Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Може да негираш и дека Вардар тече низ Македонија, ама тоа е само твое празно негирање.Верниците настрадале затоа што биле верници, а насилниците биле атеисти и насилството го извршиле во името на атеизмот.
Зависи од какви атеисти, еве јас не се сметам за верник, па не би убивал верници, бидејќи се верници, не генерализирај.
Али повеќе верувам во Никола Тесла, отколку во светците на било која религија, а шознам можеби и грешам, Коле има починато на 7 Јануари, можеби е поврзан со Ристета некако o_O
 
Гледаш колку добро ти напиша „да остави во агонии, само затоа што не верувал во него“. Значи ако човек треба и може да се искачи на скалата (а скалата е Бог) за да излезе од агониите на паднатата природа, како може да се обвинува Бог затоа што човекот не се искачил по скалата.
Ако особините на човекот му се дадени или допуштени од страна на Бог, а воедно Бог е сезнаен и семоќен, зошто со својата сезнајност не предвидел дека одредени особини ќе бидат причина да страда и не ги елиминирал со својата семоќ?! Како може човекот да е виновен затоа што има особини што Бог му ги дал?! Ако твојот бог поседувал сезнајност и можел да предвиди што ќе се случи и поседувал семоќност и можел да го спречи тоа, а не го спречил, тогаш е садист, што ужива во нечија мака и агонија.
 
Ако особините на човекот му се дадени или допуштени од страна на Бог, а воедно Бог е сезнаен и семоќен, зошто со својата сезнајност не предвидел дека одредени особини ќе бидат причина да страда и не ги елиминирал со својата семоќ?! Како може човекот да е виновен затоа што има особини што Бог му ги дал?! Ако твојот бог поседувал сезнајност и можел да предвиди што ќе се случи и поседувал семоќност и можел да го спречи тоа, а не го спречил, тогаш е садист, што ужива во нечија мака и агонија.
Еднаш ти одговорив пошироко сега ќе се обидам накратко.
Бог како трансцедентен може да постави ситуација субјектие навистина да имаат избор. Ако има случајност нема да постојат законите. Ако има законитост нема да има слобода од предодреденост. Да постои свет и законит и случаен е незамисливо. Случајностите ги обезсмислуваат законите. Законите не дозволуваат случајности. А за да постои овој свет и да има некоја смисла мора и двете кои се неспоиви да постојат. Тоа само Бог го може. И Бог тоа ни го овозможува. Така во однос на твоето прашање: Бог им дава можност на прародителите некогаш и на луѓето сега и низ целото време можност за целосно слободен избор. Ако нешто се случи навистина не морало така да се случи, можело да се избере и друга патека. Но што и да се случи е предвидено од Бог независно во кој правец ќе одат настаните.
За да се увериш во неопходноста од Бог постави си го ИСТОТО прашање во однос на наука без верување во Бог.
Дали може да сториме нешто кое не е предодредено? Ако не можиме тогаш сме заробени без можност за избор. Ако можиме да сториме нешто кое не е предодредено, тогаш науката нема да постои. Затоа што таа проучува закони, односно линии на предодреденоста. Нема да можиме ништо да сфаќаме, ќе постоиме само како телиња кои гледаат како се случуваат работи кои никогаш нема да можат да ги сфатат бидејќи настаните се незаконити, непредвидливи.

А дали е можно овие две неспоиви работи да постојат истовремено. Мора да можат, ама како без Бог.

Ваков спој по својата природа, може да го овозможи само БОГ. На таков начин е и односот на Бог кон постапките на прародителите и во однос на секој чин и секој избор. Создава услови да се избере одлука надвор од предодреденоста, надвор од законите, без да ги наруши. Може да се случи но и не мора. Ти се збунуваш околу овие работи затоа што размислуваш човечки, еднонасочно.
 
Последно уредено:
Еднаш ти одговорив пошироко сега ќе се обидам накратко.
Бог како трансцедентен може да постави ситуација субјектие навистина да имаат избор. Ако има случајност нема да постојат законите. Ако има законитост нема да има слобода од предодреденост. Да постои свет и законит и случаен е незамисливо. Случајностите ги обезсмислуваат законите. Законите не дозволуваат случајности. А за да постои овој свет и да има некоја смисла мора и двете кои се неспоиви да постојат. Тоа само Бог го може. И Бог тоа ни го овозможува. Така во однос на твоето прашање: Бог им дава можност на прародителите некогаш и на луѓето сега и низ целото време можност за целосно слободен избор. Ако нешто се случи навистина не морало така да се случи, можело да се избере и друга патека. Но што и да се случи е предвидено од Бог независно во кој правец ќе одат настаните.
За да се увериш во неопходноста од Бог постави си го ИСТОТО прашање во однос на наука без верување во Бог.
Дали може да сториме нешто кое не е предодредено? Ако не можиме тогаш сме заробени без можност за избор. Ако можиме да сториме нешто кое не е предодредено, тогаш науката нема да постои. Затоа што таа проучува закони, односно линии на предодреденоста. Нема да можиме ништо да сфаќаме, ќе постоиме само како телиња кои гледаат како се случуваат работи кои никогаш нема да можат да ги сфатат бидејќи настаните се незаконити, непредвидливи.

А дали е можно овие две неспоиви работи да постојат истовремено. Мора да можат, ама како без Бог.

Ваков спој по својата природа, може да го овозможи само БОГ. На таков начин е и односот на Бог кон постапките на прародителите и во однос на секој чин и секој избор. Создава услови да се избере одлука надвор од предодреденоста, надвор од законите, без да ги наруши. Може да се случи но и не мора. Ти се збунуваш околу овие работи затоа што размислуваш човечки, еднонасочно.
Изборот или слободната волја е безброј пати објаснето зошто не е изговор и одговор на ова прашање, но ти и на тебе сличните упорно ги игнорирате аргументите и фактите и продолжувате по старо!
Зошто слободната волја не е одговор? Затоа што таа е само можност да се избира! А не и причина што ќе се избере! Ако од гледиште на Бог постои било што кое е погрешно, тогаш тој не е Бог! Бидејќи допуштил или креирал нешто кое подоцна го перцепира како погрешно, зло итн.
Пример што најсликовито го објаснува ова, и кој десетици пати, буквално го имам напишано е примерот со педофилот.
Хипотетичка ситуација - педофил и човек што не е педофил се наоѓаат во идентична ситуација да злостават дете. И двајцата откриваат дека се во таква ситуација каде никој нема да открие што направиле. Педофилот го злоставува детето, другиот не! Кристално јасно е дека слободата на избор не е причината поради која детето било злоставено! Бидејќи во тој случај, би значело дека само педофилот има слободна волја.
Овој пример е аргументот што го урива твоето тврдење! Ако Бог е сезнаен и семоќен, со својата сезнајност би ги предвидел особините што би биле причина за одредени одлуки и постапки и со својата семоќ истите би ги елиминирал! Слободната волја пак би постоела! Би ги немало единствено особините што би биле мотив и причина за погрешни постапки.
 
Изборот или слободната волја е безброј пати објаснето зошто не е изговор и одговор на ова прашање, но ти и на тебе сличните упорно ги игнорирате аргументите и фактите и продолжувате по старо!

Овој пример е аргументот што го урива твоето тврдење! Ако Бог е сезнаен и семоќен, со својата сезнајност би ги предвидел особините што би биле причина за одредени одлуки и постапки и со својата семоќ истите би ги елиминирал! Слободната волја пак би постоела! Би ги немало единствено особините што би биле мотив и причина за погрешни постапки.

Со воплотувањето Христово решен е проблемот за грешноста на созданието.

Единството на созданието со Бог ги елиминира можните грешки, тоа е есхатолошката Божја цел за човекот да стане бог по благодат, тоа се постигнува само во Слободата!(y)
 
Со воплотувањето Христово решен е проблемот за грешноста на созданието.

Единството на созданието со Бог ги елиминира можните грешки, тоа е есхатолошката Божја цел за човекот да стане бог по благодат, тоа се постигнува само во Слободата!(y)
Ако Бог морал накнадно да исправа грешки во своето создание, тогаш тоанби значело дека не е совршен, дека направил превид или грешка која морал со накнадна интервенција да ја исправа. Тоа ја негира неговата сезнајност, неговата совршеност. Тоа би значело дека не е Господ, туку демијург.
 
Ако Бог морал накнадно да исправа грешки во своето создание, тогаш тоанби значело дека не е совршен, дека направил превид или грешка која морал со накнадна интервенција да ја исправа. Тоа ја негира неговата сезнајност, неговата совршеност. Тоа би значело дека не е Господ, туку демијург.
Демијург?! Ц! Создава ex nihilo.
Еволуцијата во слободата со реализација во бог не е грешка, напротив!
 
Демијург?! Ц! Создава ex nihilo.
Еволуцијата во слободата со реализација во бог не е грешка, напротив!
Епа ако во првичниот дизајн постоела грешка поради која била потребна накнадна интервенција, тогаш значи дека тој направил превид, создал или допуштил нешто во кое постоела грешка... Тоа автоматски ја исклучува сезнајноста како дел од неговата природа, бидејќи не ја предвидел истата, а тоа значи дека не е совршен, дека не е Господ, туку демијург.
 
Епа ако во првичниот дизајн постоела грешка поради која била потребна накнадна интервенција, тогаш значи дека тој направил превид, создал или допуштил нешто во кое постоела грешка... Тоа автоматски ја исклучува сезнајноста како дел од неговата природа, бидејќи не ја предвидел истата, а тоа значи дека не е совршен, дека не е Господ, туку демијург.
Не постои таква грешка, тоа е почеток на созданието! Од „ништо“ да создадеш „бог“. :love:
 
Не постои таква грешка, тоа е почеток на созданието! Од „ништо“ да создадеш „бог“. :love:
Ако не постои грешка, која е потребата од лично инволвирање на Бог? Нели според вас тој лично доаѓа во форма на човек за да го отстрани гревот? Нема грешка, ама има грев?!
 
Ако не постои грешка, која е потребата од лично инволвирање на Бог? Нели според вас тој лично доаѓа во форма на човек за да го отстрани гревот? Нема грешка, ама има грев?!
Не постои таква грешка, тоа е почеток на созданието! Од „ништо“ да создадеш „бог“. :love:
Тоа е тој процес, не го мешај со демијург, тоа е нешто друго!
 
Тоа е тој процес, не го мешај со демијург, тоа е нешто друго!
Од ништо да направиш нешто не е гаранција дека тоа нешто ќе биде совршено! Ако Бог имал потреба да интервенира врз својот првичен дизајн, тогаш значи дека истиот бил со пропуст, со грешка! А креатор чија креација има грешки и недостатоци неможе да биде безгрешен и совршен. Таквиот креатор не е сезнаен и семоќен, што значи не е господ.
 
Од ништо да направиш нешто не е гаранција дека тоа нешто ќе биде совршено! Ако Бог имал потреба да интервенира врз својот првичен дизајн, тогаш значи дека истиот бил со пропуст, со грешка! А креатор чија креација има грешки и недостатоци неможе да биде безгрешен и совршен. Таквиот креатор не е сезнаен и семоќен, што значи не е господ.
Грешиш, оти имаш престава дека создаденото е направено за одделно постоење од Бог.
 
Грешиш, оти имаш престава дека создаденото е направено за одделно постоење од Бог.
Што грешам? Ако Бог е единствен од кого потекнува создаденото, тогаш без разлика дали тоа постои одделно или не од Бог, ако истото е со грешка, ако за истото е потребна накнадно интервенција за да отстрани или исправи нешто кое е погрешно или непотребно, тогаш тој Бог не е сезнаен, не е совршен! Допуштил или создал креација кај која е потребно дополнително да интервенира, да исправа и поправа....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom