палатите, кадилаците, мерцедесите и бродовите НА ТИТО гледаш дека НЕ СЕ НА ТИТО туку и тогаш и сега биле државен имот. Се гледа што имаат неговите деца сега и во каква беда почина жена му за разлика од сегашниве лопови кои имаат палати по целиот свет, милиони по белосветски банки, фабрики...... сето тоа украдено од народот и сето тоа ке го наследат нивните деца додека ти ке свршуваш на пунто.Ај објасни ми како во тоа време цела нација свршаваше коа ќе го видат возот на Тито, неговиот кадилак, неговите курви (Софија Лорен, Елизабет Тејлор), неговите палати.
Иако народот чека ред за леб, млеко, гориво, кафе, не може да си ги запишат повеќето луѓе децата на факултет поради немањето финансии и поради тоа што не се од плавата крв на коминистичката класа.
Денес на грујо на глава му се качија за некаков си мерцедес па "сиромавиот" уште во стариот мерџо од срам се вози.
Да, Тито ги ебаваше Софија Лорен, Елизабет Тејлор.......... Секаде во светот беше дочекуван на црвен тепих, построена гарда, воени оркестри, претседатели од светски маштаб со сопругите во прв ред, Кенеди и сите по ред.... Пречекуваше гости од светски калибар, политичари, глумци.... Беше фактор, беше присутен на светската сцена кога се решаваа важни работи............. Е сега го имаш бедниот Хорхе кој со неговиот капацитет во СФРЈ најмногу можел да стигне до претседател на месна заедница или совет на станари. На Хорхе не му дава ниту Маја а не пак ли Софија Лорен или Елизабет Тејлор на кој цел свет дрка а Тито си ги ебаваше. Највисок гостин кој му дошол на Хорхе е помошник на заменикот на советникот на потпретседателот на некоја ебена покраина или општина како и принцот на Хинзите. Црвен тепих, оркестар, построена гарда, пречек од претседател на некоја од вистинските држави во светот сеуште не искусил, врв му е молитвениот појадок кај Обама на кој како што и самиот кажа не разговарал со обама ама обама му намигнал. Замисли МУ НАМИГНАЛ. Такивите како Хорхе наш со помоќните светски политичари имаат средби од по 10 минути од кои 5 се за сликање додека Тито ги пречекуваше и одеше кај нив со највисоки почести и разговараше со нив на ТИ. Сето тоа кажува кој фактор била СФРЈ кој фактор сме сега.
И да, во СФРЈ не студираа сите оти тогаш само тие што биле за факултет студрале и тоа на државен трошок, со стипендии, и половина од нив дипломирале, додека на тие што не им одело школото завршувале средно и се вработувале, земале плата, живееле створале семејства... за разлика од сека кога и шуто и нрписмено се запишува на факултет и сите диполмираат иако и азбуката сеуште не им научена и после со дипломата од свирипичино се сметаат за високообразовани ....[DOUBLEPOST=1437322628][/DOUBLEPOST]
Сите поголеми фабрики имаа кујни во кои се спремала и те како добра храна а конзерва каква што имаш залепено се давала кога се работело на терен или евентуално трета смена кога кујната не работела. Каква храна добиваат работниците денес? Најчесто си носат од дома завиткано во кесе, леб и кромид, а конзерва коко на сликата само на празниците и неделините кои ги работат. Можат да ги сонуваат кујните од СФРЈ. Прашај кого сакаш кој работел во фабрика во време на СФРЈ.Пристојната храна која ја даваа во работничките мензи
Пристојната облека за на свадба
За мебелот у споредба, денес е каде каде поевтин него ли во Југославија, да не се лажеме.
Пристојниот автомобил на мнозинството граѓани
Колку сметки струја немаш платено што е проблем?
Дали денес колата не ти е регистрирана?
Дали мрзнееш секоја зима?
Дали мислиш дека тогашното здравство било подобро од сегашното?
Тогашното здравсто го имаш и сега, ама проблемот е што ти го сакаш современото здравство, а не тоа кое го имало во Југославија.
За проблемот со горивото
За 5 литра нема проблем, ама повеќе не ни требаат - ќе каже вредниот трудољубив југословен.
За образованието прашањето е колку има денес со завршено високо образование а колку тогаш? Дали тогаш образованието било за секој достапно?
За пристојниот одмор во лимена конзерва, и одењето по 300 метра да се мијат садови, туширање и ВЦ кои не се чистени по недела дена.
Фиќото кое ти е прилепено, како и многу други автомобило, е маде ин југославија. Кажи ми сега некој автомобил маде ин мацедонија? Нема. Маде ин мацедонија нема ни гуми не пак ли автомобили. Информирај се малку какви автомобили се произведуваа во СФРЈ, не беше само фиќото кое гледано од аспект на тоа која година е произведено и не е лош автомобил.
Боновите за гориво ти се однесуваат на една или две кризи за гориво од по неколку месеци. Инаку во СФРЈ вообичаено беше кога одиш на бензинска да му речеш на пумпашот да наполни до горе. Денес луѓето тураат и помалку гориво одколку означеното на бонот оти немаат пари, се срамат на бензинска да му кажат на пумпашот тури за 20 или 30 денари што е и помалку од 5 литра гориво. Своевремено татко ми имаше а и јас ја повозив ФИАТ 132, мислам дека беше 2000 кубика, бензинец, своевремено беше одличен автомобил, за него немаше разлика помеѓу угорница или рамнина и удолница, лапаше 15 литри бензин ако не притискаш многу на гасот а ако притиснеш ке ги заминеш и 20 литри. Но кога луѓето правеа муабет за автомобили во тоа време никој не размислувше колку троши колата оти имаше пари и горивото не беше скапо. Заѕтоа луѓето возеа и ПЗ, П125, ФИАТ 1300, 132ки, рено 25...... битно беше колку шиба а не колку троши.
Камповите беа полни со среќни луѓе и деца. Сега се празни оти тие кои сакаат да одат во нив немаат пари. Нема ни деца кои ке правта џагор во нив. Нема кој да ги направи децата оти сите заминаа од тука во некои други земји, од инает заминаа не од што тука не им е убаво или чувај боже од тоа што 150 евра им се малку за да живеат. Место да си седат овде, да уживаат во богатствата, да се шетаат по одмори во охрид, грција, турција, тунис, египет, шпанија, да одат по кафани... тие глупите избегаа....нека рмбаат по светот за 3,5,6 000 евра кога се неписмени и незнаат да си прерачунаат дека е подобро овде за 150 евра да работат и да уживаат...[DOUBLEPOST=1437322757][/DOUBLEPOST]*200-300 денари
Последно уредено: