Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Turboral масло, гледам доста се разбираш и доста ми имаш помогнето овде за SEAT-ов. Во ред е ова масло?

Ова ти е масло прва класа..После Мобил и Кастрол мислам дека е и најскапо,сигурно едно литро е 400-450 денара..Е сега,ти проверувај го нивото на маслото постојано,пошто тоа знае да го потроши целото.Исто овакво дотураш?И однеси ја на мајстор,нека ти кажат што е причината што ти го троши маслото,тоа ќе троши само повеќе и повеќе..Оти може и во возење да ти направи проблем,турбината да ти го повлече цело масло,обртаите ќе ти ги крене до максимум и нема да можеш да ја изгасиш,ќе работи на висока туража 2-3 минути и после барај си друг мотор,ако дојдеш до таква ситуација,турај во петта или рикверц,на кочница колку можеш подлабоко и кумплугот наеднаш испушти го,и така ќе ја угушиш.
 

B_O_K_I

RACING maniac
Член од
30 април 2008
Мислења
1.931
Поени од реакции
725
Вакум за воздух
Го погоди брао!
Вентилот се регулира со вакум ама за издувни гасови е тој вентил. Инаку на тие мотори им е мана таму да лигават уље, ама тоа е многу мала количина не го троши од таму уљето.
 

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Ова ти е масло прва класа..После Мобил и Кастрол мислам дека е и најскапо,сигурно едно литро е 400-450 денара..Е сега,ти проверувај го нивото на маслото постојано,пошто тоа знае да го потроши целото.Исто овакво дотураш?И однеси ја на мајстор,нека ти кажат што е причината што ти го троши маслото,тоа ќе троши само повеќе и повеќе..Оти може и во возење да ти направи проблем,турбината да ти го повлече цело масло,обртаите ќе ти ги крене до максимум и нема да можеш да ја изгасиш,ќе работи на висока туража 2-3 минути и после барај си друг мотор,ако дојдеш до таква ситуација,турај во петта или рикверц,на кочница колку можеш подлабоко и кумплугот наеднаш испушти го,и така ќе ја угушиш.
Секогаш проверувам, пример некни се деси на 600km тотално ништо да не ставам. И кога дотурам, дотурам ептен малку. Никогаш не сум ја оставил под минимун.

Инаку... турбината ако ти текнува летото што ми смеша уље. Ја менувавме, така да не ќе да е до неа. Сумњаме од некое црево да тече, некни приметив капки уље под овој EGR вентил, и веднаш отидов до него. И ми рече као демек од таму испушта уље.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Секогаш проверувам, пример некни се деси на 600km тотално ништо да не ставам. И кога дотурам, дотурам ептен малку. Никогаш не сум ја оставил под минимун.

Инаку... турбината ако ти текнува летото што ми смеша уље. Ја менувавме, така да не ќе да е до неа. Сумњаме од некое црево да тече, некни приметив капки уље под овој EGR вентил, и веднаш отидов до него. И ми рече као демек од таму испушта уље.
Немора да значи дека ако си ја сменил турбината била исправна..Може и таа што си ја ставил не е 100% исправна.Половна ли ставивте?Околу турбината нема многу црева за масло,повеќе се за воздух,едно црево што влече воздух од надвор,второто црево од турбината во моторот,и третото од турбината до интеркулерот,доколку твојата кола има интеркулер.Неможе на 6000 км да потроши 1.8 литро масло,и тоа да биле капки.Што ти вика мајсторот,за колку пари може да го реши проблемот?
 

^^GoRiLLaZ^^

Happiness...?
Член од
25 јануари 2007
Мислења
5.735
Поени од реакции
7.983
Немора да значи дека ако си ја сменил турбината била исправна..Може и таа што си ја ставил не е 100% исправна.Половна ли ставивте?Околу турбината нема многу црева за масло,повеќе се за воздух,едно црево што влече воздух од надвор,второто црево од турбината во моторот,и третото од турбината до интеркулерот,доколку твојата кола има интеркулер.Неможе на 6000 км да потроши 1.8 литро масло,и тоа да биле капки.Што ти вика мајсторот,за колку пари може да го реши проблемот?
Половна да, пред да ја земам (он ја најде), рече дека е исправна.

Па викаше дека од некаде испушта, ќе треба да се провери. Па некни ова за EGR вентилот јас го приметив, ама пошто се брзаше и има доста работа набрзинка ми рече дека за таа недела ќе провериме и дека ваљда таму е проблемот. Така да, оваа недела ќе го ѕирнеме и ова, се надевам ќе го најде решението, ако не, нов мајстор.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Половна да, пред да ја земам (он ја најде), рече дека е исправна.

Па викаше дека од некаде испушта, ќе треба да се провери. Па некни ова за EGR вентилот јас го приметив, ама пошто се брзаше и има доста работа набрзинка ми рече дека за таа недела ќе провериме и дека ваљда таму е проблемот. Така да, оваа недела ќе го ѕирнеме и ова, се надевам ќе го најде решението, ако не, нов мајстор.
Тој ЕГР вентил се чисти,ако знаеш извади го,и купи си некои посебни спрејови за чистење..Мада,96% сум сигурен дека потрошувачката на масло не е од таму.
 
Член од
20 јануари 2016
Мислења
23
Поени од реакции
40
Здраво нов сум на форумот ќе ве молам за совет,на рено меган 1.4 16v сношти кога ја паркирав ми сигнализира со звук мислев дека е за рачната нешто,утрово одам да ја палам нема воопшто струја ни контакт ништо,пробав со помош со кабли повторно ми сигнализира нешто ,шо можи да е проблемот??
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.888
Половна да, пред да ја земам (он ја најде), рече дека е исправна.

Па викаше дека од некаде испушта, ќе треба да се провери. Па некни ова за EGR вентилот јас го приметив, ама пошто се брзаше и има доста работа набрзинка ми рече дека за таа недела ќе провериме и дека ваљда таму е проблемот. Така да, оваа недела ќе го ѕирнеме и ова, се надевам ќе го најде решението, ако не, нов мајстор.
Majstorot ili sam blindiraj si go egrto so plocka. Inaku egr nema ama bas nikakva vrska so potrosuvacka na ulje, toj sluzi za rekuperacija na del od izduvnite gasovi za da motorot pobrzo zagreva nasabajle i za podobri izduvni gasovi vo ler. Ako e ispraven otvoren e samo na niski obrtai a na povisoki e zatvoren. Moze da pravi samo problemi, kaj tie tipovi na motori mnogu lesno se blindira so plocka taka so fizicki ke se onevozmozi dovod na izduvni gasovi nazad vo usisot. Moze da se blindira i da se iskluci vo samiot kompjuter ama toa ne e sigurno poso moze da e zaglaven vo otvorena pozicija i nonstop da pravi problemi.
Ako EGRto vlece ulje toa ulje dovagja niz izduvnite gasovi so znaci ili turbinata frla ili samiot motor e veke malce produvan. Polovna turbina vo sekoj slucaj ke frla po malku ulje i ke go puni interkulerot,ama normalna potrosuvacka e maksimum litar na 5000km. Kaj mene go trosi max litar na 10000km,originalna prva turbina motorot e so 350kkm. Obicno doturam pol kilo na 7-8000km pa na 10.000 go menjam celo. Ako ubavo si raboti ic ne se zamaraj doturaj i pazi da ne go ostavis bez ulje. Sledniot pat koga ke menjavas ulje probaj so malce pogusto da kazeme 15-40 ili pak 20-50. Za malce produvan motor podbro malce pogusto, pa vidi dali ke se namali potrosuvackata na ulje.
 
Член од
20 ноември 2014
Мислења
100
Поени од реакции
1
Здраво сакам да прашам за голф 5 бензинец дали е голем потрошувач дали има добар мотор како е со делови скап е ви благодарам однапред
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
Здраво сакам да прашам за голф 5 бензинец дали е голем потрошувач дали има добар мотор како е со делови скап е ви благодарам однапред
E arno de , ama da kazes na koj motor mislis , posto go imas vo poveke izvedbi so razlicna zafatnina i mokjnost...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Член од
9 септември 2008
Мислења
769
Поени од реакции
322
Дали има некој искуство со Sirion Daihatsu и со потрошњата на улље ?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.701
Утрово ми се случи една работа која ја има само во теорија. Ја запалив колата(никогаш сум немал проблеми на палење) и после неколку секунди моторот угасна. Пробувам пак да запалам...се мачи моторот. 10-20 пати....пак се мачи. Си реков смрзнала капка вода во цревото од бензинот. Верглам не бива. Гаси моторот одма. Но се слушаше шиштење од 3-4 секунди после гасењето. кога се созедов сватив дека шишти издувот од едно мало дупче на граната, а назад на ауспухот ништо не излегува. Ја извадив колата на сонце и заминав на работа. Се вратив порано околу 2,30 и повторно истото. Сватив дека кондензираната вода во ауспухот смрзнала и нема проток. Све пробав-со плинско го топлев задниот и средниот лонец, отворив дополнителна дупка со бормашина(таа на видеото)...но никако да протечи смрзнатата вода. на крај направив 3-4 дупчина по целата грана, зедов една канта со врела вода и со црево и инка турав од водата долж целата грана. за минута две мразот отпушти и истече еден тон вода од внатре. Гледам во ладњакот, вода нефали,значи све е од бензинот. Ја запалив колата и да ја продувам заминав кај еден механичар кој го ценам многу, и само ме прша -``дали тураш бензин на Лук оил``? рече дека сличен проблем имал во многу коли, и секогаш во резервоарите наоѓал многу вода. рече оди на Макпетрол со нив има помалку проблеми.

А кога го ставав новиот заден лонец, мајсторот ми препорачуваше да отворам мало дупче со бургија за да течи кондензатот. Ама ај, да не бушам нов лонец.

Малку пробемот кај мене е што немам спојки на граната-кај мене е све заварено и нема шанси од каде да истечи кондензатот.

Ова што излегува е мешавина на чад и пареа и вода од граната. на моменти имаше и експлозии

 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.342
Утрово ми се случи една работа која ја има само во теорија. Ја запалив колата(никогаш сум немал проблеми на палење) и после неколку секунди моторот угасна. Пробувам пак да запалам...се мачи моторот. 10-20 пати....пак се мачи. Си реков смрзнала капка вода во цревото од бензинот. Верглам не бива. Гаси моторот одма. Но се слушаше шиштење од 3-4 секунди после гасењето. кога се созедов сватив дека шишти издувот од едно мало дупче на граната, а назад на ауспухот ништо не излегува. Ја извадив колата на сонце и заминав на работа. Се вратив порано околу 2,30 и повторно истото. Сватив дека кондензираната вода во ауспухот смрзнала и нема проток. Све пробав-со плинско го топлев задниот и средниот лонец, отворив дополнителна дупка со бормашина(таа на видеото)...но никако да протечи смрзнатата вода. на крај направив 3-4 дупчина по целата грана, зедов една канта со врела вода и со црево и инка турав од водата долж целата грана. за минута две мразот отпушти и истече еден тон вода од внатре. Гледам во ладњакот, вода нефали,значи све е од бензинот. Ја запалив колата и да ја продувам заминав кај еден механичар кој го ценам многу, и само ме прша -``дали тураш бензин на Лук оил``? рече дека сличен проблем имал во многу коли, и секогаш во резервоарите наоѓал многу вода. рече оди на Макпетрол со нив има помалку проблеми.

А кога го ставав новиот заден лонец, мајсторот ми препорачуваше да отворам мало дупче со бургија за да течи кондензатот. Ама ај, да не бушам нов лонец.

Малку пробемот кај мене е што немам спојки на граната-кај мене е све заварено и нема шанси од каде да истечи кондензатот.

Ова што излегува е мешавина на чад и пареа и вода од граната. на моменти имаше и експлозии

Се тоа убаво што си го напишал, ама една работи ми боде очи?
Зошто заварени лонци? Се знае... стега од една на друга компонента... Не можеме да се правиме попаметни од некои таму инженери кои сето тоа го осмислиле.
Ти не си некој што врска нема од кола па некој мајстор да го заебава како сака.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom