Иднина на дизел моторите после скандалот со VW

  • Креатор на темата Креатор на темата teneke
  • Време на започнување Време на започнување
кај америте важи:

``there are not replacement for cubic displacement``
 
Valvo pak so info od 90te ...USA ja ima najstrogata kontrola za zagaduvanje....Sekoja avtomobil postar od 5 godini se proveruva godisno na tehnicki za izduvni gasovi! Drugo USA marketot poleka se vtri na turbo benzinci zaradi ekonomicnosta i silata! Skoro site brendovi imaat turbo modeli so 4 klipa so nad 200 ks.(including me)
Amerite kupuvaat gas guzlers so po 5000 kubika. Ne se ebavaat so turbini.
 
Amerite kupuvaat gas guzlers so po 5000 kubika. Ne se ebavaat so turbini.
Abe valco toa se starti igrani fimovi od 90te koa bea u moda lenti....Ne e veke taka...Veke se poretko ima avtomobili nad 3.0 ili v8. Napomenav se poveke se orentiraat na 4 cilindri so pogolema KW ili korsitat turbini zamena za 6 cilindri.
PS: Imas internet mozes da proveris...ostaj toa ku`munistickite maalaski muabeti.
 
кај америте важи:

``there are not replacement for cubic displacement``
There is no replacement for displacement! и е генерално бабина десетина од пред 100 години.
No turbo, no fun! ;)
На пример GMC Sierra има 6 литарски V8 мотор со максимални 360hp vs Mercedes CLA45 AMG 2 литарски 4i мотор со максимални 360hp
 
Америте немаат проблем со цената на бензинот(не ги претвораат доларите во евра или денари) и затоа многу не се секираат за потрошувачката.

Затоа најмногу возат ``тракови`` што се чудовишта за трошење на бензин
 
Сакав само да кажам дека е ретардирана изреката There is no repalcement for displacement. Точно е дека повеќето амери не се замраат многу со потрошња и слично, но не е само потрошњата туку и емисиите на штетни гасови за кои јајца отекуваат од блуење демагогии. Тој од 6L атмо во однос на 2L турбо има минимум двојно повеќе емисии на штетни гасови при ист аутпут на моторот, и секако минимум двојно поголема потрошувачка на гориво.
 
Тој од 6L атмо во однос на 2L турбо има минимум двојно повеќе емисии на штетни гасови при ист аутпут на моторот, и секако минимум двојно поголема потрошувачка на гориво.
Имаат кога се тестираат во лабораториски услови каде не се вози над 1500 вртежи во минута. Во реални услови трошат горе-доле исто, а загадувањето можеби е и поголемо.
 
Продолжува...

Директорите на VW директно ги следеле лажирањата на тестовите во Америка.
http://www.telegram.hr/biznis-tech/...emacke-nadzirali-laziranje-testova-u-americi/

И еве сега за она што го зборував за иднината на дизелот како технологија.
http://www.bloomberg.com/news/artic...et-to-be-hit-by-fallout-from-vw-s-diesel-dupe

PSA (Peugeot), Renault ќе бидат силно погодени од моменталниов скандал, затоа што пазарот на PSA се состои од продажба на дури 68% дизели, а на Renault 60%.
PSA и Renault продаваат многу помали коли со дизел мотори, кај кои ќе биде многу тешко да се воведат додатни компоненти кои ќе ја намалат емисијата на штетни гасови, така да најверојатно ќе мораат да се префрлат на хибриди во тој сегмент.
 
Продолжува...

Директорите на VW директно ги следеле лажирањата на тестовите во Америка.
http://www.telegram.hr/biznis-tech/...emacke-nadzirali-laziranje-testova-u-americi/

И еве сега за она што го зборував за иднината на дизелот како технологија.
http://www.bloomberg.com/news/artic...et-to-be-hit-by-fallout-from-vw-s-diesel-dupe

PSA (Peugeot), Renault ќе бидат силно погодени од моменталниов скандал, затоа што пазарот на PSA се состои од продажба на дури 68% дизели, а на Renault 60%.
PSA и Renault продаваат многу помали коли со дизел мотори, кај кои ќе биде многу тешко да се воведат додатни компоненти кои ќе ја намалат емисијата на штетни гасови, така да најверојатно ќе мораат да се префрлат на хибриди во тој сегмент.

Ај нека омекнат малку, да не бидат толку стиснати, па нека ни го продадат на нас нивниот отпад за евтини пари, имаме влада која обожава да увезува стари возила и возила кои не ги исполнуваат еколошките стандарди.

Не за нешто друго, туку би било исплатливо купување на евтин дизелаш и менување на моторот со бензинец од постар автомобил и плински уред. Во суштина си добиваш нов автомобил на кој треба само да му го смениш моторот и да му ставиш плински уред, а дизел моторот ќе го продадеш - или цел, или на делови, или како старо железо во најлош случај.
 
Ај нека омекнат малку, да не бидат толку стиснати, па нека ни го продадат на нас нивниот отпад за евтини пари, имаме влада која обожава да увезува стари возила и возила кои не ги исполнуваат еколошките стандарди.

Не за нешто друго, туку би било исплатливо купување на евтин дизелаш и менување на моторот со бензинец од постар автомобил и плински уред. Во суштина си добиваш нов автомобил на кој треба само да му го смениш моторот и да му ставиш плински уред, а дизел моторот ќе го продадеш - или цел, или на делови, или како старо железо во најлош случај.

А оти да не го возиш дизелот?
 
А оти да не го возиш дизелот?

Оти бензинецот на плин е поевтин, да е до мене, слободно нека си го задржат дизел моторот и нека ми го продадат автомобилот без мотор, останатото јас ќе си го средам. ;)
 
Оти бензинецот на плин е поевтин, да е до мене, слободно нека си го задржат дизел моторот и нека ми го продадат автомобилот без мотор, останатото јас ќе си го средам. ;)

Слободно чувај си го плинот, јас и да земам бензинец нема да ставам плин никогаш, толку имам видено пожари со плински уреди што нема шанси да се возам со бомба во кола.
 
Слободно чувај си го плинот, јас и да земам бензинец нема да ставам плин никогаш, толку имам видено пожари со плински уреди што нема шанси да се возам со бомба во кола.

Ако си по најевтината роба - таа која е поевтина и од 400 евра - ќе гледаш пожари со плински уреди.

Но ако си по квалитетот и не жалиш да потрошиш 700 до 1000 евра за добра боца и добар плински уред - како јас на пример, но за волја на вистината, и тие сега се поевтини - нема ни да знаеш што се тоа пожари со плински уреди.
 
Имаат кога се тестираат во лабораториски услови каде не се вози над 1500 вртежи во минута. Во реални услови трошат горе-доле исто, а загадувањето можеби е и поголемо.
Ова кое го кажуваш не е точно. Секогаш моторите со форсирано натполнење се многу поефикасни од нормалните атмосферци. Просто физички, силината на експлозијата зависи од притисокот. Колку поголем притисок, до толку помоќна експлозија за иста количина експлозивна материја. Претпоставувам дека немаш искуство со турбо бензинец па затоа и немаш претстава колку многу се поекономични и поагилни од атмосферците со иста максимална моќност.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom