Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Golf 5 1.9 TDI ili Mitsubishi Lancer Sportback 1.5 Benzin? Sto mislite koj e podobar izbor od ovie 2 avtomobili vo pogled na izdrzlivost, odrzuvanje i slicno..?

Поекономичен е Голфот..Сосема две различни коли,од две сосема различни држави,и различно гориво..Јас би го зел Лансерот..Поефтино одржување ќе имаш кај Лансерот..Еден член од тука мислам дека беше женско,имаше Лансер,1.5 109 коња,па прашај ја неа како е задоволна..[DOUBLEPOST=1438471870][/DOUBLEPOST]
Многу да троши? Не бе брат таман си е 23 литри пошто тој не е за обичен народ брат и за тие што имаат пари не се ништо 20 литра бензин.[DOUBLEPOST=1438463510][/DOUBLEPOST]
Аман бе брат ти со гољфот гољф па гољф си запнал боље коњска кола ќе возам отколку голф за кој не ни вреди да се даваат пари. Голф тие кола за луѓе без стил.[DOUBLEPOST=1438463657][/DOUBLEPOST]
Не мора баш за некој модел ако имаш некоја инфо стрикно за некој модел кажи ми пошто разгледував по огласиве ефтини се а и не се лоши имам еден човек вози nexia и ми кажа самиот прв газда е и уште го тера без проблем...

Нексијата е копија на Опел Кадет..Сето тоа е препакуван Опел..Мотор,подвозје,се е на Опел..Ако немаш плин,ништо не правиш..Трошат тие бензин како луди.[DOUBLEPOST=1438471910][/DOUBLEPOST]
Не возам Голф продаден е. Имам Мерцедес 190 и Ауди 80 1.6 дизел. Имав порано Голф 1.
Неам apple знакче.

Канта до канта..Али потврдоглав човек од тебе на форумов не сум сретнал.
 
Поекономичен е Голфот..Сосема две различни коли,од две сосема различни држави,и различно гориво..Јас би го зел Лансерот..Поефтино одржување ќе имаш кај Лансерот..Еден член од тука мислам дека беше женско,имаше Лансер,1.5 109 коња,па прашај ја неа како е задоволна..
Економичноста не е проблем, секако ако го земам лансерот одма ке му вградам плински уред... Само ме чуди што викаш поефтино одржување кај лансерот, јас сум слушнал дека за јапонските возила многу се скапи деловите и не се наоѓаат баш лесно, за разлика од деловите за голф5...
 
Не мора баш за некој модел ако имаш некоја инфо стрикно за некој модел кажи ми пошто разгледував по огласиве ефтини се а и не се лоши имам еден човек вози nexia и ми кажа самиот прв газда е и уште го тера без проблем...
Имам во семејството Ланос јас, прв газда татко ми е, до сега поголем проблем имав со бензинската пумпа при што се замени (тоа им е маана кај ланосите) и ме чека репарација на серво летвата (ова и кај други ланоси е често). Од потрошен материјал деловите се доста ефтини и има избор на брендови. Поминато има ~140.000, го носи 1.5 моторот и потрошувачката е висока, ама со плин таман е :)



Sent from my Note 3 [SM-N9005] using Tapatalk
 
Економичноста не е проблем, секако ако го земам лансерот одма ке му вградам плински уред... Само ме чуди што викаш поефтино одржување кај лансерот, јас сум слушнал дека за јапонските возила многу се скапи деловите и не се наоѓаат баш лесно, за разлика од деловите за голф5...

Размисли добро. Lancer 1.5 како и сите други јапонски возила над 2000 година не трпи плин. Вентилите се димензионирани да работат на бензин и согласно философијата на дизајнот и инженерското размислување во Јапонија при проектирањето на истите нема резерва во параметрите. Се е точно пресметано. Ете за доказ погледни колку Ланцери се возат такси во Скопје. Имаше една компанија која купи Ланцери за такси. Тоа е класичен обид за пробутување на ова возило и негово омасовување. Е да ама пазарот и условите во Македонија како и мислењата на клиентите си го покажаа своето. Ако земеш Ланцер и планираш вградување на плински уред поарно имај на страна пари за нови вентили. Башка како и во другата "стисната" европа Така и во Македонија нема разлика во менталитетот на народот. Сите сакаат да имаат кола што е нова има цена на делови како на Југо или Фиќо и да не се расипува и да троши што е можно помалце.
Големи фирми како Ландиренцо имаат оддели за истражување и развој и самите ова го објавиле во нивните препораки. Ама кој да чита. Ако Ланцерот се вози на гориво што одговара на нормите користени при проектирање на моторот верувам дека ќе те служи без проблеми. И не очекувај од 1.5 мотор ако сака нека е произведен од Наса да троши 5 литри градска. Минимум 11-12 литри ќе имаш потрошња да сме реални. Таа цифра е иста т.е. 1.5 во Кадет од 198Х со технологија од 197Х или Ланцер од 201Х разликата е 0,5 литра помалце. Затоа неинформираните се само одлични овчички.
 
Размисли добро. Lancer 1.5 како и сите други јапонски возила над 2000 година не трпи плин. Вентилите се димензионирани да работат на бензин и согласно философијата на дизајнот и инженерското размислување во Јапонија при проектирањето на истите нема резерва во параметрите. Се е точно пресметано. Ете за доказ погледни колку Ланцери се возат такси во Скопје. Имаше една компанија која купи Ланцери за такси. Тоа е класичен обид за пробутување на ова возило и негово омасовување. Е да ама пазарот и условите во Македонија како и мислењата на клиентите си го покажаа своето. Ако земеш Ланцер и планираш вградување на плински уред поарно имај на страна пари за нови вентили. Башка како и во другата "стисната" европа Така и во Македонија нема разлика во менталитетот на народот. Сите сакаат да имаат кола што е нова има цена на делови како на Југо или Фиќо и да не се расипува и да троши што е можно помалце.
Големи фирми како Ландиренцо имаат оддели за истражување и развој и самите ова го објавиле во нивните препораки. Ама кој да чита. Ако Ланцерот се вози на гориво што одговара на нормите користени при проектирање на моторот верувам дека ќе те служи без проблеми. И не очекувај од 1.5 мотор ако сака нека е произведен од Наса да троши 5 литри градска. Минимум 11-12 литри ќе имаш потрошња да сме реални. Таа цифра е иста т.е. 1.5 во Кадет од 198Х со технологија од 197Х или Ланцер од 201Х разликата е 0,5 литра помалце. Затоа неинформираните се само одлични овчички.
Da go kupam Lancerot i da go vozam na benzin nema sansi, nesakam iljadarki da mi frla niz auspuh na sekoe palenje :) Znaci plin tesko podnesuvaat a? Epa nisto onda golf5 bi bil podobar izbor. Fala ti mnogu za informaciive !
 
Da go kupam Lancerot i da go vozam na benzin nema sansi, nesakam iljadarki da mi frla niz auspuh na sekoe palenje :) Znaci plin tesko podnesuvaat a? Epa nisto onda golf5 bi bil podobar izbor. Fala ti mnogu za informaciive !
Зошто не појдеш кај некој мајстор што го работи Лансерот и тој да ти објасни ептен детално што и како? и да ти каже реално што е подобро. Мислам дека најдобро би било да се консултираш сепак со човек кој ги чепка нив.
 
Volkswagen Polo 2003 god 1.4 TDI.55KW. 75KS nekoj da ima iskustvo so vakvo nesto nekoj sovet za kolata , edinstveno nekako vo oci mi page kilometrazata koja e okolu 140 000. Sakam da odam da ja vidam kolata a prodavacot i bara 3200 evra?
 
Volkswagen Polo 2003 god 1.4 TDI.55KW. 75KS nekoj da ima iskustvo so vakvo nesto nekoj sovet za kolata , edinstveno nekako vo oci mi page kilometrazata koja e okolu 140 000. Sakam da odam da ja vidam kolata a prodavacot i bara 3200 evra?

Искрено не би го гледал. Тој мотор има ланче на балансерот на радилицата кое знае да се скине и после голема катастрофа т.е. Нов мотор. Во европа се купува 1.4 ТДИ зашто 100 евра е поевтино (зависи каде) годишното осигурање ако споредиш со 1.9 СДИ на пример. Башка моторот е Пд Не трпи црвена нафта, разни алхемии и слично. 1.9 СДИ е со рото пумпа и трпи се што согорува. Башка тие половци имаат двомасен замаец и турбина кои кога ќе дојде време за замена чинат пари. Прашај колку се и после размисли.
 
Искрено не би го гледал. Тој мотор има ланче на балансерот на радилицата кое знае да се скине и после голема катастрофа т.е. Нов мотор. Во европа се купува 1.4 ТДИ зашто 100 евра е поевтино (зависи каде) годишното осигурање ако споредиш со 1.9 СДИ на пример. Башка моторот е Пд Не трпи црвена нафта, разни алхемии и слично. 1.9 СДИ е со рото пумпа и трпи се што согорува. Башка тие половци имаат двомасен замаец и турбина кои кога ќе дојде време за замена чинат пари. Прашај колку се и после размисли.



Добро бе брат, аман веќе, кој уште става црвена нафта во кола ??? По твое кажување никој не треба да купуваме коли понови од 1999 година, а тие што би ги купиле од тој период пред 1999 година, никако несмеат да бидат од друга марка освен Мерцедес или ФВ ... Сите луѓе што купуваат нови коли според тебе се луди ??? И ја возам дизел со рото пумпа, ама никад у животов и немам ставено црвена нафта... Башка има и двомасен замаец и варијабилно турбо... И што сега ??? Треба да ја фрлам и да купам Голф 3 1.9 ТД од '92-ра ??? Или 4-ка СДИ која е мртов коњ и треба молење за да вози ??? Дај те молам више тоа советите околу црвени и бели нафти заеби...
 
Volkswagen Polo 2003 god 1.4 TDI.55KW. 75KS nekoj da ima iskustvo so vakvo nesto nekoj sovet za kolata , edinstveno nekako vo oci mi page kilometrazata koja e okolu 140 000. Sakam da odam da ja vidam kolata a prodavacot i bara 3200 evra?
Racunaj najmalku uste 100kkm plus deka ima, a moze i mnogu poveke. Inaku odlicno kolice i super motorce. Samo da se pazi da ne e izabena bregastata, togas motorot dava cuden zvuk.
 
Добро бе брат, аман веќе, кој уште става црвена нафта во кола ??? По твое кажување никој не треба да купуваме коли понови од 1999 година, а тие што би ги купиле од тој период пред 1999 година, никако несмеат да бидат од друга марка освен Мерцедес или ФВ ... Сите луѓе што купуваат нови коли според тебе се луди ??? И ја возам дизел со рото пумпа, ама никад у животов и немам ставено црвена нафта... Башка има и двомасен замаец и варијабилно турбо... И што сега ??? Треба да ја фрлам и да купам Голф 3 1.9 ТД од '92-ра ??? Или 4-ка СДИ која е мртов коњ и треба молење за да вози ??? Дај те молам више тоа советите околу црвени и бели нафти заеби...

На црвена нафта вози тој што сака да заштеди. Денес е модерно да си стипса
 
На црвена нафта вози тој што сака да заштеди. Денес е модерно да си стипса



Тој што е стипса не вози кола... Ако е така најдобро да си земеме сите по еден Томос Аутоматик за преку лето и по едно Југо на плин за по зима и сме завршиле... Нема што да се малтретирам со коли од 3-4-5 000 евра и сите тие дефекти и недостатоци кои ти ги набројуваш како можни, туку ке си купам едно Југо од 200-300 евра за да имам за преку зима за недај боже и штом се заебе нешто ке го продадам на отпад и ке си земам пак друго...
 
Тој што е стипса не вози кола... Ако е така најдобро да си земеме сите по еден Томос Аутоматик за преку лето и по едно Југо на плин за по зима и сме завршиле... Нема што да се малтретирам со коли од 3-4-5 000 евра и сите тие дефекти и недостатоци кои ти ги набројуваш како можни, туку ке си купам едно Југо од 200-300 евра за да имам за преку зима за недај боже и штом се заебе нешто ке го продадам на отпад и ке си земам пак друго...

Еве ти пример во Италија еден италијан со плата од 2500 евра скапо му е све. Живее кај мама и тато и вози скапаница Пунто од 1999.
И скапо му е да купи салам дизел зашто 80 евра повеќе ќе го чини осигурањето. А тоа колку ќе заштеди нема везе.
Секој со паметот. Глеј пост на член кој репарирал турбина па скапо му било се жали.
А не дај боже замаец да треба да смениш и да дадеш 700-1000 евра ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom