A
Avenger99
Гостин
Дечки мислење на Goodyear Efficientgrip?
А со зимска гума летно време на дожд?Не е баш паметно,кочиониот пат на зимски и летни гуми во лето не е ист..Со зимски гуми подолго време ќе ти треба нагло да закочиш во лето,на вруќ асфалт..50% нема никој попуст да ти даде..10-20% можеш,и тоа некои гуми што 6-7 години неможе да се продадат,а како стареат ги губат квалитетите..4000-5000 гума,Фулда,Сава или Пирели,ако начекаш..
Секоја гума има кога е произведена и кога купуваш нови не треба бидат постари од 2-3 месецаНемој некој да купувал гуми чувани повеќе години во продавници или магацини. Добри ќе бидат првата година, ама после првиот мраз и снег се скрутуваат и нема враќање на мекоќата на гумата.
Мене тоа ме кошташе ``љубовна преградка`` со банкина во Албанија, кога на дожд среде лето колата несакаше да застани добри 60-70 метри кочење..
Едноставно гумите беа како од пластика
Na YouTube ima srpsko video koe vika deka gumata moze da bide cuvana i do 6 godini i posle da se vozi,normalno ako bila pravilno skladirana.Секоја гума има кога е произведена и кога купуваш нови не треба бидат постари од 2-3 месеца
Да ама во темно и на одедена температураNa YouTube ima srpsko video koe vika deka gumata moze da bide cuvana i do 6 godini i posle da se vozi,normalno ako bila pravilno skladirana.
A sto gumi bile toa?Немој некој да купувал гуми чувани повеќе години во продавници или магацини. Добри ќе бидат првата година, ама после првиот мраз и снег се скрутуваат и нема враќање на мекоќата на гумата.
Мене тоа ме кошташе ``љубовна преградка`` со банкина во Албанија, кога на дожд среде лето колата несакаше да застани добри 60-70 метри кочење..
Едноставно гумите беа како од пластика
Зимската линија на Мишелин Алпин 4 или 5 е неколку години број 1 гума на скоро сите релевантни тестови.Мишелин се 4-5 место и имаат карактеристики ко Матадор
Пирели се на тронот ако праиме муабет за топ гума.
Зимската линија на Мишелин Алпин 4 или 5 е неколку години број 1 гума на скоро сите релевантни тестови.
http://www.tyrereviews.co.uk/
Kumho tyres koi bea po 300 denari poskapi od SaviniteA sto gumi bile toa?
Sigurno Debica, Sava, Mentor i slicni. Ne e do godinite, tuku do gumata e.
Bas poradi "ljubovnite pregratki" ne se stedi na gumi. Nisto osven Continental, Michelin, Pirelli, Good Year, Dunlop ili Bridgestone.
Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.Kumho tyres koi bea po 300 denari poskapi od Savinite
Ништо од тоа што си пишал нема врска.Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.
Razvojot na gumi kaj premium brendovite koshta stotici milioni dolari, vtora klasa proizvoditeli (Hankook Vredestain, Yokohama, Nexen) imaat mnogu pomalku sredstva za vlozuvanje vo razvoj na gumite. Da ne zborime za treta klasa proizvoditeli - Sava, Debica, Tigar, Matador, Dayton, koi nemozat mozebi ni milion da vlozat vo razvoj.
Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
A parite i ne se mnogu. Jas sum na 205/55 R16, 4 premium gumi kostaat 17-18.000 den (Good Year, Dunlop, Pirelli). 6000 den ili 100eur e razlikata vo cena od "nikakvite" gumi koi moze "mnogu da koshtaat".
Bez razmisluvanje tie 100eur plus treba da se dadat za gumi, a se davaat ednas na 4-5-6 godini.
Тресеш глупости, на пример Матадор се во сопственост на Continental AGNe vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.
Razvojot na gumi kaj premium brendovite koshta stotici milioni dolari, vtora klasa proizvoditeli (Hankook Vredestain, Yokohama, Nexen) imaat mnogu pomalku sredstva za vlozuvanje vo razvoj na gumite. Da ne zborime za treta klasa proizvoditeli - Sava, Debica, Tigar, Matador, Dayton, koi nemozat mozebi ni milion da vlozat vo razvoj.
Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
A parite i ne se mnogu. Jas sum na 205/55 R16, 4 premium gumi kostaat 17-18.000 den (Good Year, Dunlop, Pirelli). 6000 den ili 100eur e razlikata vo cena od "nikakvite" gumi koi moze "mnogu da koshtaat".
Bez razmisluvanje tie 100eur plus treba da se dadat za gumi, a se davaat ednas na 4-5-6 godini.
Da, i pekari se site sto rabotat tamu. Onie u Pirot, preku den rabotot vo Tigar, navecer burek pecat. Isto mu doagja. [DOUBLEPOST=1443385969][/DOUBLEPOST]Ништо од тоа што си пишал нема врска.
Производството на гуми се базира на квалтетен природен каучук кој колку е поскап толку е поквалитетен.
Други важни компоненти во производството на гумата се платното и арматурата.
Секако најважен процес во нејзиното производството е температурата и времето на печење.
Sigurno deka nemaat tehnologija ni Sava ni Matador bez razlika koj e sopstvenik. A ni Tigar posto ke ripnat sega nekoi deka Michelin bil so Tigar.Тресеш глупости, на пример Матадор се во сопственост на Continental AG
а Сава во сопственост на Goodyear. Немаат технологија?
Без оглед на тоа каква гума е дали Мишели или Пирели, после 3-4 тата година без разлика на грајфер пожелно е гумата да се смени.