Гуми (пневматици)

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Не е баш паметно,кочиониот пат на зимски и летни гуми во лето не е ист..Со зимски гуми подолго време ќе ти треба нагло да закочиш во лето,на вруќ асфалт..50% нема никој попуст да ти даде..10-20% можеш,и тоа некои гуми што 6-7 години неможе да се продадат,а како стареат ги губат квалитетите..4000-5000 гума,Фулда,Сава или Пирели,ако начекаш..
А со зимска гума летно време на дожд? :)

Разлика во кочниот пат има кога температурите се повисоки од 30 целзиусови степени во лето (и тоа не којзнае колку), иначе некоја драстична разлика нема.

Недостаткот е што зимските гуми во лето побрзо се трошат и сушат па за 2-3 сезони ќе имаш сува гума (можда со супер грајфер) која ќе се лизга на асфалтот.

Зависи потребите, ако човек мине многу километри годишно пожелно е да ги мења летни со зимски гуми, доколку не онда и нови зимски гуми за 3 години му се доволни.
 
Последно уредено:
Немој некој да купувал гуми чувани повеќе години во продавници или магацини. Добри ќе бидат првата година, ама после првиот мраз и снег се скрутуваат и нема враќање на мекоќата на гумата.

Мене тоа ме кошташе ``љубовна преградка`` со банкина во Албанија, кога на дожд среде лето колата несакаше да застани добри 60-70 метри кочење..

Едноставно гумите беа како од пластика
 
Немој некој да купувал гуми чувани повеќе години во продавници или магацини. Добри ќе бидат првата година, ама после првиот мраз и снег се скрутуваат и нема враќање на мекоќата на гумата.

Мене тоа ме кошташе ``љубовна преградка`` со банкина во Албанија, кога на дожд среде лето колата несакаше да застани добри 60-70 метри кочење..

Едноставно гумите беа како од пластика
Секоја гума има кога е произведена и кога купуваш нови не треба бидат постари од 2-3 месеца
 
Секоја гума има кога е произведена и кога купуваш нови не треба бидат постари од 2-3 месеца

Na YouTube ima srpsko video koe vika deka gumata moze da bide cuvana i do 6 godini i posle da se vozi,normalno ako bila pravilno skladirana.
 
Немој некој да купувал гуми чувани повеќе години во продавници или магацини. Добри ќе бидат првата година, ама после првиот мраз и снег се скрутуваат и нема враќање на мекоќата на гумата.

Мене тоа ме кошташе ``љубовна преградка`` со банкина во Албанија, кога на дожд среде лето колата несакаше да застани добри 60-70 метри кочење..

Едноставно гумите беа како од пластика
A sto gumi bile toa?
Sigurno Debica, Sava, Mentor i slicni. Ne e do godinite, tuku do gumata e.
Bas poradi "ljubovnite pregratki" ne se stedi na gumi. Nisto osven Continental, Michelin, Pirelli, Good Year, Dunlop ili Bridgestone.
 
Мишелин се 4-5 место и имаат карактеристики ко Матадор

Пирели се на тронот ако праиме муабет за топ гума.
Зимската линија на Мишелин Алпин 4 или 5 е неколку години број 1 гума на скоро сите релевантни тестови.
http://www.tyrereviews.co.uk/
 
Зимската линија на Мишелин Алпин 4 или 5 е неколку години број 1 гума на скоро сите релевантни тестови.
http://www.tyrereviews.co.uk/
Rollwiederstand_E.png
NasslaufEigenschaften_B.png
geraeuchdb_68.png


Yeah right (y)
 
A sto gumi bile toa?
Sigurno Debica, Sava, Mentor i slicni. Ne e do godinite, tuku do gumata e.
Bas poradi "ljubovnite pregratki" ne se stedi na gumi. Nisto osven Continental, Michelin, Pirelli, Good Year, Dunlop ili Bridgestone.
Kumho tyres koi bea po 300 denari poskapi od Savinite
 
Kumho tyres koi bea po 300 denari poskapi od Savinite
Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.
Razvojot na gumi kaj premium brendovite koshta stotici milioni dolari, vtora klasa proizvoditeli (Hankook Vredestain, Yokohama, Nexen) imaat mnogu pomalku sredstva za vlozuvanje vo razvoj na gumite. Da ne zborime za treta klasa proizvoditeli - Sava, Debica, Tigar, Matador, Dayton, koi nemozat mozebi ni milion da vlozat vo razvoj.
Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
A parite i ne se mnogu. Jas sum na 205/55 R16, 4 premium gumi kostaat 17-18.000 den (Good Year, Dunlop, Pirelli). 6000 den ili 100eur e razlikata vo cena od "nikakvite" gumi koi moze "mnogu da koshtaat".
Bez razmisluvanje tie 100eur plus treba da se dadat za gumi, a se davaat ednas na 4-5-6 godini.
 
Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.
Razvojot na gumi kaj premium brendovite koshta stotici milioni dolari, vtora klasa proizvoditeli (Hankook Vredestain, Yokohama, Nexen) imaat mnogu pomalku sredstva za vlozuvanje vo razvoj na gumite. Da ne zborime za treta klasa proizvoditeli - Sava, Debica, Tigar, Matador, Dayton, koi nemozat mozebi ni milion da vlozat vo razvoj.
Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
A parite i ne se mnogu. Jas sum na 205/55 R16, 4 premium gumi kostaat 17-18.000 den (Good Year, Dunlop, Pirelli). 6000 den ili 100eur e razlikata vo cena od "nikakvite" gumi koi moze "mnogu da koshtaat".
Bez razmisluvanje tie 100eur plus treba da se dadat za gumi, a se davaat ednas na 4-5-6 godini.

Ништо од тоа што си пишал нема врска.

Производството на гуми се базира на квалтетен природен каучук кој колку е поскап толку е поквалитетен.
Други важни компоненти во производството на гумата се платното и арматурата.
Секако најважен процес во нејзиното производството е температурата и времето на печење.
 
Ne vikam deka godinite nemaat uloga, no presudno za bezbednost e tehnologijata i smesata na gumata.
Razvojot na gumi kaj premium brendovite koshta stotici milioni dolari, vtora klasa proizvoditeli (Hankook Vredestain, Yokohama, Nexen) imaat mnogu pomalku sredstva za vlozuvanje vo razvoj na gumite. Da ne zborime za treta klasa proizvoditeli - Sava, Debica, Tigar, Matador, Dayton, koi nemozat mozebi ni milion da vlozat vo razvoj.
Na pat, zivotot najveke ni zavisi od gumite. Mnogu od lugjeto 50 godini od zivotot vozat, pominuvaat poveke od milion km, ja vozat familijata, decata. Ednas e dovolno vo tie 50 godini kako vozime da ni zavrsat rabota gumite i da se isplatat parite sto sme gi davale za premium gumi.
A parite i ne se mnogu. Jas sum na 205/55 R16, 4 premium gumi kostaat 17-18.000 den (Good Year, Dunlop, Pirelli). 6000 den ili 100eur e razlikata vo cena od "nikakvite" gumi koi moze "mnogu da koshtaat".
Bez razmisluvanje tie 100eur plus treba da se dadat za gumi, a se davaat ednas na 4-5-6 godini.
Тресеш глупости, на пример Матадор се во сопственост на Continental AG
а Сава во сопственост на Goodyear. Додека Michelin го има контролниот пакет акции во Тигар. Немаат технологија?

Без оглед на тоа каква гума е дали Мишели или Пирели, после 3-4 тата година без разлика на грајфер пожелно е гумата да се смени.
 
Последно уредено:
Ништо од тоа што си пишал нема врска.

Производството на гуми се базира на квалтетен природен каучук кој колку е поскап толку е поквалитетен.
Други важни компоненти во производството на гумата се платното и арматурата.

Секако најважен процес во нејзиното производството е температурата и времето на печење.

Da, i pekari se site sto rabotat tamu. Onie u Pirot, preku den rabotot vo Tigar, navecer burek pecat. Isto mu doagja. :pov:[DOUBLEPOST=1443385969][/DOUBLEPOST]
Тресеш глупости, на пример Матадор се во сопственост на Continental AG
а Сава во сопственост на Goodyear. Немаат технологија?

Без оглед на тоа каква гума е дали Мишели или Пирели, после 3-4 тата година без разлика на грајфер пожелно е гумата да се смени.
Sigurno deka nemaat tehnologija ni Sava ni Matador bez razlika koj e sopstvenik. A ni Tigar posto ke ripnat sega nekoi deka Michelin bil so Tigar.

Se menuva sekoja guma, normalno. No dali so Matador ili Tigar?
Povtorno so Michelin, Pirelli....
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom