Дискусија за Атеистите, Исламот, Христијанството и останати убедувања

faust.mephistopheles

Aga Aganlija
Член од
9 декември 2014
Мислења
742
Поени од реакции
1.600
Напротив, Исус ја преобразил страста во бестрастие!
Воскресението е настан, спасение на човекот и сето создание.

Слепоста при очи е да веруваш на документарци, окултисти и сл. трактористи, наспроти Божјото живо предание дадено во Црквата.

П.С. Од цивилизациска, елементарна култура се зборува критички за својот поглед, контемплација, а не да се фрустрираш за туѓиот став.:misticen:
Неможеш да преобразиш нешто што те идентифицира како човек.Пенисот е човечки орган и реагира на стимулуси,неможеш да се бичуваш и да го негираш човечкиот нагон,неможеш да се негираш себеси.Исус бил човек со човекови физиолошки потреби и страсти.Спиел,пиел,јадел,гледал-реагирал и.т.н. Можеш да ги контролираш нагоните и страстите но е невозможно да ги избришиш.
Не ми е јасно,зошто погрешно гледате на страстите ? Зошто би било нешто погрешно ако ти е дадено од бог ?
Не верувам на документарци,само посочив зошто толку сличности и корелации.
Воскресението како библиски настан е многу блиску на оклутистичкиот пост ритуален настан во кој постои 3 дневна смртност и трансформација во богочовек.
Веруј ми ич не сум фрустриран на твојот став,си веруваш тоа ми е сасвим ок.
Ама боли кога ме тераш на самокритика,а самиот не си подготвен на истото.Со толку прљава историја на твојата религија дојде да ми кажеш да самокритизирам? Твоите предпоставени со толку лажења,пиењето крвта на нарот,крадењето на народот само за исполнување на личниот алчен газ,со таква идеологија во твојот ред дојде мене да ме тераш на самокритика?
Оди пред огледало,огледај се и види што твојата религија низ историјата а и моментално му прави на народот,после зборувај за самокритика.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Неможеш да преобразиш нешто што те идентифицира како човек.Пенисот е човечки орган и реагира на стимулуси,неможеш да се бичуваш и да го негираш човечкиот нагон,неможеш да се негираш себеси.Исус бил човек со човекови физиолошки потреби и страсти.Спиел,пиел,јадел,гледал-реагирал и.т.н. Можеш да ги контролираш нагоните и страстите но е невозможно да ги избришиш.
Не ми е јасно,зошто погрешно гледате на страстите ? Зошто би било нешто погрешно ако ти е дадено од бог ?
Погрешно ти е гледањето, твојот субјективизам=објективизам, дека гледаме погрешно.
Се идентификуваш како пенис, вагина, слепо црево...!? Пробај сериозно ова да си го одговориш.

Исус овозможил на секој еден смртник со страсти читај страдање, пиење, јадење..., квалитативно да ги промени во пиење, јадење..., но во отсуство на распадот т.е. смртта т.е. за вечна супстанцијалност.
Не верувам на документарци,само посочив зошто толку сличности и корелации.
Воскресението како библиски настан е многу блиску на оклутистичкиот пост ритуален настан во кој постои 3 дневна смртност и трансформација во богочовек.
Веруј ми ич не сум фрустриран на твојот став,си веруваш тоа ми е сасвим ок.
Ама боли кога ме тераш на самокритика,а самиот не си подготвен на истото.Со толку прљава историја на твојата религија дојде да ми кажеш да самокритизирам? Твоите предпоставени со толку лажења,пиењето крвта на нарот,крадењето на народот само за исполнување на личниот алчен газ,со таква идеологија во твојот ред дојде мене да ме тераш на самокритика?
Оди пред огледало,огледај се и види што твојата религија низ историјата а и моментално му прави на народот,после зборувај за самокритика.
Да, ќе ти верувам на искреноста, доколку не ме дискфалификуваш преку „гадењето“ од мојата религија што е банален изговор.:cautious:
Што ако традиционално си крстен, „кој те крстил“?, сваќаш ли против кого си огорчен и безобразен?
Ти можеш бесконечно, но НЕМОЖЕШ МЕНЕ да ме идентификуваш, поистоветуваш со
“прљавштината“ на мојата, твојата сакал неќел нашата религија.
Неможеш да избегаш од одговорноста со напад кон „другиот“!
Како и други овде, имаш дијагноза: „проблемот е во другиот“.
Вака нема базичен муабет, не пак меѓурелигиски...:anco:
 

faust.mephistopheles

Aga Aganlija
Член од
9 декември 2014
Мислења
742
Поени од реакции
1.600
Погрешно ти е гледањето, твојот субјективизам=објективизам, дека гледаме погрешно.
Се идентификуваш како пенис, вагина, слепо црево...!? Пробај сериозно ова да си го одговориш.

Исус овозможил на секој еден смртник со страсти читај страдање, пиење, јадење..., квалитативно да ги промени во пиење, јадење..., но во отсуство на распадот т.е. смртта т.е. за вечна супстанцијалност.

Да, ќе ти верувам на искреноста, доколку не ме дискфалификуваш преку „гадењето“ од мојата религија што е банален изговор.:cautious:
Што ако традиционално си крстен, „кој те крстил“?, сваќаш ли против кого си огорчен и безобразен?
Ти можеш бесконечно, но НЕМОЖЕШ МЕНЕ да ме идентификуваш, поистоветуваш со
“прљавштината“ на мојата, твојата сакал неќел нашата религија.
Неможеш да избегаш од одговорноста со напад кон „другиот“!
Како и други овде, имаш дијагноза: „проблемот е во другиот“.
Вака нема базичен муабет, не пак меѓурелигиски...:anco:
Пенисот,вагините,слепите црева,очите,срцето и.т.н се човечки органи,и јас и ти и Исус ги имаше овие органи.
Не ми е јасно во што ги променил Исус страстите? Не е нешто што може да се промени бе човече,колку сакаш седи буден во еден момент ќе ти капнат очите. Колку сакаш игнорирај го нагонот,во еден момент ќе ти појди умот на женско. Едноставно човек,ништо повеќе нити помалку. Ти од морално етичка природа може твојот разум да говори дека е нешто морално прифатливо или неприфатливо,но на крај секогаш победува или превагнува некоја рамнотежа помеѓу нагонот и разумот. Колку и да нејќиш ќе дојде момент кога ќе мораш да се помириш со страстите како дел од тебе.Ако немаш да јадиш во еден момент дури и ако е потребно ќе украдеш и ќе јадиш. Невозможно е да се поттиснува таа физиолошка потреба,кај и да е во одреден момент ќе “пукне“ и на штета на поединецот често пати знае да се канализира на погрешно место.
Тоа што може разумот да го контролира материјалното,не значи дека спознала што е добро или лошо или дека секогаш е во право,постојат моменти каде инстинктивните нагони(безразлика дали погрешни или не)го одржуваат човекот во живот.


И не ми се гади од ниедна религија,најмалку од христијанството во кое сум поминал дел од животот.
И можам да те идентификувам моментално,бидејќи си бранител или оправдуваш алчни усти и нивни стомаци со црквата.Нема да те идентификувам кога ќе застанеш зад угнетениот а не угнетувачот.
Црквата моментално не ја интересира вера и духовност ами пари и профит,така била низ историјата така е и ден денес.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Не се замарај со „нас“, збори за себе, ти поставив прашања.
Од кај знаеш дека нашето е лага, а твоето вистина?
Па за себе и зборам, кога некој изнесува тврдење дека јогата е демонска и опасна а никогаш не ја практикувал, кога сопствениот морал го користи како репер да ги прогласува различните од себе са "неморални", кога ја негира науката, кога шири лаги и клевети за индивидуи, групи и организации, тогаш итекако знам дека лаже, дека е дволичен и дека е подло и бедно суштество.
Што се однесува до прашањата, одговорени се повеќе од еднаш.
Каква личносна идентификација имате, со што со кого, со неманифестното божество?
Како креацијата, иста по суштина со божеството, ја запазува апсолутноста на божеството?
Личност и битие се различни нешта. Личноста е менлива и минлива, битието е вечно и неменливо. И детето од пет години е личност, и човек од 35 години е личност, низ животот личноста се трансформира, менува, обликува.... Но суштината - битието е независно, тоа е вечно, неменливо. Ако тоа не ти е познато, залудна е секоја понатамошна дискусија.[DOUBLEPOST=1433102443][/DOUBLEPOST]
Не ти го оспорив правото да "разобличуваш","кршиш носови", фантазирај колку сакаш.Прашањето беше друго (еве ќе го поедноставам максимално) дали го одобруваш/дали го имаш искажано ставот- не може да знаеш за нешто ако не го практикуваш и не си дел од него
Ако тоа нешто бара практично инволвирање и искуство, тогаш само теоретското познавање не е ни одблиску доволно. Доколку е потребно само теоретско познавање, тогаш тоа е веќе друга работа. Ти самиот си кажа дека неможеш да знаеш нешто ако не си дел од тоа, а притоа го занемари фактот што православието негира и оцрнува голем број области каде итекако е потребно искуство и практично инволвирање.
А тој одговор досега беше:
-Вистината нема име,
-вистината нема преземе,
-вистината е вистина,
-онаа вистинската
-ама онаа баш вистинската.....
Незнам кој од сите овие одговори што си ги давал е конечниот, или имаш и други "појаки":vozbud:
Неверојатно е како може да очекуваш "Вистината" да име име, етикета, назив....?! Имаш ли поим колку дебилно е ова?! Навистина, што очекуваш? Нешто од типот - кажи ми едно вино, а јас би требало да кажам - шардоне? Мики тресна глупост и остана жив, дека таа вистина морало да ги засега дрвјата и камењата, бидејќи вистини од типот "човекот дише кислород" биле точни, ама не биле вистинити.....
За тебе какви критериуми се потребни освен тоа вистината да ги засега дрвјата и камењата?
 
Последно уредено:

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Пенисот,вагините,слепите црева,очите,срцето и.т.н се човечки органи,и јас и ти и Исус ги имаше овие органи.
Не ми е јасно во што ги променил Исус страстите?
Исус прво го решава проблемот со смртта. Сака да не` направи бесмртни.
А вака исто ти се фашта, јал не јал, пијал не пијал...

И не ми се гади од ниедна религија,најмалку од христијанството во кое сум поминал дел од животот.
И можам да те идентификувам моментално,бидејќи си бранител или оправдуваш алчни усти и нивни стомаци со црквата.Нема да те идентификувам кога ќе застанеш зад угнетениот а не угнетувачот.
Црквата моментално не ја интересира вера и духовност ами пари и профит,така била низ историјата така е и ден денес.
Црквата очигледно ја редуцираш на клир, и тоа на дел, што е факт.
Ти и таквите како тебе сте најголемите бранители на алчните..., гледајќи сеир одстрана, бегате од одговорност, но верувај ми, неможе да се побегне а да не се соочиш со ништавилото, твојата реакција токму тоа го сведочи, „егзистенцијалното ништо“.[DOUBLEPOST=1433108322][/DOUBLEPOST]
Па за себе и зборам, кога некој изнесува тврдење дека јогата е демонска и опасна а никогаш не ја практикувал, кога сопствениот морал го користи како репер да ги прогласува различните од себе са "неморални", кога ја негира науката, кога шири лаги и клевети за индивидуи, групи и организации, тогаш итекако знам дека лаже, дека е дволичен и дека е подло и бедно суштество.
Што се однесува до прашањата, одговорени се повеќе од еднаш.

Личност и битие се различни нешта. Личноста е менлива и минлива, битието е вечно и неменливо. И детето од пет години е личност, и човек од 35 години е личност, низ животот личноста се трансформира, менува, обликува.... Но суштината - битието е независно, тоа е вечно, неменливо. Ако тоа не ти е познато, залудна е секоја понатамошна дискусија.
Шом си се бранел океј е, но сите да не поистоветуваш не е фер, то ти е ко да речеш сите во Исламот сечат глави што е = ГЛУПОСТ!
Поимите и нивното разбирање од христијански аспект ми се познати, но не и твоите, оттаму и прашањата.

Велиш „суштината - битието е независно, тоа е вечно, неменливо“, а од друга страна:
За мене креаторот е бесконечен неманифестиран потенцијал, креацијата е манифестирање на тој потенцијал. На суштинско ниво, креацијата и креаторот се едно исто, што значи суштината на божественото е субјективна.
Може да ја објасниш оваа контрадикторност?
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Велиш „суштината - битието е независно, тоа е вечно, неменливо“, а од друга страна:

Може да ја објасниш оваа контрадикторност?
Каде виде контрадикторност? Суштината на сите живи битија е вечна, неменлива, што значи поседува квалитети на креаторот, дел е од него.[DOUBLEPOST=1433109071][/DOUBLEPOST]
Поимите и нивното разбирање од христијански аспект ми се познати, но не и твоите, оттаму и прашањата.
Дали систематското оцрнување на практиките како јогата е христијански аспект? Дали проектирањето на христијанското разбирање врз оние што не се пронаоѓаат во христијанството и нивното прогласување за "неморални", грешници или еретици е христијански аспект?
 
Последно уредено:

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Каде виде контрадикторност? Суштината на сите живи битија е вечна, неменлива, што значи поседува квалитети на креаторот, дел е од него.
Самото манифестирање на божествената суштина преку креациите, кои се дел од истата суштина подразбира менливост, релативност.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Самото манифестирање на божествената суштина преку креациите, кои се дел од истата суштина подразбира менливост, релативност.
Тоа што е менливо и минливо, не е суштина. Суштината е дел од Апсолутот, релативноста е спротивен квалитет од апсолутноста.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Дали систематското оцрнување на практиките како јогата е христијански аспект? Дали проектирањето на христијанското разбирање врз оние што не се пронаоѓаат во христијанството и нивното прогласување за "неморални", грешници или еретици е христијански аспект?
Христијанската критика воопшто не го загрозува „другиот“, напротив сака да биде, да постои. Оние што правеле во име на Христа зло, од нив Христос од почеток се оградува дека се христијани, вакви верувам има во секоја религија, учење..., па претпоставувам и во Телема.
Тоа што е менливо и минливо, не е суштина. Суштината е дел од Апсолутот, релативноста е спротивен квалитет од апсолутноста.
Еве Ти на пример, како креација, како дел од суштината, како ја објаснуваш својата релативност, последователно и на божеството бидејќи си дел од истото?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Христијанската критика воопшто не го загрозува „другиот“, напротив сака да биде, да постои. Оние што правеле во име на Христа зло, од нив Христос од почеток се оградува дека се христијани, вакви верувам има во секоја религија, учење..., па претпоставувам и во Телема.
Имаше конкретно прашање, зошто не го одговори? Дали систематското оцрнување на мистичните учења и пракси како јогата од страна на христијанските организации и авторитети е христијански аспект? Дали тоа што го прави Мики постирајќи материјали со кој шири предрасуди за јогата и за многу други правци и учења за тебе е нормално и незаслужува осуда? Дали тоа е христијански аспект? Дали деградирањето на луѓето што имаат различни стандарди и морал со тоа што им се лепат епитети како "грешници", " неверници", "еретици", " секташи" и слично е христијански аспект?
Еве Ти на пример, како креација, како дел од суштината, како ја објаснуваш својата релативност, последователно и на божеството бидејќи си дел од истото?
Јас сум ентитет чие битие(суштина) е вечно а чија личност(форма) е менлива и релативна. Мојата личност на 5, 25 и 55 години не е истата, додека моето битие, суштина е иста од моментот на раѓање па се до крајот.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Имаше конкретно прашање, зошто не го одговори? Дали систематското оцрнување на мистичните учења и пракси како јогата од страна на христијанските организации и авторитети е христијански аспект? Дали тоа што го прави Мики постирајќи материјали со кој шири предрасуди за јогата и за многу други правци и учења за тебе е нормално и незаслужува осуда? Дали тоа е христијански аспект? Дали деградирањето на луѓето што имаат различни стандарди и морал со тоа што им се лепат епитети како "грешници", " неверници", "еретици", " секташи" и слично е христијански аспект?
Ти бараш да ја укинеш Христијанската критика?! Тогаш треба и самиот да се укинеш, бидејќи истото го правиш.
Тоа што во однос на Христијанството си секташ, неверник, грешник итн., е реакција на твоето претставување, израз на твојата волја, за што немам ништо против, додека не ми ја загрозиш мојата волја, во чиј однос јас за тебе сум нешто што ти ме нарекуваш од твоја перспектива. Ова е сосема разбирливо, ненавредувачко, пр. ми се претствавуваш како демон, да те нарекувам ангел ли? Нема ли да се навредиш?
Од христијански аспект самите христијани се нарекуваат грешници и тоа први меѓу сите! Соу? Ја сваќаш ли логиката? Нема воопшто место за навреда, те уверувам.:love:

Јас сум ентитет чие битие(суштина) е вечно а чија личност(форма) е менлива и релативна. Мојата личност на 5, 25 и 55 години не е истата, додека моето битие, суштина е иста од моментот на раѓање па се до крајот.
Како ентитет, битие негираш дека се раѓаш, старееш, умираш, преоѓаш во нешто друго, дека си релативен?
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Ти бараш да ја укинеш Христијанската критика?! Тогаш треба и самиот да се укинеш, бидејќи истото го правиш.
Тоа што во однос на Христијанството си секташ, неверник, грешник итн., е реакција на твоето претставување, израз на твојата волја, за што немам ништо против, додека не ми ја загрозиш мојата волја, во чиј однос јас за тебе сум нешто што ти ме нарекуваш од твоја перспектива. Ова е сосема разбирливо, ненавредувачко, пр. ми се претствавуваш како демон, да те нарекувам ангел ли? Нема ли да се навредиш?
Од христијански аспект самите христијани се нарекуваат грешници и тоа први меѓу сите! Соу? Ја сваќаш ли логиката? Нема воопшто место за навреда, те уверувам.:love:
Критика?! За тебе лагите и глупостите што безброј пати се постирани за јогата, кабалата, окултизмот, источните филозофии и школи се критика? Како ќе критикуваш нешто за кое е неопходна пракса, кога истата таа пракса ја прогласуваш за опасна и признаваш дека никогаш не си ја имал? Дали си свесен колку фалична паралела е обидот да ме прикажеш мене и мојот однос како идентична ситуација?! Каде виде од моја страна тврдење дека.....еве на пример молитвата е опасна и демонска?! Каде виде телемитски портал чија единствена цел е преку заплашување да покаже како сите останати опции се опасни? Каде виде мој став дека моралот, верувањето и начинот на живот што не се поклопуваат со моите се погрешни? Каде виде да тврдам дека секој што не верува во тоа што верувам јас, ќе биде казнет со вечно страдање?[DOUBLEPOST=1433360742][/DOUBLEPOST]
Како ентитет, битие негираш дека се раѓаш, старееш, умираш, преоѓаш во нешто друго, дека си релативен?
Дали океанот негира дека облакот што се создал од него, преминал во нешто друго и со тоа станал релативен во однос на океанот е истиот тој океан?
 
Последно уредено:

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
Критика?! За тебе лагите и глупостите што безброј пати се постирани за јогата, кабалата, окултизмот, источните филозофии и школи се критика? Како ќе критикуваш нешто за кое е неопходна пракса, кога истата таа пракса ја прогласуваш за опасна и признаваш дека никогаш не си ја имал? Дали си свесен колку фалична паралела е обидот да ме прикажеш мене и мојот однос како идентична ситуација?! Каде виде од моја страна тврдење дека.....еве на пример молитвата е опасна и демонска?! Каде виде телемитски портал чија единствена цел е преку заплашување да покаже како сите останати опции се опасни? Каде виде мој став дека моралот, верувањето и начинот на живот што не се поклопуваат со моите се погрешни? Каде виде да тврдам дека секој што не верува во тоа што верувам јас, ќе биде казнет со вечно страдање?
:neetaka: Верувај, проблемот не е во „другиот“.:smirce:

Дали океанот негира дека облакот што се создал од него, преминал во нешто друго и со тоа станал релативен во однос на океанот е истиот тој океан?
Како може со вакви промени божеството да остане апсолутно?
Еве и самиот надополнуваш промена во примерот со океанот.
Пр: ако океанот има 1000 000л. и испари од себе 1000л. облак = 999 000л. океан, во случајов океанот е божеството, а облакот си ти.
Ова е очигледна промена, како влијае на апсолутноста на божеството кое во случајов е релативно?:misticen:
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
:neetaka: Верувај, проблемот не е во „другиот“.:smirce:
Сигурно во третиот е тогаш.
Како може со вакви промени божеството да остане апсолутно?
Еве и самиот надополнуваш промена во примерот со океанот.
Пр: ако океанот има 1000 000л. и испари од себе 1000л. облак = 999 000л. океан, во случајов океанот е божеството, а облакот си ти.
Ова е очигледна промена, како влијае на апсолутноста на божеството кое во случајов е релативно?:misticen:
За разлика од океанот кој го зедов само како метафора, реалноста, универзумот, апсолутот имаат квалитет опишан во херметизмот преку формулата - "as above so below", тој "квалитет" или особина е сличен на оној што го имаат холограмите. Ако земеш било кој холограм и негативот каде се содржани информациите и од каде се проектира истиот, го разделиш на два, три, пет, сто....колку и да сакаш делови, секој дел ќе може да ја проектира сликата во целост. Таква особина имаат и биолошките системи, ако се земе само една единствена клетка, било која клетка од тебе, таа може да се клонира и преку неа да се создаде твоја комплетна копија - клон.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom