Прашање за Христијанството III

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Е,да де.В последно време двете ц'ркви са все по-близо до това да се разберат да се честват заедно празниците....Великден,Коледа...
А за това е необходим нов с'бор.За това се плаша.И друго да питам-разрушаването на Ерусалим споменато ли е нјак'де?Мај бјах чел,че и това ште б'де знак за идването на сатана.
Блискоста меѓу Папите и константинополскиот вселенски патријарх не мора да значи и блискост меѓу Црквите, посебно не блискост помеѓу руската и римската Црква. Римската Црква и нејзините Папи со векови се обидуваат да ја асимилираат православната Црква на различни начини, но до сега нема поголем успех.

Нов собор не е потребен, а на опасноста од одржување нов собор, на кој практично православната вера би ја прифатила ереста од Рим, укажуваат Светиите веќе 150г.

Сатаната делува непрекидно, на што сме сведоци низ целата човекова историја, се‘ до денес.
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Додадено од модератор, поради спорниот текст, кој не треба да стои на верски вести
http://www.bigorski.org.mk/index.php?content_type=vesti_od_pravoslavieto&action=details&record_id=2228

Дали според православната црква, политичариге се должни да ја изнесат на увид нивната политичка програма и да дадат отчет какви потези планираат да направат во иднина?

И уште едно прашање: Дали сите граѓани без разлика на нивната верска припадност се должни да живеат според христијански принципи за да не биде нивниот начин на живот прогласен за гнасен, погрешен и подлежен на бојкот?
 
Последно уредено од модератор:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Дали според православната црква, политичариге се должни да ја изнесат на увид нивната политичка програма и да дадат отчет какви потези планираат да направат во иднина?
Контра-прашање: кој политичар/партија излегува/ат на избори, без да ја објават својата политичка изборна пограма?

Денешните политичари, глумејќи лудило, нудат програми кои се пред се‘ исполнети со ветувањата (!) за„светлата будуќност„ и кои (ветувања) најчесто се од овосветона природа, а кои (ветувања) се редовно „тренди„ и ги вклучуваат и озаконувањата на најдолните човекови гревови и страсти.

Европската Унија е школски пример, а особено предничат „најнапредните„ држави и општества, како Холаднија и нордиските земји.

Според учењето до Црквата, даденото ветување а неисполнување на истото, практично претставува јавно изнесена лага, која, народски кажано, позната е по мудроста „Ветување, за лудиот радување„.[DOUBLEPOST=1451670994][/DOUBLEPOST]
И уште едно прашање: Дали сите граѓани без разлика на нивната верска припадност се должни да живеат според христијански принципи за да не биде нивниот начин на живот прогласен за гнасен, погрешен и подлежен на бојкот?
Прашањево е противречно: ако некој граѓанин не е рисјанин, кој ќе го натера да живее рисјански?

Според учењето од верата, доколку некој е „насилно„ крстен на ниска возртаст а на повисока возраст решил да живее по својот ум, како лична и слободноволна одлука, таквиот може да чини со себе што сака, а ако истиот и‘ е познат и на Црквата, Црвата елегантно го отпушта (одлачува) од своите редови, без никакви обрски кон отпуштениот. Отпуштениот пак, има(л) можност и прилика да се покае и да се врати во заедницата која го крстила.

Во т.н. демократски устави, вероисповеста е законски загарантирано право на избор.
 
Последно уредено:
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Додадено од модератор, поради спорниот текст, кој не треба да стои на верски вести
http://www.bigorski.org.mk/index.php?content_type=vesti_od_pravoslavieto&action=details&record_id=2228

Дали според православната црква, политичариге се должни да ја изнесат на увид нивната политичка програма и да дадат отчет какви потези планираат да направат во иднина?

И уште едно прашање: Дали сите граѓани без разлика на нивната верска припадност се должни да живеат според христијански принципи за да не биде нивниот начин на живот прогласен за гнасен, погрешен и подлежен на бојкот?
Ти си видел во Грција како политичарите даваат заклетва за нивниот мандат?

Grčka država nije sekularna, a Grčka pravoslavna crkva ima status zvanične, obavezujuće verske ustanove na kojoj je i da odobri rad drugih verskih zajednica što ona nerado čini, te se druge crkve, čak i hrišćanske, često žale na ograničenja u Grčkoj.

"Kada smo stvorili grčku državu (1821.), u pokušaju da se ustanička 'raja' pretvori u građanstvo, uzeli smo smisao crkvene zakletve i u novoosnovane sudove i državne službe uveli ceremoniju polaganja zakletve", podsetio je mitropolit.


Crkveni obred na konstitutivnoj sednci novog parlamenta

Crkva i država su isprepletane još od ranih dana grčke nezavisnosti, čak je i grčki Ustav pisan "u ime Svetog Trojstva", ali Siriza ima plan da ih razdvoji, mada to neće biti učinjeno na brzoplet niti konfrontacioni način, navodi londonski list "Ekonomist".

 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Ти си видел во Грција како политичарите даваат заклетва за нивниот мандат?

Grčka država nije sekularna, a Grčka pravoslavna crkva ima status zvanične, obavezujuće verske ustanove na kojoj je i da odobri rad drugih verskih zajednica što ona nerado čini, te se druge crkve, čak i hrišćanske, često žale na ograničenja u Grčkoj.

"Kada smo stvorili grčku državu (1821.), u pokušaju da se ustanička 'raja' pretvori u građanstvo, uzeli smo smisao crkvene zakletve i u novoosnovane sudove i državne službe uveli ceremoniju polaganja zakletve", podsetio je mitropolit.


Crkveni obred na konstitutivnoj sednci novog parlamenta

Crkva i država su isprepletane još od ranih dana grčke nezavisnosti, čak je i grčki Ustav pisan "u ime Svetog Trojstva", ali Siriza ima plan da ih razdvoji, mada to neće biti učinjeno na brzoplet niti konfrontacioni način, navodi londonski list "Ekonomist".

И Ципрас исто беше за благослов и откако го доби- нож во грб,пред изборите што не ја предложи како идеја пред народот туку откако се утврди на власт- лицемерие од епохални размери. Некака го стават законот на референдум па ќе видат колку проценти од народот ќе гласа за содомијата.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Контра-прашање: кој политичар/партија излегува/ат на избори, без да ја објават својата политичка изборна пограма?

Денешните политичари, глумејќи лудило, нудат програми кои се пред се‘ исполнети со ветувањата (!) за„светлата будуќност„ и кои (ветувања) најчесто се од овосветона природа, а кои (ветувања) се редовно „тренди„ и ги вклучуваат и озаконувањата на најдолните човекови гревови и страсти.

Европската Унија е школски пример, а особено предничат „најнапредните„ држави и општества, како Холаднија и нордиските земји.

Според учењето до Црквата, даденото ветување а неисполнување на истото, практично претставува јавно изнесена лага, која, народски кажано, позната е по мудроста „Ветување, за лудиот радување„.
На прашање одговара со контрапрашање само оној што нема одговор или има намера да трола. Темава не се вика контрапрашања од христијаните, туку прашања за христијанството. Ако имаш одговор, кажи го, ако не скини ми се с**рца.
Прашањево е противречно: ако некој граѓанин не е рисјанин, кој ќе го натера да живее рисјански?

Според учењето од верата, доколку некој е „насилно„ крстен на ниска возртаст а на повисока возраст решил да живее по својот ум, како лична и слободноволна одлука, таквиот може да чини со себе што сака, а ако истиот и‘ е познат и на Црквата, Црвата елегантно го отпушта (одлачува) од своите редови, без никакви обрски кон отпуштениот. Отпуштениот пак, има(л) можност и прилика да се покае и да се врати во заедницата која го крстила.

Во т.н. демократски устави, вероисповеста е законски загарантирано право на избор.
Ако е така како што велиш и никој не треба и не смее да те приморува на христијански принципи и норми, како ќе го објасниш повикот за бојкот кон конкретната група на луѓе што решиле да живеат според поинакви норми и начела од вашите?[DOUBLEPOST=1451676641][/DOUBLEPOST]
Ти си видел во Грција како политичарите даваат заклетва за нивниот мандат?

Grčka država nije sekularna, a Grčka pravoslavna crkva ima status zvanične, obavezujuće verske ustanove na kojoj je i da odobri rad drugih verskih zajednica što ona nerado čini, te se druge crkve, čak i hrišćanske, često žale na ograničenja u Grčkoj.

"Kada smo stvorili grčku državu (1821.), u pokušaju da se ustanička 'raja' pretvori u građanstvo, uzeli smo smisao crkvene zakletve i u novoosnovane sudove i državne službe uveli ceremoniju polaganja zakletve", podsetio je mitropolit.


Crkveni obred na konstitutivnoj sednci novog parlamenta

Crkva i država su isprepletane još od ranih dana grčke nezavisnosti, čak je i grčki Ustav pisan "u ime Svetog Trojstva", ali Siriza ima plan da ih razdvoji, mada to neće biti učinjeno na brzoplet niti konfrontacioni način, navodi londonski list "Ekonomist".

Тогаш каде во библијата се предвидени избори? Штом тврдиш дека Грција е христијанска а не секуларна држава, посочи ми библиски цитат каде се вели власта да се избира на избори.[DOUBLEPOST=1451676818][/DOUBLEPOST]
И Ципрас исто беше за благослов и откако го доби- нож во грб,пред изборите што не ја предложи како идеја пред народот туку откако се утврди на власт- лицемерие од епохални размери. Некака го стават законот на референдум па ќе видат колку проценти од народот ќе гласа за содомијата.
И за тебе истото прашање - Дали можеш да ми посочиш каде во евангелијата се вели дека власта и законите треба да се бираат на референдум?
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ако е така како што велиш и никој не треба и не смее да те приморува на христијански принципи и норми, како ќе го објасниш повикот за бојкот кон конкретната група на луѓе што решиле да живеат според поинакви норми и начела од вашите?[
Веќе одговорив: ако некој решил да битисува поинаку и надвор Црквата, таквиот се исклучува од Црквата, а му останува можноста за покајание и враќање во Црквата.

Бојкотот не е исто што и нечие физички ликвидирање, туку решение за нестапување во личносна релација со лица и групи од лица, кои себе си се гледаат за „поинакви„ од останатиот Свет или од Црквата. Чистото и нечистото немаат ништо заедничко.

Така Бог се однесуваше кон Адама, оти Адам одлучи да живее без Живототодавецот, а Он сепак не Го „збриша„ (Адама), туку му остави време за покајание, кое (време) Адам не го искористи правилно, туку реши да се оддалечи од Бога.

И да умре, последично...
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Тогаш каде во библијата се предвидени избори? Штом тврдиш дека Грција е христијанска а не секуларна држава, посочи ми библиски цитат каде се вели власта да се избира на избори.
И за тебе истото прашање - Дали можеш да ми посочиш каде во евангелијата се вели дека власта и законите треба да се бираат на референдум?
О ПРАВОСЛАВНОЈ МОНАРХИЈИ
Епископ Будимски Г.Г. др. Данило (Крстић)





Православни ромејски цар, свети Јустинијан, сажето је исказао тајну да је Бог дао човечанству - кроз Цркву - два велика дара: свештенство и царство (сацердотиум империум). Он подразумева да је то дато Старом и Новом Израилу.

Велики патријарх цариградски, свети Фотије, указао је на идеал сагласја („симфоније”) између те две власти. Духовна власт свештеника има првенство у Цркви, а државна власт има првенство у земаљском царству. Идеална слика те сарадње двеју власти налази се у грбу ромејске царевине - у двоглавом орлу који је символ равнотеже на врху недељивога организма - православнога Хришћанства - у којем највећу одговорност носе цар и патријарх.



Посебне харизме које добијају свештеник и цар (први кроз рукоположење, а други кроз поновно миропомазање) не одвајају их онтолошки од браће њихове, осталих верника, јер сви Хришћани (кроз Крштење и Причешће) јесу есхатолошки „свештеници и цареви Богу” (Откривење 1,6; 5,10). Миропомазани цар и хиротонисани свештеник од браће су издвојени само функционално - унутар општега свештенства и опште царствености свих верника.

Зато се у 84. апостолском правилу прописује да Хришћани не би смели незаконито вређати носиоце власти, што значи да могу јавно да осуде цара уколико је он сам нарушио законе. Црква цару јасно ставља до знања да он, иако има власт, поседује исто човечанско достојанство дато свима од истога Бога Творца. Цар је само служитељ Цркве, стојећи између свештенства и народа као заштитник вере и култа. Ако цар има неке привилегије унутар Цркве то је само у оној мери у којој их Црква дозвољава.

У историји Цркве позната су два искривљења ромејске равнотеже између ове две власти - цезаропапизам и папоцезаризам. Први се појавио у Византији када су цареви самовољно приграбили право да прописују неприхватљнве догмате какав је, рецимо, био случај у доба иконоломства. После више од сто година проведених у мученичкој борби, православна Црква однела је победу над кривим царским догматима. Друго искривљење већ поменуте равнотеже је папоцезаризам. Оно се десило у западном латинском патријархату православне Цркве када је римски папа посегнуо за царском круном немачких владара.

Зато је за нас двоглави орао знак доброга римства и доброга јерусалимства (римство = христијанизовано римско право; јерусалимство = православно свештенство Новог Израила без папских претензија на земаљску власт). Србима су првог двоглавог орла у нашој историји представљали лично Свети Сава и Свети Стефан Првовенчани. Имали смо срећу да се те две власти никада нису гложиле. Нас православне хришћане може задовољити искључиво хармонија Царства Небеског где нема умирања ни неправде. Али, када већ морамо на земљи имати облик државне владавине, онда треба да бирамо оно што највише личи на Царство Небеско. Знамо да је у свему најважнија личност, носилац неке идеје или власти. Не можемо помазати све чланове парламента, нити председника републике на четворогодишњи мандат, а можемо миропомазати на царство само једну личност која се јавно покорава једином извору свих слобода - Ослободитељу од смрти, Небеском Цару - Христу. Једино такав владар живим примером може да утиче на своје војводе и на цео народ. Православље кроз полицентрично аутокефално устројство својих народа даје статус одраслости свакој православној нацији док, насупрот, моноцентрична папска организација западног хришћанства ствара комплекс мање вредности народима који су ван Рима.

Имати династију, то значи имати велико духовно благо. То је ваплоћено највише племство нације, залог светле будућности као златни крст на круни царској. Тај крст указује правац: духовно васкрсење нације на земљи кроз Православље.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Веќе одговорив: ако некој решил да битисува поинаку и надвор Црквата, таквиот се исклучува од Црквата, а му останува можноста за покајание и враќање во Црквата.

Бојкотот не е исто што и нечие физички ликвидирање, туку решение за нестапување во личносна релација со лица и групи од лица, кои себе си се гледаат за „поинакви„ од останатиот Свет или од Црквата. Чистото и нечистото немаат ништо заедничко.

Така Бог се однесуваше кон Адама, оти Адам одлучи да живее без Живототодавецот, а Он сепак не Го „збриша„ (Адама), туку му остави време за покајание, кое (време) Адам не го искористи правилно, туку реши да се оддалечи од Бога.

И да умре, последично...
Значи ако не е физичко ликвидирање, тогаш е ок? Бојкот, прогласување на цела група луѓе за гнасни, неморални.....се е тоа ок, доколку физички не се ликвидирани?
О ПРАВОСЛАВНОЈ МОНАРХИЈИ
Епископ Будимски Г.Г. др. Данило (Крстић)





Православни ромејски цар, свети Јустинијан, сажето је исказао тајну да је Бог дао човечанству - кроз Цркву - два велика дара: свештенство и царство (сацердотиум империум). Он подразумева да је то дато Старом и Новом Израилу.

Велики патријарх цариградски, свети Фотије, указао је на идеал сагласја („симфоније”) између те две власти. Духовна власт свештеника има првенство у Цркви, а државна власт има првенство у земаљском царству. Идеална слика те сарадње двеју власти налази се у грбу ромејске царевине - у двоглавом орлу који је символ равнотеже на врху недељивога организма - православнога Хришћанства - у којем највећу одговорност носе цар и патријарх.



Посебне харизме које добијају свештеник и цар (први кроз рукоположење, а други кроз поновно миропомазање) не одвајају их онтолошки од браће њихове, осталих верника, јер сви Хришћани (кроз Крштење и Причешће) јесу есхатолошки „свештеници и цареви Богу” (Откривење 1,6; 5,10). Миропомазани цар и хиротонисани свештеник од браће су издвојени само функционално - унутар општега свештенства и опште царствености свих верника.

Зато се у 84. апостолском правилу прописује да Хришћани не би смели незаконито вређати носиоце власти, што значи да могу јавно да осуде цара уколико је он сам нарушио законе. Црква цару јасно ставља до знања да он, иако има власт, поседује исто човечанско достојанство дато свима од истога Бога Творца. Цар је само служитељ Цркве, стојећи између свештенства и народа као заштитник вере и култа. Ако цар има неке привилегије унутар Цркве то је само у оној мери у којој их Црква дозвољава.

У историји Цркве позната су два искривљења ромејске равнотеже између ове две власти - цезаропапизам и папоцезаризам. Први се појавио у Византији када су цареви самовољно приграбили право да прописују неприхватљнве догмате какав је, рецимо, био случај у доба иконоломства. После више од сто година проведених у мученичкој борби, православна Црква однела је победу над кривим царским догматима. Друго искривљење већ поменуте равнотеже је папоцезаризам. Оно се десило у западном латинском патријархату православне Цркве када је римски папа посегнуо за царском круном немачких владара.

Зато је за нас двоглави орао знак доброга римства и доброга јерусалимства (римство = христијанизовано римско право; јерусалимство = православно свештенство Новог Израила без папских претензија на земаљску власт). Србима су првог двоглавог орла у нашој историји представљали лично Свети Сава и Свети Стефан Првовенчани. Имали смо срећу да се те две власти никада нису гложиле. Нас православне хришћане може задовољити искључиво хармонија Царства Небеског где нема умирања ни неправде. Али, када већ морамо на земљи имати облик државне владавине, онда треба да бирамо оно што највише личи на Царство Небеско. Знамо да је у свему најважнија личност, носилац неке идеје или власти. Не можемо помазати све чланове парламента, нити председника републике на четворогодишњи мандат, а можемо миропомазати на царство само једну личност која се јавно покорава једином извору свих слобода - Ослободитељу од смрти, Небеском Цару - Христу. Једино такав владар живим примером може да утиче на своје војводе и на цео народ. Православље кроз полицентрично аутокефално устројство својих народа даје статус одраслости свакој православној нацији док, насупрот, моноцентрична папска организација западног хришћанства ствара комплекс мање вредности народима који су ван Рима.

Имати династију, то значи имати велико духовно благо. То је ваплоћено највише племство нације, залог светле будућности као златни крст на круни царској. Тај крст указује правац: духовно васкрсење нације на земљи кроз Православље.
Не ти реков да ми раскажуваш приказни и преданија, те прашав конкретно прашање - каде во евангелијата има порака власта да се избира со референдум?
Ништо од текстов што си го постирал не се однесува на Грција. Во текстов се зборува за монархиски систем, каде монархот го избира црквата! Грција не е монархија и власта се бира на парламентарни избори! Значи кога изнесуваш тврдење, биди доследен и објасни го! Штом тврдиш дека Грција не е секуларна држава, туку христијанска, повели цитирај каде во евангелијата се вели дека власта треба да се бира на рефефендум и каде е нагласено дека предизборната програма треба да биде доставена на увид на црквата за одобрување?
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Значи ако не е физичко ликвидирање, тогаш е ок? Бојкот, прогласување на цела група луѓе за гнасни, неморални.....се е тоа ок, доколку физички не се ликвидирани?
Ја посочив аналогијата со односот од Бога кон Адама: Адам реши да живее без Божјата близина па сепак, Адам не „попи„ казна, туку самиот се казни, умирајќи прво духовно, оддалечувајќи се од Животодавецот, а по 930г. и телесно.

Така е и со поединците или групите кои решиле да не си ги спасуваат душите под закрилата од Црквата, туку да си тераат по свое: таквите поединци и групи само ја повторуваат Адамовата грешка и нема потреба од нивна физичка ликвидација, оти ионака сами на себе веќе си пресудиле и си на навлекле последицата од нивното своеумие.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ја посочив аналогијата со односот од Бога кон Адама: Адам реши да живее без Божјата близина па сепак, Адам не „попи„ казна, туку самиот се казни, умирајќи прво духовно, оддалечувајќи се од Животодавецот, а по 930г. и телесно.

Така е и со поединците или групите кои решиле да не си ги спасуваат душите под закрилата од Црквата, туку да си тераат по свое: таквите поединци и групи само ја повторуваат Адамовата грешка и нема потреба од нивна физичка ликвидација, оти ионака сами на себе веќе си пресудиле и си на навлекле последицата од нивното своеумие.
Адам бил создаден без сознание за добро и зло, која е поентата да казниш некого затоа што згрешил, ако тој што казнува, намерно го создал без сознание за добро и зло? За да знаеш што е грешно а што не, потребно ти е такво сознание.
Плус тоа не беше прашањето! Прашањето се однесува за луѓе што не се пронаоѓаат во вашите морални норми и правила! Ти си кажа дека православието не принудувало никого да биде православен, тогаш зошто бојкот? Која е поентата да бојкотираш некого само затоа што имал поинакви морални стандарди од тебе, а од друга страна да тврдиш дека православието не принудувало никого да ги прифати неговите убедувања?
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.220
Поени од реакции
23.765
Додадено од модератор, поради спорниот текст, кој не треба да стои на верски вести
http://www.bigorski.org.mk/index.php?content_type=vesti_od_pravoslavieto&action=details&record_id=2228

Дали според православната црква, политичариге се должни да ја изнесат на увид нивната политичка програма и да дадат отчет какви потези планираат да направат во иднина?

И уште едно прашање: Дали сите граѓани без разлика на нивната верска припадност се должни да живеат според христијански принципи за да не биде нивниот начин на живот прогласен за гнасен, погрешен и подлежен на бојкот?
Политичарите се должни да дадат отчет пред народот кој ги гласал, не пред црковните поглавари за своите одлуки. Колку нивната одлука била добра или лоша се кажува на следните избори. Нив не ги бирале поглаварите за да овие им даваат отчет, а уште полошо нити пак поглаварите ги бирал народот за да овие имаат право за зборуваат во името на народот. Секое мешање на црквата (или било која религија кога сме кај тоа) во јавниот и политичкиот живот на една држава во најмала рака е погрешно.
За другиот дел на прашањето , сите граѓани се должни да живеат по моралните и етички норми преточени во нивното законодавство. Сега да не навлегуваме до државни уредувања , но Грција е парламентарна демократија каде парламентот и владата се избира на избори а не на црковни собири.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Адам бил создаден без сознание за добро и зло, која е поентата да казниш некого затоа што згрешил, ако тој што казнува, намерно го создал без сознание за добро и зло?
Ај вака: Адам бил вакуумиран у гла‘та, згрешил и Бог го казнил. Што мислиш, зашто Бог ги казнил празноглаво битие?[DOUBLEPOST=1451683456][/DOUBLEPOST]
Плус тоа не беше прашањето! Прашањето се однесува за луѓе што не се пронаоѓаат во вашите морални норми и правила! Ти си кажа дека православието не принудувало никого да биде православен, тогаш зошто бојкот? Која е поентата да бојкотираш некого само затоа што имал поинакви морални стандарди од тебе, а од друга страна да тврдиш дека православието не принудувало никого да ги прифати неговите убедувања?
Одговорот лежи во аналогијата на однесувањето на Бога кон Адама: ако Адам, со само еден сторен грев останел во Рајот,, тогаш и гревот, т.е. гревовното однесување би останало во Рајот!

Просто и едноставно: за да не остане гревот (злото) во Рајот, Бог го истерува Адама во Рајот, а на Адам му останало само да плаче (по Рајот и за својот грев) и да умре, како единстен начин за неговото/Адамовото враќање во Рајот, при Бога.

Така е со поединците и групите кои сакаат да си тераат по свое и според начинот на кој тие го сфаќаат животот, не се „компатибилни„ со учењето и со улогата која Црквата ја има во Светов: имено, Црквата ги подгвтвува верните за вечен живот, согласно учењето Божјо, а „поинаквите„ немаат ништо заедничко со Црквата и со Бога.

На крајот од секоја литургија, свештеникот излегува на амвонот со путирот во рацете и повикува:
- “Светињата е за Светиите„ и
„- „Со страв Божји, вера и љубов, пристапете!„

За која светост може да се зборува кај оние кои се валкаат во своите бљувотини и кои имаат љубов само кон самите себе?...
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Ај вака: Адам бил вакуумиран у гла‘та, згрешил и Бог го казнил. Што мислиш, зашто Бог ги казнил празноглаво битие?
1. Или Госпот забораил дека на Адам не му дал можност да разликува добро од зло па Адам се шо правел му беше сеедно и сеисто пошто не ги разликувал ни појма имал дали прави нешто зло
2. Или Госпот во напад на неконтролиран бес го казнил адама и сите после него па после ко му поминало не сакал да признае грешката да не му вадат муабети дека ете и тој знаел да згреши и претера
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Не ти реков да ми раскажуваш приказни и преданија, те прашав конкретно прашање - каде во евангелијата има порака власта да се избира со референдум?
Ништо од текстов што си го постирал не се однесува на Грција. Во текстов се зборува за монархиски систем, каде монархот го избира црквата! Грција не е монархија и власта се бира на парламентарни избори! Значи кога изнесуваш тврдење, биди доследен и објасни го! Штом тврдиш дека Грција не е секуларна држава, туку христијанска, повели цитирај каде во евангелијата се вели дека власта треба да се бира на рефефендум и каде е нагласено дека предизборната програма треба да биде доставена на увид на црквата за одобрување?
Како не се однесува на Грција? Па грција кога е формирана била монархија. Во вивлијата јасно стои какво уредување треба да има православна држава.

Откровение 1 - 5,6

5. и од Исуса Христа, Кој е верен Сведок, Првороден од мртвите и Владетел на земните цареви, Нему, Кој нè љуби и Кој нè изми од нашите гревови во Својата крв,
6. и нè направи цареви и свештеници на Бога, и на Својот Татко - Нему слава и моќ во вечни векови, амин!

Откровение 5.10

10. и ги направи на нашиот Бог цареви и свештеници, и ќе царуваат на земјата.

Јасно ти е сега? Дека секоја православна држава треба да има Цар и Свештеник. Значи оваа демократија е уведена од новиот светски поредок, затоа не случајно избила француската револуција. Затоа и сега е доведен Ципрас во грција да ја раскине таа симбиоза помеѓу црквата и државата.

Затоа е измислен комунизмот, затоа е уништен Царот Никола Романов во Русија.

Partija šaha: Lenjin i Hitler - Beč 1909.



Autor ove grafike, koja je 2009. godine prodata na aukciji u Londonu, je Hitlerova profesorka crtanja, jevrejka Ema Lovenstram koja je posmatrala njihovu igru.
Slika, koja na poleđini ima potpise dvojice diktatora, nastala je 1909. godine u Beču gde je mladi Hitler učio slikarstvo, a Lenjin bio u izgnanstvu - igrali su šah dok su čekali instrukcije za preuzimanje svojih uloga. Obojica su imali istog gazdu - jezuitskog generala.

Соберите ја целата сложувалка сега кроз историја и ќе видите која борба се води овде на земјата.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom