Ford доктор за Ford прашања

Саде гољф!
И тоа тројка 1.9 тди, по можност некоја од буквите црвена да е.
Плус темни фолии на стаклата, издувната од оние што брчат ко правосмукалки „слобода“.
И на праговите налепници Racing да има, а на задното стакло Catch me if you can.
Е тоа е кола за него, сите да позавидат.

Не тројка,него ДВИЦА..Врати уште 10 години назад.
 
Ц и Е класа и без удирање ги јаде рѓата
Сигурен си дека не биле удрени тие што си ги гледал? 80% од увезните коли од странство се малку потчукнати ;)

Среќа што Македонија нема мнгу студени зими, па рѓата и не е некоја голема тема кај нас.
 
Оти ја труете темава со офтопик ? Остајте ја темава за прашања за форд и одговори од форд

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
MAF senzorot sum go cistil, a dali moze i softuerski da se resat nekoi problemi ili samo treba da se cisti. Dali ventilot za vakum moze da bide istotaka problem, zatoa sot koga go odnesov vo servis imase edno creve izleguvano od mestoto i deka ne se otvoril turbinata! Majstorot pravese nekoi kombinaci so crevata, i sega se da ne e nesto i od toa?
Здраво Алекс

Извини на задоцнетиот одговор но некако сме го пропуштиле твоето прашање.
Се што наведе може да биде причинител за проблемите, за жал неможеме да направиме дефектажа на интернет - мора да го погледнеме возилото и да извршиме компјутерска дијагностика. Додека тоа не го направиме се би било шпекулација.
Слободно закажи термин тука и повикај се на Форд Докторот (пиши дека од Докторот имаш препорака) и ќе ти направат одличен попуст за се потребно да се реши проблемот.
За било што ти стоиме на располагање.

Поздрав
Оти ја труете темава со офтопик ? Остајте ја темава за прашања за форд и одговори од форд

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Фала haCk0r :)
Не ни пречи да е жив "thread"-от но потешко може да видиме на кој му е потребна Форд помош меѓу целиот Голф џагор.

Поздрав,
Докторот
 
Isti li se zamajcite za site mondeovci tdci od 2001 do 2006? 66,85,96kw? Zadniov ima menjac so 6 brzini. A od tddi i tdci razlika e samo vo zabite so gi cita senzorot za palenje ili ima uste nesto? Moze li tenkata ploca so zabite za senzorot od tdci da se izvadi i da se zavari na dobar zamaec tddi na kogo prethodno ke mu se odstrani istata ploca so zabite poso ne se isti? Ova ne bi trebalo da bide problem ako ubavo se namesti agolot?
 
Isti li se zamajcite za site mondeovci tdci od 2001 do 2006? 66,85,96kw? Zadniov ima menjac so 6 brzini. A od tddi i tdci razlika e samo vo zabite so gi cita senzorot za palenje ili ima uste nesto? Moze li tenkata ploca so zabite za senzorot od tdci da se izvadi i da se zavari na dobar zamaec tddi na kogo prethodno ke mu se odstrani istata ploca so zabite poso ne se isti? Ova ne bi trebalo da bide problem ako ubavo se namesti agolot?

Нема шанса тоа. Пробај и после збори.
 
Isti li se zamajcite za site mondeovci tdci od 2001 do 2006? 66,85,96kw? Zadniov ima menjac so 6 brzini. A od tddi i tdci razlika e samo vo zabite so gi cita senzorot za palenje ili ima uste nesto? Moze li tenkata ploca so zabite za senzorot od tdci da se izvadi i da se zavari na dobar zamaec tddi na kogo prethodno ke mu se odstrani istata ploca so zabite poso ne se isti? Ova ne bi trebalo da bide problem ako ubavo se namesti agolot?

Здраво valvoline, ова е операција која никогаш не сме ја правеле (модификации од било каков тип ни се забранети од Ford) така да немаме искуство да ти дадеме точно мислење.
Поздрав
Докторот
 
Здраво valvoline, ова е операција која никогаш не сме ја правеле (модификации од било каков тип ни се забранети од Ford) така да немаме искуство да ти дадеме точно мислење.
Поздрав
Докторот
Napraveno presaduvanje na tenkata ploca so zabite za citacot od zamaec za tddi na tdci i nema gajle, isto ko original tddi zamaec e sega. Malce zaebancija e da se izvadi plocata saka precizno busenje na fabrickite nitni. I dupkite to est pozicijata (agolot) si ostanuvaat isti koga se menjaat plocite, prosto ko pasulj. Eve da znaete ako imate ovakov problem to est potreba za prepravka na zamaec od tddi vo tdci i obratno. Fabricki da staele srafovi namesto nitni bi bilo idealno, zamaecot e fakticki ist razlika ima samo vo plocata za citacot, taka zamaecot bi bil univerzalen za dvata tipa na motori.
:D
 
Последно уредено:
На Ford Focus 1.4 од 2007 веќе неколку години не може да се реши проблемот со палењето. Во најдобар случај колата пали после неколку секундно верглање, но најчесто по втор или трет пат. Проблемот е поизразен во летно време на високи температури кога се случува колата да не пали 30-40 минути. Фокусот има моќност 55 kW. Сум слушал случаи слични на мојот каде проблемот се решил со менување на сензорот на радилицата но кај нив се случувало и возилото да изгасне за време на возење што кај мене не е случај. Исто така автомобилот не покажува никакви грешки на компјутер. Дали сте сретнале ваков проблем на други фокуси и кој би бил лекот за истиот? @Мида Гранд Моторс
 
На Ford Focus 1.4 од 2007 веќе неколку години не може да се реши проблемот со палењето. Во најдобар случај колата пали после неколку секундно верглање, но најчесто по втор или трет пат. Проблемот е поизразен во летно време на високи температури кога се случува колата да не пали 30-40 минути. Фокусот има моќност 55 kW. Сум слушал случаи слични на мојот каде проблемот се решил со менување на сензорот на радилицата но кај нив се случувало и возилото да изгасне за време на возење што кај мене не е случај. Исто така автомобилот не покажува никакви грешки на компјутер. Дали сте сретнале ваков проблем на други фокуси и кој би бил лекот за истиот? @Мида Гранд Моторс
Притисокот на бензинската пумпа измерен е?
Дизните проверени се?
Компресија измерена е?
 
Притисокот на бензинската пумпа измерен е?
Дизните проверени се?
Компресија измерена е?

Пумата е сменета без ефект. Другото е се измерено и проверено и не се најдени грешки. Струјата стасувала до дизните и понатаму се појавувале грешки.
 
Пумата е сменета без ефект. Другото е се измерено и проверено и не се најдени грешки. Струјата стасувала до дизните и понатаму се појавувале грешки.
Извади ги ти или во сервис па да се измерат омите на дизните
 
На Ford Focus 1.4 од 2007 веќе неколку години не може да се реши проблемот со палењето. Во најдобар случај колата пали после неколку секундно верглање, но најчесто по втор или трет пат. Проблемот е поизразен во летно време на високи температури кога се случува колата да не пали 30-40 минути. Фокусот има моќност 55 kW. Сум слушал случаи слични на мојот каде проблемот се решил со менување на сензорот на радилицата но кај нив се случувало и возилото да изгасне за време на возење што кај мене не е случај. Исто така автомобилот не покажува никакви грешки на компјутер. Дали сте сретнале ваков проблем на други фокуси и кој би бил лекот за истиот? @Мида Гранд Моторс

После колку секундно верглање?5-10 колку секундно?Да не ти е акумулаторот,алансер,алтернатор.контакт бравата за палење?На Фордовите такво им е палењето,сепак мислам дека немаш никаков проблем.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom