Во времето на СФРЈ подобро се живееше... Мит или вистина?

  • Креатор на темата Креатор на темата onak
  • Време на започнување Време на започнување
Тоа и јас си помислив, па се наежив
....што има да се ежиш, амерички батаци пуни хормони и GMO пченица свршија работа. Зарем си мислеше дека за џабе се напраени сите тие филмови за привикнување, полни со зомби фацки и слично???? Се ти е денес веќе кулиса, пластика, 26-та сличка или мандраково чирибу-чириба-абракадабра...:):):)
 
Него... Да се вратиме на темата...
Штета, не сме во комплетен состав :(
 
Нема тема на форум каде не си уклучен лично, ако се основала Македонија, твоите биле основачи, ако се протерани Македонци од солун, твоите претци биле протерани, ако УДБА некого гонела твоите ги гонела, ако некој се судел против газдите и добил, ти си бил, не смее чоек веќе ни да спомене некој пример, одма ќе најдеш некоја фамилијарна врска твоја.
Јас да имам таква машта би станал успешен писател на сценарија и романи
Ти да имаш таква фамилија, ќе беше горд. Вака можеш единствено да се гордееш со тоа што некогаш ти било убаво во СФРЈ...што баш и денес не е за голема гордост :tapp:[DOUBLEPOST=1438110601][/DOUBLEPOST]
Добро бе мислиш дека овде имаш работа со деца како тебе кои можеш да ги лажеш за се?
не се праи на Ево XII
https://sr.wikipedia.org/sr/Auto-put_Bratstvo_i_jedinstvo

“Godine 1962. započinju poslednji radovi na auto-putu da bi sledeće 1963. godine mladi završili poslednju deonicu auto-puta između Osipaonice i Beograda. Tako je 251.737 brigadira za šest godina povezalo Ljubljanu s Đevđelijom.“[DOUBLEPOST=1437979872][/DOUBLEPOST]

The first commercial flights in Skopje were introduced in 1929 when the Yugoslav carrier Aeroput introduced a route linking the city with the capital, Belgrade.[5] A year later the route was extended to Thessalonika in Greece, and further extended to Greek capitalAthens in 1933.

In 1935 Aeroput linked Skopje with Bitola and Niš, and also operated a longer international route linking Vienna and Thessalonika trough Zagreb, Belgrade and Skopje.[5]


Уште во кралевина Југославија скопје авионски беше поврзан со странски градови а во СФРЈ од Скопје се леташе на сите континенти, a и денес во Македонија се само тие 2 аеродроми направени благодарение на СФРЈ и Тито. Во 30 години независнот не е направен ни еден друг аеродром ни во Битола ни во Велес ни во Гевгелија. Се користи уште добрата инфраструктура на СФРЈ, единствена разлика е што им го дадовме на Турците да го управуваат пошто изгледа сами не можеме.
Братсво-Единство беше најобичен двонасочен пат! Далеку од автопат и ако така се нареуваше. Очигледно немаш мрднато од таа прашлива селендра во која живееш подалеку за да видиш и дознаеш што е автопат. Веројатно кога си одел да служиш во ЈНА ти било единствено излегување од дома па си бил фасциниран со се што наоколу си видел. За тоа и толку ја фалиш СФРЈ.
За тебе што е автопат? Ова?
1280px-Avtocesta_bratstvo_enotnost_2008.JPG


Или можеби ова?
avtopat1.jpg

Gevgelija-avtopat-620x330.jpg

А податоците за летовите кои ги вадиш, не се од времето на СФРЈ!
 
Последно уредено:
Братсво-Единство беше најобичен двонасочен пат! Далеку од автопат и ако така се нареуваше. Очигледно немаш мрднато од таа прашлива селендра во која живееш подалеку за да видиш и дознаеш што е автопат. Веројатно кога си одел да служиш во ЈНА ти било единствено излегување од дома па си бил фасциниран со се што наоколу си видел. За тоа и толку ја фалиш СФРЈ. А податоците за летовите кои ги вадиш, не се од времето на СФРЈ!
Tи барем еден вистински податок да си извадил, а бе гледаш ли дека автопатот е ЗАВРШЕН во 1963 година, од гевгелија до љубљана, во 1963 година во германија имаше 321 возило од кои 32 амерички воени и 24 руски.
Проблем со тебе е шо си премногу тазе. Не си живеел во друго време, си се очоечил пред некоја година и сега го откриваш полека светот. Ти се чудиш оти во време на Тито немало мобилни, интернет кабловска телевизија, за тебе е тој период “трул“ оти немало клима уреди во фиќо и застава 101 ни опција за алуминиумски бандаши или МП3 плеер во Спачек.
1950 година веќе беа готови 400 километри од автопатот, Па на Хитлер трупот не бил уште изладен кога бил направен, 5 години по крвава светска војна, се уште под закана од војна против СССР и источниот блок - се градеше автопат. Тоа докажува дека уште во 1950 година Југославија имала потреба од автопат, имало возила, се планирало дека по тие патишта ќе течат реки коли камиоони мотори што и се обистини.
 
Tи барем еден вистински податок да си извадил, а бе гледаш ли дека автопатот е ЗАВРШЕН во 1963 година, од гевгелија до љубљана, во 1963 година во германија имаше 321 возило од кои 32 амерички воени и 24 руски.
Проблем со тебе е шо си премногу тазе. Не си живеел во друго време, си се очоечил пред некоја година и сега го откриваш полека светот. Ти се чудиш оти во време на Тито немало мобилни, интернет кабловска телевизија, за тебе е тој период “трул“ оти немало клима уреди во фиќо и застава 101 ни опција за алуминиумски бандаши или МП3 плеер во Спачек.
1950 година веќе беа готови 400 километри од автопатот, Па на Хитлер трупот не бил уште изладен кога бил направен, 5 години по крвава светска војна, се уште под закана од војна против СССР и источниот блок - се градеше автопат. Тоа докажува дека уште во 1950 година Југославија имала потреба од автопат, имало возила, се планирало дека по тие патишта ќе течат реки коли камиоони мотори што и се обистини.
Да, да. И Германците со аутобаните и Италијанците со аутострадите и завидуваа на СФРЈ и на нејзината патна мрежа и модерни патишта!
О Господи, дај му ум на кутриов човек:popce:
 
Да, да. И Германците со аутобаните и Италијанците со аутострадите и завидуваа на СФРЈ и на нејзината патна мрежа и модерни патишта!
О Господи, дај му ум на кутриов човек:popce:
Eте гледаш и самиот, Италијани автостради Германци аутобан Југославија автопат. Тоа беа земји со најразвиена патна мрежа во европа
 
Eте гледаш и самиот, Италијани автостради Германци аутобан Југославија автопат. Тоа беа земји со најразвиена патна мрежа во европа
:aplauz:Невидена упорност. Ако не ги виде сликите што ти ги поставив погоре за споредба од СФРЈ и денешна Македонија, тогаш и би верувал некој што не живеел тогаш дека си во право. Арно ама, „Братство - Единство“ ни сам не знам колку пати го имам поминато од Гевгелија до Јесенице со најразлични возила. Ако Братство-Единство беше автопат, денишниве автопатишта во Македонија се космодроми!
 
:aplauz:Невидена упорност. Ако не ги виде сликите што ти ги поставив погоре за споредба од СФРЈ и денешна Македонија, тогаш и би верувал некој што не живеел тогаш дека си во право. Арно ама, „Братство - Единство“ ни сам не знам колку пати го имам поминато од Гевгелија до Јесенице со најразлични возила. Ако Братство-Единство беше автопат, денишниве автопатишта во Македонија се космодроми!
Па то и ти велам, ти споредуваш коли од 1955 со коли од 2005 и велиш дека биле срање и прости поранешните, ти споредуваш автопат од 1963 со пат од 2008, споредуваш телефон од 1990 с оној од 2015... немаш концепт, луташ и паѓаш од една заблуда во друга.
Инаку во Македонија во последни 30 години не е направена ни една позначајна сообраќајница, се уште се користат патиштата од СФРЈ, тук таму се направени помали делници (Џурумија - средно Коњско, Пардово - Волчиште и Семкарево - Горно Мало)
Се уште струја добиваме од капацитетите на СФРЈ, се уште се движиме по патишта и пруги од СФРЈ, се уште вода добиваме од системите на СФРЈ.
 
:aplauz:Невидена упорност. Ако не ги виде сликите што ти ги поставив погоре за споредба од СФРЈ и денешна Македонија, тогаш и би верувал некој што не живеел тогаш дека си во право. Арно ама, „Братство - Единство“ ни сам не знам колку пати го имам поминато од Гевгелија до Јесенице со најразлични возила. Ако Братство-Единство беше автопат, денишниве автопатишта во Македонија се космодроми!
..пред да се направи автопатот Братство-Единство во Македонија НЕМАШЕ АСФАЛТ. Скопје, Гевгелија беше макадам.и коцка, освен парчето со бетонски платна останато од Хитлер меѓу Автокоманда и Маџари :) Има парчиња макадам уште со клесани камења за километарски ознаки.., ако те интересира сообраќајна археологија...Првите италијани кои се беа упатиле кон Африка после Втората Светска Војна, кога стигнале до таблата Куманово...извикале радосни: Кимахобо ..чентрале Африка, ама било близу... Јасно ти е ?? ............и немој да мешаш баби и жаби.
Скокот на Македонија у висина во СФРЈ беше КВАНТЕН СКОК...и дај веќе некој покреативен муабет, стануеш досаден...:)
 
Последно уредено:
:aplauz:Невидена упорност. Ако не ги виде сликите што ти ги поставив погоре за споредба од СФРЈ и денешна Македонија, тогаш и би верувал некој што не живеел тогаш дека си во право. Арно ама, „Братство - Единство“ ни сам не знам колку пати го имам поминато од Гевгелија до Јесенице со најразлични возила. Ако Братство-Единство беше автопат, денишниве автопатишта во Македонија се космодроми!
добро уживај,у штаб ти рекле дека автопатот Братство и Единство е направен од 2008ма,такви се податоците у Штаб и у Сител,пред 2008ма не постоела Македонија,тоа било Комуњарско Вазалство,едвај стигнале Античките Македонци у 2008ма да се ослободат од Комуњари и предавници и конечно да го достигнат технолошкиот развој на Англија,САД,Германија,Јапонија,а стандард да достигнат на Шведска,Канада,Швајцарија,Австралија

Штаб Год Блес ЈУ :cuc:
 
..пред да се направи автопатот Братство-Единство во Македонија НЕМАШЕ АСФАЛТ. Скопје, Гевгелија беше макадам..освн парчето останато од Хитлер меѓу Автокоманда и Маџари :) Има парчиња макадам уште со клесани баларди за километарски ознаки.., ако те интересира сообраќајна археологија...Првите италијани кои се беа упатиле кон Африка после Втората Светска Војна, кога стигнале до таблата Куманово...извикале радосни: Кимахобо ..чентрале Африка, ама било близу... Јасно ти е ?? ............и немој да мешаш баби и жаби.
Скокот на Македонија у висина во СФРЈ беше КВАНТЕН СКОК...и дај веќе некој покреативен муабет, стануеш досаден...:)
Кога СФРЈ градеше патишта кои едвам да задоволуваа најниски стандарди за пати, Хитлер 30 години пред Тито направил низ Германија Аутобан! Италијаните веднаш по Втората Светска Војна направија 2 Аутостради. Аутострада ди Соле и Аутострада ди Фиори, а СФРЈ? 20 години градеше 964км најобичен двонасочен пат широк 3,6 метри, анггажирајки ангарија „младински работни акции“. Не ми зборете за патиштата во СФРЈ, барем не мене зашто ептен многу ги имам извозено низ сите екц-ју републики. Братство-Единсво беше магистрала, ама не и автопат. Не може да е автопат а по него да се одвива сообраќај само во една лента во секоја насока. И Случајно СФРЈ да не изгради повеќе од 75Км автопат во Македонија? За време на СФРЈ Беше мачење да возиш било каде. Македонија денес после Словенија, има најдобри патишта и автопати од сите некогашни СФРЈ републики и не постои факт кој тоа ќе може да го оспори.[DOUBLEPOST=1438115287][/DOUBLEPOST]
добро уживај,у штаб ти рекле дека автопатот Братство и Единство е направен од 2008ма,такви се податоците у Штаб и у Сител,пред 2008ма не постоела Македонија,тоа било Комуњарско Вазалство,едвај стигнале Античките Македонци у 2008ма да се ослободат од Комуњари и предавници и конечно да го достигнат технолошкиот развој на Англија,САД,Германија,Јапонија,а стандард да достигнат на Шведска,Канада,Швајцарија,Австралија

Штаб Год Блес ЈУ :cuc:
Мене за разлика од тебе не треба да ме учат по штабови. Живеев скоро 30 години во СФРЈ што ми е сосема доволно за да знам каква беше состојбата тогаш. Ако сакаш да плукаш и упорно да негираш факти, тогаш тоа е друга работа, ама мене не можеш да ме убедуваш за нешто што сум го живеел, преживеал и почувствувал и за она кое сега го живеам.
 
Кога СФРЈ градеше патишта кои едвам да задоволуваа најниски стандарди за пати, Хитлер 30 години пред Тито направил низ Германија Аутобан! Италијаните веднаш по Втората Светска Војна направија 2 Аутостради. Аутострада ди Соле и Аутострада ди Фиори, а СФРЈ? 20 години градеше 964км најобичен двонасочен пат широк 3,6 метри, анггажирајки ангарија „младински работни акции“. Не ми зборете за патиштата во СФРЈ, барем не мене зашто ептен многу ги имам извозено низ сите екц-ју републики. Братство-Единсво беше магистрала, ама не и автопат. Не може да е автопат а по него да се одвива сообраќај само во една лента во секоја насока. И Случајно СФРЈ да не изгради повеќе од 75Км автопат во Македонија? За време на СФРЈ Беше мачење да возиш било каде. Македонија денес после Словенија, има најдобри патишта и автопати од сите некогашни СФРЈ републики и не постои факт кој тоа ќе може да го оспори.[DOUBLEPOST=1438115287][/DOUBLEPOST]
Мене за разлика од тебе не треба да ме учат по штабови. Живеев скоро 30 години во СФРЈ што ми е сосема доволно за да знам каква беше состојбата тогаш. Ако сакаш да плукаш и упорно да негираш факти, тогаш тоа е друга работа, ама мене не можеш да ме убедуваш за нешто што сум го живеел, преживеал и почувствувал и за она кое сега го живеам.
и јас тоа велам , ти си живеел поробен во бившата држава,после 2008ма твориш и креираш како слободен Антички Македонец во конечно ослободената држава од ОВК и УЧК со нив на чело во Владата на Слободна Античка Македонија наскоро ГОлема Илирида
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom