Прашања за Исламот III

  • Креатор на темата Креатор на темата exlexmk
  • Време на започнување Време на започнување
Не е поентата тоа. Туку поентата е што од три конвертити што @kajgana ги постираше како пример, едниот прешол на Ислам на 19 години, а претходно бил член на банда (што значи дека многу малку знаел за Христијанството), а за другиот се утврди дека не ни преминал во Ислам, туку дека се работи за лажна сторија, односно новинарска патка.
Eve sto napisa kajgana1.напиша: ili za ovoj hristijanki svetenik , od tolku sto znael za hristijantvoto preminuva vo islam, dali e mozno Atanas Mihajlov da znae nesto poveke vo odnos na drugite prosecni hristijanski vernici, odnosno dali e mozno najvisokite hristijanski staresini koi si ja poznavaat svojata religija da prifatat druga religijua i pokraj toa sto dobro si ja poznava svojata religia i bil propovednik 20 god.http://www.nezavisne.com/novosti/sv...ik-nakon-20-godina-sluzbe-primio-islam/173197


eve ja taa novinarska patka lazna storija
http://saff.ba/kralj-selman-ugostio...-mihajlova-koji-je-primio-islam/#.VgJzAtKqqko
http://www.povikkonvistinata.org/?p=5536
 
Последно уредено:
Eve sto napisa kajgana1.напиша: ili za ovoj hristijanki svetenik , od tolku sto znael za hristijantvoto preminuva vo islam, dali e mozno Atanas Mihajlov da znae nesto poveke vo odnos na drugite prosecni hristijanski vernici, odnosno dali e mozno najvisokite hristijanski staresini koi si ja poznavaat svojata religija da prifatat druga religijua i pokraj toa sto dobro si ja poznava svojata religia i bil propovednik 20 god.http://www.nezavisne.com/novosti/sv...ik-nakon-20-godina-sluzbe-primio-islam/173197


eve ja taa novinarska patka lazna storija
http://saff.ba/kralj-selman-ugostio...-mihajlova-koji-je-primio-islam/#.VgJzAtKqqko
http://www.povikkonvistinata.org/?p=5536
Пак патка,се на патки налетуваш:icon_lol:.
Христијанин'т, приел ислјама, не бил свештеник
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1660951

Мјуфтијството се извини за заглавието "Свештеник прие ислјама"
http://society.actualno.com/Muftijs...-prie-isljama--news_409092.html#ixzz3mZfsJ5dz
 
Пак патка,се на патки налетуваш:icon_lol:.
Христијанин'т, приел ислјама, не бил свештеник
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1660951

Мјуфтијството се извини за заглавието "Свештеник прие ислјама"
http://society.actualno.com/Muftijs...-prie-isljama--news_409092.html#ixzz3mZfsJ5dz

Citaj poubavo

Бугарски свештеник го прифати Исламот
Dec. 23





Преминот на бивш свештеник на Бугарската православна црква во ислам беше причина за несогласување помеѓу Муфтијата и Митрополитот на бугарската православна црква.

Имено како што нагласува сајтот „Pravoslavie.by“ цитирајќи ги Vesti.bg од објавеното онлајн писмо на Бугарската црква во име на Архиепископијата, на чело со митрополит Дометианом Видин, се дознава дека Митрополитот одбил да учествува на заедничката прослава која се одржува секој 5 декември на муслиманскиот празник Ашура.

Причината за одбивањето е објавата на вебсајтот кој е во посед на Главниот Муфтија на Бугарија за статија на преминот во Ислам на свештеникот Атанас Михајлов. Имено Атанас Михајлов по прифаќањето на исламот го презеде новото име Абдулах. Тој претходно дипломирал во Софија во православната семинарија за да потоа студира две години на Богословскиот факултет на Софискиот Универзитет. Статијата на Муфтијата завршила со зборовите: „Се молиме на Семоќниот да не води до Вистинскиот пат и да не дозволи да скршнеме од тој пат.“

Митрополитот Видин овие зборови ги нарече за навредливи за него бидејќи укажувале дека православната вера е во длабока заблуда.

Муфтијата сакајќи да ги смири тензиите го смени насловот од „Свештеник го прими исламот“ во „Поранешен свештеник го прифати Исламот“

Исто така од муфтиството изјавија дека не им била намерата да навредат никого ниту да се конфротираат со било која заедница со постирањето на таа приказна.

Митрополитот Кирил кој е на патријаршскиот престол во Варна го искоментира ова на следниот начин:„Секој е слободен да избере било која религија, тоа што тој сака и секој човек е одговорен за своите постапки пред Бог, било христијанин или муслиман.“ Исто така митрополитот конвертирањето на Атанас Михајлов го нарече нешто „нормално“.

Инаку Атанас бил поп во Софија 20 години каде го оформил и Црковниот совет.

Михајлов кој сега е муслиман објаснил дека бил во потрага по вистината и дека тоа истражување го натерало да ја прифати вистината. Михајлов потврдил и дека ги прекинал сите врски со Бугарската Православна црква и дека на 27. ноември 2012 официјално во главната Софиска џамија го прифатил исламот.

Атанас не е прв православен свештеник кој во последниве години посведочил за Исламот. Имено еве некои слични статии:

Висок православен свештеник прифатил ислам

Зошто свештеници го прифаќаат исламот

Уште еден Руски свештеник го прифаќа исламот[DOUBLEPOST=1443025595][/DOUBLEPOST]
Пак патка,се на патки налетуваш:icon_lol:.
Христијанин'т, приел ислјама, не бил свештеник
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1660951
Eve od istiot poratl so koj se sluzis ti ;
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1659896

Свештеник'т Атанас, с'студент на дјадо Николај, прие ислјама и стана Абдуллах 8142
03.12.2012 16:32 | Б'лгарија


Image_1659897_407.jpg

Атанас Михајлов (влјаво) избра да б'де Абдуллах. Снимка: Главно мјуфтијство


Историјата на свештеник, приел ислјама, предизвика скандал между Видинската митрополија и рајонното мјуфтијство. Видинската света митрополија се оттеглја от участието си в предстојаштија на 5 декември мјусјулмански ден Ашура, става јасно от писмо на митрополијата, публикувано на сајта на Б'лгарската православна ц'рква.
В'в Видин митрополијата и джамијата се намират една срешту друга от векове и са пример на добри взаимоотношенија и с'вместно празнуване и почитане на всички христијански и мјусјулмански празници.

Видинската света митрополија се оттеглја поради "тенденциозното публикуване на официалнија сајт на Главното мјуфтијство на мјусјулманското изповедание в Република Б'лгарија от 28.11.2012 г. с'обштение за приемането от православен свештеник на ислјама", се казва оште в писмото.

Повод'т за реакцијата е с'обштение на Главното мјуфтијство, в което се разказва кратката историја на свештеника Атанас Михајлов, којто приема ислјама и става Абдуллах:

„Атанас Михајлов зав'ршва Софијската семинарија, след това прод'лжава и учи две години в Духовната академија „Св. Климент Охридски" (днешнијат Богословски факултет к'м Софијскија университет „Климент Охридски"), но поради лични проблеми напуска Академијата и започва работа като свештеник в Софија. Работи нјаколко години като так'в, после и като ц'рковен настојател. В последствие оставја духовната работа и започва да работи друго. По време на обучението си един от с'студентите му е днешнијат митрополит на гр. Пловдив дјадо Николај. Г-н Михајлов се самоопределја като човек, којто т'рси знанието и истината, и това т'рсене го довежда до в'трешно убеждение, че трјабва да приеме ислјама. Така на 27 Ноември 2012 г. след икиндинамаз (следобедната молитва) в Софијската джамија „Банја Баш'" г-н Михајлов изрече шехадета (свидетелството) и избра за себе си името Абдуллах (раб на Аллах). Това с'битие разв'лнува молештите се хора, като всички го поздравиха и го приеха с отворени с'рца. Рајоннијат мјуфтија на Софија г-н Мустафа Избиштали лично му вр'чи Свидетелство за вст'пване в Ислјама. Молим Всевишнија да ни нап'тва по правија п'т и да не ни оставја да б'дем от заблудените!".

"От последното изречение се вижда, че всеки един христијанин т'не в д'лбока заблуда относно вјарата и почитането на Бога", уточнјава Величкијат епископ Сиониј.

Видинска света митрополија определја тези думи като оск'рбителни и призовава всеки един православен христијанин да не участва в предстојаштија празник като свидетелство и позиција, че религиозните права и чувства по никак'в начин не трјабва да б'дат нак'рнјавани.
 
Последно уредено:
Citaj poubavo

Бугарски свештеник го прифати Исламот
Dec. 23





Преминот на бивш свештеник на Бугарската православна црква во ислам беше причина за несогласување помеѓу Муфтијата и Митрополитот на бугарската православна црква.

Имено како што нагласува сајтот „Pravoslavie.by“ цитирајќи ги Vesti.bg од објавеното онлајн писмо на Бугарската црква во име на Архиепископијата, на чело со митрополит Дометианом Видин, се дознава дека Митрополитот одбил да учествува на заедничката прослава која се одржува секој 5 декември на муслиманскиот празник Ашура.

Причината за одбивањето е објавата на вебсајтот кој е во посед на Главниот Муфтија на Бугарија за статија на преминот во Ислам на свештеникот Атанас Михајлов. Имено Атанас Михајлов по прифаќањето на исламот го презеде новото име Абдулах. Тој претходно дипломирал во Софија во православната семинарија за да потоа студира две години на Богословскиот факултет на Софискиот Универзитет. Статијата на Муфтијата завршила со зборовите: „Се молиме на Семоќниот да не води до Вистинскиот пат и да не дозволи да скршнеме од тој пат.“

Митрополитот Видин овие зборови ги нарече за навредливи за него бидејќи укажувале дека православната вера е во длабока заблуда.

Муфтијата сакајќи да ги смири тензиите го смени насловот од „Свештеник го прими исламот“ во „Поранешен свештеник го прифати Исламот“

Исто така од муфтиството изјавија дека не им била намерата да навредат никого ниту да се конфротираат со било која заедница со постирањето на таа приказна.

Митрополитот Кирил кој е на патријаршскиот престол во Варна го искоментира ова на следниот начин:„Секој е слободен да избере било која религија, тоа што тој сака и секој човек е одговорен за своите постапки пред Бог, било христијанин или муслиман.“ Исто така митрополитот конвертирањето на Атанас Михајлов го нарече нешто „нормално“.

Инаку Атанас бил поп во Софија 20 години каде го оформил и Црковниот совет.

Михајлов кој сега е муслиман објаснил дека бил во потрага по вистината и дека тоа истражување го натерало да ја прифати вистината. Михајлов потврдил и дека ги прекинал сите врски со Бугарската Православна црква и дека на 27. ноември 2012 официјално во главната Софиска џамија го прифатил исламот.

Атанас не е прв православен свештеник кој во последниве години посведочил за Исламот. Имено еве некои слични статии:

Висок православен свештеник прифатил ислам

Зошто свештеници го прифаќаат исламот

Уште еден Руски свештеник го прифаќа исламот[DOUBLEPOST=1443025595][/DOUBLEPOST]Eve od istiot poratl so koj se sluzis ti ;
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1659896

Свештеник'т Атанас, с'студент на дјадо Николај, прие ислјама и стана Абдуллах 8142
03.12.2012 16:32 | Б'лгарија


Image_1659897_407.jpg

Атанас Михајлов (влјаво) избра да б'де Абдуллах. Снимка: Главно мјуфтијство


Историјата на свештеник, приел ислјама, предизвика скандал между Видинската митрополија и рајонното мјуфтијство. Видинската света митрополија се оттеглја от участието си в предстојаштија на 5 декември мјусјулмански ден Ашура, става јасно от писмо на митрополијата, публикувано на сајта на Б'лгарската православна ц'рква.
В'в Видин митрополијата и джамијата се намират една срешту друга от векове и са пример на добри взаимоотношенија и с'вместно празнуване и почитане на всички христијански и мјусјулмански празници.

Видинската света митрополија се оттеглја поради "тенденциозното публикуване на официалнија сајт на Главното мјуфтијство на мјусјулманското изповедание в Република Б'лгарија от 28.11.2012 г. с'обштение за приемането от православен свештеник на ислјама", се казва оште в писмото.

Повод'т за реакцијата е с'обштение на Главното мјуфтијство, в което се разказва кратката историја на свештеника Атанас Михајлов, којто приема ислјама и става Абдуллах:

„Атанас Михајлов зав'ршва Софијската семинарија, след това прод'лжава и учи две години в Духовната академија „Св. Климент Охридски" (днешнијат Богословски факултет к'м Софијскија университет „Климент Охридски"), но поради лични проблеми напуска Академијата и започва работа като свештеник в Софија. Работи нјаколко години като так'в, после и като ц'рковен настојател. В последствие оставја духовната работа и започва да работи друго. По време на обучението си един от с'студентите му е днешнијат митрополит на гр. Пловдив дјадо Николај. Г-н Михајлов се самоопределја като човек, којто т'рси знанието и истината, и това т'рсене го довежда до в'трешно убеждение, че трјабва да приеме ислјама. Така на 27 Ноември 2012 г. след икиндинамаз (следобедната молитва) в Софијската джамија „Банја Баш'" г-н Михајлов изрече шехадета (свидетелството) и избра за себе си името Абдуллах (раб на Аллах). Това с'битие разв'лнува молештите се хора, като всички го поздравиха и го приеха с отворени с'рца. Рајоннијат мјуфтија на Софија г-н Мустафа Избиштали лично му вр'чи Свидетелство за вст'пване в Ислјама. Молим Всевишнија да ни нап'тва по правија п'т и да не ни оставја да б'дем от заблудените!".

"От последното изречение се вижда, че всеки един христијанин т'не в д'лбока заблуда относно вјарата и почитането на Бога", уточнјава Величкијат епископ Сиониј.

Видинска света митрополија определја тези думи като оск'рбителни и призовава всеки един православен христијанин да не участва в предстојаштија празник като свидетелство и позиција, че религиозните права и чувства по никак'в начин не трјабва да б'дат нак'рнјавани.
Има мала разлика меѓу ’’свештеник прифати ислам’’, и бивш свештеник.
Лицето кое преминало во ислам многу порано се откажал од свештенството поради финансиски причини.
Така да причината на која се надеваше ’’da znae nesto poveke vo odnos na drugite prosecni hristijanski vernici, odnosno dali e mozno najvisokite hristijanski staresini koi si ja poznavaat svojata religija da prifatat druga religijua’’ е сосема друга, имено пред се финансиска.
http://pravda.bg/свештеник-прие-ислјама/
 
Како може муслиманите да следат еден човек кој напиша стихови во куранот само за да се оправда за некои работи и за да добие тоа што сака и како може некој да остане муслиман при толгу негативни работи во животот на тој човек?
Пр.
1.Мухамед имаше некаде околу 9 до 11 жени, а дозволено е само 4.
2.Мухамед се загледа во жената на неговиот посвоен син Заид Ибн Мухамед и муја зеде и после тоа се оправда со стих во куранот.
3.Сакаше да има секс со девојче што беше пред пубертет (Аиша), и си напиша стихови во куранот дека е дозволено.
4.Му дозволе на неговите следбеници да тепаат жени (сура 4:34).
5.Силуваше заробени жени, а и тоа им го дозволе на неговоте следбеници (сура 4:24, Сунан Абу Дауд 2150, исто така видете и Ибн Исак Сират Сасул Алах за Сафија сопругата на Кинана).
6.Мачеше човек (Кинана) за пари и на крајот го уби (Ибн Исак сират расул Алах).
7.Убиваше луѓе кои го критикуваве него (Сахи ал Букари, Ибн Исак Сират Сасул Алах).
8. Ограбуваше каравани. (Go forth against this caravan; it may be that Allah will grant you plunder Ibn Ishaq and Ibn Hisham Sirat Rasul Allah, p. 95, translation by Folio Society)
9. Кога за прв пат го виде "ангелот Габриел" беше преплашен до крај и сакаше да се самоубие, а и на крај краева неговата жена Хадиџе и нејзиниот братучед Варака го убедиа дека е пророк, затоа што тој мислеше дека е опседнат од демон. (Сахи ал Букари, Ибн Исак Сират Сасул Алах).
10. Едно време тој промовираше политеизам за да придобие следбеници, тоа е познато како "Сатанските Стихови", а и тоа е исто така книга од Салман Ружди.
Стиховите се : Have ye thought upon al-Lat and al-Uzza And Manat, the third, the other? These are the exalted cranes (intermediaries) Whose intercession is to be hoped for (53:19,20), ова беа три пагански божици кои беа наречени "Binat Allah", со други зборови керките на Алах, и овие стихови подоцна беа заменети со: Have ye thought upon al-Lat and al-Uzza And Manat, the third, the other? re yours the males and His the females?That indeed were an unfair division! Значи тој фактички промовираше паганство односно политеизам, а тоа е ширк (неопростлив грев според ислам). (Ибн Исак, Ал Табари, Ибн Саад, Ибн Абихатим, Ибн Магдоја, Ибн Ал Мундир, Муса Ибн Угба, Абу Машар и Сахи Ал Букари том 6 број 385). Можи во Сахи Ал Букари не е објаснето толку во детали но ги потврдува другите извори со тоа што вели дека паганците се поклонија во чест на сура 53, зошто паганци би се поклониле на непагански стихови ?


 
Имам само едно прашање до оние кои добро го познаваат Коранот..Зошто цело време каде што се споменува настанокот или делувањето на семокниот Алах,Коранот тоа го кажува во трето лице множина,, пр: Тие создадоја или Тие направија ..Па прашањето ми е кои се тоа тие-Алах или некои други или можеби Алах има повеке лица како во Библијата што Бог е тродимензионален ??
 
Имам само едно прашање до оние кои добро го познаваат Коранот..Зошто цело време каде што се споменува настанокот или делувањето на семокниот Алах,Коранот тоа го кажува во трето лице множина,, пр: Тие создадоја или Тие направија ..Па прашањето ми е кои се тоа тие-Алах или некои други или можеби Алах има повеке лица како во Библијата што Бог е тродимензионален ??
Ke ti odgovoram taka kako sto mdne mi odgovorile. Kuranot e pisuvan i prenesen od melekot Dzibrail na arapski jazik. Toj zbor vn arapskint pretstavuva velicenje, nesto kako persiranje, no nie nemame soodveten zbor za prdvod. Istoto e i so biblijata. Nikade Bog ne e trodimenzionalen.
 
Ke ti odgovoram taka kako sto mdne mi odgovorile. Kuranot e pisuvan i prenesen od melekot Dzibrail na arapski jazik. Toj zbor vn arapskint pretstavuva velicenje, nesto kako persiranje, no nie nemame soodveten zbor za prdvod. Istoto e i so biblijata. Nikade Bog ne e trodimenzionalen.
А кој ти одговорил така?И ти тоа го сметаш за релевантно?
ова доволно го кажува колективниот карактер...

“ќе ти огодоврам како што мене ми одговориле“
 
А кој ти одговорил така?И ти тоа го сметаш за релевантно?
ова доволно го кажува колективниот карактер...

“ќе ти огодоврам како што мене ми одговориле“
Јас му одговорив :)
 
Според коранот дали муслиманите треба или не треба да ја поддржуваат исламската држава(isis)?
 
претпоставував, но кои се причините поради што исламската држава не треба да се поддржи според коранот.
дали има конкретни записи во коранот или твојот одговор се основа само на здрав разум?
 
Треба, затоа што исис се вистински муслимани и го прават тоа што Мухамед и неговоте приатели го правеа.
Пр.
Qur’an 3:32—Say: Obey Allah and the Apostle; but if they turn back, then surely Allah does not love the unbelievers.

Qur’an 48:29—Muhammad is the Messenger of Allah, and those who are with him are severe against disbelievers, and merciful among themselves.

Qur’an 4:24—Also (forbidden are) women already married, except those (captives and slaves) whom your right hands possess. Thus hath Allah ordained (Prohibitions) against you: Except for these, all others are lawful, provided ye seek (them in marriage) with gifts from your property—desiring chastity, not lust, seeing that ye derive benefit from them, give them their dowers (at least) as prescribed; but if, after a dower is prescribed, agree mutually (to vary it), there is no blame on you, and Allah is All-knowing, All-wise.

Qur’an 5:33—The punishment of those who wage war against Allah and His apostle and strive to make mischief in the land is only this, that they should be murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on opposite sides or they should be imprisoned; this shall be as a disgrace for them in this world, and in the hereafter they shall have a grievous chastisement.

Qur’an 9:5—Then, when the sacred months have passed, slay the idolaters wherever ye find them, and take them (captive), and besiege them, and prepare for them each ambush. But if they repent and establish worship and pay the poor-due, then leave their way free. Lo! Allah is Forgiving, Merciful.

Qur’an 9:29—Fight those who believe not in Allah nor the Last Day [notice it says “fight those who do not believe,” not “fight people who are attacking you”], nor hold that forbidden which hath been forbidden by Allah and His Messenger, nor acknowledge the Religion of Truth, from among the People of the Book [the people of the book are Jews and Christians], until they pay the Jizyah with willing submission, and feel themselves subdued.

Qur’an 9:73—O Prophet! strive hard against the unbelievers and the hypocrites and be unyielding to them; and their abode is hell, and evil is the destination.

Qur’an 9:111—Surely Allah has bought of the believers their persons and their property for this, that they shall have the garden; they fight in Allah's way, so they slay and are slain; a promise which is binding on Him in the Taurat and the Injeel and the Quran; and who is more faithful to his covenant than Allah? Rejoice therefore in the pledge which you have made; and that is the mighty achievement.

Qur’an 47:35—Be not weary and fainthearted, crying for peace, when ye should be uppermost: for Allah is with you, and will never put you in loss for your (good) deeds.

Qur’an 2:106—Whatever communications We abrogate or cause to be forgotten, We bring one better than it or like it. Do you not know that Allah has power over all things?
А од хадисите имаш:
Сахи Ал Букари од 1 том:
:35 Muhammad said, "The person who participates in (holy battles) in Allah's cause and nothing compels him to do so except belief in Allah and His Apostles, will be recompensed by Allah either with a reward, or booty (if he survives) or will be admitted to Paradise (if he is killed in the battle as a martyr). Had I not found it difficult for my followers, then I would not remain behind any sariya [army unit] going for Jihad and I would have loved to be martyred in Allah's cause and then made alive, and then martyred and then made alive and then again martyred in His cause."
Сахи Ал Букари од 4 том:
4:41 Abdullah bin Masud said, "I asked Allah's Apostle, ‘O Allah's Apostle! What is the best deed?’ He replied, ‘To offer the prayers at their early stated fixed times.’ I asked, ‘What is next in goodness?’ He replied, ‘To be good and dutiful to your parents.’ I further asked, ‘What is next in goodness?’ He replied, ‘To participate in Jihad in Allah's cause.’"

4:42 (& 4:311) Muhammad said, "There is no Hijra (i.e. migration from Mecca to Medina) after the conquest (of Mecca), but Jihad and good intention [to fight in Jihad] remain; and if you are called (by the Muslim ruler) for fighting, go forth immediately." [In other words, Muslims can not now join Muhammad in 610 A.D. in sacrificing and leaving their homes in Mecca in order to migrate to Medina, but they can show their dedication to God by sacrificing all they have in Jihad, or at least intend to if given the opportunity.]

4:44 A man came to Muhammad and said, "Instruct me as to such a deed as equals Jihad (in reward)." He replied, "I do not find such a deed." Then he added, "Can you, while the Muslim fighter is in the battle-field, enter your mosque to perform prayers without cease and fast and never break your fast?" The man said, "But who can do that?" [Bukhari: "Of course, nobody can pray and fast incessantly, and since the Muslim fighter is rewarded as if he was doing such good impossible deeds, no possible deed equals Jihad in reward."]

4:45 Someone asked, "O Allah's Apostle! Who is the best among the people?" Allah's Apostle replied, "A believer who strives his utmost in Allah's cause with his life and property." They asked, "Who is next?" He replied, "A believer who stays in one of the mountain paths worshiping Allah and leaving the people secure from his mischief." [In other words, fighting in Jihad is better than being a devout monk.]

4:46 Muhammad said, "... Allah guarantees the He will admit the Mujahid [one who fights in Jihad] in His cause into Paradise if he is killed, otherwise He will return him to his home safely with rewards and war booty." [Imagine how Muslims must try to interpret Allah's guarantee when they are defeated in Jihad, and neither die as martyrs nor are rewarded as victors.]

4:49 Muhammad said, "Last night two men came to me (in a dream) and made me ascend a tree and then admitted me into a better and superior house, better of which I have never seen. One of them said, ‘This house is the house of martyrs.’"

4:50 Muhammad said, "A single endeavour (of fighting) in Allah's cause in the forenoon or in the afternoon is better than the world and whatever is in it."

4:53 Muhammad said, "Nobody who dies and finds good from Allah (in the hereafter) would wish to come back to this world even if he were given the whole world and whatever is in it, except the martyr who, on seeing the superiority of martyrdom, would like to come back to the world and get killed again (in Allah's cause)."

4:72 Mohammad said, "Nobody who enters Paradise likes to go back to the world even if he got everything on the earth, except a Mujahid [one who fights in Jihad] who wishes to return to the world so that he may be martyred ten times because of the dignity he receives (from Allah)."

4:216 Muhammad said, "Were it not for the fear that it would be difficult for my followers, I would not have remained behind any Sariya (army unit) but I don't have riding camels and have no other means of conveyance to carry them on, and it is hard for me that my companions should remain behind me. No doubt I wish I could fight in Allah's cause and be martyred and come to life again to be martyred and come to life once more."

4:65 A man came to the Prophet and asked, "A man fights for war booty; another fights for fame and a third fights for showing off. Which of them fights in Allah's cause?" The prophet said, "He who fights that Allah's Word (i.e. Islam) should be superior, fights in Allah's cause."

4:66 Muhammad said, "Anyone whose both feet get covered with dust in Allah's cause will not be touched by the (hell) fire."

4:72b Al-Mughira bin Shu’ba said, "Our Prophet told us about the message of our Lord that "... whoever amongst us is killed will go to Paradise." Umar asked the Prophet, "Is it not true that our men who are killed will go to Paradise and their's (i.e. those of the pagan's) will go to the (hell) fire?" The Prophet said, "Yes."

4:73 Muhammad said, "Know that Paradise is under the shades of swords."

4:210 Once Allah's Apostle (during a holy battle), waited till the sun had declined and then he got up among the people and said, "O people! Do not wish to face the enemy (in a battle) and ask Allah to save you (from calamities) but if you should face the enemy, then be patient and let it be known to you that Paradise is under the shades of swords." He then said, "O Allah! The Revealer of the (holy) Book, the Mover of the clouds, and Defeater of Al-Ahzab (i.e. the clans of infidels), defeat the infidels and bestow victory upon us."

4:80 Muhammad said, "Allah welcomes two men with a smile. One of whom kills the other and both of them enter Paradise. One fights in Allah's cause and gets killed. Later on Allah forgives the killer (i.e. he embraces Islam) who also get martyred (in Allah's cause)."

4:96 Muhammad said, "He who prepares a ghazi [a warrior returning from participating in Jihad] going in Allah's cause is (given a reward equal to that of) a ghazi; and he who looks after properly the dependents of a ghazi going in Allah's cause is (given a reward equal to that of) a ghazi."

4:127 Aisha (one of Muhammad's wives) said, "I requested the Prophet to permit me to participate in Jihad, but he said, ‘Your Jihad is the performance of Hajj [the annual pilgrimage to Mecca].’"

4:131 Anas said, "On the day (of the battle) of Uhud when (some) people retreated and left the Prophet I saw Aisha bint Abi Bakr and um Sulaim [two women], with their robes tucked up so that the bangles around their ankles were visible hurrying with their water skins. Then they would pour the water in the mouths of the people, and return to fill the water skins again and came back again to pour water in the mouths of the people."

4:137 Muhammad said, "... Paradise is for him who holds the reins of his horse to strive in Allah's cause, with his hair unkempt and feet covered with dust. If he is appointed in the vanguard, he is perfectly satisfied with his post of guarding, and if he is appointed in the rearguard, he accepts his post with satisfaction ..."

4:146 Muhammad said, "A time will come when groups of people will go for Jihad and it will be asked, ‘Is there anyone amongst you who has enjoyed the company of the Prophet?’ The answer will be ‘Yes.’ Then they will be given victory (by Allah). Then a time will come when it will be asked, ‘Is there anyone amongst you who has enjoyed the company of the companions of the Prophet?’ It will be said, ‘Yes,’ and they will be given the victory (by Allah). Then a time will come when it will be said, ‘Is there anyone amongst you who has enjoyed the company of the companions of the companions of the Prophet?’ It will be said, ‘Yes,’ and they will be given victory (by Allah)."


4:162b Muhammad said, "My livelihood is under the shade of my spear, and he who disobeys my orders will be humiliated by paying Jizya." ["Jizya" is the poll tax paid by subjugated peoples in return for the protection of the Islamic government.]

4:175 Umair said, "Um Haram informed us that she heard the Prophet saying, ‘Paradise is granted to the first batch of my followers who will undertake a naval expedition.’ Um Haram added, ‘I said, O Allah's Apostle! Will I be amongst them?’ He replied, ‘You are amongst them.’ The Prophet then said, ‘The first army amongst my followers who will invade Caesar's city will be forgiven their sins.’ I asked, ‘Will I be one of them, O Allah's Apostle?’ He replied in the negative." [Notice it is an invasion, not a defensive war.]

4:179 Muhammad said, "The hour will not be established until you fight with the Turks; people with small eyes, red faces, and flat noses. Their faces will look like shields coated with leather. The hour will not be established till you fight with people whose shoes are made of hair." [No wonder the Arabs and Turks don't seem to like each other!]

4:182 Ali said, "When it was the day of the battle of Al-Ahzab (i.e. the clans), Allah's Apostle said, ‘O Allah! Fill their (i.e. the infidels') houses and graves with fire as they busied us so much that we did not perform the prayer (i.e. ‘Asr) till the sun had set.’" [‘Asr is the 3rd prayer, which is to be done in middle of the afternoon. The 4th prayer is to be done just before sunset.]


4:193 Anas said, "Whenever Allah's Apostle attacked some people, he would never attack them till it was dawn. If he heard the adhan (i.e. call for prayer) he would delay the fight, and if he did not hear the adhan, he would attack them immediately after dawn." [Bukhari: "The Prophet would wait till dawn to see whether the people he was attacking had been converted to Islam or not, and the sign of their embracing Islam will be the pronunciation of the adhan. He would not attack them if he heard the adhan.] [The message seems clear - convert or be attacked!]

4:195 Anas said, "The Prophet set out for Khaibar [a Jewish village attacked and subjugated in 628] and reached it at night. He used not to attack if he reached the people at night, till the day broke. So, when the day dawned, the Jews came out with their bags and spades. [see Deuteronomy 23:12,13] When they saw the Prophet they said, ‘Muhammad and his army!’ The Prophet said, ‘Allahu-Akbar! (Allah is Greater) and Khaibar is ruined, for whenever we approach a nation (i.e. enemy to fight) then it will be a miserable morning for those who have been warned.’"

4:196 Mohammad said, "I have been ordered to fight with the people till they say, ‘None has the right to be worshiped but Allah,’ and whoever says, ‘None has the right to be worshiped by Allah,’ his life and property will be saved by me except for Islamic law, and his accounts will be with Allah (either to punish him or to forgive him.)" [Clear enough! He was "ordered" to fight with the people until they become Muslims!]


4:220 Muhammad said, "... I have been made victorious with terror (cast in the hearts of the enemy) ..."

4:248 Abdullah bin Amr said, "A man came to the Prophet asking his permission to take part in Jihad. The Prophet asked him, ‘Are your parents alive?’ He replied in the affirmative. The Prophet said to him, ‘Then exert yourself in their service.’" [Bukhari: "The participation in Jihad (i.e. holy battles) with one's parents' permission."]

4:256 As-Sa’b bin Jaththama said, "The Prophet ... was asked whether it was permissible to attack the pagan warriors at night with the probability of exposing their women and children to danger. The Prophet replied, ‘They (i.e. women and children) are from them (i.e. pagans).’"

4:258 Ibn Umar said, "During some of the Ghazawat [Jihad wars] of Allah's Apostle a woman was found killed, so Allah's Apostle forbade the killing of women and children."

4:259 Abu Huraira said, "Allah's Apostle sent us in a mission (i.e. an army-unit) and said, ‘If you find so-and-so and so-and-so, burn both of them with fire.’ When we intended to depart, Allah's Apostle said, ‘I have ordered you to burn so-and-so and so-and-so, and it is none but Allah Who punishes with fire, so, if you find them, kill them.’" [Maybe not with fire, but Muhammad's order to kill these two enemies in some other way is clearly an act of aggression.]




И том 9:
9:50 (& 4:283) Ali said, "... no Muslim should be killed ... for killing a kafir (disbeliever)." [In other words, killing a non Muslim is not murder, it is holy war.]

9:57 Some Zanadiqa (atheists) were brought to Ali and he burnt them. The news of this event, reached Ibn Abbas who said, "If I had been in his place, I would not have burnt them, as Allah's Apostle forbade it, saying, ‘Do not punish anybody with Allah's punishment (fire).’ I would have killed them according to the statement of Allah's Apostle, ‘Whoever changed his Islamic religion, then kill him.’"

Значи на крај краева, испаѓа дека мирољубивите муслимани се лицемери спрема верата.
[DOUBLEPOST=1443316995][/DOUBLEPOST]
Ke ti odgovoram taka kako sto mdne mi odgovorile. Kuranot e pisuvan i prenesen od melekot Dzibrail na arapski jazik. Toj zbor vn arapskint pretstavuva velicenje, nesto kako persiranje, no nie nemame soodveten zbor za prdvod. Istoto e i so biblijata. Nikade Bog ne e trodimenzionalen.
Не е точно тоа брату, затоа што "кралската множина" за прв пат е користена од кралицата Елизабета (7 September 1533 – 24 March 1603) и плус тоа таа не вели ние(јас), таа вели ние( Англичаните), значи таа не вели дека е нешто високо, туку дека ги репрезентира Англичаните, а и да речиме дека тоа Бог за прв пат го користел, ако Тој го користел тоа, тоа би значело дека Бог е горд, а гордоста е грев и Бог не греши. Така да, не може да се рече дека Бог го користел тоа за прв пат, или дека бог ке го користи тоа.
 
Последно уредено:
Vo torata na mojsej site propisi se izraelski zakon , i na site nivni verovesnici im bilo naredeno da rabotat spored toj zakon , isus dosol da go sledi zakonot na mojsej a ne da go ukine, kako sto e potvrdeno vo evangelie spored matej 5, 17-18
17. Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или Пророците; не сум дошол да ги поништам, туку да ги исполнам.
18. Зашто, вистина, ви велам: дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни сè.
19. И така, оној што ќе наруши една од тие најмали заповеди и така ги научи луѓето, најмал ќе се нарече во царството небесно; а оној што ќе ги исполни и поучи, тој голем ќе се нарече во царството небесно.

Vidi sto ti veli tvojot bog so boldirnoto crno.

Како ги научи луѓето, знаеш ли?

Види што пишува понатаму:


20. Зашто ви велам, ако вашата праведност не ја надмине праведноста на книжниците и фарисеите, вие нема да влезете во царството небесно.
21. Сте слушале дека им било речено на старите: »Не убивај! А кој убие, виновен
е пред судот«.
22.
Јас, пак, ви велам дека секој, што се гневи на брата си без причина, ќе биде виновен пред судот; а оној што ќе го нарече брата си »празноглав«, ќе биде виновен пред врховниот суд; оној, пак, што ќе рече »будала«, ќе биде виновен за во пеколот.
23. И така, ако принесуваш дар на жртвеникот и таму се сетиш дека брат ти има нешто против тебе,
24. тогаш остави го дарот таму, пред жртвеникот, па отиди и најнапред помири се со брата си, а потоа дојди и принеси го дарот.
25. Измири се со противникот твој навреме, уште додека си на пат со него, за да не те предаде на судијата, а судијата – на слугата и да бидеш затворен;
26. вистина, ти велам: нема да излезеш оттаму сè дури не го дадеш и последниот кодрант.
27. Сте слушале дека на старите им било речено: »Не прељубодејствувај!«
28.
Јас, пак, ви велам дека секој што ќе погледне на жена со желба, тој веќе извршил прељуба со неа во срцето свое.
29. Ако те соблазнува десното око, извади го и фрли го од себе; зашто подобро ти е да погине еден дел од твоето тело, отколку целото да биде фрлено во пеколот.
30. И десната рака, ако те соблазнува, исечи ја и фрли ја од себе; оти подобро ти е да погине еден твој
дел, отколку целото твое тело да биде фрлено во пеколот.
31. Речено било исто така: »Ако некој ја остави својата жена, нека ѝ даде развод«.
32.
А Јас пак ви велам: секој што ќе ја остави својата жена, освен за прељуба, тој ја тера да прељубодејствува; и кој се ожени со така напуштена, тој прељубодејствува.
33. Сте го слушале уште и тоа дека им било речено на старите – »Не колни се криво, а заклетвите пред Господа исполнувај ги«.
34.
Јас, пак, ви велам: не колнете се воопшто – ниту во небото, оти тоа е престол Божји;
35. ниту во земјата, зашто таа е подножје на нозете Негови; ниту во Ерусалим, оти е град на великиот Цар.
36. Не колни се ни во главата своја, зашто не можеш ниту едно влакно од косата своја да го направиш бело или црно.
37. Но зборот ваш да биде: да, да, – не, не, а сè што е повеќе од тоа, од лукавиот е.
38. Сте слушале дека е речено: »Око за око, заб за заб«.
39.
Јас, пак, ви велам: да не се противите на злото. Ако некој те удри по десниот образ, заврти му го и другиот.
40. А оној што сака да се суди со тебе и да ти ја земе кошулата, дај му ја и горната облека.
41. И ако некој те присили да одиш со него една милја, ти оди две.
42. На оној што бара од тебе, дај му, и не го одбивај оној што ти сака нешто на заем.
43. Сте слушале дека е кажано -»Љуби го својот ближен и мрази го непријателот«.
44.
А Јас, пак, ви велам: љубете го непријателите свои, благословувајте ги оние што ве колнат, правете им добро на оние што ве мразат и молете се за оние што ве навредуваат и гонат,
45. за да бидете синови на вашиот Отец небесен; зашто Он го остава Своето сонце да грее над лошите и над добрите, и праќа дожд на праведните и на грешните.
46. Оти, ако ги љубите оние што ве милуваат вас, каква ќе ви биде наградата? Зар не го прават тоа и митниците?
47. И, ако ги поздравувате само браќата свои, што особено правите? Не постапуваат ли така и незнабошците?
48. Но бидете совршени, како што е совршен вашиот Отец небесен.”

Спореди го болдираното црно со болдираното сино.

И во иднина кога ќе сакаш точно да разбереш некоја случка од Библијата ќе ја прочиташ целата глава (како што е случај овде, целата глава Матеј 12), не дел од глава, не неколку стихови, не еден стих, не половина стих.


A sto e so drugite narodi?

Кој не е со Мене, против Мене е; и кој не собира со Мене, тој растура.(Maтеј 12:30)
 
Последно уредено:
.

И во иднина кога ќе сакаш точно да разбереш некоја случка од Библијата ќе ја прочиташ целата глава (како што е случај овде, целата глава Матеј 12), не дел од глава, не неколку стихови, не еден стих, не половина стих.




)
Jas mnogu dobro razbrav i vo tekstot na matej mnogu ubavo veli; 17. Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или Пророците; не сум дошол да ги поништам, туку да ги исполнам.
18. Зашто, вистина, ви велам: дури постојат небото и земјата ниту една јота или црта од Законот нема да се измени, додека не се исполни сè.
Свето Евангелие според Матеја
taka da Isus dosol da go sledi zakonot na mojsej a ne da go ukine.;) TUKU da go ispolni
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom