Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Денеска, официјално мислам дека само Саудиска Арабија во својот устав има нагласено дека 100% владее според шеријатското право.
Друга држава денеска не го исполнува тој критериум.
Тоа не значи дека Саудиска Арабија е идеална, бидејќи и таму има пропусти.. и тоа не е заради шеријатскиот закон туку заради луѓето кои го спроведуваат и многу други внатрешни и надворешни политички фактори.
Но како и да е, јас тука го објаснувам прописот од исламска гледна точка.. а не, кој денеска би можел да ја спроведе таа казна.
Саудиска арабија не дозволува градење или обновување на верски храмови од други религии, Саудиска арабија апси и затвора луѓе дури и ако својата религија ја практикуваат во својот дом, во Саудиска арабија на жените им е забрането да возат автомобил, да се движат без придружба на маж, да вршат политички функции.... Сето ова ти тврдеше дека во едно шеријатско општество се загарантирани права, како тогаш оваа држава според тебе била шеријатска?
 
Саудиска арабија не дозволува градење или обновување на верски храмови од други религии, Саудиска арабија апси и затвора луѓе дури и ако својата религија ја практикуваат во својот дом, во Саудиска арабија на жените им е забрането да возат автомобил, да се движат без придружба на маж, да вршат политички функции.... Сето ова ти тврдеше дека во едно шеријатско општество се загарантирани права, како тогаш оваа држава според тебе била шеријатска?
Па брату, тоа е шариатот.
 
Па брату, тоа е шариатот.
Хатаб во минатото тврдеше дека шеријатот не забранува практикување на други религии, дека не им ги ускратува правата на жените и слично, сите овие ситуации што ги потенцирав се спротивни на неговите тврдења за тоа што е шеријат.
 
Хатаб во минатото тврдеше дека шеријатот не забранува практикување на други религии, дека не им ги ускратува правата на жените и слично, сите овие ситуации што ги потенцирав се спротивни на неговите тврдења за тоа што е шеријат.
Значи, шаријатот можеш да видеш како функционира во договорот на Умар, а и самиот куран е преполн со полемика према неисламски работи, што значи дека, најрадикалниот закон е најправилниот.
 
Значи, шаријатот можеш да видеш како функционира во договорот на Умар, а и самиот куран е преполн со полемика према неисламски работи, што значи дека, најрадикалниот закон е најправилниот.
Ако најрадикалното е најисправно, дали тогаш инквизицијата е најисправно христијанство?
 
Саудиска арабија не дозволува градење или обновување на верски храмови од други религии, Саудиска арабија апси и затвора луѓе дури и ако својата религија ја практикуваат во својот дом, во Саудиска арабија на жените им е забрането да возат автомобил, да се движат без придружба на маж, да вршат политички функции.... Сето ова ти тврдеше дека во едно шеријатско општество се загарантирани права, како тогаш оваа држава според тебе била шеријатска?
ни во ватикан нема џамија па еве јас не се бунам :)
што се однесува до забраната за возење, треба една работа да ви е јасна.. тоа е одлука на државата, воопшто не е поврзано со исламот, и тоа е сосема друга приказна.
а тоа за движењето без придружба на маж не е точно, не е дозволено да патуваат без придружба на маж, заради сигурносни и многу други причини.
така да, повеќе се вадат работите од контекст и се гледаат работите површно отколку да се влезе во сржта на проблемот/одлуката.
Никој не прашува ЗОШТО :)[DOUBLEPOST=1443444223][/DOUBLEPOST]
Mислам дека го застапуваш ханефискиот мезхеб. Во право ли сум?:)
мезхеб - правец,пат..
јас го застапувам патот на Мухаммед с.а.в.с., ханефиски, шафиски, ханбелиски...тоа се само правни школи во исламот.
Ханефискиот мезхеб по голем број верски прашања и голем број муслимани го застапуваат тој правец на толкување на исламот.
 
ни во ватикан нема џамија па еве јас не се бунам :)
што се однесува до забраната за возење, треба една работа да ви е јасна.. тоа е одлука на државата, воопшто не е поврзано со исламот, и тоа е сосема друга приказна.
а тоа за движењето без придружба на маж не е точно, не е дозволено да патуваат без придружба на маж, заради сигурносни и многу други причини.
така да, повеќе се вадат работите од контекст и се гледаат работите површно отколку да се влезе во сржта на проблемот/одлуката.
Никој не прашува ЗОШТО :)
Кој вади од контекст? Јас или ти? Што го мешаш ватикан?! Ти самиот во минатото кажуваше дека во шеријатска држава, секој е слободен да ја практикува својата религија, дека жените сами одлучувале дали и со кого ќе стапат во брак и слично. Ништо од тоа не е случај кога станува збор за саудиска арабија, а ти на моето прашање која земја е шеријатска, ја посочи токму неа!
 
Значи не можеш така да поврзуваш работи само заради тоа што на пример Синај што е спомнат во двете книги, ова едноставно не функционира, не е убаво Мухамед да го наместиш на местото на Господ (каде што пишува тука Господ во оригинал пушува Јахве), ти фактички Мухамед го правиш Бог.
.

Estagvurllah-
Nikoj ne go pravi Muhamed a ,s bog, Simnuvnjeto na gopod od sinaj a se javi vo sir i se pokzal vo faran , aludira na pustanjeto na bozjite objavi Bog nikoj ne moze da go vidi a da ostane ziv,(SI ZABORAVIL) vo toj bibliski tekst se odnesuva na objavite na boga , Na Mojsej mu e spustena objavata Vo SINAJ,' vo forma na tevrat, .simnuvnjto na gospodarot od sinaj e poradi daruvanjeto na Mojsej so tevratot a pokazuvanjeto na sir bilo poradi objavata na indzilot
na Isus objavata mu dosla vo sir ridce sto se naoga vo palestina vo forma na indzil(evagelie)
Moeto prasanje do tebe e sto asocira koga vo istiot biblski tekst vli; se pokaza od planinata faran?koja e taa planina faran?
Петта книга Мојсеева (Повторени закони)33-1-2. И тој рече: „Господ дојде од Синај, ни се јави нам во Сир, се покажа од планината Фаран
 
Последно уредено:
Estagvurllah-
Nikoj ne go pravi Muhamed a ,s bog, Simnuvnjeto na gopod od sinaj a se javi vo sir i se pokzal vo faran , aludira na pustanjeto na bozjite objavi Bog nikoj ne moze da go vidi a da ostane ziv,(SI ZABORAVIL) vo toj bibliski tekst se odnesuva na objavite na boga , Na Mojsej mu e spustena objavata Vo SINAJ,' vo forma na tevrat, .simnuvnjto na gospodarot od sinaj e poradi daruvanjeto na Mojsej so tevratot a pokazuvanjeto na sir bilo poradi objavata na indzilot
na Isus objavata mu dosla vo sir ridce sto se naoga vo palestina vo forma na indzil(evagelie)
Moeto prasanje do tebe e sto asocira koga vo istiot biblski tekst vli; se pokaza od planinata faran?koja e taa planina faran?
Петта книга Мојсеева (Повторени закони)33-1-2. И тој рече: „Господ дојде од Синај, ни се јави нам во Сир, се покажа од планината Фаран
Не ти го разбирам прашањето некако, ај ако можиш објасними.[DOUBLEPOST=1443469081][/DOUBLEPOST]
Ако најрадикалното е најисправно, дали тогаш инквизицијата е најисправно христијанство?
Инквизицијата, не беше христијанска, Исус и апостолите никогаш не рекоја да прави некој такв иработи како што правеше инквизицијата, плус тоа инквизицијата уби многу библиски христијани, кои не сакааа да се приклучат кон католицизмот.
 
Последно уредено:
Инквизицијата, не беше христијанска, Исус и апостолите никогаш не рекоја да прави некој такв иработи како што правеше инквизицијата, плус тоа инквизицијата уби многу библиски христијани, кои не сакааа да се приклучат кон католицизмот.
Сите го имаат истиот одговор, и православието за некого не е вистинско христијанство. Се се сведува на вашиот збор против нивниот.
 
Сите го имаат истиот одговор, и православието за некого не е вистинско христијанство. Се се сведува на вашиот збор против нивниот.
Само едно убиство во името на Христос е ерес, а па да не зборуваме за инквизицијата, ако Сристис рекол убивајте, тогаш би признал дека инквизицијата беше во право, ама факт е дека инквизицијата и католицизмот одат против Христос и тоа е ерес.
 
Само едно убиство во името на Христос е ерес, а па да не зборуваме за инквизицијата, ако Сристис рекол убивајте, тогаш би признал дека инквизицијата беше во право, ама факт е дека инквизицијата и католицизмот одат против Христос и тоа е ерес.
За тебе тоа е ерес, за некој друг христијанин, твоето интерпртирање е ерес. Како што реков, се се сведува на твојот збор против зборот на другите.
 
За тебе тоа е ерес, за некој друг христијанин, твоето интерпртирање е ерес. Како што реков, се се сведува на твојот збор против зборот на другите.
Значи оди и прочитај, нема да најдис оправдание од устата на Исус и апостолите оправдание за такви работи, тоа не е мое мислење, тоа е ЗБОРОТ НА ИСУС ХРИСТОС.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom