Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Смени го реглерот на алтернаторот. Не го ограничува напонот на 14,2 волти и пушта повисок напон, обично импулсивен кој ги гори сијалиците.

Мене на Цитроенот ме кошташе 700 денари со се монтажа пред 5-6 години(мајсторот ми е малку пријател)
И ти го имаше истиот проблем со ептен неприметното трепкање и со горење на сијалиците?

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Чекај сакаш да кажеш дека некој успеал да најде решение за лукас пумпите?:)

Кој сервис го прави тоа ај ако сакаш подетално кажи.

Ima resenie, da ja smenis so Bosch. Druze 3500 denara bara Riste vo Kavadarci da ja izvadi da gi smeni site gumici i da ja vrati nazad. Ne e mnogu pari toa. Maslo koga menuvam me kosta skoro 3000 denara, pa vidi dali e skapo,ali pari si se pari,najubavo da ja zaobikolis.[DOUBLEPOST=1441362826][/DOUBLEPOST]
И ти го имаше истиот проблем со ептен неприметното трепкање и со горење на сијалиците?

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

Skapo e za vadenje, ispod 500,600 denara ne e za vadenje na alternator.
 
Ima resenie, da ja smenis so Bosch. Druze 3500 denara bara Riste vo Kavadarci da ja izvadi da gi smeni site gumici i da ja vrati nazad. Ne e mnogu pari toa. Maslo koga menuvam me kosta skoro 3000 denara, pa vidi dali e skapo,ali pari si se pari,najubavo da ja zaobikolis.
Е ова е нов момент за мене, ја баталив колата баш зошто ми идеше на нерви пумпата и ми дреме во гаража неколку години, изгледа и дошол денот да ја поправам. :)
 
Е ова е нов момент за мене, ја баталив колата баш зошто ми идеше на нерви пумпата и ми дреме во гаража неколку години, изгледа и дошол денот да ја поправам. :)

So kola imas?
 
Astra 2.0 DTI ќе треба и цел мотор да се предихтува пошто почна да ми тече уље.


Tuka prikaznata se menuva od koren. Tie se apla elektronski pumpi,skapi se da znaes. Okolu 800-1000 evra se novo.Motorot nemoze cel da se prediktova,mora prvo da vidis od kaj kape.Moze kape od menuvacot, pa samo toj treba da se izvadi, da se smenat semerinzi i vozis.Moze ne kape od nikade, oti i naftata koga kape ostava crna damka.Moze kape od nekoe diktonce, na poklopecot ili bilo kade. Mozekapka od semeringot na radilicata. Semerinzite, diktonite ne se skapi, poskapa e rabotnata raka. A za pumpata spremaj si poveke pari.
 
Tuka prikaznata se menuva od koren. Tie se apla elektronski pumpi,skapi se da znaes. Okolu 800-1000 evra se novo.Motorot nemoze cel da se prediktova,mora prvo da vidis od kaj kape.Moze kape od menuvacot, pa samo toj treba da se izvadi, da se smenat semerinzi i vozis.Moze ne kape od nikade, oti i naftata koga kape ostava crna damka.Moze kape od nekoe diktonce, na poklopecot ili bilo kade. Mozekapka od semeringot na radilicata. Semerinzite, diktonite ne se skapi, poskapa e rabotnata raka. A za pumpata spremaj si poveke pari.
Ја имам сменето пумпата и дали 200км поминав после тоа и ја забаталив пошто купив 2 коли од тогаш. Па оваа ми дреме така па мислев дека некој и измислил ново решение за пумпата па комплет од ново да се отвори и предихтува и замени пумпата. Од моторот тече уље, не ми текнува точно од каде ваљда од вадење ставање на пумпата дихтунзите попуштиле.
 
И ти го имаше истиот проблем со ептен неприметното трепкање и со горење на сијалиците?

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
Да, нормално дека имаше треперење. После промената на реглерот сето тоа се среди. Иначе реглерот е мала плочка со 2 штрафа, но малку сака внимавање при промената како ќе налегнува
 
Некои мислење/искуство за Subaru Forester 2.0D 2008 -2010g
Потрошувачка
Дефекти
Недостатоци
Оддржавање
Во план сум да земам поздрав
 
Некои мислење/искуство за Subaru Forester 2.0D 2008 -2010g
Потрошувачка
Дефекти
Недостатоци
Оддржавање
Во план сум да земам поздрав

Одличен избор ! Дефекти Нула ! Одржување - малку поскапичко од Голф 4.
Недостатоци и нема практично,
Е да и викаат кој вози Субару треба да има џебови до колена. Ама само така викаат.
Проблем е кога ќе сакаш да го продадеш. Никој не ги погледнува.
 
Да, нормално дека имаше треперење. После промената на реглерот сето тоа се среди. Иначе реглерот е мала плочка со 2 штрафа, но малку сака внимавање при промената како ќе налегнува
Да не се сватиме грешка кај мене не е трперење онака постојано туку еднаш во интервал некој 10тина секунди и тоа милисекунда (како што кажав неприметно за моите совозачи се додека не го спомнав тоа), пробав сега нови сијалиципа да видам они како ќе се понашат, инаку и Osram една ми има изгорено па и затоа не ми дава некоја надеж дека ќе престанат да прегоруваат. Иначе ми немат прегорено во возење , туку сите прегореа на палење на колата кога ги уклучувам..

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
несмее воопшто да трепери. сите индиции се дека е реглерот во дефект. провери го додека не ти изгорел некој електронски склоп, недај боже да рикни комјутерот.

земи еден унимер, стави го на клеми од акумулаторот и подеси го да мери истонасочен напон(можи на 20 волти поделокот) и запали ја колата. треба да стои напонот на стандардна големина. ако осцилира на туражирање-одма на сервис
 
несмее воопшто да трепери. сите индиции се дека е реглерот во дефект. провери го додека не ти изгорел некој електронски склоп, недај боже да рикни комјутерот.

земи еден унимер, стави го на клеми од акумулаторот и подеси го да мери истонасочен напон(можи на 20 волти поделокот) и запали ја колата. треба да стои напонот на стандардна големина. ако осцилира на туражирање-одма на сервис
Ставив сега нови сијалици по препорака на мајсторот па ќе видиме дали ќе го има истиот дефект, ако се појави пак нештп слично тогаш ќе го менувам реглерот ...фала многу

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom