Кој е крив возачот на колата или велосипедистот?

  • Креатор на темата Креатор на темата Darko_ufo
  • Време на започнување Време на започнување
Човек, јас ти објаснувам нешто што требало инструкторот да ти објасни кога си полагал за возачка. Ако воопшто си полагал де.
Пред се треба да пазиш како возиш, тоа е секако побитно од ова ти што замараш, дали ако се закачил точакот однапред ти си крив, а ако одназад он е крив. Можеш колку сакаш после тоа да си ја бараш правдата, што во случајов ја немаш, џабе е.
Не се брзајте за мочани 20 метра да осакатите некој.
Поздрав.
Ova se tie dva posto poradi koi ja otvoriv temata. Na kraj ke izleze drugar mi kriv sto vozel so 30 na saat se brzal. Ama dobro e sto 80% se soglasuvaat deka e kriv tocakot. Wisdom of the crowd e sekogas u pravo.
 
Ova se tie dva posto poradi koi ja otvoriv temata. Na kraj ke izleze drugar mi kriv sto vozel so 30 na saat se brzal. Ama dobro e sto 80% se soglasuvaat deka e kriv tocakot. Wisdom of the crowd e sekogas u pravo.

Не друже, тој прирачникот за возење е у право, али кој да отвори да чита.
 
Dobro be kaj procita i kaj vide deka na velosipedistot mu e presecen patot? Plus na trotoarot ima obelezano velosipedska pateka. No toa e nebitno me interesira i posoci mi kade e presecen patot na velosipedistot?
Па на сликата што си ја поставил во првиот пост.

Член 41
(6) Возачот кој при свртувањето на возилото пресекува велосипедска патека или лента, е должен да ги пропушти велосипедите, велосипедите со помошен мотор, мопедите, трициклите и лесните четирицикли што се движат по велосипедската патека или лента.
 
Ти го постираа страна поназад.
Разлистај се што те интересира.
Razlistav i vozacot e vo pravo zasto preteknuvanjeto go izvrsil na 60 i povekje metri pred krivinata. Ako znaes da citas sto se somnevam vo toa I samata ke vidis. Bas za vakvite kako tebe napraviv i vizuelen prikaz na koj e napisano posle 10-15 metri otkako e zavrseno preteknivanjeto dava zmigavec za desno a zmigavec ne se dava vo momentot na vrtenje tuku 5 sekundi pred da svrtis. Taka da povekje citaj a dokolku ne znaes da citas gledaj posto ima slika i objasneto ti isto kako vo slikovnica.
 
Razlistav i vozacot e vo pravo zasto preteknuvanjeto go izvrsil na 60 i povekje metri pred krivinata. Ako znaes da citas sto se somnevam vo toa I samata ke vidis. Bas za vakvite kako tebe napraviv i vizuelen prikaz na koj e napisano posle 10-15 metri otkako e zavrseno preteknivanjeto dava zmigavec za desno a zmigavec ne se dava vo momentot na vrtenje tuku 5 sekundi pred da svrtis. Taka da povekje citaj a dokolku ne znaes da citas gledaj posto ima slika i objasneto ti isto kako vo slikovnica.

А за тие 5 секунди колку метра поминала колата?
Не знам ја да читам гледаш, си требал и тоа да нацрташ.
:facepalm:
 
Bespolezno e da komuniciram so lugje sto ne citaat toj pa drugiot mi stavil pateka za tocaci a tocakov vozi na ulica na koja nema oznaceno pateka za toci. Tolku od mene I'm out
 
Bespolezno e da komuniciram so lugje sto ne citaat toj pa drugiot mi stavil pateka za tocaci a tocakov vozi na ulica na koja nema oznaceno pateka za toci. Tolku od mene I'm out

А да идеш ти пак на таа улица, направи се што направил другар ти, нека се удри велосипедист во тебе викни Полиција и кажи ни кој бил во право кој не.
Велосипед/ Пешак НЕ е еквивалент на автомобил и не бидете роботи кога ќе влезете во колите. Сум имал право ова она. Не дај боже кога ќе се случи сообраќајка и 2та ги боли. Голема работа ако ти плати Тој за поправка на колата кога веќе ти е оштетена или уште полошото.
Битното е да стигнеш здраво од точка А до точка Б ;)
Кој има тука предност ???

 
Јас многу често возам бајк на улица а не на тротоар/велосипедска затоа што истата или ја нема или е пренаменета во паркинг. Бајкерите во државава сакаат да бидат третирани како бели мечки и сите останати учесници во сообраќајот да им се клањаат. Како велосипедист, често знам да поминам и на црвено, да се напраам луд ама никогаш, буквално никогаш не реагирам вака ако поради своја глупост можам да завршам трагично. Како шофер и бајкер, според мене, другар ти постапил 100% правилно а велосипедистот се искурчил и нека биде среќен што не изел шамари :)

П.С. Знам да отидам со „На Точак“ и покрај тоа што ја кренаа свеста на народот за возење велосипед, оние кои ги знам, возат исто така несовесно а често дофрлаат по возачи со „смешни доскочици“, како на пример „кој ти дае дозвола“, „ради вакви си патиме“ итн итн.
 
Не е така. Ако нема посебна велосипедска патека, велосипедистот ги има истите права како и секој друг возач, т.е. смее да вози на улица. Тротоарот не е за точаци него за пешаци.
Неможе да ги има истите права како и секој друг возач. Замисли што ќе беше ако на една улица каде секоја кола вози со брзина 50 (,па и повеќе), се возеа и точаци. Тогаш истите права ќе направеа секојдневни страдања во сообраќајот. Затоа подобро да се вози точак на тротоар, отколку по улица.
 
Неможе да ги има истите права како и секој друг возач. Замисли што ќе беше ако на една улица каде секоја кола вози со брзина 50 (,па и повеќе), се возеа и точаци. Тогаш истите права ќе направеа секојдневни страдања во сообраќајот. Затоа подобро да се вози точак на тротоар, отколку по улица.
Како и да е, кога точак вози по улица - вози по десната страна на улицата за зголемена безбедност (како што е правилото). Убаво изгледај го целото видео, на делови кај што нема лента за точаци и на моменти кај што (совесни) возачи пробуваат да претекнат. Уствари патеката на ниту еден начин безнедносно не е одделена од улицата, што значи дека велосипедистите се карактеризираат како поголема група (види второто видео подоле). Што значи дека се се сведува на културата на учесинците.

Второво е за поголема група на точаци (правилото дали за поголема или дали за помала група, е исто колку што знам).
 
Па он на точачето нека му се плаши бе, шо има јас да се плашам кога сум поголем.

bike-crash-6072852.gif
Seriously?
Се надевам дека си прецизен со колата и дека ќе лета вака тој со точакот, оти ако го промашиш, подобро не застанувај на следниот семафор на црвено... ;)
 
Па на сликата што си ја поставил во првиот пост.

Член 41
(6) Возачот кој при свртувањето на возилото пресекува велосипедска патека или лента, е должен да ги пропушти велосипедите, велосипедите со помошен мотор, мопедите, трициклите и лесните четирицикли што се движат по велосипедската патека или лента.
Па јасно и гласно дека не е крив возачот.
 
Па другар ти вртел десно, како не му пресекува пат на точакот ако овој продолжува право?
Не е логично и безбедно пред се, за 10-20 метра да престигнуваш некој, кола/точак небитно, кога знаеш дека десно треба да свртиш. Знаејќи ги како возат овие со точак поарно ќе одам со 20 после него до сокакот, отколку после да пазам да не го соберам под кола откога ќе го престигнам.

А вие што сметате дека точакот треба/може/смее да се вози по тротоар кога не е означена патека за него, не знам со кој памет возачка ви дале да поседувате.

Не можам да сфатам... Како тоа му пресекува пат на точакот ако точакот се движи во иста лента со возилото ? Единствена грешка на возачот на автомобилот би била доколку не дал жмигавец дека врти десно.

Пред 3 саати во Дебар Маало (каде што е преголема гужва) вози точак по сред лента, со слушалки во уши и пишува порака, а позди него колона 15 коли, не можат да го престигнат зошто шантра лево десно. На Партизанска пред 1 недела десната лента беше блокирана од 5 автобуси што возеа 10 на саат, зошто пред нив имаше точак што нејќеше да се тргне од 3тата лента.(цела Партизанска има велосипедска патека)
После сите сообраќајки и жртви совеста на возачите е крената, ама не можам да го кажам истото за велосипедите...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom