Алфа Ромео

ова е алфа џулија а не таа погоре
00_Alfa_Romeo_Giulia.jpg
 
Ја знам оваа, ко што читав основна верзија ќе чини околу 50,000 евра.

Да би ги имал би ја земал :D
Сега за сега скапа е.
По 156 во следните планирам 159 па giulia.

ПС
Што бидна со твојата 156ка?
 
Сега за сега скапа е.
По 156 во следните планирам 159 па giulia.

ПС
Што бидна со твојата 156ка?
Клипот е отиден третиот така да ќе треба друг мотор или некоја друга варијанта да се направи ако може.
 
Клипот е отиден третиот така да ќе треба друг мотор или некоја друга варијанта да се направи ако може.
Барај други клипови и клипњачи буши блок,рамни глава,појачувај.................,а делови за алфа барај кај Дејан-Мути во Ѓорче
 
Барај други клипови и клипњачи буши блок,рамни глава,појачувај.................,а делови за алфа барај кај Дејан-Мути во Ѓорче
Нели е боље цел мотор да се земе?
 
Ја знам оваа, ко што читав основна верзија ќе чини околу 50,000 евра.

Да би ги имал би ја земал :D
Нема шанси основната верзија да чини 50 илјади; цената ќе биде веројатно некаде на ниво на А4, БМВ 3...
 
Нема шанси основната верзија да чини 50 илјади; цената ќе биде веројатно некаде на ниво на А4, БМВ 3...
Alfa Romeo Giulia: price and specs
Exact prices have not been announced, and we’ll have to wait until next year for finalised specs for the diesel and lesser petrol models, but a spokesperson has confirmed the hot QV version will cost from £53,000 in Germany. A lightweight version, with carbon fibre roof and bonnet, ceramic brakes and racing seats, will start at £66,000

Еве jа цената..
 
Alfa Romeo Giulia: price and specs
Exact prices have not been announced, and we’ll have to wait until next year for finalised specs for the diesel and lesser petrol models, but a spokesperson has confirmed the hot QV version will cost from £53,000 in Germany. A lightweight version, with carbon fibre roof and bonnet, ceramic brakes and racing seats, will start at £66,000

Еве jа цената..
Тоа е цената на Кловерлиф (QV) верзијата со 500 кс; дизел со 150 кс сигурно ќе чини многу помалку.
 
Клипот е отиден третиот така да ќе треба друг мотор или некоја друга варијанта да се направи ако може.
Moj совет е да си направиш една поштена генералка да си направиш и да имаш практично нов мотор :)
Точно е дека ќе вложиш повеќе пари отколку да правиш разни комбинации со половни клипови/карики, или да земаш друг мотор, ама барем ќе си сигурен во тоа што го ставаш и ќе имаш многу безгрижни километри пред тебе.
Наскоро планирам, за некој месец, да правам таква работа, не на Алфа, па ќе отворам тука една тема, ќе проследиме сите заедно што и како :)
 
Moj совет е да си направиш една поштена генералка да си направиш и да имаш практично нов мотор :)
Точно е дека ќе вложиш повеќе пари отколку да правиш разни комбинации со половни клипови/карики, или да земаш друг мотор, ама барем ќе си сигурен во тоа што го ставаш и ќе имаш многу безгрижни километри пред тебе.
Наскоро планирам, за некој месец, да правам таква работа, не на Алфа, па ќе отворам тука една тема, ќе проследиме сите заедно што и како :)

Не постои салам мајстор што ќе ја изведе таа операција..Генералката ќе го кошта сигурно 1000 евра,и на крај никој не му гарантира дека се ќе биде како што треба..За 1000 евра ќе си дотера од Бугарија иста кола како неговата,и ќе го има секој можен ебан резервен дел.
 
Не постои салам мајстор што ќе ја изведе таа операција..Генералката ќе го кошта сигурно 1000 евра,и на крај никој не му гарантира дека се ќе биде како што треба..За 1000 евра ќе си дотера од Бугарија иста кола како неговата,и ќе го има секој можен ебан резервен дел.
Еднаш го дискутиравме тоа, еве пак:
За мајстор... ги има салам мајстори, не е проблем да го состават моторот од нула.
Проблем беше на времето машинската обработка, та мајсторот погодил, не погодил... сега и тоа е веќе минато. Квалитетни дреари чуда прават. И пак ќе го спомнам оној од Марена... закон. Еднаш ми беше разбушувал блок на прва специала, и ја обработи радилицата... Моторот беше како нов. Одеше колата како луда, масло не трошеше ни капка.
Ако пак е во прашање мотор со т.н мокри кошулици, односно не се буши блок, туку се набиваат нови кошулици, т.е. цилиндри, а радилицата не се чепка, него само се менуваат летечи и лежечи... нема никаков страв. Единствено ако мајсторот не ги набие како што треба, т.е. пониско или повисоко да дојде некоја, ќе сака пак отварање, но тоа е до педантноста на мајсторот кој го работи ремонтот...
Баш на таков мотор му планирам ремонт... наскоро... реков, ќе отворам тема со многу слики и описи, па ќе видиме што и како :)
Да, поскапо е можеби од купување цела кола, ама ако станува збор за кола за која планот е да се вози и да служи како што треба, тогаш вреди да се даде некое евро повеќе. Џабе ти е мачка во вреќа :)
 
Еднаш го дискутиравме тоа, еве пак:
За мајстор... ги има салам мајстори, не е проблем да го состават моторот од нула.
Проблем беше на времето машинската обработка,та мајсторот погодил, не погодил... сега и тоа е веќе минато. Квалитетни дреари чуда прават. И пак ќе го спомнам оној од Марена... закон. Еднаш ми беше разбушувал блок на прва специала, и ја обработи радилицата... Моторот беше како нов. Одеше колата како луда, масло не трошеше ни капка.
Ако пак е во прашање мотор со т.н мокри кошулици, односно не се буши блок, туку се набиваат нови кошулици, т.е. цилиндри, а радилицата не се чепка, него само се менуваат летечи и лежечи... нема никаков страв. Единствено ако мајсторот не ги набие како што треба, т.е. пониско или повисоко да дојде некоја, ќе сака пак отварање, но тоа е до педантноста на мајсторот кој го работи ремонтот...
Баш на таков мотор му планирам ремонт... наскоро... реков, ќе отворам тема со многу слики и описи, па ќе видиме што и како :)
Да, поскапо е можеби од купување цела кола, ама ако станува збор за кола за која планот е да се вози и да служи како што треба, тогаш вреди да се даде некое евро повеќе. Џабе ти е мачка во вреќа :)
Сега има компјутерски фрези па прецизно до милјонити дел ги обработува
Хилзни се тоа и ги има кај пежо и цитроен
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom