- Член од
- 14 април 2012
- Мислења
- 32.567
- Поени од реакции
- 66.228
Да. Уште ако убациш од 6 у 3-та, држ се добро.за што да ги собирам деловите ? ако кочам моторно или ?
Да. Уште ако убациш од 6 у 3-та, држ се добро.за што да ги собирам деловите ? ако кочам моторно или ?
добро не така,туку да намалуваш постепено од 6та,5та,4та,да стигнеш на некој 150-160,па тогаш кочница..наводно он кога возел 200,стиснал малце кочница и му се излизгала малку задницата..Да. Уште ако убациш од 6 у 3-та, држ се добро.
На 200 малку не може да ти се излизга. Ако ти проклиза на 200, шансите ти се многу мали да останеш на пат.добро не така,туку да намалуваш постепено од 6та,5та,4та,да стигнеш на некој 150-160,па тогаш кочница..наводно он кога возел 200,стиснал малце кочница и му се излизгала малку задницата..
Значи,ако качам 200,намалувам со моторно до кај 160,па после стискам пополека на кочница ?На 200 малку не може да ти се излизга. Ако ти проклиза на 200, шансите ти се многу мали да останеш на пат.
Се гледа само експерти тука.... еве ти линк со сите спецификации на моторот.На јутуб има се и сешто, моделите 280CDI немаат мотор со 177 коња
а моделите 270 со 177 коња максимално фабрички одат 230. То ти е максимална брзина постигната со фабрички тест шофер на патека за тест во идеални услови со идеално гориво на идеална температура. Појќе од тоа ни фабрички не можеа да одат. А ти ги заеба со 10 километри плус.
Додуша ти си пореално дете од други овде на форум кои и 50% побрзо возеа од фабрички максимуми. Е сега може и тебе моторо ти го гибаше вујкоти шо се разбира во тие работи и ти го појача или извај блокади па си соборил фабричкиот рекорд.
добро не така,туку да намалуваш постепено од 6та,5та,4та,да стигнеш на некој 150-160,па тогаш кочница..наводно он кога возел 200,стиснал малце кочница и му се излизгала малку задницата..
Повеќето автомобили од 2004 година па нагоре кои имаат посилни мотори имаат и вградено ESP, другарчето твое ти давало совет за некоја кола која имала голема кубикажа од претходниот век.ај едно лаичко прашање...другарче ми кажува дека наводно,ако качиш 200+,треба да кочиш со моторно,без кочница,затоа што ако си стиснел ќе ти се извртела цела кола не сум возел на таа брзина,максимум ми е 150-160,ради тоа прашувам.
он има опел астра фул опрема 2008-2009 година...јас имам голф 2011 1.4 120 коња,ама имаат и двете коли ЕСП,сигурно..Повеќето автомобили од 2004 година па нагоре кои имаат посилни мотори имаат и вградено ESP, другарчето твое ти давало совет за некоја кола која имала голема кубикажа од претходниот век.
Тоа ти е коа се јас да ти кажам дека треба да креваш саух на колата за да можеш да ја запалиш.
Не си го возел голфот 200 км? Зашто вакви размислувања?он има опел астра фул опрема 2008-2009 година...јас имам голф 2011 1.4 120 коња,ама имаат и двете коли ЕСП,сигурно..
Јоксен,не се покажала могучностНе си го возел голфот 200 км? Зашто вакви размислувања?
Максималната брзина е ограничена од компјутерот на самото возило. Верувај дека Е класа шасија со турбаш со максимални над 170 коњи може да развие повеќе од 230km/h на рамно, а и да неможе на рамно тогаш може на удолница.На јутуб има се и сешто, моделите 280CDI немаат мотор со 177 коња
а моделите 270 со 177 коња максимално фабрички одат 230. То ти е максимална брзина постигната со фабрички тест шофер на патека за тест во идеални услови со идеално гориво на идеална температура. Појќе од тоа ни фабрички не можеа да одат. А ти ги заеба со 10 километри плус.
Додуша ти си пореално дете од други овде на форум кои и 50% побрзо возеа од фабрички максимуми. Е сега може и тебе моторо ти го гибаше вујкоти шо се разбира во тие работи и ти го појача или извај блокади па си соборил фабричкиот рекорд.
Збораме за мерцедес не за југоПатем, килметражите секогаш лажат, т.е. покажуваат повеќе од што реално се вози. На брзина од 200km/h, речиси секое возило краде по 10km/h.