Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Стварно :pos:?
Сакав да кажам дека 4.5Л/100км троши колата низ град со тргни-застани возење, а тоа е тоа што мислев прва,втора,трета... сигурно на булевар не ја ставам во лер или 5та, а уште посигурно дека не возам во втора 2 километри низ град не читај го тоа што го пишав толку буквално.
Тоа дека не е така знаеш и самиот, него да те прашам дали иконите влегуваат во цената и дали мисли сопственикот да ги врати "теписите" на подот на колата?
За другар прашувам.[DOUBLEPOST=1441984024][/DOUBLEPOST]
Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.
Производителите на автомобили секогаш лажат со 1 литар помалку кога станува збор за потрошувачката.
 
Момци и девојки,дали некој знае,кој се занимава со црева,или продава црево..Конкретно ми треба црево од турбината во усис што влегува,или филтер за воздух,така некако беше..Еве го цревото,ако некој може да ми помогне нека пише..Ми нудат половно за 1000 денара..Каде што се на крајот тоа ребрата,таму е дупнато,има рецка околу 5 цм..Видов на едно место,може и на повеќе да е скинато.
11989172_1138075139554321_1958057574_o.jpg
 
Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.



Зависи во кој град:D Јас низ Куманово го вадам тој просек 6-6.5 литри, пошто претежно се возам сам или со уште еден сопатник, а низ Скопје ако ме фати шпицот и 8 литри како од шала ги лапа:D Еве вчера во шпицот во 5 саатот попладне од клинички до Радишани патував верувал или не цел саат , од кои добри 35-40 минути ми зеде додека стигнав од Рамстор до булевар Словенија, а колку има тука 5-6 км и се булевари, си викаш брзо се стига(y) ама секој можен семафор го фатив на затворањеo_O... За помалку од саат време идам Куманово - Велес, 65км со 2 патарини :D
 
Ја имав извадено фсонката од жмигвецот и ја миев колата и најверојатно од тука ми влезе вода во фарот и сеа е испотен никако не сушит стварат некоја кондензација најверојтно чаре некое?
 
Ја имав извадено фсонката од жмигвецот и ја миев колата и најверојатно од тука ми влезе вода во фарот и сеа е испотен никако не сушит стварат некоја кондензација најверојтно чаре некое?
Остави го отворено и ќе се исуши или ако имаш од оние за влага ќесичкине што доаѓаат во кутии од патики стави на отворот и ќе ја собере влагата. Можеш и со фен да исушиш.

Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Ја имав извадено фсонката од жмигвецот и ја миев колата и најверојатно од тука ми влезе вода во фарот и сеа е испотен никако не сушит стварат некоја кондензација најверојтно чаре некое?

Na sonce stavi ja utre, ke se isusi.
 
Na sonce stavi ja utre, ke se isusi.
Неколку дена е веќе на сонце џабе, влагата останвит внатре, пробав и со запалени светла да ја остам подолго џабе.. Ќе пробам утре со кесичките од патиките како што рече другарот погоре.
 
Да помагаат. Оддолговлекуваат агонија наречена ремонт на мотор
Не е бе агонија... оти агонија... најчиста работа.
Правилен ремонт извршен од човек кој си ја разбира работата како што треба е еднакво на нов мотор.
Е сега не е баш евтино, ама се исплаќа.
 
Не е бе агонија... оти агонија... најчиста работа.
Правилен ремонт извршен од човек кој си ја разбира работата како што треба е еднакво на нов мотор.
Е сега не е баш евтино, ама се исплаќа.

Тешко се погодуваат ремонтите..Неможеш во никој случај да го направиш ИСТО како во фабриката како што е склопено,ма какви сакаш такви делови ставај..Башка тоа што и нема добри мајстори кај нас,се е приучено,тогаш учи и тие работи..Се исплаќа друг таков мотор..Па да комбинираш..Само радилицата кошта колку цела НОВА кола,како башка дел да го купиш,оригинал,на прва специјала,никогаш употребен..Тоа се скапи зафати,и ретко кој се нафаќа на такво нешто.[DOUBLEPOST=1442011395][/DOUBLEPOST]
http://auto5.mk/other/?id=742
Ме интересира дали овие адитиви за уље навистина помагаат и намалуваат потрошувачка? И дали е корисно да се ставаат?

Јас ставив таков адитив за чистење на дизните,односно системот за гориво..Исто на Ликви Моли,како што е на сликата,само за дизел.Го наполнив цел резервоар,го ставив цело шишенце,и искрено не осетив никаква разлика,ни подобрување на работата на моторот,ни пак проблеми..Пробај,немаш што да изгубиш.
 
Тешко се погодуваат ремонтите..Неможеш во никој случај да го направиш ИСТО како во фабриката како што е склопено,ма какви сакаш такви делови ставај..Башка тоа што и нема добри мајстори кај нас,се е приучено,тогаш учи и тие работи..Се исплаќа друг таков мотор..Па да комбинираш..Само радилицата кошта колку цела НОВА кола,како башка дел да го купиш,оригинал,на прва специјала,никогаш употребен..Тоа се скапи зафати,и ретко кој се нафаќа на такво нешто.
Не се согласувам!
Бидејќи сум правел ремонти на два мотора, така да имам некакво искуство, можам да правам некаков муабет за тоа.
Прво, склопувањето си е склопување. Не е тоа проблем воопшто. Квалитетот на вградените делови зависи од длабочината на џебот...
Проблем е машинската обработка на блокот и радилицата, доколку разбушуваш на специјала. Тука е мајсторијата :) Ако останува на стандард, хоновањето не е проблем.
Јас носев кај еден мајстор во Марена, Кавадаречко... прочуен мајстор, квалитетно изработи, свака част. Вредеше да се почека некој ден.
Ако пак, моторот е на хилзни, тогаш отпаѓа машинската обработка. Уште полесно, треба да се внимава само на местењето на хилзните во блокот да не се спуштат ниско, туку на точно определена висина за да може кога ќе се стави главата идеално да затвори. Радилица останува стандард :) Си менуваш летечи, лежечи и готово...
Е сега, предноста на ремонтот е што имаш НОВА машина и не се замараш многу километри.
Од друга страна, денес има достапност на се и сешто, башка што сега е најлесно и најефтино да дојдеш до кола, па така и до цел мотор за неа за релативно ефтини пари, така да побрзо и поефтино е да менуваш мотор, кој е мачка во вреќа.
Ремонтот може ќе излезе доста поскапа инвестиција, ама секогаш го бирам како прва и единствена опција за кола која планирам да ја возам на долги патеки.
 
Не се согласувам!
Бидејќи сум правел ремонти на два мотора, така да имам некакво искуство, можам да правам некаков муабет за тоа.
Прво, склопувањето си е склопување. Не е тоа проблем воопшто. Квалитетот на вградените делови зависи од длабочината на џебот...
Проблем е машинската обработка на блокот и радилицата, доколку разбушуваш на специјала. Тука е мајсторијата :) Ако останува на стандард, хоновањето не е проблем.
Јас носев кај еден мајстор во Марена, Кавадаречко... прочуен мајстор, квалитетно изработи, свака част. Вредеше да се почека некој ден.
Ако пак, моторот е на хилзни, тогаш отпаѓа машинската обработка. Уште полесно, треба да се внимава само на местењето на хилзните во блокот да не се спуштат ниско, туку на точно определена висина за да може кога ќе се стави главата идеално да затвори. Радилица останува стандард :) Си менуваш летечи, лежечи и готово...
Е сега, предноста на ремонтот е што имаш НОВА машина и не се замараш многу километри.
Од друга страна, денес има достапност на се и сешто, башка што сега е најлесно и најефтино да дојдеш до кола, па така и до цел мотор за неа за релативно ефтини пари, така да побрзо и поефтино е да менуваш мотор, кој е мачка во вреќа.
Ремонтот може ќе излезе доста поскапа инвестиција, ама секогаш го бирам како прва и единствена опција за кола која планирам да ја возам на долги патеки.

Скапо е тоа..Се е убаво што викаш,ама скапо е..Многу поскапо одколку што на прв поглед изгледа.
 
Си менуваш летечи, лежечи и готово...
Е сега, предноста на ремонтот е што имаш НОВА машина и не се замараш многу километри.
.
Моториве на поновите автомобили не се исплаќа да се прават ремонт, самите оригинални делови, обработката на блокот и работната рака излегуваат поскапо и од нов мотор.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom