Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

Член од
7 мај 2013
Мислења
1.580
Поени од реакции
385
Павле од Тарсус го брани Исламот.
Ко би реко чуда да се десе.... :D :D
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.398
Поени од реакции
9.005
Суфиите не биле авторитет во исламот?! А кој одлучува кој е авторитет во исламот? Вие? Од каде ти е заклучокот дека суфиите не го користат куранот? Сакате да се правите авторитети за религии каде не се пронаоѓате, а кукате кога некој што не е христијанин ви ја побива или критикува вашата. Двојни стандарди коллку сакаш. Вашата религија јасно ви порачува - постапувај со другите како што сакаш другите да постапуваат со тебе! Ако во една религија, за авторитет ја прогласувате најагресивната, најфанатичната верзија, тогаш и за религијата во која верувате го правите истото, самите си ја ставате јамката околу вратот.
Исламските учењаци за суфизмот и суфиите

http://www.dzemat-sabah.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2914:-islamski-uenjaci-o-sufizmu-i-sufijama-derviima&catid=36:football&Itemid=58
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949

Павле_Од_Тарсус

Апологет
Член од
23 септември 2015
Мислења
57
Поени од реакции
21
Павле од Тарсус го брани Исламот.
Ко би реко чуда да се десе.... :D :D
Па така де, колку и да не се согласувам со исламот, јас сепак го почитувам начинот на кој го интерпретираат куранот и факт е дека куранот не можиш да го интерпретираш без хадиси, суна и коментатори.
Сега имаш методи за интерпретација и за разбирање на религиски текст и сега некој иди на кој некој друг му кажал, дека сѐ можеш да си нтерпретираш како што сакаш и тоа го прифаќа.
1.Имаш буквална интерпретација, каде што е очигледно дека текстот има буквална смисла.
2. Имаш целокупен контекст, каде што се гледаат и околките стихови и се открива што сакал авторот да каже.
3. Имаш и историски контекст, во кој може да се виде како го интерпретирале текстот првите членови на таа заедница, религија, организација итн.
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.719
Мал алегоричен расказ за религиозното лудило.;)

 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.202
Da vi se plukna vo mediumite lazni:):):):):):):)

Saudijski muftija: Fetva da muškarac može pojesti ženu je laž
nov 1, 2015



Vrhovni muftija Saudijske Arabije šejh Abdulaziz bin Abdullah negirao je da je izdao fetvu po kojoj je dozvoljeno mužu da pojede svoju ženu u slučaju ekstremne gladi, nakon što se navodno izdavanje fetve proširilo društvenim medijima i brojnim novinama.

Ono što nam je pripisano nije tačno. To je ništa drugo nego laž… Prošireno je kako bi se iskrivila slika o islamu koji je uzdigao i počastio ljudska bića bez izuzetka, bez obzira da li se radi o muškarcima ili ženama, prenosi saudijska novinska agencija riječi muftije.

Šejh je rekao da muslimani moraju ostati ujedinjeni protiv zajedničkog neprijatelja i ignorisati pokušaje usmjerene na podrivanje njihove predanosti da zaštite sebe, kao i svoje zemlje.

Fetva, koja je pripisana muftiji, dozvoljava izgladnjelom mužu da pojede svoju ženu i to je “dokaz žrtvovanja žene i njene poslušnosti mužu i njene želje da dvoje postane jedno” proširila se društvenim medijima.

Pored toga što se ova fetva proširila društvenim mrežama ona je također našla mjesto i u brojnim medijima, kako na arapskom tako i na engleskom jeziku.

“Vrhovni saudijski muftija navodno je izdao fetvu koja dozvoljava mužu da pojede ženu”, bio je naslov izraelskog Jerusalem Posta, koji je kao svoj izvor naveo londonski El-Kuds el-Arabi. Međutim, El-Kuds el-Arabi navodi da je osnovu za svoju priču pronašao na Twitteru koju je kasnije promijenio nakon demanta iz Saudijske Arabije.

Sama ideja krenula je od satiričnog posta marokanskog blogera Israfila el-Magribija, koji je objavljen 29. marta prema CNN – u na arapskom jeziku i od kojeg je krenula potvora na vrhovnog muftiju Saudijske Arabije, a samim tim i na islam, navodi saudijska novinska agencija

http://www.fokus.ba/129058/vijesti/globus/saudijski-muftija-fetva-da-muskarac-moze-pojesti-zenu-je-laz/
Не беше ли лепотанов истиот тој што забрани на жените да гледаат фудбал,што рече Мики Маус треба да биде убиен,девојчиња под 15 години може да се мажат, или и тоа е непријателска пропаганда.
 
Член од
9 април 2013
Мислења
270
Поени од реакции
51
Не беше ли лепотанов истиот тој што забрани на жените да гледаат фудбал,што рече Мики Маус треба да биде убиен,девојчиња под 15 години може да се мажат, или и тоа е непријателска пропаганда.
neznam ne sum zapoznaen ednostavno ti ukazav deka gorenavdeniot tekst e laga , vo mediumite 90 % e laga,, zamisli portalot http://tocka.com.mk/(http://tocka.com.mk/1/174612/masakr...l-vo-uciliste-na-cas-i-pocnal-da-napagja-deca )vo vrska so dvenedlniot masakar sto se sluci vo Svedska bese obvninet azilant koj se maskiral i ubil deca vo uciliste, a vsunost napagacot e Anton Lundin Peterrson, sto e spored tebe terorist ili psihicki nastroena licnost, , a ako bese musliman kako bi glasela nastrovnata strana islamski terorist ili psihicka nastroena licnost:)(Za evropske medije Lundin nije terorista, iako je mačem iskasapio muslimansku djecu)
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.719
Го брани радикализмот во исламот а не исламот, има разлика.
А има и нерадикален ислам??!
Не беше ли лепотанов истиот тој што забрани на жените да гледаат фудбал,што рече Мики Маус треба да биде убиен,девојчиња под 15 години може да се мажат, или и тоа е непријателска пропаганда.
Ова е тој со Покемон.
Шо можеш да очекуваш од ваков "красавец"..)))

saudi-mufti-Sheikh-Abdul-Aziz-Bin-Abdullah-Al-Sheikh.jpg
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.398
Поени од реакции
9.005
neznam ne sum zapoznaen ednostavno ti ukazav deka gorenavdeniot tekst e laga , vo mediumite 90 % e laga,, zamisli portalot http://tocka.com.mk/(http://tocka.com.mk/1/174612/masakr...l-vo-uciliste-na-cas-i-pocnal-da-napagja-deca )vo vrska so dvenedlniot masakar sto se sluci vo Svedska bese obvninet azilant koj se maskiral i ubil deca vo uciliste, a vsunost napagacot e Anton Lundin Peterrson, sto e spored tebe terorist ili psihicki nastroena licnost, , a ako bese musliman kako bi glasela nastrovnata strana islamski terorist ili psihicka nastroena licnost:)(Za evropske medije Lundin nije terorista, iako je mačem iskasapio muslimansku djecu)
А. L. Petterrson после нападот ПОЧИНА во болница од раните кои ги здоби од полицијата. За своето недело доби заслужена казна.

Кажи ми, според тебе дали овие на долниве слики се терористи или психички растроени личности и КОГА и ДАЛИ ќе бидат казнети за нивните недела? Или можеби очекуваат награда на Ахиретот!?


http://daily.bhaskar.com/article/WO...h-for-using-facebook-account-4521918-NOR.html



http://bulletinoftheoppressionofwomen.com/2012/10/29/somali-woman-stoned-to-death-under-sharia-law/


Oх, заборавив дека нема да бидат уапссени, ниту осудени, туку ќе бидат пофалени и одликувани за своето недело, бидејќи се покажале како големи верници и примерни граѓани:



http://wikiislam.net/wiki/Qur'an,_Hadith_and_Scholars:Stoning
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
А има и нерадикален ислам??!
Секоја религија има мистични аспекти каде светите книги се само алегорија за метафизичка интерпретација. Кај исламот таков случај е суфизмот.
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.719
Секоја религија има мистични аспекти каде светите книги се само алегорија за метафизичка интерпретација. Кај исламот таков случај е суфизмот.
Неможе човек кој го оправдува практицирањето на шаријатот како "божји закон" да не биде наречен нерадикален, или тој што ја инкорпорира нерационалноста на суната во својата животна филозофија да не биде наречен неразумен. Макар се нарекувал тој и суфист и макар да е неговото практицирање на религијата збогатено со шаманистичките ритуали и приод карактеристичен за тотемистичките претстави на старите турските народи.

А ти можеби зборуваш за новите западњачки изуми на севозможни спиритуални трендови кадешто суфизмот се учи само како спиритуална практика, без да поврзува со основните фундаментални учења на религијата ислам коишто и тоа како се почитуваат од страна на традиционалните суфисти..
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Неможе човек кој го оправдува практицирањето на шаријатот како "божји закон" да не биде наречен нерадикален, или тој што ја инкорпорира нерационалноста на суната во својата животна филозофија да не биде наречен неразумен. Макар се нарекувал тој и суфист и макар да е неговото практицирање на религијата збогатено со шаманистичките ритуали и приод карактеристичен за тотемистичките претстави на старите турските народи.

А ти можеби зборуваш за новите западњачки изуми на севозможни спиритуални трендови кадешто суфизмот се учи само како спиритуална практика, без да поврзува со основните фундаментални учења на религијата ислам коишто и тоа како се почитуваат од страна на традиционалните суфисти..
Има голем број на примери низ историјата каде суфи мистици биле казнувани, убивани, мачени и прогонувани од страна на шеријатски владетели. Мистичната интерпретација на една света книга е симболична, метафорична претстава на метафизичките аспекти на реалноста, а не буквална. Низ историјата, за да преживеат и опстанат, мистиците морале да си ги шифрираат своите учења, да ја премолчат критиката кон суровоста и тоталитаризмот и слично, но борбата кон незнаењето, суеверието и репресијата никогаш не запреле, ниту ќе запрат, се додека постои човечката цивилизација.
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.719
Малку да се оттргнеме од личното чувство за морална супериорност и да внесеме наука и објективност во дискусијата. ;) Краток опис од една научна студија.

Негативна поврзаност меѓу религиозноста и несебичноста кај децата низ целиот свет

Prosocial behaviors are ubiquitous across societies. They emerge early in ontogeny [1] and are shaped by interactions between genes and culture [2, 3]. Over the course of middle childhood, sharing approaches equality in distribution [4]. Since 5.8 billion humans, representing 84% of the worldwide population, identify as religious [5], religion is arguably one prevalent facet of culture that influences the development and expression of prosociality. While it is generally accepted that religion contours people’s moral judgments and prosocial behavior, the relation between religiosity and morality is a contentious one. Here, we assessed altruism and third-party evaluation of scenarios depicting interpersonal harm in 1,170 children aged between 5 and 12 years in six countries (Canada, China, Jordan, Turkey, USA, and South Africa), the religiousness of their household, and parent-reported child empathy and sensitivity to justice. Across all countries, parents in religious households reported that their children expressed more empathy and sensitivity for justice in everyday life than non-religious parents. However, religiousness was inversely predictive of children’s altruism and positively correlated with their punitive tendencies. Together these results reveal the similarity across countries in how religion negatively influences children’s altruism, challenging the view that religiosity facilitates prosocial behavior.

Значи децата од религиозните семејства се посебични и поагресивни (се разбира шампиони се "лавчињата на исламот"), но нивните родители се апсолутно поуверени и убедени дека нивните деца имаа развиено чувство за праведност за разлика од атеистите.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom