Па добро, нека лапа за ефекти пошто стварно многу јако е напраен тоа мора да се признае ама генерално за најдобар филм тешко.
Далеку од Оскар материјал е ова реално, покрај Спилберг, што знам, тешко.
Овој на Спилберг е класичен филм, американците најдобри, цвеќиња за мирисање а и вистинска приказна.
Ја навивам за него сеа за сеа, со сеуште не изгледани Spotlight, Big Short, Room, Brooklyn, Carol.
вака изгледа просечната хејт критика за Hateful Eight...
" 70mm Bah Humbug "
I was lured into the cinema by the 70mm lenses that also shot the great epic BEN HUR. I was expecting wide panoramas and beautiful vistas but Tarantino is done with them within a few minutes at the very beginning and then he sticks a bunch of wisecracking sadists in a one room cabin for the remaining 95% of the film.
Значи, заради одскул техниката на снимање, очекувал Серхио Леоне филм, режиран од Тарантино.
И бил разочаран кога добил Тарантино филм, од Тарантино. Logicno.
After listening to endless reels of nonstop clever "dialogue", the blood bath finally ensues. It is so drenched in sadistic blood as to become a parody of itself, a farce, a meaningless masturbatory pile of sick nonsense.
Му сметаат длабоките и содржајни разговори кои имплицираат дебела скрипта, плус тепањето што следи отпосле, што даље имплицира според дечкото дека филмот е masturbatory pile of sick nonsense
- ова Тарантино би го сфатил како комплимент според мене..
Although it takes place in 19th century Wyoming, all the actors have the whitest most perfect teeth on earth.
I, for one, am utterly fed up and sick of the gun culture and the relentless display of violence in all aspects of American life. Tarantino strikes me as an angry nerd who never matured. This movie has nothing to say. It is all sensation, shock and shameless self- indulgence.
Тука му е преку к*р од насилие, пиштоли и реклес Мурика, и од 24 часовната опсесија на режисерот околу тоа, индиректно му посочува дека треба да почне да снима за нешто друго, помалку експлицитно со поголема артистичка вредност(?)
Доста креативна критика .... имаше и една дека бил рециклажа од Pulp Fiction и Reservoir Dogs, слично смешна на оваа.
Па добро, нека лапа за ефекти пошто стварно многу јако е напраен тоа мора да се признае ама генерално за најдобар филм тешко.
Далеку од Оскар материјал е ова реално, покрај Спилберг, што знам, тешко.
Овој на Спилберг е класичен филм, американците најдобри, цвеќиња за мирисање а и вистинска приказна.
Ја навивам за него сеа за сеа, со сеуште не изгледани Spotlight, Big Short, Room, Brooklyn, Carol.
приказот на третирањето на шпиуните од страна на Американците, наспроти Русите. Русите го малтретираат Американецот за да извлечат информации, а Американциве не го седнаа ни да го интервјуираат Русинот. Може и телевизор му стаиле во ќелијата да гледа.
Па исто ќе му јадеа од курот и да го копирал Леоне. Не е тоа поентата, нека бидат среќни што човекот решил да оживува еден ваков да не речам изумрен жанр, вестерн. Башка и соработува со Енио Мориконе иако можел повеќе да му остаи простор за музика, читав дека стариов се бунел што Тарантино многу малце време посветувал на музиката односно ги крател `песните`.
Е сеа нормално дека не е класика вестерн и го нема Иствуд да ги убие сите ко тие на Леоне ама 8цава е одличен филм, го рангирам исто со Џанго и класиците на Серџо Леоне.
И да, не ми се свиѓа црнец каубоец. Ни Џанго ни Семјуел иако се класа у филмовите поготово овој вториот и сцената со тој генералот али јеби га, нејќам такви каубојци, истото важи и за Морган Фримен у оној на Иствуд забораив као се вика.
ПС. Тарантино побогу зашто Тим Рот на местото на Кристофер Волц? Не ми е јасно. [DOUBLEPOST=1452123452][/DOUBLEPOST]
приказот на третирањето на шпиуните од страна на Американците, наспроти Русите. Русите го малтретираат Американецот за да извлечат информации, а Американциве не го седнаа ни да го интервјуираат Русинот. Може и телевизор му стаиле во ќелијата да гледа.
Добро и мене ме нервираше тоа искрено, ама немаше ни други брутални сцени ни Русите не го тепаа овој. А очекував русинов да го тепаат, да го малтретираат а Том Хенкс малце посериозно да го брани, на крај испадна само класична размена. И поентата на крај дека Америте се цвеќе за мирисање да им ебам све.
Ама сепак на крај, мртви филмови годинава па овој испаѓа како еден од подобрите иако да се такмичел у 90тите може немало ни номинација да добие али јеби га.
На една недела пред објавување на номинациите, еве како изгледаат најсериозните кандидати за номинација според Indiewire:
"The Big Short"
"Bridge of Spies"
"Brooklyn"
"Carol"
"Inside Out"
"Mad Max: Fury Road"
"The Martian"
"The Revenant"
"Spotlight"
"Straight Outta Compton"
Gi imam gledano Inside, Max, Martian I Compton. I nitu eden ne smee da zeme oskar od ovie.
Ok, max za efekti I inside out kako animiran.
Izgleda ke nemam favorit godinava...
Duri ni za glavni ulogi nemam za sea, mozda deka rano. Bradley Cooper sekoja godina nominiran/zima a ic ne mi e po kejf, godinava izgleda nema ni nominacija da ima a DO sega najvise mi se dopadna kako glavna maska, u Burnt.
Еден од Бриџ, Спотлајт и Биг Шорт ќе земе. Биг Шорт најмалце шанси има од овие, филмови што бараат многу концентрација на муабет тешко поминуваат. Спотлајт е подобар филм од Бриџ, али шо знам, ако има повеќе патриоти-католици во академијата веројатно ќе го избутаат Бриџ да земе. Што воопшто не ми се допаѓа.
Се надевам дека The Danish Girl нема да земе оскар ниеден оскар, хејтам на негледано ама Том Хупер еј, Том Хупер, човекот што го направи НАЈДОСАДНИОТ филм што некогаш зел оскар е повторно номиниран, не ми се верува дали академијата е слепа или којзнае какви политики се прават таму. Кој му дава пари на човекот да снима филмови алал да му е.
Се надевам и ќе бидам среќен исто така ако Дејвид Расел со својот филм нема да ни да пристапи во номинации. Доста е од Дејвид Расел и неговиот просек од талент, нека остават место за Џорџ Милер, Ињариту и Тарантино, Сорентино, тие се луѓето кои кога прават филм стварно е филм. Новиот бран филмаџии Денис Виленеу и Кари Фукунага треба да се испочитуваат еднаш.
Овде би го додал и Ридли Скот, човекот забега во последно ама на онаа кариера и онакви спектакли греота е да биде во ова друштво со овие двајца просеци од погоре.
Се надевам дека The Danish Girl нема да земе оскар ниеден оскар, хејтам на негледано ама Том Хупер еј, Том Хупер, човекот што го направи НАЈДОСАДНИОТ филм што некогаш зел оскар е повторно номиниран, не ми се верува дали академијата е слепа или којзнае какви политики се прават таму. Кој му дава пари на човекот да снима филмови алал да му е.
Се надевам и ќе бидам среќен исто така ако Дејвид Расел со својот филм нема да ни да пристапи во номинации. Доста е од Дејвид Расел и неговиот просек од талент, нека остават место за Џорџ Милер, Ињариту и Тарантино, Сорентино, тие се луѓето кои кога прават филм стварно е филм. Новиот бран филмаџии Денис Виленеу и Кари Фукунага треба да се испочитуваат еднаш.
Овде би го додал и Ридли Скот, човекот забега во последно ама на онаа кариера и онакви спектакли греота е да биде во ова друштво со овие двајца просеци од погоре.
Нема да бидат, ни Расел, ни Хупер. Речиси сигурен сум. The Danish Girl и не беше толку лош, да бидам искрен, само тежок филм. Треба јак желудник за него. Јас не сум на твоја страна само за Сорентино - тој ми е таков фејл каков што не се родил во последниве сто години.
На Ridley Scott сите филмови се визуелно одлични, Alien, Gladiator, Kingdom of Heaven, Prometheus, The Martian. Потфрли со The Councellor и Exodus ама затоа сега се враќа на голема врата со The Martian.
Филмот изгледа убаво, забавен е со добра доза на хумор и има добар перформанс од главниот лик (кој е 80% во кадар). Можда сум biased пошто филмот е од мојот омилен режисер (еден од омилените де) но за мене функционира. Единствено може замерка да се најде за приказната, не му е баш јака страна. Дури не ми ни смета што трае толку долго бидеќи не ми беше досаден во ниту еден момент.
Засега ми е фаворит, но ќе почекам да ги изгледам и другите претеденти за оскар.
Појма немам јас зошто не си ги изгасил другите, ама не е фер со гледани само 40 мин од филм што трае 3 саати, да кажуваш дека ни номинација не заслужува. И со луѓето така правиш?
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.