A
Avenger99
Гостин
Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.Зашто да нема шанси ??? Околу 5 литри е таман за таа кола со тој мал мотор и маса помала од тон ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.Зашто да нема шанси ??? Околу 5 литри е таман за таа кола со тој мал мотор и маса помала од тон ...
Тоа дека не е така знаеш и самиот, него да те прашам дали иконите влегуваат во цената и дали мисли сопственикот да ги врати "теписите" на подот на колата?Стварно?
Сакав да кажам дека 4.5Л/100км троши колата низ град со тргни-застани возење, а тоа е тоа што мислев прва,втора,трета... сигурно на булевар не ја ставам во лер или 5та, а уште посигурно дека не возам во втора 2 километри низ град не читај го тоа што го пишав толку буквално.
Производителите на автомобили секогаш лажат со 1 литар помалку кога станува збор за потрошувачката.Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.
Не троши помалце од 6.0 литри. Имам Пежо 1,6 хди 2015 и троши околу 6-6,5 градска.
Остави го отворено и ќе се исуши или ако имаш од оние за влага ќесичкине што доаѓаат во кутии од патики стави на отворот и ќе ја собере влагата. Можеш и со фен да исушиш.Ја имав извадено фсонката од жмигвецот и ја миев колата и најверојатно од тука ми влезе вода во фарот и сеа е испотен никако не сушит стварат некоја кондензација најверојтно чаре некое?
Ја имав извадено фсонката од жмигвецот и ја миев колата и најверојатно од тука ми влезе вода во фарот и сеа е испотен никако не сушит стварат некоја кондензација најверојтно чаре некое?
Неколку дена е веќе на сонце џабе, влагата останвит внатре, пробав и со запалени светла да ја остам подолго џабе.. Ќе пробам утре со кесичките од патиките како што рече другарот погоре.Na sonce stavi ja utre, ke se isusi.
Imash iskustvo so ovie aditivi? I dali navistina ja namaluvaat potroshuvackata?Да помагаат. Оддолговлекуваат агонија наречена ремонт на мотор
Не е бе агонија... оти агонија... најчиста работа.Да помагаат. Оддолговлекуваат агонија наречена ремонт на мотор
Не е бе агонија... оти агонија... најчиста работа.
Правилен ремонт извршен од човек кој си ја разбира работата како што треба е еднакво на нов мотор.
Е сега не е баш евтино, ама се исплаќа.
http://auto5.mk/other/?id=742
Ме интересира дали овие адитиви за уље навистина помагаат и намалуваат потрошувачка? И дали е корисно да се ставаат?
Imash iskustvo so ovie aditivi? I dali navistina ja namaluvaat potroshuvackata?
Не се согласувам!Тешко се погодуваат ремонтите..Неможеш во никој случај да го направиш ИСТО како во фабриката како што е склопено,ма какви сакаш такви делови ставај..Башка тоа што и нема добри мајстори кај нас,се е приучено,тогаш учи и тие работи..Се исплаќа друг таков мотор..Па да комбинираш..Само радилицата кошта колку цела НОВА кола,како башка дел да го купиш,оригинал,на прва специјала,никогаш употребен..Тоа се скапи зафати,и ретко кој се нафаќа на такво нешто.
Не се согласувам!
Бидејќи сум правел ремонти на два мотора, така да имам некакво искуство, можам да правам некаков муабет за тоа.
Прво, склопувањето си е склопување. Не е тоа проблем воопшто. Квалитетот на вградените делови зависи од длабочината на џебот...
Проблем е машинската обработка на блокот и радилицата, доколку разбушуваш на специјала. Тука е мајсторијатаАко останува на стандард, хоновањето не е проблем.
Јас носев кај еден мајстор во Марена, Кавадаречко... прочуен мајстор, квалитетно изработи, свака част. Вредеше да се почека некој ден.
Ако пак, моторот е на хилзни, тогаш отпаѓа машинската обработка. Уште полесно, треба да се внимава само на местењето на хилзните во блокот да не се спуштат ниско, туку на точно определена висина за да може кога ќе се стави главата идеално да затвори. Радилица останува стандардСи менуваш летечи, лежечи и готово...
Е сега, предноста на ремонтот е што имаш НОВА машина и не се замараш многу километри.
Од друга страна, денес има достапност на се и сешто, башка што сега е најлесно и најефтино да дојдеш до кола, па така и до цел мотор за неа за релативно ефтини пари, така да побрзо и поефтино е да менуваш мотор, кој е мачка во вреќа.
Ремонтот може ќе излезе доста поскапа инвестиција, ама секогаш го бирам како прва и единствена опција за кола која планирам да ја возам на долги патеки.
Моториве на поновите автомобили не се исплаќа да се прават ремонт, самите оригинални делови, обработката на блокот и работната рака излегуваат поскапо и од нов мотор.Си менуваш летечи, лежечи и готово...
Е сега, предноста на ремонтот е што имаш НОВА машина и не се замараш многу километри.
.