Какво е образованието во Македонија?

  • Креатор на темата Креатор на темата @cool@
  • Време на започнување Време на започнување
Загрижен родител: Зошто Костадинова крие за обидот за киднапирање на моето дете?

http://libertas.mk/видео-загрижен-родител-зошто-костади/#

валканата предизборна пропаганда се засилува ... најнапред фантомски труења на ученици, по рецептот на познатите труењата на ученици од албанска националност, потоа фантомски обид на киднапирање, ( родителот не пријавил во полиција ) а наводно настанот се случил на улицата пред училиштето... детето имало модрици, ама никој не видел број на колата и опис на криминалците, а сите ученици имаат мобилни, можел некој и да ја слика таа кола на киднаперите...
.
За случајот со децата директорката нешто кажува
https://www.youtube.com/watch?v=1sMcJbL7Xck
од 2:55 -откако тоа се увиде; и -пријавите во полиција се евидентирани.
Што значи не било лага, предизборен маркетинг...Исхраната, труењето и односот се плус проблем
А зошто е се тоа потребно, еве ако не им се допаѓа директорката на родителите, не само тука туку секаде, нека се воведе механизам на тајно гласање за доверба на директорот од страна на сите родители од училиштата, не е потребно разни тавтабити да прават предизборен маркетинг...
Без книшка па уште директор. Затоа стално збориме за целосна и контрапродуктивна партизација во сите буџетски установи
 
За случајот со децата директорката нешто кажува
https://www.youtube.com/watch?v=1sMcJbL7Xck
од 2:55 -откако тоа се увиде; и -пријавите во полиција се евидентирани.
Што значи не било лага, предизборен маркетинг...Исхраната, труењето и односот се плус проблем
Без книшка па уште директор. Затоа стално збориме за целосна и контрапродуктивна партизација во сите буџетски установи
и да имало вистински обид за киднапирање, тој како што кажуваат се случил надвор од оградата на училиштето. Па во средно Хемиско упаднаа од надвор во кругот и мислам имаше повредени и наставници. Зошто би одговарал директор на училиште за тоа, па и на обезбедувањето му се врзани рацете, не смее да користи оружје...
 
Погоре гледам дека видеово е веќе постирано, ама уште еднаш ќе го објавам тука и мислам дека сите треба да го погледнат...Нека се знае на каков начин и какви директори се ставаат во основните школи да управуваат со стотици деца...
Имено, Даниела Костадинова долгодишен активист и претседател на Унија на жени на дпмне на криминален и нелегитимен начин е поставена за директор во Општинското Основно Училиште 11-Октомври во Центар. Дотичната без завршен Педагошки Факултет, со само три години виша школа и се дава можност не само да биде директорка туку и да одбира во кои школи сака. Не случајно одбира во 11-Октомври, затоа што нејзината ќерка која за две години треба да дипломира на Педагошки (со врски нормално) посакала да биде наставничка токму тука, па тоа треба да биде во мандатот на мајка и нормално...И не само тоа туку поголемиот дел од персоналот во школото, почнувајќи од техничкиот дел (хаус мајстори, кујна...) па до наставници и секретар, дотичнава си ги самоволно примила, на неа кои и одговараат, што по приватни познанства, што по партиска линија...
Во септември годинава градоначалникот на Центар ја разрешува од функција заради труење на 50-тина деца, кои поголемиот дел завршуваат во болница со тешки симптоми, а да не зборам за скандалот со обидот за киднапирање во мај исто годинава, којшто беше успешно прикриен од јавноста.
После ова Костадинова вади боледување и со себе дома ги зема службените телефони, книгата со фактури и клучевите од службените простории...После две и нешто недели откако повторно на криминален начин е воведена во Централен Регистар дека е директор, доаѓа со полициска придружба, насилно во школото и му ја зема канцеларијата на регуларно поставениот ВД Директор Васко Лазаревски, при тоа поголемиот дел од работното време заклучувајќи се со полицијата во канцеларија за да не ја замараат...
На видеово се гледа се...
Состанок на унија на жени

12180027_1059235194110654_1982884680_n.jpg

Комитска вечер, во ресторан Рагуза, организирана од дпмне центар
0054ccfda9f8d8bd13b7f7a0c6952797_L.jpg



Во ова школо правдата ќе биде задоволена, порано или подоцна...Верувам во тоа...
 
Што мислите, кои се потребните чекори што треба да се направат да се реформира образованието?

Што е тоа што треба да се промени, а што не?

Сметате ли дека треба да се воведат модерни, иновативни методи ? дека постоечките се застарени односно застарен е пристапот на пренесување на знаењето?

Кај државните факултети дали освен теоретската настава и недоволната примена на праксата -испаѓа дека практичната рабта на факултетите е многу слабо застапена или пак на некои воопшто и ја нема поради Х причини- некаде поради лошата опрменост на факултетите, некаде поради не/желбите на професорите...
Образованието ни е за никаде.
Не требаше средното да го направат задолжително. Со тоа има еден голем процент кои поминуваат само затоа што мора да поминат кога-тогаш. Тие се борат за да поминат со најмал можен труд и добиваме еден куп ученици што завршиле средно а не знаат ништо. Има деца во 3-та и 4-та година кои читаат со брзина од еден збор на секои две секунди, а на крајот поминуваат.
Друг недостаток е тоа што им сметаат на тие што сакаат да учат.

Исто така, од цело полугодие, по практична настава единственото практично нешто што го имаме направено е пишување.

Во кратки црти, образованоето ни е bullshit.
 
Ужас благодарам на Кембриџ што ќе не направи неписмени.
 
Катаклизма...
Средното никако не треба да биде задолжително.
Високово образование е како средно. Обавезно приемни испити, не се и сешто да се запишува. Поени од активности (со отворени книги пред нив) и присуство. Поголема глупост од ова нема. Квалитетен професор не привлекува студенти со поени за активности и присуство. До сеа сите кои го барале ова биле ултра досадни и не биле способни знаење да пренесат. Би требало концептот да се темели на предавања, научно истражување и испит, а не приемен колоквиум, поправен колоквиум, шо еднаш да ја видиш книгата со сите поени ќе положиш.
Стигаат до магистерски и појма немаат за основите на струката и тропаат глупости на предавање.
Времетраењето на додипломските студиите е подобро да бидат 4 наместо 3.
А да, и пример на Јустинијан да не може да се запишуваат на магистерски тие од приватните факултети, безбедност, УГД...побогу.
 
Катаклизма...
Средното никако не треба да биде задолжително.
Високово образование е како средно. Обавезно приемни испити, не се и сешто да се запишува. Поени од активности (со отворени книги пред нив) и присуство. Поголема глупост од ова нема. Квалитетен професор не привлекува студенти со поени за активности и присуство. До сеа сите кои го барале ова биле ултра досадни и не биле способни знаење да пренесат. Би требало концептот да се темели на предавања, научно истражување и испит, а не приемен колоквиум, поправен колоквиум, шо еднаш да ја видиш книгата со сите поени ќе положиш.
Стигаат до магистерски и појма немаат за основите на струката и тропаат глупости на предавање.
Времетраењето на додипломските студиите е подобро да бидат 4 наместо 3.
А да, и пример на Јустинијан да не може да се запишуваат на магистерски тие од приватните факултети, безбедност, УГД...побогу.

Образованието во Македонија секојдневно се подобрува. Со оглед на тоа дека Македонските стручњаци кои завршиле на УКИМ во многу области се насекаде низ светот јасно е дека имаме квалитетно образование.
Можеби се запишаа многумина кои "не се за на факултет" но истовремено се запишаа и многумина кои се, а претходно не би можеле да се запишат.
Програмите по кои се работи се по највисоките европски стандарди, при кои завршуваат врвни научници.
 
курви предаваат па и така дошле до диплома мамето порнократстко!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom