Општи вело муабети, прашања, совети

M-1

Добро утро Махачкала!
Член од
6 септември 2010
Мислења
4.243
Поени од реакции
7.364
Добитна комбинација. 3x L2 лед диоди и колите од спротива се тргаат на страна.
Многу е будалско напраено бе од овије кинезиве, јас се изненадив ко го уклучи, стварно е јако.
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Швин имаат поширок обсег на производство, и да, главна мета му се Wallmart купувачи каде им нудат стандардни алуминиумски модели.

Швин Меса им е спортски модел, со хидроформирани цевки, одлични варови и електростатичка фарба. Таргетирале претпоставувам рекреативни возачи со моделот.



Па да, стана некаков стандард лок-аутот сега дури и за ефтини амортизери. Ако нема рибаунд - за мене тоа е ниска класа виљушка, локаутот не ја прави ништо подобра.

А со тактика “наоѓај само мани и не кажувај што чини“ и до 120е ќе оди цената(ако е мана тоа што марката поизведува и ефтини точаци во исто време - по амерички стандард, не бугарски). Па нови Формула главини има точаков, Бонтраџер тркала и гуми, окталинк пренос, висока класа менувачи и сега од продавница нови метални педали колче и седло а рамката нема никаква мана.

Не те разубедувам во ништо, интересно ми е како од две различни страни поинаку гледаме една иста работа.
Другар јас не купувам па да ти спуштам или дигам цена.Ти си тој што побара совет за цена и ние ти дадовме
Швин е подобар од типот на макс,собим и др велосипеди од овој тип,но исто така е и далеку од брендовите како Скот,Рам,Специализед и др.

Затоа и го нареков пониска класа.Едноставно Швин иако со голема традиција заостана со врвната технологија и е далеку веќе зад фирмите погоре.Крос и Рам кои се бугарски се спејсшатл за било кој Швин.

Според некоја логика Ако за 250-270 евра на пазарот имам Скот за 250-270 евра кој е неспоредливо поквалитетен со рамка неспоредливо подобра од Швин,кој има дискови и вила со лоок аут зарем ќе се одречам од сите овие работи за 30 евра?? :/


Тоа го вели пазарот и логиката.На крај не мора никого да слушаш овде.Пазарот т.е муштеријата е тој со кој треба да се договараш.

И второ најбитно поубав точак се купува само ако имаш плус пари на страна,па го продаваш стариот и купуваш друг подобар.


За Пеџа велоспринт ми спомна пријател дека му споменал дека ќе се сели надвор.Му рекол дека веќе имало друг да работи.Денес поминав да земам Ланец за комшијава со надеже дека некој го заменил Пеџа.и гледам пишува дека е на одмор до 20 август.

Зарем не е лошо кога веќе не е тука некој друг да го замени таму.Сега е сезоната.Тој дуќан и Пеџа го паметам уште од негово отварање и Пеџа навистина добро го разбработи.

Првата сезона му беше доста слаба бидејќи луѓе беа скептични,беше нов,а и местоположбата беше лоша.Јас барем не очекував дека баш така ќе го разработи.Но подоцна веројатно поради искрениот однос беше сигурно еден од најмногу посетените продавници особено за сервис.

Многумина продавници па дури и оние кои се увозници на велосипеди немаа ни блиску толку муштерии како него.

Па жално е навистина кога веќе отиде он,некој друг да не продолжи да го работи дуќанчето.Сепак верувам дека многу напор е вложено таму за да се направи она место што е денес и малку ми е шубе да биде затворено сега.
А ако не се отвори сега во ек на сезона на есен или зима ништо не се прави.

Така ете од луѓево што се жалат дека се без работа ете му можност да си го отвори дуќанот и да си работи и ако е поштен како Пеџа да си вади пристојна платичка.

СЕпак верувам дека и Пеџа би го сакал тоа нели!И него би му било криво кога дуќанот би бил затворен.[DOUBLEPOST=1438997954][/DOUBLEPOST]
Абе секој газда си го фали својот коњ, нормално е тоа.
Иначе факт е дека целиот тој бизнис со точациве е премногу елитистички поставен. За тие материјали и производни технологии - цените реално се пренадувани. Цените се пренадувани и од произведувачите на делови, и од „склапачите“ (брендовите како Џајант, Скот, Спешалајзд, итн), и на крај цените се пренадувани од дилерите/продавниците.
Неоправдано е прифатливо добар МТБ (или роуд, сеедно) точак да кошта од пар илјади евра па нагоре... кога за тие пари има на пример мотоцикли (нови).

Не споредувам баби и жаби, туку споредувам колку коштаат материјалите и технологијата за производство на точаци и мотори. Кај точаците очигледно маржата е многу поголема, ама тоа е пошто малку фирми се во бизнисот. Две поточно, се што вреди на пазарот е од Шимано или од Срам. Практично имаат моно(дуо)пол. Затоа цените се отидени упм нагоре.

Иначе кога би имало евтини, а квалитетни делови - зошто да не постојат фирми како Швин кои ќе пласираат производи преку супермакети, ама не само дно дна квалитет туку и задоволително добри точаци за нормални цени.
Безвезе ти е муабетов.Споредуваш баш баби и жаби.

Ако е така како што велиш има мотори по десетици илјади евра.За тие пари има супер БМВ.Зашто да возам мотор кавасаки составен од толку мала работа на две тркала кога имам цела кола и плус 2 тркала во однос на моторот.Зашто да возам каваски нинџа со 2 тркала за 10000 евра кога имам југо со 4 тркала за 300 евра,Ете ти ги тие баби и жаби што велиш дека не ги споредуваш

Не е дуопол работата и не е.Има уште многу производители за кои не си се сетил или пак не ги знаеш.
Campagnolo што е?
Сум зборел и порано овде.Технологијата,трудот и знаењето се плаќа на запад.
Тие држави си вложуваат во образованието и им се исплати.Нема монтажи и трупови да завршуваат.Кај нас познавам двајца метлари кои основно редеа единици како тули и на крај се запишаа и завршија машински и електро факултет и стануваат инженери.
Затоа и не не бива.Кога може за нив Никола Тесла да биде теслар,што да се очекува од такви.Равенки

Тебе ако ти е исто макс и трек земи макс од супер маркет и цепај.И едното и другото иде.
Не им давај пари и големи маржи на фирмиве.
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.636
Поени од реакции
35.496
@vivakastro потполно ја промашуваш поентата на мојот муабет. Прво ѕирни го текстов од линков долу, а потоа прочитај ми го постот уште еднаш - или барем само извадокот од цитатот подолу.
http://inrng.com/2012/02/who-made-your-bike/

...целиот тој бизнис со точациве е премногу елитистички поставен. За тие материјали и производни технологии - цените реално се пренадувани...
едит:
Затоа ќе повторам, навистина споредување на велосипеди со мотоцикли и автомобили - е споредување на баби и жаби. Но јас не ги споредувам нив, туку ги споредувам нивните цени во однос на коштањето на материјалите (исто за сите), количината на материјалите (најмалку материјал иде во точаци, во однос на автомобил/мотор) и цената на производниот процес (аутата се неспоредливо поскапи за производство).
Денешните цени на велосипедите се неколкукратно превисоки.
 
Последно уредено:
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
@vivakastro потполно ја промашуваш поентата на мојот муабет. Прво ѕирни го текстов од линков долу, а потоа прочитај ми го постот уште еднаш - или барем само извадокот од цитатот подолу.
http://inrng.com/2012/02/who-made-your-bike/



едит:
Затоа ќе повторам, навистина споредување на велосипеди со мотоцикли и автомобили - е споредување на баби и жаби. Но јас не ги споредувам нив, туку ги споредувам нивните цени во однос на коштањето на материјалите (исто за сите), количината на материјалите (најмалку материјал иде во точаци, во однос на автомобил/мотор) и цената на производниот процес (аутата се неспоредливо поскапи за производство).
Денешните цени на велосипедите се неколкукратно превисоки.

Koга има толку полно производители цените се веројатно избалансирани до максимум.
Има нешто што цените се толку високи.Зарем во ова време,ако толку ќаруваат не мислиш ли дека ќе се најде некој кој ќе почне да прави рамки и да продава точаци по дупли поевтини цени и да му иде топ,ама нема нешто такво.

Напомена во последниве години железото и алуминиумот на берза се продава двојно поскапо.Ете ти една причина.Шимано од нешто треба да ги направи запчаниците,ланците и механиката.Така ли?

Пример во еден роад бајк има малку делови,но процесот и материјалите за изработка се скапи.Карбонот и неговата изработка бара многу прецизност,цела наука е тоа.
За карбонот велат едно.На ниту еден производител не е ист.Секој си има проучено како да го прави.
Читни на нет ќе видиш.Скот има еден тип,а Џајант сосема друг.Скапо е сето тоа и како кажав процесот е доста скап.
Ние сме сиромашна нација и не можеме да си дозволиме.Да си живееме во Швајцарија ќе си менуваме догми на секоја недела,нешто што Груевски си прави со очилата од по 50-60000 евра.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
@vivakastro
Ај сега и ти не потпаѓај на маркетинг приказни, нема врска ни цената на материјалите ниту "комплексноста" и "прецизноста" на изработка.
Во никој случај не може pinnarello dogma f8 да чини 14500 долари, а ducati monster 696 да е 9300 долари ако гледаме од аспект на колку материјал е искористено или прецизност на изработка. Грубо кажано Дукатито прави 6000 експлозии во минута меѓу нозете на возачот, ако таму нема прецизност и квалитет сите моторџии ќе останеа без јајца за брзо време.
Единствена причина зошто има толкава цена е затоа што си можат, знаат дека ќе има луѓе што ќе платат.

Друг многу добар пример се електричните мењачи како shimano di2, механички се поедноставни за изработка, користат помалку материјал, се потешки од механичката верзија а коштат многу повеќе. Зборови како најдобро, престиж и елита, а не цена на изработка ја дефинираат крајната цена. Apple со iphone најчисто докажаа дека луѓето се спремни да платат премиум за бустање его.

Се надевам дека FSA со нивниот електричен групсет ќе им ги бутнат цените на електричните мењачи.
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
@vivakastro
Ај сега и ти не потпаѓај на маркетинг приказни, нема врска ни цената на материјалите ниту "комплексноста" и "прецизноста" на изработка.
Во никој случај не може pinnarello dogma f8 да чини 14500 долари, а ducati monster 696 да е 9300 долари ако гледаме од аспект на колку материјал е искористено или прецизност на изработка. Грубо кажано Дукатито прави 6000 експлозии во минута меѓу нозете на возачот, ако таму нема прецизност и квалитет сите моторџии ќе останеа без јајца за брзо време.
Единствена причина зошто има толкава цена е затоа што си можат, знаат дека ќе има луѓе што ќе платат.

Друг многу добар пример се електричните мењачи како shimano di2, механички се поедноставни за изработка, користат помалку материјал, се потешки од механичката верзија а коштат многу повеќе. Зборови како најдобро, престиж и елита, а не цена на изработка ја дефинираат крајната цена. Apple со iphone најчисто докажаа дека луѓето се спремни да платат премиум за бустање его.

Се надевам дека FSA со нивниот електричен групсет ќе им ги бутнат цените на електричните мењачи.
Jaсно е за догмата е престиж и се плаќа тоа.
Секаде е тоа така.Зарем Мерцедесот на Груевски вреди 600000 евра?Толку ли вложил мерцедес во него.Сигурно не.Вложиле пример 150000 а земале 400000.Другите 200000 се веројатно ќар на увозник,даноци и царини.
FSA и да извади електрика пак нема да ја купуваат како што тоа го прават со campagnolo i Shimano.
 

ficdogg

221b
Член од
29 септември 2008
Мислења
1.105
Поени од реакции
699
Ако електричната група на FSA кога ќе испадне чини колку 105, партал ќе направат. Оваа година имаа прототип на тур де франс, и добро изгледаше сега останува уште цената да ја видиме.
 
Член од
14 февруари 2013
Мислења
1.805
Поени од реакции
2.373
Луѓе има некој пумпа за тенок вентил ми треба итно..
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.636
Поени од реакции
35.496
Jaсно е за догмата е престиж и се плаќа тоа.
Пренапумпани се цените во сите ценовни сегменти, па и во ниските и средните - не само во највисоките. За тоа зборувам. Велосипедите имаат нереални цени.


Единствена причина зошто има толкава цена е затоа што си можат, знаат дека ќе има луѓе што ќе платат.
...
Apple со iphone најчисто докажаа дека луѓето се спремни да платат премиум за бустање его.
Toкму така. Ама не само затоа што секогаш има доволно такви што ќе платат ретардирано големи суми за курчење, туку и затоа што во OEM бизнисот за производство на велосипеди мала е конкуренцијата - реално само неколку компании се во игра, а од нив само две-три се навистина големи ѕверки.
Да има таква конкуренција како во бизнисот за мотори/аута, цените ќе беа барем двојно пониски во средната класа точаци (и неколку пати пониски во високите класи).
 

Acohipmk

Манипулативна кокошка.
Член од
3 ноември 2008
Мислења
1.459
Поени од реакции
2.016
Што мислите за овај точак? Незнам дали има локаут.
http://www.pro-sport.com.mk/Default.aspx?id=aeb79827-a6a3-4869-834f-260cdfe24e99
Има еден на старо се продава за 27 000.
Двајца мои другари земаа вакви. Педалите одма се кршат. Сметај да си ги смениш веднаш. :D
Инаку ги земаа по цена од 29.000 денари како за информација (нови).
Не ти се исплати за половен да даваш 27.000, оди во продавница и барај попуст или гледам дека бараш подолго време велосипед, почекај уште еден месец и ќе паднат цените.[DOUBLEPOST=1439058634][/DOUBLEPOST]
Иначе факт е дека целиот тој бизнис со точациве е премногу елитистички поставен. За тие материјали и производни технологии - цените реално се пренадувани. Цените се пренадувани и од произведувачите на делови, и од „склапачите“ (брендовите како Џајант, Скот, Спешалајзд, итн), и на крај цените се пренадувани од дилерите/продавниците.
Неоправдано е прифатливо добар МТБ (или роуд, сеедно) точак да кошта од пар илјади евра па нагоре... кога за тие пари има на пример мотоцикли (нови).
Апсолутно издржан коментар. Нема што да додадам освен тоа дека една скапана гума за велосипедиве (29') чини исто а во некои случаи и поскапо од автомобилска гума.
Технологијата, квалитетот и квантитетот на материјалот кој се употребува во автомобилската гума е неспоредливо далеку поголем од оној на велосипедската, но цените не го велат тоа.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.636
Поени од реакции
35.496
Што сакаш понатаму @Acohipmk кога тубелес гумите во аутомобилска индустрија се стандард уште од 1955. Кај велосипедите работата касни 60 години и сеуште 99% користат тјуб, а останатите 1% плаќаат премиум за тоа што одамна требаше да биде стандард (или се заебаваат со импровизирање).
 

Kajgana Shop

На врв Bottom