади цел мотор...[DOUBLEPOST=1454009380][/DOUBLEPOST]
Мхмм, супер тогаш.

Епа во август месец ми смеша уље со антифриз. Рамевме декли, глави, итн... у секој случај џабе толку работа, толку пари... на крајот пак незавршена работа. А баш ќе си добиев генерално шо се вели како нов мотор... ама тое. Сеа ќе си добијам нов мајстор, за у иднина.
 
Мхмм, супер тогаш.

Епа во август месец ми смеша уље со антифриз. Рамевме декли, глави, итн... у секој случај џабе толку работа, толку пари... на крајот пак незавршена работа. А баш ќе си добиев генерално шо се вели како нов мотор... ама тое. Сеа ќе си добијам нов мајстор, за у иднина.
Што е тука е...
Вози така, кога ќе ти дојде преку глава ќе менуваш тоа што треба да менуваш, или ќе најдеш друг мотор... зависи колку пари ти се дава, или ако не ја продаваш колата, а сакаш да имаш навистина здрав мотор.
 
Фала, уште една работа само, гледам го има и како 15w40, а ми препорачуваш исто и 15w50. Конечена одлука која да биде? 15w40 или 15w50, разликата која е?

Јас ставав 15w50,си истерав 10.000 км без проблем,со литар и пол дотур..Само во Велес,во продавниците за автоделови го немаше никаде,ни по бензинските..Ми го препорача механичарот каде што ја одржувам колата,и се согласив,и убаво поминав..
 
ЕГР вентилот има функција на повраток на издувните гасови . Имено при ниски обртаи за да се добие поголем обртен момент, во еден момент усисниот и издувниот вентил се отворени, и тоа се нарекува ``преклопување``. Во тие моменти дел од издувните гасови се враќаат назад преку вентилот, се мешаат со свежиот воздух и во цилиндерот влегуваат заедно измешани. Ваквата смеша е поспремна за палење на ниски вртежи.

Но ова важи само ако се користи чисто гориво. Самите производители на времето(посебно WV) препорачуваа исклучување на овој вентил во држави каде горивото е со послаб квалитет.

А за ремонтите што зборувавте, џабе се муабети додека не се измери све. Се мерат цилиндите колку се (се споредуваат во табела со фабричките толеранции), се мери радилицата по дијаметри на ``елипса``, главата обавезно се рамни бидејќи тоа е најевтино од све(400 денари). Ако мерките отстапуваат од зададените толеранции-ремонт.

Добар показател е да се извадат кариките и да се стават во цилиндрите без клипови и ќе се види колкав е зјајот
 
Има толеранција многу и да се рамни главата нема да јави проблем со стандард дихтунг. А веќе кога се отвара мотор се менува се половични работи се праат кога сакаш да се отарасиш од кола и не мислиш на последиците. А тоа дека кошта пари кошта ама знаеш нов мотор имаш. А половен мотор е мачка во вреќа и тој со сигурност ке троши уље. Најдобра варијанта е да го вози така овој мотор.

Па искрено и не е некоја алармантна потрошувачка за 6000 км потрошил литар и пол масло,до кај 10.000 ќе потроши вкупно околу 2 литра,еве и 2 и пол нека бидат..Ако стави погусто,потрошувачката на 10.000 км би требало да ја дотера до кај литар и пол,максимум литар и 800 мл..Али ова е математика на хартија,во пракса којзнае како ќе излезе.
 
Па искрено и не е некоја алармантна потрошувачка за 6000 км потрошил литар и пол масло,до кај 10.000 ќе потроши вкупно околу 2 литра,еве и 2 и пол нека бидат..Ако стави погусто,потрошувачката на 10.000 км би требало да ја дотера до кај литар и пол,максимум литар и 800 мл..Али ова е математика на хартија,во пракса којзнае како ќе излезе.
Па и во право си.
Но, зависи и колку трошела колата пред интервенцијата на главата. И како е сето тоа изработено... што се правел мајсторот на главата, што сменил, што не...
Исто, треба да се знае и колку масло троши колата според фабричките податоци.
Сега, читајќи ја темава, се присеќам на некои работи...
Нели, отворив тема за генерален ремонт... Е, таа машина која сега ќе ја ремонтирам, кога дојде колата кај нас, и кога официјално почнав да се грижам за неа, помеша вода и масло.
Бидејќи совршено и ја знам историјата знаев дека претходно еднаш помешала, откако прегреала.
И, бидејќи знам дека „грижата“ околу таа кола беше доверена на ебиветри по принципот да се прикрпи колку да вози, поради економски причини, бев спремен на разни глупости...
И, кога се отвори главата излезе дека: ВНИМАВАЈТЕ!!!! т.н мајстор го оставил стариот дихтунг на главата, сето тоа го забетонирал со температурен силикон, главата не ја порамнил, ништо не направил и го склопил. Чудо е како издржала неколку години.
Затоа, главата ја испитавме, порамнивме, нови вентили, воѓици, симеринзи на вентилите...
Уште тогаш, мајсторот рече дека поради прегревањето, многу веројатно е да страдале кариките, посебно маслените и бришачките (2-та и 3-та гледано озгоре надоле за оние кои не знаат :)), и дека на перфектна глава пак ќе троши масло.
Така и излезе...
 
Има толеранција многу и да се рамни главата нема да јави проблем со стандард дихтунг. А веќе кога се отвара мотор се менува се половични работи се праат кога сакаш да се отарасиш од кола и не мислиш на последиците. А тоа дека кошта пари кошта ама знаеш нов мотор имаш. А половен мотор е мачка во вреќа и тој со сигурност ке троши уље. Најдобра варијанта е да го вози така овој мотор.
Premnogu filozofiras i kompliciras. Poveke pati sum popraval koli so zapeceni ili iskrseni kariki bez mnogu pametuenje. Eve pred nekoi si 2 godini na seat toledo 1.9tdi so skrseni kariki na 3 i 4 klip zaradi pregrevanje (puknalo crevoto za voda) mu staviv 2 polovni klipovi koplet sose kariki lagerite gi staviv istite trosok 500 denari dihtung i 500 denari klipovite, na coekot so mu go sitnav mu kazav sto e napraveno i do den denes go vozat vo taksi i od togas do sega napravile 200.000km motorot e staklo i ne trosi ni kapka ulje. na poveke benzinci so zapeceni kariki sum gi menjal samo karikite drigo niso ne cepnato i nemalo nikakov problem. Kupista pari da delovi i generalki davaat samo tie so nemaat pojma od mehanika.[DOUBLEPOST=1454013980][/DOUBLEPOST]
Мхмм, супер тогаш.

Епа во август месец ми смеша уље со антифриз. Рамевме декли, глави, итн... у секој случај џабе толку работа, толку пари... на крајот пак незавршена работа. А баш ќе си добиев генерално шо се вели како нов мотор... ама тое. Сеа ќе си добијам нов мајстор, за у иднина.
Da ne ti e obicen TD kolata ? Kaj TDi epten retko se desava ova da se sluci to est da pomesa ulje i voda, licno dosega ne sum videl na TDi ova da se desi.
 
Јас сум ставал на Форд Капри карики од Застава 101-1300, малку ги бруснав на спојот за да влезат и шибај. Едно чудо км извози моторот
 
Premnogu filozofiras i kompliciras. Poveke pati sum popraval koli so zapeceni ili iskrseni kariki bez mnogu pametuenje. Eve pred nekoi si 2 godini na seat toledo 1.9tdi so skrseni kariki na 3 i 4 klip zaradi pregrevanje (puknalo crevoto za voda) mu staviv 2 polovni klipovi koplet sose kariki lagerite gi staviv istite trosok 500 denari dihtung i 500 denari klipovite, na coekot so mu go sitnav mu kazav sto e napraveno i do den denes go vozat vo taksi i od togas do sega napravile 200.000km motorot e staklo i ne trosi ni kapka ulje. na poveke benzinci so zapeceni kariki sum gi menjal samo karikite drigo niso ne cepnato i nemalo nikakov problem. Kupista pari da delovi i generalki davaat samo tie so nemaat pojma od mehanika.
А бе од такви стручњаци како тебе не коментирам на темава. Не гледам логика да отвориш мотор а да не смениш летечи и лежечи лагери. Да не провериш дали хилзните се потрошени или не само лупни карики нека тера 30000 па отварај пак. Од такви надри мајстори се случуваат овие работи. Јас кога правам мотор за мене го правам саглам и 150 евра + не ми мењаат многу кога знам дека моторот е во одлична состојба. Не дека не сум праел срања и тоа од стилот на потрошени хилзни ставаш карика една специјала поголема па ја стругаш да дојде идеално по барање на муштерија да помине што поефтино ама лично за мене никогаш тоа не би го праел.
А колку се разбирам од механика нема да се објаснувам похотово не на надри мајстори.
 
А бе од такви стручњаци како тебе не коментирам на темава. Не гледам логика да отвориш мотор а да не смениш летечи и лежечи лагери. Да не провериш дали хилзните се потрошени или не само лупни карики нека тера 30000 па отварај пак. Од такви надри мајстори се случуваат овие работи. Јас кога правам мотор за мене го правам саглам и 150 евра + не ми мењаат многу кога знам дека моторот е во одлична состојба. Не дека не сум праел срања и тоа од стилот на потрошени хилзни ставаш карика една специјала поголема па ја стругаш да дојде идеално по барање на муштерија да помине што поефтино ама лично за мене никогаш тоа не би го праел.
А колку се разбирам од механика нема да се објаснувам похотово не на надри мајстори.
Odamna se zavrseni vreminjata na jugo i stojadin i slicni gomna na koi po 100000km ima dlaboki prsteni na hilznite.
Kaj ponovo vozilo kakvo saka neka e dolniot del na motorot izdrzue najmalku 500.000km, posebno pa dizelite poso ne se vrtat so golemi obrtai. Sekoj ponov motor pri prvo otvaranje ke projde samo so promena na kariki, i toa ne mora kaj site klipovi da se menjaat, dobar majstor ke izmeri kompresija i tie klipovi so se dobri nema ni da gi cepka, ke smeni kariki samo na klipovite so treba. Od originalnite kariki i lageri nema poarni, po prodavnicite se prodava samo gjubre pa posle ne e ni cudno so i komplet remontiran motor po tvoj recept ne izdrzue ni 30.000km.
 
Odamna se zavrseni vreminjata na jugo i stojadin i slicni gomna na koi po 100000km ima dlaboki prsteni na hilznite.
Kaj ponovo vozilo kakvo saka neka e dolniot del na motorot izdrzue najmalku 500.000km, posebno pa dizelite poso ne se vrtat so golemi obrtai. Sekoj ponov motor pri prvo otvaranje ke projde samo so promena na kariki, i toa ne mora kaj site klipovi da se menjaat, dobar majstor ke izmeri kompresija i tie klipovi so se dobri nema ni da gi cepka, ke smeni kariki samo na klipovite so treba. Od originalnite kariki i lageri nema poarni, po prodavnicite se prodava samo gjubre pa posle ne e ni cudno so i komplet remontiran motor po tvoj recept ne izdrzue ni 30.000km.
Ахаха се гледа дека не држиш компресија терај си по твое нема да губам време со приучени луѓе да се расправам затоа викаат у македонија нема добар мајстор од јаките мајстори ко тебе.
 
Тотал Кварц,или ако можеш да го најдеш тоа Холандското масло,Еурол,15w50,ама не е минерално,туку синтетичко,бар така пишува на кантата и е поквалитетно..Јас го користев тоа масло,4 литра 1400 денара,а литар кошташе 400 денара,така да не е баш ефтино.Види на релито Дакар,на сите камиони им е генерален спонзор што се однесува за маслото.Вози така и не се замарај,за 2-3 месеца двапати моторот да го отвораш нема логика..И заобиколи го тој мајстор,барај друг.
src_46f67b19e1616f6ef24af07b6a7c9708bc1cab20.png

total-quartz-5000-15w40-5l.jpg

16450_1.jpg

Нема да му наштети вакво масло на моторот или да е слабо подмачкувањето? Плус посебно дека е минерално.

Колку што гледам за дизели стално или 5w30 или 5w40 се препорачува, и секогаш целосно синтетика.
 
Нема да му наштети вакво масло на моторот или да е слабо подмачкувањето? Плус посебно дека е минерално.

Колку што гледам за дизели стално или 5w30 или 5w40 се препорачува, и секогаш целосно синтетика.

Апсолутно нема ништо да му биде на моторот..Моторот има мака од ненавремено менување,лошо и неквалитетно масло,и ако го возиш на минимум..За новите дизели се препорачува тоа масло со ниска градација,пошто е тенко,и секаде успева да подмачка за кратко време,али како стареат колите,така се произведува масло и за постара генерација на возила..10w40,е за средни возила,стари по 10-15 години,и 15w40 за коли кои си потрошнуваат по малку..20w50 е за камиони и за коли што трошат по литар масло на 500 км..[DOUBLEPOST=1454025723][/DOUBLEPOST]
Premnogu filozofiras i kompliciras. Poveke pati sum popraval koli so zapeceni ili iskrseni kariki bez mnogu pametuenje. Eve pred nekoi si 2 godini na seat toledo 1.9tdi so skrseni kariki na 3 i 4 klip zaradi pregrevanje (puknalo crevoto za voda) mu staviv 2 polovni klipovi koplet sose kariki lagerite gi staviv istite trosok 500 denari dihtung i 500 denari klipovite, na coekot so mu go sitnav mu kazav sto e napraveno i do den denes go vozat vo taksi i od togas do sega napravile 200.000km motorot e staklo i ne trosi ni kapka ulje. na poveke benzinci so zapeceni kariki sum gi menjal samo karikite drigo niso ne cepnato i nemalo nikakov problem. Kupista pari da delovi i generalki davaat samo tie so nemaat pojma od mehanika.[DOUBLEPOST=1454013980][/DOUBLEPOST]
Da ne ti e obicen TD kolata ? Kaj TDi epten retko se desava ova da se sluci to est da pomesa ulje i voda, licno dosega ne sum videl na TDi ova da se desi.

Кај Сеат нема обичен ТД,освен од оние произведени 1993-1994 година..Овој неговиов е понов со 5-6 години,може и повеќе..
 
Последно уредено:
Јас ставав 15w50,си истерав 10.000 км без проблем,со литар и пол дотур..Само во Велес,во продавниците за автоделови го немаше никаде,ни по бензинските..Ми го препорача механичарот каде што ја одржувам колата,и се согласив,и убаво поминав..
Прашав баш од каде што купувам стално делови, и стварно го немаат. Ај да видам шо ќе направам и низ другиве продавници, па ако не, може некак да ја договориме ако не ти е тешко да ми го препратиш по карго (но тоа за месец дена, кога ќе менувам уље).

Кај Сеат нема обичен ТД,освен од оние произведени 1993-1994 година..Овој неговиов е понов со 5-6 години,може и повеќе..
2001 година.

Da ne ti e obicen TD kolata ? Kaj TDi epten retko se desava ova da se sluci to est da pomesa ulje i voda, licno dosega ne sum videl na TDi ova da se desi.
Епа да, но за жал се случи. Целиот антифриз претече наеднаш, го снема. Што е најжално, мајсторот не ни откри од што се десило тоа, појма немал, сумњаше во капачката на антифризот, па ја сменивме на крајот кога завршивме работа.

Џабе е се колку и да се збори... ајде сега вака, една работа, значи да сумираме... тоа што троши е од кариките, другото е се во ред (како што мајсторот вели), што е следно??? Дали може да му се наштети нешто на моторот со тоа што преку кариките исфрла уље? Дали ако еден ден се одлучам за вадење на моторот, ќе треба само тој сет на карики да се смени, а притоа другото нема да биде оштетено и ќе биде се во ред?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom