Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

  • Креатор на темата Креатор на темата kooperativa
  • Време на започнување Време на започнување
Hacтрана шо прикаската за Јуда е уфрлена накнадно можеби цел век после смрта на Исуса, али нели така било пишано, морало по божји план да Исус биде предаден па распнат. И сега ете замисли Јуда да не го сиполнил тој план - па ќе го плукавте ради тоа, ете го исполнил, по негова заслуга Исус го распнале па воскреснал па сите тие филмој за Исус се снимени со најјаките сцени благодарение на Јуда, и пак го плукате и неќите Јуда. Да подпаднеше под сатанско влијаније, Јуда немаше да го предаде Исус, Исус ќе се моткаше наоколу уше 20-30 години низ Јудеја со грст следбеници и ќе умреше негде од старост и на никој немаше да му биде интересен, Јуда го исфрли него да биде суперстар и звезда на идните поколенија.
Ти ко да сумљаш у Љубовта на Исус?:чда:[DOUBLEPOST=1448314370][/DOUBLEPOST]
Тоа што ти си решил да ги игнорираш аргументите не значи дека тие не постојат, ниту дека јас не постојам поради истите причини.
Затвореното его нема постоење, џабе му факти.:kafence:
 
Бог да чува, не сумњам ни во љубовта ни во еротиката ни во сексипилот на Исуса!
Ми се свиѓа шо го исповедаш човечкото во Христа, ти фали уште Божјото!:kruna:
 
Kao nacističke relikvije
Gibneyjev film gleda se bez daha unatoč tome što traje puna dva sata, ima u njemu potresnih ispovijedi, poput one Sare Goldberg, koja je bila zgranuta što kći prekida odnose s njom zato što je napustila crkvu i što joj zabranjuje da ubuduće viđa unuku. Fascinantni su i dijelovi snimljeni na proslavi scijentologa prije dvije godine, na kojoj se Miscavige ponaša kao da je vladar svijeta, iako kičerski simboli te crkve više podsjećaju na nacističke relikvije nego na ozbiljan vjerski pokret.
Prema Gibneyju, scijentologija bi mogla dospjeti u ozbiljne probleme ako se preispita njezin status religije i time izgubi mogućnost oslobađanja od poreza.
Po mnogima, to je najobičnija vjerska sekta kakvih je u Americi na desetke: jedna od njih je i Transcendentalna meditacija kojoj pripada i David Lynch i ta odlično zarađuje na lakovjernim članovima, ali ni približno tako dobro kao scijentologija. Drugi ozbiljan udarac bio bi kad bi crkvu napustile njezine najveće zvijezde, Travolta i Cruise.
Prvi je labilan, usprkos tome što svako malo izgovori nekakvu pohvalu scijentologiji, a drugi je zbog nje izgubio već dvije supruge, uz Kidmanicu tu je i Katie Holmes, koja mu neko vrijeme nije dozvoljavala viđati njihovu kćer Suri, u strahu od negativnih utjecaja scijentologa.
Koliko dugo će on trpjeti da mu vjera upropaštava privatni život, vidjet ćemo.

http://www.jutarnji.hr/-prociscenje---razoran-pogled-u-uvrnuti-svijet-scijentologije/1325334/
 
Дали можеш да ми одговориш ти или било кој Мухамеданец, дали Исламската заедница се оградува јавно од ИСИС и тероризмот во Името на Алах?
Mислиш на исламската заедница како институција?
 
Mислиш на исламската заедница како институција?
Исламска заедница како Авторитет на верниците, во која се идентификуваат и ја исповедаат.
Дали има јавно демантирање од страна на ИЗ, наспроти она што го исповеда и прави ИСИС како Алахово учење?
 
Исламска заедница како Авторитет на верниците, во која се идентификуваат и ја исповедаат.
Дали има јавно демантирање од страна на ИЗ, наспроти она што го исповеда и прави ИСИС како Алахово учење?
Огромно ДА. :)
Па реисот во секое интервју што го има дадено во последно време..
Последното интервју за фокус, меѓу останатото на крајот вели:
"Дефинитивно, ИСИС е злосторничка и терористичка организација. Но, и исламофобијата е злостор и тероризам."
http://fokus.mk/i-islamofobijata-e-terorizam/
 
Во христијанството нема тројство туку Бог се објавува, Теофанија, претставува на човекот како Св. Троица, Отец, Син и Св. Дух, ТРИ ЛИЧНОСТИ, ЕДЕН по Природа , Суштина, ЕДЕН БОГ!

Бисмил-лах, ве салату ве селаму ала ресулил-лах.
Есселаму алејкум, мир тебе.

Се сложувам со објаснувањето, и јас на овој начин го имам сфатено Тројството. Но логиката ме спречува кога спомнуваш три личности, а еден по природа и суштина. Бидејќи тогаш прво нешто што ми паѓа на памет е Грчката Митологија. Богот Посејдон, Аполо, Зевс се три личности, но со една суштина и природа, тие се богови. Или ако сакаш уште повеќе да наликува на концептот на Троицата, Зевс би бил Отецот, Аполо Синот (бидејќи е син на Зевс) и Светиот Дух. Сакаш Христијанството да ја прикажеш како политеистичка вера? Бидејќи јас Христијанството не би сакал да ја опишам како политеистичка религија во ниту еден случај, како што ти и другите ја опишувате преку вакви недоветни објаснувања за Троицата. А башка и апсурдноста како еден Христијанин би требал да биде среќен кога би го прифатил Исус како негов спасител кога тој умре поради нашите гревови. Сега од Троицата остана само Двоица! Господ да го чува барем Светиот Дух, да не го казни и него поради нашите гревови!

Во Исламот концептот на единство на Господ е и световно, и логички. Куранот не оди против човековата логика. Господ, (за разлика од три личности, една суштина) е една личност, една суштина, една природа. Господ нема потреба да се објавува во други форми. За таа работа постојат Божјите посланици, кои ја објавуваат Божјата порака до народот. Во Исламот, Исус е пророк, Месија, син на Девицата Марија и еден од најмоќните пророци, а не син Божји или Бог отелотворен во човечка форма. Господ нема потреба да се прикаже во Христа за да се приближи до народот и нема потреба да се себеказнува за гревовите на луѓето. Ако Он сака да прости некому, едноставно ќе опрости. Јас ако сакам да ти простам тебе, која е смислата да се отепам себеси? Едноставно ќе ти простам и толку. Затоа концептот на Троицата неможе никогаш да се објасни бидејќи реално и нема објаснување. Во однос на тоа, Куранот вели: Ен-Ниса 4:171 "...затоа верувајте во Аллах и неговите посланици и не говорете "Три се (Света Троица)" - престанете со тоа, тоа е подобро за вас. Аллах е само еден Господ - Слава Му - зарем Он да има дете?..."

Во христијанството нема тројство

Тука доаѓаш во состојба на противречност со сопствениот пост кога велиш дека се три личности, а богами и со Христијанството во целина. Научи ја сопствената религија, па дојди и дебатирај во форумов.

Весселаму алејкум.
 
Последно уредено:
Бисмил-лах, ве салату ве селаму ала ресулил-лах.
Есселаму алејкум, мир тебе.

Се сложувам со објаснувањето, и јас на овој начин го имам сфатено Тројството. Но логиката ме спречува кога спомнуваш три личности, а еден по природа и суштина.
А кај се скри логиката за контрадикторноста творецот од кој се потекнува да се става себе си во улога на судија? Ако се потекнува и се е допуштено од него, а воедно тој е семоќен и сезнаен, од кого потекнува тоа што тој ќе го прогласи за погрешно?
 
Бисмил-лах, ве салату ве селаму ала ресулил-лах.
Есселаму алејкум, мир вам.

Знам дека ти имам одговорено еднаш на твоето прашање за Господ како апсолутен судија. Но сепак ќе се потрудам уште еднаш да ти објаснам на клучните заклучоци, со цел и другите кои се заинтересирани да разберат, иншаАллах.
А кај се скри логиката за контрадикторноста творецот од кој се потекнува да се става себе си во улога на судија? Ако се потекнува и се е допуштено од него, а воедно тој е семоќен и сезнаен, од кого потекнува тоа што тој ќе го прогласи за погрешно?

Прв заклучок: Ставањето на Господ како судија во Исламот не претставува никаква контрадикторност. Тоа е само резултат на начинот на кој ќе ја искористиме нашата слободна волја. Ако ја искористиме истата за правење добри дела, ќе бидеме наградени, а ако правиме лоши дела ќе бидеме казнети. Со овој начин на пресудување се занимаваат и овоземните судии, та затоа е прилично лесно да се разбере. Господ се става во улога на судија во Судниот Ден, кога ќе полагаме сметка за нашите дела. Можеби и во овој свет пресудува, како што е на пример поговорката "што ќе правиш, добро или лошо, истото ќе ти се врати" или како што некои луѓе за ова го користат терминот космичка правда за да веруваат во оваа поговорка. Но за тоа ние не знаеме, можеме само да претпоставуваме. А како кадија (судија), Господ експлицитно тоа го кажува дека ќе биде во Судниот Ден.
Втор заклучок: Јас знам каде ти е поентата, верувај. Како Креаторот да суди на неговата креација, кога Он е тој што го створил? Он е семоќен, сезнаен, познавач на иднината, но сепак Он пресудува? Он е створител на сето видливо и невидливо, но сепак пресудува? Која е смислата? Инаку убаво го имаш сфатено Господ, на исламски начин. Точно е фактот дека се’ од него потекнува, и дека тој е Семоќен и Сезнаен. Се’ што прогласува за добро потекнува од него, и се што прогласува за погрешно исто од него потекнува. Сета добрина и злоба што го гледаш во светот е од Господ. Но бидејќи сме обдарени со слободната волја ние луѓето, кои сме негова најдобра креација, ние имаме избор да се насочиме кон доброто или кон лошото што од Него потекнува. За оваа слободна волја ние одговараме и токму за оваа Господ ќе се постави во улога на судија. Бидејќи во оваа сфера не ни е предодредено што ќе правиме и како ќе поставуваме, а бидејќи ние ќе поставуваме на одреден начин тоа Господ го знае од порано, бидејќи е познавач на иднината. На сликовит начин да ти објаснам, ако се наоѓаме во крстопат (кој во овој случај тоа би бил створен од Господ), ние сме тие кои раководејќи се од слободната волја, ќе избереме по кој пат ќе тргнеме. Овој избор не ни е предодреден од Господ, но бидејќи ти ќе бидеш тој што ќе одредиш, тоа се знае од порано од страна на Севишниот Господ.
Трет заклучок: Од Господ се’ потекнува, но не е се’ допуштено од Него, како што рече ти. Бидејќи се’ потекнува од него, Он би требал да биде тој што кажува што од неговото створение е допуштено или забрането за луѓето. И тоа он го прави, ни објаснува преку неговите посланици и книги. Бидејќи се’ што гледаш во овој свет, растителниот свет, животинскиот свет, водата, земјата, сонцето, месечината, воздухот, сето тоа е створено за да биде во услуга на човекот. Тоа го вели нашата религија. Затоа ние сме Негова најдобра креација. Но некои Негови створенија се забранети за нас, од две причини: затоа што забранетото е лошо за самите нас и за тоа што Господ преку неговите забрани сака да не види кој од нас ќе биде истраен, и кој ќе го помине “тестот„, условно кажано. Алкохолот, свинското месо, половиот однос е створен од Господ, но бидејќи Он е Створителот и од него очекуваме одговор, Он ни кажува дека алкохолот е забранет, свинското месо е забрането. Он не обдарил со способноста за прокреација, но Он ни кажува кој е начинот тоа да го сториме тоа. Он ни дозволува со нашата жена да имаме однос, да се прокреираме, но Он ни забранува да имаме полови односи надвор од бракот, или да го изневеруваме брачниот другар, или да имаме "one night stand" односи, и така натаму.
Значи како заклучок, сето добро и лошо потекнува од Него, но бидејќи од Него потекнува лошото не значи дека ние треба го следиме тоа (нели, според логиката дека тоа сепак е од Господ). Самиот Господ е створител на се, и самиот Он е тој што поставува црвени линија и ги поставува правилата на игра. Како ќе биде односот наш во однос на тие правила, таков ќе биде и нашиот резултат во Судниот Ден.

Весселаму алејкум.
 
Бисмил-лах, ве салату ве селаму ала ресулил-лах.
Есселаму алејкум, мир вам.

Знам дека ти имам одговорено еднаш на твоето прашање за Господ како апсолутен судија. Но сепак ќе се потрудам уште еднаш да ти објаснам на клучните заклучоци, со цел и другите кои се заинтересирани да разберат, иншаАллах.


Прв заклучок: Ставањето на Господ како судија во Исламот не претставува никаква контрадикторност. Тоа е само резултат на начинот на кој ќе ја искористиме нашата слободна волја. Ако ја искористиме истата за правење добри дела, ќе бидеме наградени, а ако правиме лоши дела ќе бидеме казнети. Со овој начин на пресудување се занимаваат и овоземните судии, та затоа е прилично лесно да се разбере. Господ се става во улога на судија во Судниот Ден, кога ќе полагаме сметка за нашите дела. Можеби и во овој свет пресудува, како што е на пример поговорката "што ќе правиш, добро или лошо, истото ќе ти се врати" или како што некои луѓе за ова го користат терминот космичка правда за да веруваат во оваа поговорка. Но за тоа ние не знаеме, можеме само да претпоставуваме. А како кадија (судија), Господ експлицитно тоа го кажува дека ќе биде во Судниот Ден.
Втор заклучок: Јас знам каде ти е поентата, верувај. Како Креаторот да суди на неговата креација, кога Он е тој што го створил? Он е семоќен, сезнаен, познавач на иднината, но сепак Он пресудува? Он е створител на сето видливо и невидливо, но сепак пресудува? Која е смислата? Инаку убаво го имаш сфатено Господ, на исламски начин. Точно е фактот дека се’ од него потекнува, и дека тој е Семоќен и Сезнаен. Се’ што прогласува за добро потекнува од него, и се што прогласува за погрешно исто од него потекнува. Сета добрина и злоба што го гледаш во светот е од Господ. Но бидејќи сме обдарени со слободната волја ние луѓето, кои сме негова најдобра креација, ние имаме избор да се насочиме кон доброто или кон лошото што од Него потекнува. За оваа слободна волја ние одговараме и токму за оваа Господ ќе се постави во улога на судија. Бидејќи во оваа сфера не ни е предодредено што ќе правиме и како ќе поставуваме, а бидејќи ние ќе поставуваме на одреден начин тоа Господ го знае од порано, бидејќи е познавач на иднината. На сликовит начин да ти објаснам, ако се наоѓаме во крстопат (кој во овој случај тоа би бил створен од Господ), ние сме тие кои раководејќи се од слободната волја, ќе избереме по кој пат ќе тргнеме. Овој избор не ни е предодреден од Господ, но бидејќи ти ќе бидеш тој што ќе одредиш, тоа се знае од порано од страна на Севишниот Господ.
Трет заклучок: Од Господ се’ потекнува, но не е се’ допуштено од Него, како што рече ти. Бидејќи се’ потекнува од него, Он би требал да биде тој што кажува што од неговото створение е допуштено или забрането за луѓето. И тоа он го прави, ни објаснува преку неговите посланици и книги. Бидејќи се’ што гледаш во овој свет, растителниот свет, животинскиот свет, водата, земјата, сонцето, месечината, воздухот, сето тоа е створено за да биде во услуга на човекот. Тоа го вели нашата религија. Затоа ние сме Негова најдобра креација. Но некои Негови створенија се забранети за нас, од две причини: затоа што забранетото е лошо за самите нас и за тоа што Господ преку неговите забрани сака да не види кој од нас ќе биде истраен, и кој ќе го помине “тестот„, условно кажано. Алкохолот, свинското месо, половиот однос е створен од Господ, но бидејќи Он е Створителот и од него очекуваме одговор, Он ни кажува дека алкохолот е забранет, свинското месо е забрането. Он не обдарил со способноста за прокреација, но Он ни кажува кој е начинот тоа да го сториме тоа. Он ни дозволува со нашата жена да имаме однос, да се прокреираме, но Он ни забранува да имаме полови односи надвор од бракот, или да го изневеруваме брачниот другар, или да имаме "one night stand" односи, и така натаму.
Значи како заклучок, сето добро и лошо потекнува од Него, но бидејќи од Него потекнува лошото не значи дека ние треба го следиме тоа (нели, според логиката дека тоа сепак е од Господ). Самиот Господ е створител на се, и самиот Он е тој што поставува црвени линија и ги поставува правилата на игра. Како ќе биде односот наш во однос на тие правила, таков ќе биде и нашиот резултат во Судниот Ден.

Весселаму алејкум.
А кој ќе биде бранител, адвокат пред Бог
Во тоталитарни режими, имаше многу грд случај да те судат без одбрана, нема ни жалби ни приговори ни вештачења. И масовно луѓето беа осудувани неправедно баш поради таква нетранспарентност на судскиот систем. И да имаш право на жалба - се жалиш кај судот кој веќе те осуди и тие автоматски пак те осудуваат на иста или дури потешка казна.
Значи потреба постои да покрај Бог (Алах) постојат механизми и начини за фер и праведно ссудење како и можност да се вложи жалба на повисок независен суд.
Ако размислиш, Бог е пристрастен и не е независен. Пример ако се пожалиш на казната која Бог ти ја кажал тој нема да рече “Да јас згрешив“ и сам себе да си ја помишти казната, пошто ќе дојде сам себе си да се негира.
Значи кои се правните начини да пред Бог се браниш, кој би можел да ти биде застапник пред него, да повикаш сведоци да изнесуваш свои и доведуваш во прашање туѓи докази и на крај да можеш да се жалиш на пресудата на друг повисок и независен од Бог суд
 
Се сложувам со објаснувањето, и јас на овој начин го имам сфатено Тројството. Но логиката ме спречува кога спомнуваш три личности, а еден по природа и суштина. Бидејќи тогаш прво нешто што ми паѓа на памет е Грчката Митологија.
А зошто не ти паѓа на памет човекот кој е створен по образот Божји и како таков створен соодветно неговата троединост- дух,душа и тело.Или можеби вие мухамеданците сте само тело, само душа или само дух?:unsure:
 
Бисмил-лах, ве салату ве селаму ала ресулил-лах.
Есселаму алејкум, мир тебе.
Ова мир тебе го разбирам (иако е лицемерно да му порачуваш мир на некој кој сакаш да го истребиш), али ова предходно што значи?


Јас претпоставувам дека сеа ќе ни кажете дека тоа значи нешто много љубав и среќа, мир енд стаф, а у ствари да ти значело: кафири сите ќе ве распнеме, а вашите жени ќе бидат сексуални робинки во калифатот, или нешто слично.
Ние не можеме да ги знаеме вашите арапски шифри од ИСИС и АлКаеда шо се допишувате, така да стварно можете да ни кажете што сакате.[DOUBLEPOST=1448705447][/DOUBLEPOST]
"Дефинитивно, ИСИС е злосторничка и терористичка организација. Но, и исламофобијата е злостор и тероризам."
Доколку Исламот вака ја подржува ИСИС, исламофобијата е нормална реакција на некој кој сака да преживее, а никако злостор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom