Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Вие велешаните имате многу јаки надимаци :D

Намерно така го викаат..Човекот е висок 160 cm,а тежок 60 кг..Мал е,не е лош мајстор,ама скап е,и ептен на лошо место живее,по едни нагорнини,коњ нога ќе скрши таму..Не го знаеш ти Кире Пикот,или Тале Жмигавецот.
 
Последно уредено:
Појма неам дали така го викаат ! Само знам дека се вика Борче :)

Тој е 100%,нема друг..Има саксо плаво..Не е лош,ама мислам дека е скап.И ептен на лошо место живее,по тоа скрките нагоре,ако се закрши и некој трактор пред тебе,ќе враќаш назад до градинката.[DOUBLEPOST=1441312920][/DOUBLEPOST]
Лошо многу лошо.

Оти лошо?Не е страшно..На крај краева ќе си купи термостат што отвора порано и готово..Или кај некој автоелектричар ќе му преспои перката да му се уклучува порано,ако е на отпорник направено..Или може и со мрзливец,он сам да си ја пали.[DOUBLEPOST=1441313237][/DOUBLEPOST]
Која електроника ? Таа пумпа НЕМА електроника. Има еден асинхрон мотор кој е актуатор и еден отпорник кој ја мери температурата на горивото. Актуаторот најчесто заглавува од метални струготини кои се привлечени пд магнетното поле. Има и еден електромагнет кој овозможува на ЕЦУто да ја прочита положбата на плунжерот. Исто така има и 2 електромагнетни вентила еден за старт и стол (гаси доток на гориво) а вториот е за регулирање на аголот на палење. Тоа е механичка пумпа која е задвижена од обичен актуатор место сајла за гас. Елементарна VE пумпа. Тоа не е пумпа на Опел или БМВ. Не мешај ја таа неуништлива пумпа со скапаниците на Лукас и оние пумпи во Opel DTI/DTH во кои има електроника и се износуваат механички. таа иста пумпа од СДИ Ја има и Голф 4 ТДИ 90 и 110 коња верзијата. Аман од приучени мајстори

Види поназад,една страна,бошистот му рекол дека е електронска пумпата,и затоа ќе го коштало поскапо..За мојата Лукас пумпа,што искрено е живо срање,Ристе ми бара 3500 да ја извади,предиктова и да ја врати назад.А него 100 евра.Па види која е поефтина.
 
Последно уредено:
Тој е 100%,нема друг..Има саксо плаво..Не е лош,ама мислам дека е скап.И ептен на лошо место живее,по тоа скрките нагоре,ако се закрши и некој трактор пред тебе,ќе враќаш назад до градинката.[DOUBLEPOST=1441312920][/DOUBLEPOST]

Оти лошо?Не е страшно..На крај краева ќе си купи термостат што отвора порано и готово..Или кај некој автоелектричар ќе му преспои перката да му се уклучува порано,ако е на отпорник направено..Или може и со мрзливец,он сам да си ја пали.[DOUBLEPOST=1441313237][/DOUBLEPOST]

Види поназад,една страна,бошистот му рекол дека е електронска пумпата,и затоа ќе го коштало поскапо..За мојата Лукас пумпа,што искрено е живо срање,Ристе ми бара 3500 да ја извади,предиктова и да ја врати назад.А него 100 евра.Па види која е поефтина.

Начекал овца и стриже. Како прво изгуглај и сам види која е ЕЛЕКТРОНСКА пумпа т.е. Со електроника. Во ТДИ СДИ пумпата е механичка управувана од електромагнетен актуатор. Тоа значи електромеханичко управување. Има на интернет страшно многу објаснето како и сам да си смениш дихтунзи на таа пумпа ако капе или тече. А лукас е срање зашто самата пумпа се износува (внатрешните елементи) и се губи центрирањето. А делови за лукас и речиси нема. Значи како мајсториве прават овци од народот право чудо е. Електронска пумпа има DTI, BMW 320, Landrover, Nissan, Toyota , Renault, Fiat Doblo VW Audi 2.5 TDI и уште неброено многу коли. Тие мотори се за кзбегавање освен ако не си мазохист.
 
Начекал овца и стриже. Како прво изгуглај и сам види која е ЕЛЕКТРОНСКА пумпа т.е. Со електроника. Во ТДИ СДИ пумпата е механичка управувана од електромагнетен актуатор. Тоа значи електромеханичко управување. Има на интернет страшно многу објаснето како и сам да си смениш дихтунзи на таа пумпа ако капе или тече. А лукас е срање зашто самата пумпа се износува (внатрешните елементи) и се губи центрирањето. А делови за лукас и речиси нема. Значи како мајсториве прават овци од народот право чудо е. Електронска пумпа има DTI, BMW 320, Landrover, Nissan, Toyota , Renault, Fiat Doblo VW Audi 2.5 TDI и уште неброено многу коли. Тие мотори се за кзбегавање освен ако не си мазохист.

И за Лукас има решение..Ми нудеа тогаш Германска Бош оригинал,80 евра,ја глуп ќе ја репарирам..И така остана..Може и таа да не се погоди,кој ја знае.Па човече пола коли ги наброја,викаш да се избегаваат.
 
Види сеа има решение. Но зашто да има потенцијален проблем. Ова трговците тешко ќе го кажат. Убаво е да се споделува. Подобро поприверен мотор отколку таков со проблеми. Пази тие проблеми се јавуваат и во Европа каде горивото е можеби подобро од на балканот. Проблемите се јавуваат и се решаваат со пари.
 
Лошо многу лошо.
Абе ќути ... полошо нема ... што ти е муабетов, колата е фабрички така, нова сме ја купиле од салон, така ја направиле од фабрика на толку да отвара
 
IMG_20150718_162621.jpg
Абе ќути ... полошо нема ... што ти е муабетов, колата е фабрички така, нова сме ја купиле од салон, така ја направиле од фабрика на толку да отвара

Друже,тргни го @Keljav настрана..Еве си правиме општ муабет.Викаш уклучува перката нешто под 100 степени,тоа е касно..Водата знаеш и ти врие на 100 степени,и во Германија,Италија,Мадагаскар,водата врие на 100 степени.Твојата кола си има години,малку ако затаи,ако се помеша нешто,ако не приметиш отиде во отпад..И да имаш мешавина со антифриз,пак е опасно,али не е толку..Немој да ја возиш со обична вода.Пример,мојот термостат отвора на 75 степени,веројатно перката уклучува на 85 степени,тука некаде..Што е многу порано,и имаш повеќе време за реакција,отколку да чекаш да поминат 94-95 и кусур степени.Еве како изгледа мојот термостат.
 
Прегледај го приврзокот 127989

Друже,тргни го @Keljav настрана..Еве си правиме општ муабет.Викаш уклучува перката нешто под 100 степени,тоа е касно..Водата знаеш и ти врие на 100 степени,и во Германија,Италија,Мадагаскар,водата врие на 100 степени.Твојата кола си има години,малку ако затаи,ако се помеша нешто,ако не приметиш отиде во отпад..И да имаш мешавина со антифриз,пак е опасно,али не е толку..Немој да ја возиш со обична вода.Пример,мојот термостат отвора на 75 степени,веројатно перката уклучува на 85 степени,тука некаде..Што е многу порано,и имаш повеќе време за реакција,отколку да чекаш да поминат 94-95 и кусур степени.Еве како изгледа мојот термостат.
Со мешавина се вози секогаш ... нејсе за годините си има, нема мн км поминато ама сепак, така било со темп од фабрика, можеби е подобро на пониско ама не чепкам

батали тоа ... денес после којзнае колку време ја возев дизелот ... во рикверц крчи и тешкко влегува ... ламела тоа цел сет е при крај или ?
 
Со мешавина се вози секогаш ... нејсе за годините си има, нема мн км поминато ама сепак, така било со темп од фабрика, можеби е подобро на пониско ама не чепкам

батали тоа ... денес после којзнае колку време ја возев дизелот ... во рикверц крчи и тешкко влегува ... ламела тоа цел сет е при крај или ?

Тоа ќе да е за крчењето. Ламела потисна и друк лАгер
 
Со мешавина се вози секогаш ... нејсе за годините си има, нема мн км поминато ама сепак, така било со темп од фабрика, можеби е подобро на пониско ама не чепкам

батали тоа ... денес после којзнае колку време ја возев дизелот ... во рикверц крчи и тешкко влегува ... ламела тоа цел сет е при крај или ?

Прво нека ти проверат масло во менувач дали имаш..Кумплугот го стискаш до крај?
 
Начекал овца и стриже. Како прво изгуглај и сам види која е ЕЛЕКТРОНСКА пумпа т.е. Со електроника. Во ТДИ СДИ пумпата е механичка управувана од електромагнетен актуатор. Тоа значи електромеханичко управување. Има на интернет страшно многу објаснето како и сам да си смениш дихтунзи на таа пумпа ако капе или тече. А лукас е срање зашто самата пумпа се износува (внатрешните елементи) и се губи центрирањето. А делови за лукас и речиси нема. Значи како мајсториве прават овци од народот право чудо е. Електронска пумпа има DTI, BMW 320, Landrover, Nissan, Toyota , Renault, Fiat Doblo VW Audi 2.5 TDI и уште неброено многу коли. Тие мотори се за кзбегавање освен ако не си мазохист.
bosh.jpg Иначе еве како изгледа бошот ! А ви кажувам дека е електронски пошто така и мене ми кажаа и тоа дечко што работи во тој сервис во Кавадарци што е !
 
Прегледај го приврзокот 127994 Иначе еве како изгледа бошот ! А ви кажувам дека е електронски пошто така и мене ми кажаа и тоа дечко што работи во тој сервис во Кавадарци што е !

Убаво ти кажал. Бошот е електро-механички. Електронски т.е. Електроника во него нема. Има само еден отпорник за мерење на температурата на горивото. Тој бош може и сам да си го предихтуваш ако ѕирнеш по интернет. Има се објаснето.
 
И за Лукас има решение..Ми нудеа тогаш Германска Бош оригинал,80 евра,ја глуп ќе ја репарирам..И така остана..Може и таа да не се погоди,кој ја знае.Па човече пола коли ги наброја,викаш да се избегаваат.
Чекај сакаш да кажеш дека некој успеал да најде решение за лукас пумпите?:)

Кој сервис го прави тоа ај ако сакаш подетално кажи.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom