Кој е крив возачот на колата или велосипедистот?

  • Креатор на темата Креатор на темата Darko_ufo
  • Време на започнување Време на започнување
НЕ е важно што мислиш ти.
Ако го вози не е пешак, ова е правило. Ако сака предност на пешачки ќе слези и ќе го турка.
а што ако го турка со трчање (брзо)? ... не секогаш е виновен бициклистот или пешакот ако трча на пешачки, н.пр. во Охрид на туристичка улица на пешачките без семафор, ако не претрчаш ќе те изгазат, не намалуваат воопшто брзина...
Друго, има пешачки без семафор а со велосипедска патека... пример кај последна 5-ка во н.Ново Лисиче.. а многу возачи не размислуваат за тоа
 
а што ако го турка со трчање (брзо)? ... не секогаш е виновен бициклистот или пешакот ако трча на пешачки, н.пр. во Охрид на туристичка улица на пешачките без семафор, ако не претрчаш ќе те изгазат, не намалуваат воопшто брзина...
Друго, има пешачки без семафор а со велосипедска патека... пример кај последна 5-ка во н.Ново Лисиче.. а многу возачи не размислуваат за тоа
Чоек , трчање или влечење по пешачки како и необележани патеки во свирипичино не се сообраќајни правила.
1. Возење велосипед на пешачки е забрането. Треба да го туркаш.
2. Ако толку сакаш да го возиш си одиш со останатите возила преку раскрсница а не со пешаците на пешачки.
3. Ако има семафор тој одредва кој има предност. Ако нема семафор пешакот има предност. Приоритети на сообраќајна сигнализација.

Сите исклучоци шо ги наброја треба соодветно се санкционираат и немаат врска со муабетот.
 
Чоек , трчање или влечење по пешачки како и необележани патеки во свирипичино не се сообраќајни правила.
1. Возење велосипед на пешачки е забрането. Треба да го туркаш.
2. Ако толку сакаш да го возиш си одиш со останатите возила преку раскрсница а не со пешаците на пешачки.
3. Ако има семафор тој одредва кој има предност. Ако нема семафор пешакот има предност. Приоритети на сообраќајна сигнализација.

Сите исклучоци шо ги наброја треба соодветно се санкционираат и немаат врска со муабетот.
Знам како е правно, но не казнуваат ниту возило паркирано на велосипедска, ниту пешаци што стојат и одат по велосипедска па ниту велосипедист што вози по тротоар или по пешачки премин.
Но не кажуваш ништо за пешачки без семафори а со велосипедска патека, ( ако не смее да се вози по велосипедска патека тогаш зошто ја вцртале ?) конкретно на кривината кај поседна 5-ка, Н.Лисиче, види си на ГооглеМап
41°59'6.98"N 21°29'0.81"E
 
Знам како е правно, но не казнуваат ниту возило паркирано на велосипедска, ниту пешаци што стојат и одат по велосипедска па ниту велосипедист што вози по тротоар или по пешачки премин.
Но не кажуваш ништо за пешачки без семафори а со велосипедска патека, ( ако не смее да се вози по велосипедска патека тогаш зошто ја вцртале ?) конкретно на кривината кај поседна 5-ка, Н.Лисиче, види си на ГооглеМап
41°59'6.98"N 21°29'0.81"E
То е друга приказна и таму те поддржвам дека треба казнување на скоро сите примери шо ги наброја.
Пешачки без семафор ти кажав точка 3. Пешакот има предност па после идат останатите.
Ако има лента таа е за точаците ама мора да им дадат предност на пешаците како и секое друго возило.
За раскрсницава незнам шо да ти кажам ниту пешачки ниту велосипедска гледам на стрит вју.
 
То е друга приказна и таму те поддржвам дека треба казнување на скоро сите примери шо ги наброја.
Пешачки без семафор ти кажав точка 3. Пешакот има предност па после идат останатите.
Ако има лента таа е за точаците ама мора да им дадат предност на пешаците како и секое друго возило.
За раскрсницава незнам шо да ти кажам ниту пешачки ниту велосипедска гледам на стрит вју.
Нема што велосипедисти да дадат предимство на пешаци, секој си има свое, велосипедската е со црвено и е од страна на пешачки..
Има пешачки, убаво се гледа на гооглеМап, кај последна петка на кривината.. А баш за тој пешачки се спремам да пишам да го тргнат десно спрема бензинската на МПТ едно 30метра, не оди пешачки во кривина со предимство...колите влагаат бргу во кривината и дури тогаш наидуваат на велосипедската патека и пешачкиот
 
Нема што велосипедисти да дадат предимство на пешаци, секој си има свое, велосипедската е со црвено и е од страна на пешачки..
Има пешачки, убаво се гледа на гооглеМап, кај последна петка на кривината.. А баш за тој пешачки се спремам да пишам да го тргнат десно спрема бензинската на МПТ едно 30метра, не оди пешачки во кривина со предимство...колите влагаат бргу во кривината и дури тогаш наидуваат на велосипедската патека и пешачкиот
НЕ ме терај да цртам зборам за општ случај. Мора некаде да се сечат.
 
НЕ ме терај да цртам зборам за општ случај. Мора некаде да се сечат.
ако мислиш на пешачки и коловозните лентите преку кој оди, па и велосипедските патеки се сечат меѓу себе, тоа е друго...
зборот е за паралелни велосипедски ленти и пешачки премин
 
ако мислиш на пешачки и коловозните лентите преку кој оди, па и велосипедските патеки се сечат меѓу себе, тоа е друго...
зборот е за паралелни велосипедски ленти и пешачки премин
То е веќе мешање баби и жаби. Нема шо да се дискутира во таква ситуација воопшто не си сметаат.
Освен ако точакот на заврти на раскрсница и кога треба да си ги почутува правилата.

Во секој случај мислам заминавме предалеку со дискусијата. Не реплицирам повеќе.
 
Доколку се престроил како што опишува во сликата, пред кривината, се вратил во неговата лента(пред велосипедот) и потоа свртел,нема никаква кривица во возачот на колата. Според сите правила растојание одржува возилото што е позади. Бидејќи кога нема велосипедска патека или лента, велосипедистот како рамноправен учесник во сообраќајот, треба да води грижа за растојанието помеѓу него и возилото напред, а возилото позади велосипедистот, треба да одржува растојание со велосипедот пред него.
Препрочитај ги член 25 и
Јас сеуште не сум нашол никаков закон ниту па член од закон, каде што е дозволено престигнување од десно.
Член 51 од закон за безбедност во сообраќајот.
1. Возење велосипед на пешачки е забрането. Треба да го туркаш.
Не е. Никаде во законот не е забрането, ниту е назначено дека треба да е турка. А штом не е забрането или на друг начин регулирано со закон, дозволено е.
 
Препрочитај ги член 25 и
Член 51 од закон за безбедност во сообраќајот.
Ги прочитав и ?
Да не праам сеа копи пејст на членовите ќе се обидам да ти објаснам. Член 25: Ако возачот го завршил престигнувањето,односно се вратил во коловозната лента, без притоа да го бутне велосипедот, престигнувањето е успешно според (1) од членот. Како што кажав во првиот мој пост (според сликата што ја има ставено членот што ја отворил темава), единствена грешка на возачот е ако не дал жмигавец дека врти десно, што според член 25, се казнува 30 евра.
Ај сега ти прочитај го член 52 и види од која страна е дозволено престигнување и под кои услови е дозволено престигнување од десно.

Не сфаќам зошто одиш со глава во ѕид, кога 15 души ти пишаа и објаснија дека велосипедистот е крив во случајов...
EDIT:
Изгледа не си го дочитала законов...
Член 58
(1) Возачот не смее да престигнува друго возило, освен велосипед, велосипед со мотор и мотоцикл без странична приколка, непосредно пред крстосница или непосредно пред и на премин на патот преку железничка или трамвајска пруга на ниво без браник или полубраник.
Следен пат прашај пред да тврдиш нешто што не си сигурна дека е точно. :)
 
Јас сеуште не сум нашол никаков закон ниту па член од закон, каде што е дозволено престигнување од десно.
Ај сега ти прочитај го член 52 и види од која страна е дозволено престигнување и под кои услови е дозволено престигнување од десно.
Значи сепак го најде :) (Ова нема врска со дискусијата, туку само со твоето познавање на правилата.
Ги прочитав и ?
Да не праам сеа копи пејст на членовите ќе се обидам да ти објаснам. Член 25: Ако возачот го завршил престигнувањето,односно се вратил во коловозната лента, без притоа да го бутне велосипедот, престигнувањето е успешно според (1) од членот. Како што кажав во првиот мој пост (според сликата што ја има ставено членот што ја отворил темава), единствена грешка на возачот е ако не дал жмигавец дека врти десно, што според член 25, се казнува 30 евра.
Не е спорно самото претекнување, туку вртењето на автомобилот на раскрсницата непосредно по претекнувањето, тоа е моментот кога за малку ќе настанел инцидентот.
Еве јас ќе го пастирам членот 25, со оглед дека не ти оди во прилог неговата содржина:
Код:
(1) Возачот кој има намера да изврши на патот некое дејствие со возилото
(поместување на возилото надесно или налево, промена на сообраќајната лента,
престигнување, обиколување, запирање, свртување надесно или налево, полукружно
свртување, возење наназад и слично), смее да го започне таквото дејствие само ако
претходно се уверил дека тоа може да го направи без опасност по другите учесници во
сообраќајот или по имотот, водејќи притоа сметка за положбата на возилото и за правецот
и брзината на движењето на возилото.

Значи во случајов не смеел да заврти надесно, затоа што така го доведува во опасност велосипедот кој штотуку го престигнал. Требал прво да го пропушти велосипедот, нешто што го вели и член 41.
Не сфаќам зошто одиш со глава во ѕид, кога 15 души ти пишаа и објаснија дека велосипедистот е крив во случајов...
Пишаа што мислат, но тоа не значи дека е точно. Законот вели спротивно на тоа што го велат. Истите тие мислат и дека е во ред да ги газат велосипедистите само затоа дека се поголеми од нив.
А има и неколку што не мислат како нив...
 
Значи сепак го најде ..
Очигледно нема разбирање со тебе. Никој не гази намерно велосипедисти. Да се најдам во иста ситуацоја буквално исто ќе изрегирам, па дојди мавај по кола. Те молам не ме цитирај повеќе.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom