Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Тој неможе до толку,ама турбината и те како може да игра улога во потрошувачката на масло..Мојата трошеше литар масло на 150 км,секако,пиксните на турбината отидени,осовината луфта ненормална имаше..Не течеше од никаде,колата палеше,влечеше исто,али димеше сино како ќумбе..Колку ти троши?И што возило имаш?
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.
 
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.

Троши таму масло од турбината. И кај мене исто под тој вентилот гледам теаги од уље. Иако чудно од кога сменив масло при редовен сервис поминав 1,600 километри до сега а при проверка немам приметено дека воопшто има потрошено...
 
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.

Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..
 
Здраво до сите, нов член сум на форумов и имам едно прашање , сега полагам за возачка и за 2-3 месеци би требало веке да ја имам , па во план сум да купам автомобил веднаш по земањето на возачката , за прв автомобил сум избрал да биде Ауди А3 2003-2004 2.0TDI па ако некој имал искуство со овој модел да сподели , недостатоци, добри страни , проблеми, потрошња на гориво итн.. фала однапред :)
Ubava kola, ama so ogled na godinite skapa... Problematicen motor... Ako si za takvo baraj samo 1.9... Inaku imas dosta ponovi vozila za taa cena isto taka dobri... Moja preporaka baraj sto ponovo...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Дечки ми треба малку инфо, што е ова (како се вика) на сликата и зошто служи?

1080p.png
EGR ventil... Nakratko - regulacija na izduvni gasovi, ekoloska norma itn... Poopsirno citaj po inernet...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..

Кај мене под вентилот е маслосано плус и малку има траги од масло на тоа големото црно црево на сликата на местото кај што влага во вентилот.
Али до сега после 1,600 км од промена а масло гледам дека не е потрошено масло.
Исто, немам приметено дека дими сино или црно, тестирано на паркинг и при јако стискање на гас.

Има причина да грижа?
 
SEAT, па на 6.000 km има потрешено околу 1.8 литра. Ама гледам дека одма под тој вентил има капки од уље, па затоа помислив од тама да не испушта.

Троши таму масло од турбината. И кај мене исто под тој вентилот гледам теаги од уље. Иако чудно од кога сменив масло при редовен сервис поминав 1,600 километри до сега а при проверка немам приметено дека воопшто има потрошено...
Исто така потрошњата на уље од турбината многу ти зависи од тоа колку тешка нога имаш. Што повеќе ја стискаш и возиш брзо односно нагло забрзаваш тоа повеќе ќе ти троши

FORZA ROMA
FORZA SPALETI
:)
 
Какво масло имаш ставено?Дими ли сино?Таа потрошувачка не е мала,ама не е ни многу за загрижување,механичарот вика и до литар масло на 5000 км за турбашите било во граници на нормала..Треба да видиш,дали цревото од турбината е маслосано,ако се разбираш да видиш дали твојата кола има интеркулер,тој не смее да биде преполн со масло,да го извадиш цревото што влегува во интеркулерот и ќе видиш,ако истече масло,значи турбината го јаде маслото..
Turboral масло, гледам доста се разбираш и доста ми имаш помогнето овде за SEAT-ов. Во ред е ова масло?

Semi_synthetic_motor_oil_Aral_Turboral_SAE_10_W_4.jpg
 
Од пред две недели некаде кога ќе ја запалам колата првпат насабајле (и чекам да се загрее, стојам во место) стои моторот на 1000 вртежи 5-6 секунди и ќе изгаси. Кога ќе ја запалам вторпат си работи после тоа без проблем. Патем и првиот пат си пали без проблем, од прва, само по 5-6 секудни гасне. После во текот на денот си работи нормално, не гаси, ова само кога првпат во денот ја палам. Пали на бензин, а ја возам на плин.

Сакам да верувам дека е нешто поврзано со студеното време, ама и претходниве 3-4 дена кога не беше толку ладно исто се дешаваше. Имате идеја што може да е?
Вози ја на бензин некој 100км, најверојатно е изместена бензинската мапа.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Од пред две недели некаде кога ќе ја запалам колата првпат насабајле (и чекам да се загрее, стојам во место) стои моторот на 1000 вртежи 5-6 секунди и ќе изгаси. Кога ќе ја запалам вторпат си работи после тоа без проблем. Патем и првиот пат си пали без проблем, од прва, само по 5-6 секудни гасне. После во текот на денот си работи нормално, не гаси, ова само кога првпат во денот ја палам. Пали на бензин, а ја возам на плин.

Сакам да верувам дека е нешто поврзано со студеното време, ама и претходниве 3-4 дена кога не беше толку ладно исто се дешаваше. Имате идеја што може да е?
Некаде системот ти пропушта воздух па горивото се враќа во резервар
 
Здраво станува збор за југо, кога го палим пали добро прима гас се е ок. но кога кренувам губи на снага и почнува јако да сецка и да гуши односно да не го прима гасот, го сменив карбураторот и исто. Ве молам за помош. Поз....

Го загреваш една две минути во место после палење?
 
Многу пати така знае да прави од палецот под разводната капа. Смени го, ефтин е, а ионака одвреме на време е добро да се смени заедно со разводната капа, бидејќи малку да пропуштаат струја по нечистотијата и микроскопските пукнатини, иоанака ќе ти ги потрошат парите за бензин.

Свеќиците колку км имаат? Види и штом ја вадиш капата на разводникот, дали има луфта на осовината од разовдникот. Ако има луфта, тоа произведува сецкање на додавање на туража, а при рамномерно работење-не. Истото се случува ако е оштетен запчаникот на крајот од разводникот. Се вади разводникот, и со шпицангли се подига мал запчаник, околу 3 см во пречник
 
Вози ја на бензин некој 100км, најверојатно е изместена бензинската мапа.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk

Можно е да е ова, одамна го немам издувано на бензин. Ќе го возам неделава така да видам дали ќе се оправи.

Некаде системот ти пропушта воздух па горивото се враќа во резервар

Ова едино од цревото за висок притисток од летва до пумпа што оди ако е. Тоа знам дека пушта некаде, ми беше истекло хидрауличното уље пред 2 недели, прашав тука на форумов кај да го направам, бев и кај Лашко хидраулика договорив ама се фатив во обврски и не го средив. Гледам еве 2 недели нема течено уље, се запишило вајда, ама ќе го сменам кај и да е неделава.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom