Благоев
The Spartan General
- Член од
- 8 јануари 2014
- Мислења
- 1.357
- Поени од реакции
- 2.087
Курчење со Мерцедес од пред 2000 год.![]()
Зошто да не. Ако добро среден, оди накај класика.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Курчење со Мерцедес од пред 2000 год.![]()
Не зависно од цената на автомобилот по која е купен секогаш се додаваат 20-30% повеќе.[DOUBLEPOST=1445687751][/DOUBLEPOST]Е пa сaкaaт чaлaм сo 5000 еврa a зa тие пaри се земa oд прв гaздa дoстa сoчувaнa кoлa скoрo кaкo нoвa.
Земaaт мерцедеси дoкaнтaни нa кoи сaмo кaрoсеријaтa јa плaќa,дизел шемa a црвенa нaфтa им турaaт зa трaктoри,гуми дoдекa не се нaпрaвaт кaкo лубеници немa менувaње. Кoгa земa некoј oд 5000 еврa мерцедес требa дa влoжи уште 10 вo негo зa цел ремoнт зa дa биди пaк кoлa. А се сoбрaле 15000 еврa и кaкo чoвек ќе си вoзинoвaтa opel astra.
Нема класика за 5к евраЗошто да не. Ако добро среден, оди накај класика.![]()
ахахахаххаха ме пресмеа со коментаров.Подобра опција е, вози се во двете возила и ќе видиш[DOUBLEPOST=1445686522][/DOUBLEPOST]
Не сум купил мерцедес и нема никогаш да купам иако можам ако сакам утре нов од фабрика да го купам.
Грешка сум прочитал, Шкодата е подобра опција.ахахахаххаха ме пресмеа со коментаров.
Јас можеби не разбирам многу за колите и не сум толку јак како тебе и чорбаџија да ги купам нови, али сум имал и имам прилика да возам многу различни возила и знам што ме фасцинирало во споредба со цената. Шкода суперб ти е авион возило за парите кои се продава и од страна на резервни делови, потрошувачка, стабилност на пат, брзина, а и изглед, а тоа дека мерцедесот што го купил некој шваба во 2004 и до 2015 му начукал 500 000 км е подобар од шкодата која е купена во 2011 и нема повеќе од 100 000 км, мало морген.
Друг пат ако вака ги ставаш на кантар, не мерцедес туку порше да си купиш, па кога ќе дојде време за сервис ќе оставаш донација по 1/5 од тие што се фалиш дека ги имаш зачувано за мерџото.
Мислам дека во случајов нема простор да дискутираме, бидејќи очигледно си од баграта кои живеат да купат возило што на хауба го носи знакчето на Мерцедес, БМВ, VW, па макар и спремна за во отпад.
Абе какви 400-500 евра за три возила, мене за 1.9 мотор со 105 коња ме фаќа 14 000 денари со поскапувањата, што значи две возила ќе те чини 500 евра да ги регистрираш.Регистрацијата е најмал проблем.
Лесно се издвојуваат 400-500 евра регистрација за три возила ама нивното одржување е изгор скапо плус ако не се разбираш малку од малку има да те одерат
Ако не земе кредит кога го купува,тогаш за првиот сервис и обавезно се тера се во упм за да следи продажба па купување на некоја корса,саксо,106,астра2........Абе какви 400-500 евра за три возила, мене за 1.9 мотор со 105 коња ме фаќа 14 000 денари со поскапувањата, што значи две возила ќе те чини 500 евра да ги регистрираш.
Промена на масло со филтри за сите нови возила ти е од 2000ки па нагоре, гумите ти се од 40евра па нагоре по парче, а да не правиме муабет за поголеми работи.
Со просечни македонски плати од 300 евра, не можат во 10 месеци за регистрација да тргнат пари, ама македонска логика упм, ќе р'нга и втора работа ако треба, ама бмв/мерцедес од 2000 мора да се купи.
А дали корсата си има мерач за надворешна температура мислам да покажува надворешна температура на пример 10 /15 степени ??? И дали ти троши антифриз или вода ? И провери маслото дали е измешана со вода ?
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
ima merac na nadvvoresna temperatura i pokazuva tocno, ima antifriz kolata a problemo e sto kolata i na rabotna temperatura posle saat vozenje si duese ladno, eve denes bev na mehanicar i toj gi gi fajka nekoi creva sto izleguvat od motorot i vika crevoto e vrelo sto vika mora i parno da ima dobro (aj da ne kazam jako) ili vika nekoe ladnice bilo zapusano ili kopceto za prenasocuvanje ne prefrluvalo toplo ladno i vika ke mora da proveram ako e do ladnikot ke treba cela maska da ja vadam od pred taka da ke vidime sto ke bide.Kolku vreme cekas za da se zagree kolata , ako imas defek so parnoto moras na elektricar, ili proveri dali imas antifriz, mene na puntoto prethodno bez antifriz mu trebase bajagi vreme na ladna kola da startuva parnoto , a so antifriz odma za nekoja minuta, e sega od kola do kola ima razlika neli, ova e moeto iskustvo so puntoto koe go imav porano
На сите коли стандард е дека има надворешни мерачи на температура е сега и тука има улога за климата и за парно греење иако ти покажува точна надворешна температура сепак тоа треба да провериш сензорот(мерачот) за надворешна температура и влијае температурата во колата штом ќе го вклучиш клима или парно како контра на пример ако надвор е ладно и во колата треба да е пуштено топло и обратно ако надвор е топло во колата треба да е ладно (клима) . А ако не е до тоа ,тогаш најбезболен начин првин извади ја ладилникот (хладњакот) и да се исчисти со мал млаз притисок вода и да провериш дали циркулира добро водата и ако пак ист проблем тогаш тоа е она што кажаа горните членови.ima merac na nadvvoresna temperatura i pokazuva tocno, ima antifriz kolata a problemo e sto kolata i na rabotna temperatura posle saat vozenje si duese ladno, eve denes bev na mehanicar i toj gi gi fajka nekoi creva sto izleguvat od motorot i vika crevoto e vrelo sto vika mora i parno da ima dobro (aj da ne kazam jako) ili vika nekoe ladnice bilo zapusano ili kopceto za prenasocuvanje ne prefrluvalo toplo ladno i vika ke mora da proveram ako e do ladnikot ke treba cela maska da ja vadam od pred taka da ke vidime sto ke bide.
На сите коли стандард е дека има надворешни мерачи на температура е сега и тука има улога за климата и за парно греење иако ти покажува точна надворешна температура сепак тоа треба да провериш сензорот(мерачот) за надворешна температура и влијае температурата во колата штом ќе го вклучиш клима или парно како контра на пример ако надвор е ладно и во колата треба да е пуштено топло и обратно ако надвор е топло во колата треба да е ладно (клима) . А ако не е до тоа ,тогаш најбезболен начин првин извади ја ладилникот (хладњакот) и да се исчисти со мал млаз притисок вода и ако пак ист проблем тогаш тоа е она што кажаа горните членови.
Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
БМВ, Мерцедес, Ауди кои стигнале да се продаваат по цен од 5-10 000 евра, ги купуваат за курчење. А за потреба ако купува било кој, побргу ќе бара некоја друга марка која се продава нова за 10-15000 евра, па за истите 5-10к ќе најдеш 2-5 години стара кола (неисплатени рати за лизинг и бла бла глупости ги има еден куп, а се речиси нови), а не 10-15 години како во случајот со погорните марки.
Ако имаш пари се зема ново возило, а возило кое некој некогаш го купил 50 000 евра, а ти сега го земаш од Бугарија/Германија/Словенија/Италија за 3000 евра, се знае во каква состојба е. Жал му е на газдата да го носи во отпад, па ти го дава тебе да си ги ебаваш гревовите.
Е сега да, во право си... И јас се сложувам со мислењето дека многу попаметен избор би било некој Меган, Ц4, Лансер и слично стар 3-5 години, отколку Мерцедес стар 13-15 год по иста цена ... Посебно во случајот со неисплатени рати од лизинг, кредит и слично... Но од друга страна имаш голема разлика на цена од 5К до 10К евра и тука зависно од возилата е 5-7 години старост разлика... А за 7-8-10К ново од салон неможеш да купиш ништо подобро и поголемо од Авео... Можеш Корса, Твинго, Поло и слично, ама бензин и почетно ниво на опрема... А по цена од 9 до 11 К евра се наоѓа и БМВ серија 3 Е90 од 2007-ма и тоа дизел... 7 - 9К евра имаш А4 Б7 исто од 2006-2008 год... Имаш и едно чудо Алфи 159 од 2008 - 2010 година по цена од 7 - 9 К евра... Да не спомнувам и Хонда Акорд... Епа сега нека е старо 7-8 години, ама искрено неможеш да кажеш дека серија 3 Е90 е лоша кола, а ново Авео е подобро ... Едно е спореба помеѓу половни автомобили со различна старост, а иста цена, а сосема нешто друго е споредба помеѓу половен и нов автомобил по иста цена... Иако и јас сум да биде што поново, на крај на памет не ми паѓа да изберам ново Авео, Корса, Твинго пред Е90-ката ( не е работата во комплекси и курчење , верувај ), уште помалку пред некоја 159-ка од 2010 год. која би ја земал по цена од околу 9К евра ...
Зависи, ако минува 10 000 км годишно, тогаш мерцедесот е подобра варијанта, меѓутоа доколку минува 30 000+ км годишно, тогаш боље ново пунто, поло, авео итн.Поарно Мерцедес со фул опрема постар 4-5 години со 160.000 реални,отколку Пунто,Поло,Авео,Корса нови од салон пиштол голи со опрема..Постот ти е на место.
Зависи, ако минува 10 000 км годишно, тогаш мерцедесот е подобра варијанта, меѓутоа доколку минува 30 000+ км годишно, тогаш боље ново пунто, поло, авео итн.