Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

Член од
7 ноември 2015
Мислења
35
Поени од реакции
6
Па така де, колку и да не се согласувам со исламот, јас сепак го почитувам начинот на кој го интерпретираат куранот и факт е дека куранот не можиш да го интерпретираш без хадиси, суна и коментатори.

Исламот се согласува со тебе и те почитува повеќе: Али Имран 3:64 "Кажи: О следбеници на книгата (следбеници на книгата се евреите и христијаните), дојдете (да се обединиме) кон зборот кој е ист меѓу вас и нас: да не обожаваме друг освен Аллах, да не му припишуваме Нему другар или партнер и да не се сметаме едни со други како богови освен Аллах..."

Мирот да е со вас!
 
Последно уредено:
D

Daedalus

Гостин
Епа замисли, Исламот се согласува со тебе преку Куранскиот ајет Али Имран 3:64 "Кажи: О следбеници на книгата (следбеници на книгата се евреите и христијаните), дојдете (да се обединиме) кон зборот кој е ист меѓу вас и нас: да не обожаваме друг освен Аллах, да не му припишуваме Нему другар или партнер и да не се сметаме едни со други како богови освен Аллах..."
Па практично со ова, Куранот повикува христијаните да се откажат од својата религија и верувањето во Исус како свој личен спасител, син Божји и аспект од Светото Тројство. Како исламот се согласува со него? Како зборот е ист меѓу вас и христијаните кога вие не го сметате Исус за свој личен спасител?
 
Член од
7 ноември 2015
Мислења
35
Поени од реакции
6
Па практично со ова, Куранот повикува христијаните да се откажат од својата религија и верувањето во Исус како свој личен спасител, син Божји и аспект од Светото Тројство. Како исламот се согласува со него? Како зборот е ист меѓу вас и христијаните кога вие не го сметате Исус за свој личен спасител?
Мир вам.

Секако дека зборот меѓу вас и нас е ист, бидејќи сепак христијаните веруваат во Господ. Разликата е во концептот што го имаме за тоа што е и што претставува Господ. Според вашето уверување, во овој случај Аллах би бил Таткото од Светото Тројство во кое и вие верувате, нели? Значи излегува дека нашиот и вашиот збор е ист. Но Исламот не оди против човековата логика, бидејќи Куранот вели дека Аллах е еден. Но христијаните велат чекај, постои Свето тројство. Таткото, Синот и Светиот дух се обединуваат и тие се едно. Самиот збор "тројство" вели дека постојат три лица, три персонажи, три различни замисли, а тие се Таткото, Синот и Светиот Дух. Сега кажи ми како може 1+1+1=1?
 
D

Daedalus

Гостин
Мир вам.

Секако дека зборот меѓу вас и нас е ист, бидејќи сепак христијаните веруваат во Господ. Разликата е во концептот што го имаме за тоа што е и што претставува Господ. Според вашето уверување, во овој случај Аллах би бил Таткото од Светото Тројство во кое и вие верувате, нели? Значи излегува дека нашиот и вашиот збор е ист. Но Исламот не оди против човековата логика, бидејќи Куранот вели дека Аллах е еден. Но христијаните велат чекај, постои Свето тројство. Таткото, Синот и Светиот дух се обединуваат и тие се едно. Самиот збор "тројство" вели дека постојат три лица, три персонажи, три различни замисли, а тие се Таткото, Синот и Светиот Дух. Сега кажи ми како може 1+1+1=1?
Мир и на тебе, пријателе!

Отецот, Синот и Светиот Дух, не се 1+1+1=1. Тие се аспект од Едното исто, олицетворени во различни нивоа, нивото на Кетер, Малкут и Тифарет.
Нивната релација не е адитивна, како што твојата овоземна исламистичка логика функционира, нивната релација е пирамидална, ствари кои на обичниот верник не му се јасни. Едната пирамида има три страни, а дрвото на животот 10. Староеонските толкувања се лаги, лаги со кои Шејтанот пробува да го разнебити спектарот на хармонија и компактност во стехиометрискиот однос на духовните маси од трите свети елементи.
 
Член од
7 ноември 2015
Мислења
35
Поени од реакции
6
Мир и на тебе, пријателе!

Отецот, Синот и Светиот Дух, не се 1+1+1=1. Тие се аспект од Едното исто, олицетворени во различни нивоа, нивото на Кетер, Малкут и Тифарет.
Нивната релација не е адитивна, како што твојата овоземна исламистичка логика функционира, нивната релација е пирамидална, ствари кои на обичниот верник не му се јасни. Едната пирамида има три страни, а дрвото на животот 10. Староеонските толкувања се лаги, лаги со кои Шејтанот пробува да го разнебити спектарот на хармонија и компактност во стехиометрискиот однос на духовните маси од трите свети елементи.
Мир вам.

Мило ми е што дебатирам со начитан човек. На таков начин може разговорот да биде продуктивен. :)
Би сакал да те прашам, дали мислиш дека верата е така замислена, за да на обичниот верник нештата да му бидат нејасни? Која е смислата на пророците што проповедале Божји зборови? За да луѓето излезат од нивната темнина, да ги сфатат нештата и да бидат способни да го разликуваат доброто од лошото, нели? Господ објавува со цел човекот да го сфати него и се што се објавува од него. Зошто Господ би објавувал нешта што се несфатливи за човекот?
 
D

Daedalus

Гостин
Мир вам.

Мило ми е што дебатирам со начитан човек. На таков начин може разговорот да биде продуктивен. :)
Би сакал да те прашам, дали мислиш дека верата е така замислена, за да на обичниот верник нештата да му бидат нејасни? Која е смислата на пророците што проповедале Божји зборови? За да луѓето излезат од нивната темнина, да ги сфатат нештата и да бидат способни да го разликуваат доброто од лошото, нели? Господ објавува со цел човекот да го сфати него и се што се објавува од него. Зошто Господ би објавувал нешта што се несфатливи за човекот?
Мир вам.

Е зошто пријателе? Поради истата причина заради која Бог не го спречува Шејтанот со својата семоќност иако ја знае иднината, знаел дека Шејтанот ќе направи неарни работи уште моментот кога го создал и знае кој од нас, што ќе направи. Ако Господ ја знае иднината пријателе, и знае што јас и ти ќе пишеме, направиме и дали јас утре ќе се разнесам во школо со невини деца, како јас и ти имаме слободна волја да одбереме помеѓу доброто и злото? Уште кога го создал светот, тој знаел што ќе направиме. Ние не одлучуваме ништо, ние сме процеси кои се одвиваат во неговиот Ум.

Зошто Бог не ја спречи бедата, болештијата и тагата во овој свет? Зошто го прави сево ова? Навистина пријателе, има вистина во твоите зборови, многу работи се нелогични кога станува збор за Бог и неговите одлуки.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Мир вам.

Мило ми е што дебатирам со начитан човек. На таков начин може разговорот да биде продуктивен. :)
Би сакал да те прашам, дали мислиш дека верата е така замислена, за да на обичниот верник нештата да му бидат нејасни? Која е смислата на пророците што проповедале Божји зборови? За да луѓето излезат од нивната темнина, да ги сфатат нештата и да бидат способни да го разликуваат доброто од лошото, нели? Господ објавува со цел човекот да го сфати него и се што се објавува од него. Зошто Господ би објавувал нешта што се несфатливи за човекот?
Верата не е Знаење, не е ниту Разбирање, да веруваш значи да прифатиш одредено сведоштво, тврдење или концепт. Не да го осознаеш, не да го разбереш, туку да решиш да веруваш дека е точно. Тоа не е начин на кој се доаѓа до вистината, посебно ако таа вера го отфрла скептицизмот, сомнежот, критиката, се служи со заплашување и казнување. Вистината нема потреба од цензура и заплашувања, таа е самоевидентна.

Велиш дека за да била една вера прифатлива, морала да биде разбирлива за сите...Да го оставиме настрана за момент фактот што овој твој заклучок не се темели на ниту еден валиден аргумент, туку е твое лично убедување. Еве ќе појдеме од таа претпоставка дека "верата треба да биде разбирлива за сите", како ќе го објасниш следниов стих од куранот:

Сура 16:
93. Аллах да сакаше, сигурно, ќе ве направеше една заедница, но Аллах скршнува во заблуда кого сака и упатува кого сака. Да, вие ќе бидете прашани за она што го работевте!

Е сега! Ако Алах по своја волја ги скршнува во заблуда оние што се во заблуда, која е поентата потоа да им суди и да ги казнува?! Нели тој ги скршнал затоа што така сакал?[DOUBLEPOST=1447234648][/DOUBLEPOST]
Мир и на тебе, пријателе!

Отецот, Синот и Светиот Дух, не се 1+1+1=1. Тие се аспект од Едното исто, олицетворени во различни нивоа, нивото на Кетер, Малкут и Тифарет.
Нивната релација не е адитивна, како што твојата овоземна исламистичка логика функционира, нивната релација е пирамидална, ствари кои на обичниот верник не му се јасни. Едната пирамида има три страни, а дрвото на животот 10. Староеонските толкувања се лаги, лаги со кои Шејтанот пробува да го разнебити спектарот на хармонија и компактност во стехиометрискиот однос на духовните маси од трите свети елементи.
Само да те поправам во врска со болдираниот дел. Концептот за тројство од кабалистички аспект, би бил еквивалент на архетипскиот свет - Ацилут, дефиниран од кетер, хокма и бина. Под нив се наоѓа "бездната" и трите останати архетипски светови - Бриа, Јетцира и Ашија. Тифарет се наоѓа во Јетцира а малкут во Ашија или материјалниот - манифестиран свет.
 
Последно уредено:
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.202
Мир вам.

Секако дека зборот меѓу вас и нас е ист, бидејќи сепак христијаните веруваат во Господ. Разликата е во концептот што го имаме за тоа што е и што претставува Господ. Според вашето уверување, во овој случај Аллах би бил Таткото од Светото Тројство во кое и вие верувате, нели? Значи излегува дека нашиот и вашиот збор е ист. Но Исламот не оди против човековата логика, бидејќи Куранот вели дека Аллах е еден. Но христијаните велат чекај, постои Свето тројство. Таткото, Синот и Светиот дух се обединуваат и тие се едно. Самиот збор "тројство" вели дека постојат три лица, три персонажи, три различни замисли, а тие се Таткото, Синот и Светиот Дух. Сега кажи ми како може 1+1+1=1?
Како исламот логично го објаснува создавањето на светот/човекот?
Како ти логично ја објаснуваш безкрајноста/ограниченоста на просторот, како логично ја објаснуваш безпочетноста/почетноста на времето?
Како може водата да е едно а да се пројавува во три форми?
Во однос на светата троица има тема
Света Троица.
Ви давам мир - Мојот сопствен мир ви го давам. Мирот што Јас ви го давам не е како мирот што го дава светот. Затоа, не вознемирувајте се и не плашете се!(Јоан 14-27).
П.С забележав дека во истата глава има сведоштво за Светата Троица(Јоан 14):)
П.П.С 1 = 1 x 1 x 1;:misticen:
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.398
Поени од реакции
9.005
Мир вам.

Секако дека зборот меѓу вас и нас е ист, бидејќи сепак христијаните веруваат во Господ. Разликата е во концептот што го имаме за тоа што е и што претставува Господ. Според вашето уверување, во овој случај Аллах би бил Таткото од Светото Тројство во кое и вие верувате, нели?
Не.

Arabicالله (allāh), contraction of اَل (al) + إِلَه (ʾilah, “ilāh”); cognate with the Aramaic אלה (aláh) and אלהא (aláhâ), and Hebrew אֵל (él), אֱלוֹהַּ \ אֱלֹהַּ (elóah) and אֱלוֹהִים \ אֱלֹהִים (elohím); ultimately from Proto-Semitic*ʾil-.

Allah < Arabic الله ‎(allāh, “Allah”) < -ال ‎(al-, “the”) + إِله ‎(’ilāh, “god”)

Арапскиот збор аллах, слеано од ал и илах; истозначно е со арамејските зборови алах иалаха, и хебрејските ел, елоах и елохим; доаѓа од протосемитското 'ил-.

'Ил на протосемитски значи божество, бог.

Аллах е општо име за бог или божество, додека יהוה е сопствено име, односно антропоним на Богот на Израел. Вокализацијата на יהוה дава יְהֹוָה.

Излез 3:15

И пак му рече Бог на Мојсеја: “Вака кажи им на синовите Израилеви: Господ Бог на татковците наши, Бог Авраамов, Бог Исаков и Бог Јаковов ме испрати кај вас. Ете тоа е името Мое вечно, и тоа е споменот за Мене од колено на колено.’

Shemot 3:15

וַיֹּאמֶר עוֹד אֱלֹהִים אֶל משֶׁה כֹּה תֹאמַר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל יְהֹוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתֵיכֶם אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אֱלֹהֵי יִצְחָק וֵאלֹהֵי יַעֲקֹב שְׁלָחַנִי אֲלֵיכֶם זֶה שְּׁמִי לְעֹלָם וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר:

יְהֹוָה - Јехова, Господ, Бог

http://www.morfix.co.il/en/יְהֹוָה

אֱלֹהֵי - Бог, бог; божествен; чудесен, совршен, најголем

http://www.morfix.co.il/en/אֱלֹהֵי


Значи излегува дека нашиот и вашиот збор е ист. Но Исламот не оди против човековата логика, бидејќи Куранот вели дека Аллах е еден. Но христијаните велат чекај, постои Свето тројство. Таткото, Синот и Светиот дух се обединуваат и тие се едно. Самиот збор "тројство" вели дека постојат три лица, три персонажи, три различни замисли, а тие се Таткото, Синот и Светиот Дух. Сега кажи ми како може 1+1+1=1?
Ти сакаш да Го разбереш Господ, а притоа Го претставуваш со најпроста аритметичка равенка што си ја учел во прво одделение?

Ќе се обидам да ти појаснам.

Овде го имаш хемискиот елемент јаглерод:





Овде ги имаш алотропските модификации на јаглеродот:



На горната слика дали гледаш 7 јаглероди или гледаш ЕДЕН јаглерод?

Дијамантот е јаглерод.
Графитот е јаглерод.
Фулеренот е јаглерод.
Аморфниот јаглерод е јаглерод.
Јаглеродноте наноцевче е јаглерод.
Графенот е јаглерод.
Графдијнот е јаглерод.


Ниту дијамантот е графит или фулерен или било која друга алотропска модификација на јаглерод, но самиот тој е јаглерод.
Ниту графитот е дијамант или графен или било која друга алотропска модификација на јаглерод, но самиот тој е јаглерод.
Истото важи и за останатите алотропски модификации на јаглерод.

1 дијамант =1С
1 графит =1С
1 фулерен =1С
1 аморфен јаглерод =1С
1 јаглеродно наноцевче =1С
1 графен =1С
1 графдијн =1С

1 дијамант + 1 графит + 1 фулерен + 1 аморфен јаглерод + 1 јаглеродно наноцевче + 1 графен + 1 графдијн = 1С
Сега јасно ли ти е како Отецот, Синот и Светиот Дух не се три Бога, туку ЕДЕН Бог?
 
Последно уредено:

SuBZerO

Бигус Дикус
Член од
26 јануари 2007
Мислења
3.862
Поени од реакции
4.811
@121314 :vozbud: Druze so pecurki krkas ziti se? Kako mu objasna za "svetoto trojstvo" (3 u 1 )....nema da mu tekne uste ednas da prasa...on tebe matematicka hemija!
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
Не.

Arabicالله (allāh), contraction of اَل (al) + إِلَه (ʾilah, “ilāh”); cognate with the Aramaic אלה (aláh) and אלהא (aláhâ), and Hebrew אֵל (él), אֱלוֹהַּ \ אֱלֹהַּ (elóah) and אֱלוֹהִים \ אֱלֹהִים (elohím); ultimately from Proto-Semitic*ʾil-.

Allah < Arabic الله ‎(allāh, “Allah”) < -ال ‎(al-, “the”) + إِله ‎(’ilāh, “god”)

Арапскиот збор аллах, слеано од ал и илах; истозначно е со арамејските зборови алах иалаха, и хебрејските ел, елоах и елохим; доаѓа од протосемитското 'ил-.

'Ил на протосемитски значи божество, бог.

Аллах е општо име за бог или божество, додека יהוה е сопствено име, односно антропоним на Богот на Израел. Вокализацијата на יהוה дава יְהֹוָה.

Излез 3:15

И пак му рече Бог на Мојсеја: “Вака кажи им на синовите Израилеви: Господ Бог на татковците наши, Бог Авраамов, Бог Исаков и Бог Јаковов ме испрати кај вас. Ете тоа е името Мое вечно, и тоа е споменот за Мене од колено на колено.’

Shemot 3:15

וַיֹּאמֶר עוֹד אֱלֹהִים אֶל משֶׁה כֹּה תֹאמַר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל יְהֹוָה אֱלֹהֵי אֲבֹתֵיכֶם אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אֱלֹהֵי יִצְחָק וֵאלֹהֵי יַעֲקֹב שְׁלָחַנִי אֲלֵיכֶם זֶה שְּׁמִי לְעֹלָם וְזֶה זִכְרִי לְדֹר דֹּר:

יְהֹוָה - Јехова, Господ, Бог

http://www.morfix.co.il/en/יְהֹוָה

אֱלֹהֵי - Бог, бог; божествен; чудесен, совршен, најголем

http://www.morfix.co.il/en/אֱלֹהֵי




Ти сакаш да Го разбереш Господ, а притоа Го претставуваш со најпроста аритметичка равенка што си ја учел во прво одделение?

Ќе се обидам да ти појаснам.

Овде го имаш хемискиот елемент јаглерод:





Овде ги имаш алотропските модификации на јаглеродот:



На горната слика дали гледаш 7 јаглероди или гледаш ЕДЕН јаглерод?

Дијамантот е јаглерод.
Графитот е јаглерод.
Фулеренот е јаглерод.
Аморфниот јаглерод е јаглерод.
Јаглеродноте наноцевче е јаглерод.
Графенот е јаглерод.
Графдијнот е јаглерод.


Ниту дијамантот е графит или фулерен или било која друга алотропска модификација на јаглерод, но самиот тој е јаглерод.
Ниту графитот е дијамант или графен или било која друга алотропска модификација на јаглерод, но самиот тој е јаглерод.
Истото важи и за останатите алотропски модификации на јаглерод.

1 дијамант =1С
1 графит =1С
1 фулерен =1С
1 аморфен јаглерод =1С
1 јаглеродно наноцевче =1С
1 графен =1С
1 графдијн =1С

1 дијамант + 1 графит + 1 фулерен + 1 аморфен јаглерод + 1 јаглеродно наноцевче + 1 графен + 1 графдијн = 1С
Сега јасно ли ти е како Отецот, Синот и Светиот Дух не се три Бога, туку ЕДЕН Бог?
Нека е така како што зборуваш,но останува една голема енигма.Ако Јахве кој му се јавил на Мојсеј и на другите пророци е истиот Бог на Светото Тројство кој е прикажан во Христијанството,тогаш тој концепт би требало да им биде познат на Евреите пред Христа и потоа.Зар би требало да дојдат Грците и Римјаните и да ги учат Евреите за Светото Тројство.Познато е дека науката за Светото Тројство е внесена однадвор во Христијанството,односно одомаќинета,а не излегла од Израел.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Нека е така како што зборуваш,но останува една голема енигма.Ако Јахве кој му се јавил на Мојсеј и на другите пророци е истиот Бог на Светото Тројство кој е прикажан во Христијанството,тогаш тој концепт би требало да им биде познат на Евреите пред Христа и потоа.Зар би требало да дојдат Грците и Римјаните и да ги учат Евреите за Светото Тројство.Познато е дека науката за Светото Тројство е внесена однадвор во Христијанството,односно одомаќинета,а не излегла од Израел.
„Јахве„ е име кое на Бога Му се припишува во старозаветните времиња: новозаветната Црква не го користи тоа име, исто како што не го користи изразот „свето тројство„ кое сам по себе не објаснува ништо посебно, туку го користи изразот „Света Троица„, кој ја објаснува личносната неразделност, единстово и неслиеност од ликовите Божји: Отец и Син и Свет Дух.

Еврејското поимање за Бога е дека Он Е Еден, како една личност: Авраам така Му се обрати на Бога, т.е. на тројцата ангели. Бог се крие во Стариот Завет и не се објавува троично, за разлика од Новиот, кога Он, на пример. на крштевањето Исусово, се објаува во својата Троединост: Отецот преку гласот од небото, Синот преку Богочовекот Христос и Духот Свет преку гулабот, како симбол на помирување. Према томе, рисјаните не ги учат евреите на Божјата Троичност, оти тие (евреите, нели..) тврдоглаво си тераат по свое, криејќи се зад Стариот Завет. Патем кажано, првите рисјани беа токму евреи, а првата Црква е ерусалимската.

Троичноста Божја не е од никаде „внесена„ туку сам Бог ни се објави во Неговата троичност.
 
Член од
3 јуни 2013
Мислења
1.944
Поени од реакции
1.192
„Јахве„ е име кое на Бога Му се припишува во старозаветните времиња: новозаветната Црква не го користи тоа име, исто како што не го користи изразот „свето тројство„ кое сам по себе не објаснува ништо посебно, туку го користи изразот „Света Троица„, кој ја објаснува личносната неразделност, единстово и неслиеност од ликовите Божји: Отец и Син и Свет Дух.

Еврејското поимање за Бога е дека Он Е Еден, како една личност: Авраам така Му се обрати на Бога, т.е. на тројцата ангели. Бог се крие во Стариот Завет и не се објавува троично, за разлика од Новиот, кога Он, на пример. на крштевањето Исусово, се објаува во својата Троединост: Отецот преку гласот од небото, Синот преку Богочовекот Христос и Духот Свет преку гулабот, како симбол на помирување. Према томе, рисјаните не ги учат евреите на Божјата Троичност, оти тие (евреите, нели..) тврдоглаво си тераат по свое, криејќи се зад Стариот Завет. Патем кажано, првите рисјани беа токму евреи, а првата Црква е ерусалимската.

Троичноста Божја не е од никаде „внесена„ туку сам Бог ни се објави во Неговата троичност.
Добро,но која е смислата Бог цело време да ја крие својата Троичност од патријарсите и пророците,за да им се објави на апостолите?Зар Бог не знаел дека тоа ќе предизвика проблем?Тоа е исто како јас да ти се опишам дека сум смеѓ,со сини очи,висок 165 см,дебел со брада.А кога ќе се сретнеме и ме видиш дека сум некој црн,слаб,висок како некој кошаркар од НБА,зар нема да се посомневаш дали сум истиот што сум се опишал,зар не би ме сметал за друга особа.
 
Член од
7 ноември 2015
Мислења
35
Поени од реакции
6
Мир вам.

Најискрено би сакал на сите да ви одговорам, но тогаш ќе треба посебен форум да отворам за таа цел. Затоа ќе се потрудам да одговорам кратко на позначајните работи кои беа спомнати, иншаАллах.

Ако Господ ја знае иднината пријателе, и знае што јас и ти ќе пишеме, направиме и дали јас утре ќе се разнесам во школо со невини деца, како јас и ти имаме слободна волја да одбереме помеѓу доброто и злото? Уште кога го создал светот, тој знаел што ќе направиме. Ние не одлучуваме ништо, ние сме процеси кои се одвиваат во неговиот Ум.
Оваа е многу широка тема за да се објасни тука, затоа за таа цел погледни го следното видео (на англиски). Ако има потреба да се преведе на македонски видеото, ќе се потрудам истото да го сторам иншаАллах.

Еве ќе појдеме од таа претпоставка дека "верата треба да биде разбирлива за сите", како ќе го објасниш следниов стих од куранот:

Сура 16:93. Аллах да сакаше, сигурно, ќе ве направеше една заедница, но Аллах скршнува во заблуда кого сака и упатува кого сака. Да, вие ќе бидете прашани за она што го работевте!

Е сега! Ако Алах по своја волја ги скршнува во заблуда оние што се во заблуда, која е поентата потоа да им суди и да ги казнува?! Нели тој ги скршнал затоа што така сакал?
Многу е лесно да се разбере наведениот стих. Тоа значи дека Господ е Семоќен, и дека Он е во состојба да направи што сака и како сака. Состојбата во која се наоѓаме на денешно време е така бидејќи Аллах сакал така. Затоа на муслиманите им е јасно за се што се случува во овој свет. Како што стои во цитираниот стих, да сакаше Аллах сите би биле муслимани (една заедница) но не сме, бидејќи тоа е Божјата волја. Инаку каде би бил тестот кога сите ние би биле муслимани, склопни еден со друг без никаква разлика? Аллаху Екбер, би рекле ние муслиманите читајќи го наведениот стих, што во превод значи Господ е голем. А за поентата на казнување погледни го и ти видеото погоре за слободната волја и за смислата на казнувањето во овој случај.

Како исламот логично го објаснува создавањето на светот/човекот?
Како ти логично ја објаснуваш безкрајноста/ограниченоста на просторот, како логично ја објаснуваш безпочетноста/почетноста на времето?
Создавање на светот:
Ал-А'раф 7:54 "Господарот ваш е Аллах, кој небесите и Земјата ги формираше за 6 дена (не денови во смисла на овоземски денови, туку 6 временски периоди) ... и сонцето, и месечината, и ѕвездите се потчинети на Неговата волја ..."
Ал-Анбија 21:30 "Зар незнаат (не гледат, не сфаќаат) неверниците дека небесите и земјата биле едно (еден ентитет), па Ние ги одвоивме и дека од водата го створивме секое живо суштество? Зар нема (тогаш тие) да поверуваат?"
Фуссилет 41:10 "И Он неподвижни планини постави во земјата, ги благослови и ги одреди нивните производи за жителите (со други зборови, создаде услови за живот) за 4 еднакви денови (временски периоди) - ова е објаснување за тие што прашуваат (за неговото формирање)"
Ел-Мулк 67:3 "(Аллах е тој) што ги створи седумте небеси еден над друг - ти (о Мухамед), во творбата на Милостивиот не гледаш никаква грешка (инконзистенција). Па погледни пак: дали гледаш некаков недостаток?"
и други ајети кои моментално не ми текнуваат.

Просторот:
Аз-Заријат 51:47 "И небото со нашата моќ го создавме. Навистина, ние сме негов проширувач."

Создавање на човекот:

Погледни:
Ал-Му'минун 23:12-14,
Гафир 40:67,
Ан-Нахл 16:4,
Јасин 36:77,
Ал-Инсан 76:2,
Абесе 80:19,
бидејќи неможам да ги цитирам моментално, ми се спие и губам концентрација, па не сакам да направам некаква грешка.


Истотака, земањето пример на еден елемент од Периодичниот систем за објаснување на Светото Тројство, притоа правење математички збир на видовите на јаглерод (дијамантот, графитот и сл.) и споредба на тој резултат со концепцијата на единство на Светото Тројство е, морам да признам, најапсурдно нешто што сум прочитал некогаш за ова прашање.

Мирот да е со вас.
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Многу е лесно да се разбере наведениот стих. Тоа значи дека Господ е Семоќен, и дека Он е во состојба да направи што сака и како сака. Состојбата во која се наоѓаме на денешно време е така бидејќи Аллах така сака. Затоа на муслиманите им е јасно за тоа што се случува во овој свет. Како што стои во цитираниот стих, да сакаше Аллах сите муслимани би биле (една заедница), но не сме, бидејќи тоа е Божјата волја. Инаку каде би бил тестот кога сите би биле ние муслимани, склопни еден со друг без никаква разлика? Аллаху Екбер, би рекле ние муслиманите читајќи го наведениот стих, што во превод значи Господ е голем. А за поентата на казнување погледни го и ти видеото погоре за слободната волја и за смислата на казнувањето во овој случај.
Тоа што го кажуваш нема никаква логика ниту смисла. Ако алах е семоќен и сезнаен, која е потребата да прави тест за да види било што? Нели е сезнаен? Втора работа, ако се што постои произлегува од него, тогаш која е смислата да се поставува во улога на судија? Судењето е акт со кој нештата се делат на соодветни и несоодветни, на погрешни и исправни, на добри и зли...итн, итн. Но ако се произлегува од него, тогаш и тоа што ќе го прогласи за непотребно, штетно, погрешно исто така ќе произлегува од него! Со тоа, тој самиот би се демантирал дека е совршен, бидејќи самиот би ги посочил нешта, ситуации и особини како непотребни, погрешни, штетни! Казнувајќи ја креацијата би се демантирал дека е совршен, индиректно би признал дека направил превид - пропуст во својата креација.
И за крај за слободната волја. Тврдењето дека злото постои поради слободната волја, е фалично од проста причина што таа сама по себе не ги одредува исходите. Тоа најсликовито може да се види со следниов пример:
Ако нормален возрасен човек се најде во ситуација да злостави дете, без никој да го дознае, тој нема да го стори тоа. Но ако во таа ситуација се најде педофил, тогаш детето ќе биде злоставено. И двајцата се во иста ситуација, и двајцата имаат слободна волја, но само педофилот го злоставува детето. Од овде јасно се гледа дека причината за делото не е слободната волја, туку особината на човекот. Ако вашата замисла за Бог е дека тој е судија, а во исто време е и креатор што ги создава или допушта особините кои се причина за постапките на луѓето, тогаш таа ваша замисла е контрадикторна и премногу човечка за да биде вистина.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom